TEKSTI JOHN D. ROCKEFELLER MASONIC CREED:ltä
Pidämme heidän elämänsä lyhyenä ja heidän mielensä heikkona teeskennellessämme toimivansa päinvastoin. Käytämme tietämystämme tieteestä ja teknologiasta hienovaraisilla tavoilla, jotta he eivät koskaan näe mitä tapahtuu. Käytämme pehmeitä metalleja, ikääntymisen kiihdyttimiä ja rauhoittavia aineita sekä ruoassa ja vedessä että ilmassa. He ovat myrkkyjen peitossa kaikkialla, missä he kääntyvät.
Pehmeät metallit saavat heidät menettämään mielensä. Lupaamme löytää lääkkeen monista rahastoistamme, ja silti annamme heille lisää myrkkyä. Kemialliset myrkyt imeytyvät niiden idioottien ihon läpi, jotka uskovat, että tietyt hygienia- ja kauneustuotteet loistavien näyttelijöiden ja muusikoiden esittämät tuovat ikuisen nuoruuden heidän kasvoilleen ja keholleen, ja heidän janoisten ja nälkäisten suunsa kautta tuhoamme heidän mielensä ja järjestelmänsä. sisäelimistä. jäljentäminen. Heidän lapsensa syntyvät kuitenkin vammaisina ja epämuodostumana, ja me piilotamme nämä tiedot.
rockefeller huijari
16
301
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sä löysit tämän tekstin suomeksi?
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Käänsin, synnin seurausta miks ihmiset on tos jamassa se on niitten oma valinta
- Anonyymi
Ok..kiitos vastauksesta. Olis hyvä saada alkuperäisen tekstin käännetty kokonaisuudessaan. joo näin se valitettavasti on ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok..kiitos vastauksesta. Olis hyvä saada alkuperäisen tekstin käännetty kokonaisuudessaan. joo näin se valitettavasti on ..
En voi paljastaa näitä kuin tietyille henkiloille mielisairaita riittää,jeesus uskoset pelastuu
- Anonyymi
Joh.17:12 Biblia (1776) Kuin minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessäsi: ne, jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadottanut, vaan se kadotuksen lapsi; että Raamattu täytettäisiin.
Texti kuuluu oikeasti; 12 Kun olin heidän kanssaan, suojelin heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut. Minä varjelin heidät, eikä yksikään heistä joutunut hukkaan, paitsi se, jonka täytyi joutua kadotukseen, jotta kirjoitus kävisi toteen.
Aivan muuta mitä bibliassa, joka ei ole Raamattu.
- Anonyymi
Joh.6:39-40 Mutta se on Isän tahtp, joka minut lähetti ettei minun pidä yhtäkään niistä kaikista kadottaman, jotka hän minulle antoi, mutta olen ne herättävä viimeisenä päivänä. Tämä on sen tahto, joka minun lähetti, että jokainen joka näkee Pojan ja uskoo hänen päällensä, hänellä pitää ijankaikkinen elämä oleman, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Biblia (1776)
Oikeasti kuuluu 39 Ja lähettäjäni tahto on, etten minä anna yhdenkään niistä, jotka hän on uskonut haltuuni, joutua hukkaan, vaan viimeisenä päivänä herätän heidät kaikki.
40 Minun Isäni tahtoo, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä. Viimeisenä päivänä minä herätän hänet."Miksi et käytä alkutekstiä;
39 Mutta tämä on hänen tahtonsa, joka minut lähetti, että kaikki, jotka hän antoi minulle, eivät tuhoudu, vaan minä nostan hänet siinä viimeisessä päivässä.
(Tuhoutua; joutua kadotukseen, Abaddon – kadotus on samasta sanasta.)
40 Sillä tämä on minun isäni tahto, että kaikki, jotka näkevät pojan ja uskovat häneen, heillä olisi iankaikkinen elämä, ja minä nostan hänet siinä viimeisessä päivässä.
Jospa auttaa pysymään Raamatun kartalla.
- Anonyymi
Joh.3:15 Että jokainen, joka uskoo hänen päälensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman Biblia.
- Anonyymi
Johannes sano et kaikki tarvittava on matteus markus luukas
- Anonyymi
Masonic creed = (vapaa-) muurarien uskonto.
Vapaamuurarit ovat luciferisteja.
Olisi kyllä kohteliasta aloittajalta laittaa linkki tuohon alkuperäiseen tekstiin, niin, että kukin voi itse nähdä mitä hän kirjoittaa.
Googlehan kääntää lähes minkä tahansa kielen myös suomeksi. R. oli batisti, eli vapaakirkkolainen.
Siksi Hänellä oli hyvä ja puhdas sydän auttoi aina vähäosaisia ihmisiä.
Hän muisti aina kasteen merkityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959