Seniorit saunassa

Anonyymi-ap

Tarina nuoruudesta

Olen aina katsellut vanhempia miehiä vaikka naistenkin kanssa kyllä tykkään olla. Tämä tapahtui kaverin mökillä joskus,kun olimme 17-18 vuotiaita.

Olin lähtenyt kaverin kanssa uimaan heidän mökilleen ja oltiin jo tovi siellä oltu. Kaveri oli aikasemmin kertonut että hänen isoisänsä tulee kylän miesten kanssa saunomaan hetken päästä. Tämä jo laukaisi sen,että en saanut asiaa mielestäni enään ja odotin vain koska he saapuvat.
Kohta kuulinkin jo traktorin äänen ja ajattelin että se on varmaan kaverin isoisä Pekka. Pekka oli 65 vuotias raamikas mies,olin joskus aikasemmin jo nähnyt hänet pelkissä pikkuhousuissa ja silloin huomio kiinnittyi hänen isoon etumukseen ja harmaisiin rintakarvoihin. Pekka ajoi traktorin parkkiin ja huikkasi moikat minulle. Samalla hän kouraisi muniaan ja totesi että pitää käydä kusella. Olen huomannut että näillä maalais ukoilla on aika härskit eleet ja puheet välillä.
Saunan olimme jo lämmittäneet valmiiksi joten ukot pääsisivät heti saunaan kun saapuivat. Hetken päästä tulivat muutkin kylän miehet. Aimo,joka asui minun naapurissa. Hän oli noin 70 vuotias harmaa hiuksinen ukko, melko lyhyt mutta kuulemani mukaan todella isokaluinen. Tästä oli kaverin isä joskus jotain vitsiä heittänyt. Sitten oli Ensio,vanha kyläkauppias. Hoikahko pitkä mies ja sitten tuli vielä Paavo kaverin isoisän veli,hän oli jo 77 vuotias.

Ukot istuutuivat mökin terassille ja avasivat oluet ja juttelivat niitä näitä. Kaverini yhtäkkiä sanoi että hän tuntee olonsa kipeäksi ja lähtisi kotiin. Ajattelin että "ei hitto" nyt jää kaikki kiva näkemättä. Pakkohan minunkin oli sitten lähteä hänen kanssaan,koska en olisi viitsinyt yksin sinne jäädä. Kaverini meni kotiin ja olin itsekkin lähdössä kunnes huomasin että puhelimeni oli jäänyt heidän mökille. Oli pakko lähteä hakemaan sitä.

Saavuinkin hetken päästä mökille takaisin jossa miehet vielä istuivat terassilla. Moikkasin taas miehet ja sanoin että puhelimeni oli jäänyt ja sitä saavuin hakemaan. Samalla kun tein lähtöä niin Pekka huikkasi että haluaisiko nuori poika jäädä selän pesijäksi ukoille saunaan. Hetken ajattelin että mitähän hittoa,mutta uteliaisuus voitti. Pekka avasi oluen minullekin ja jäin miesten kanssa istumaan iltaa.

Oluen juotuani,sanoi Pekka muille että lähdetään saunaan. Porukka alkoi riisuutua terassilla. Sydän pompsahti kurkkuun kun ajattelin että kohta saan nähdä neljä senioria ukkoa täysin alasti.
Pekka otti työhousut pois jalasta,katsoin että harmaat slogit oli jalassa ja etumus edelleen iso. Kun hän otti paidan pois huomasin että harmaat rintakarvat loisti poissaolollaan. Hän näköjään sheivaa,ajattelin. Kun alkkarit lähti jalasta niin sieltähän paljastui ihan äärettömän isot kivekset ja täysin ajeltu kalu. Samalla Pekka vetäisi vielä terskan esille,tämä jo teki sen että kaluni värähteli housuissani.
Muut olivat jo kerenneet mennä saunaan mutta Paavo oli vielä vaatteita ottamassa pois koska liikkeet olivat hitaat jo. Samalla myös itse riisuuduin. Paavolla oli myös isot roikkuvat kivekset,mutta karvat olivat tallella. Harmaantuneet munakarvat olivat upean näköiset paksuhkon kullin ympärillä.
Lähdimme saunaan lopulta paavonkin kanssa...

Jatkoa?

12

6021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kiitos

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­y­­m­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­N­­y­­m­f­­­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18043617R

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä laita lisää vain

      • Anonyymi

        Lisää lööperiä spede Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää lööperiä spede Buaahaa

        No niin sitähän ne sun juttus on kun noin sanot


    • Ehdottomasti

    • Anonyymi

      Ei oo tullu jatkoon 😒

      • Anonyymi

        Onneksi ei täyttä paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei täyttä paskaa

        Mitäs olet buaahaa


    • Anonyymi

      Jatkoa vain. Ukkojen kans saunaan ja pesulle....

      • Anonyymi

        Joku vois jatkaa kertomusta.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe