Niin että mikä ammatti ois hyvä helppo ja sais paljo rahaa?
Ammatti
4
582
Vastaukset
niin ota sitten keräily. Eli kaksi keräily ammattia skinner, miner tai herbalism. Skinner kannattaa olla toinen koska kahta trackeria ei pysty pitämään samanaikaisesti. Ja minerin aineksista saa varsinkin paljon hilloa.
Eli skinner/miner tuottanee eniten rahaa.- saa
Eniten rahaa saa mining/herbalism
- mulgore
Mun shamulla (lvl 38) on herbalism/alchemy 275/290. Ja sillä on jo n.100g rahaa ja mountin voin ostaa heti parin levelin päästä. Eli tuolla ammattivalinnalla saat ne mounttirahat varmaankin parhaiten kokoon ja saat samalla erittäin hyödyllisiä buffeja niistä potioneista. Toisaalta korkeammalla tasolla tuskin saat niitä isoja rahoja tuolla ammatilla tehtyä... tai millään muullakaan ammatilla, koska isot rahat tehdään 40 levelin jälkeen pääasiassa droppeja myymällä.
- Yara-ma-yha-who
Mining/x tuottaa eniten rahaa loppupelissä. Herb/alch lienee kaikkein huonoimmat rahankeruu mielessä, aika jonka käyttää edes yhden täyden stackin (5 putelia) metsästämiseen on älytön, eikä siitä vaivasta edes saa rahallista korvausta.
Potioneita ostetaan tuskin yhtään, ja täydestä major healing potion stackistakin maksetaan korkeintaan 5 kultaa vaikka rohtojen metsästämiseen saattaa mennä tuntikin ennenkuin saa ne viisi tehtyä.
Mining on asia erikseen, serveristä riippuen (tietenkin), 20 thorium baria myy noin 10-20 kullalla, ja jos koko päivän käyttää thoriumia etsiessä niin saattaa hyvinkin saada kokoon 100-200 kultaa per päivä. Puhumattakaan timanteista joita tippuu thorium suonista, ja vielä kun tunnet jonkun alkemistin niin saat tehtyä arcanite bareja jotka myy 20 kultaa per pala.
Alkemialla saa tehtyä muutenkin rahaa jos osaa pelata kortit oikein. Tuossa taannoin itse ostin AH:sta kaksi essence of wateria yhteishintaan 6 kultaa ja joista toisen itse ja toisen kiltalainen muutti essence of airiksi > myyty AH:ssa 100'n kullan yhteishintaan.
Näillä eväin meni kaksi viikkoa "casual playtä" saada kokoon 800 kultaa jolla saikin ostettua kivan sota-kodon (seargent PvP-rankingilla saa 10% alennusta kaikesta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404