Niin että mikä ammatti ois hyvä helppo ja sais paljo rahaa?
Ammatti
4
634
Vastaukset
niin ota sitten keräily. Eli kaksi keräily ammattia skinner, miner tai herbalism. Skinner kannattaa olla toinen koska kahta trackeria ei pysty pitämään samanaikaisesti. Ja minerin aineksista saa varsinkin paljon hilloa.
Eli skinner/miner tuottanee eniten rahaa.- saa
Eniten rahaa saa mining/herbalism
- mulgore
Mun shamulla (lvl 38) on herbalism/alchemy 275/290. Ja sillä on jo n.100g rahaa ja mountin voin ostaa heti parin levelin päästä. Eli tuolla ammattivalinnalla saat ne mounttirahat varmaankin parhaiten kokoon ja saat samalla erittäin hyödyllisiä buffeja niistä potioneista. Toisaalta korkeammalla tasolla tuskin saat niitä isoja rahoja tuolla ammatilla tehtyä... tai millään muullakaan ammatilla, koska isot rahat tehdään 40 levelin jälkeen pääasiassa droppeja myymällä.
- Yara-ma-yha-who
Mining/x tuottaa eniten rahaa loppupelissä. Herb/alch lienee kaikkein huonoimmat rahankeruu mielessä, aika jonka käyttää edes yhden täyden stackin (5 putelia) metsästämiseen on älytön, eikä siitä vaivasta edes saa rahallista korvausta.
Potioneita ostetaan tuskin yhtään, ja täydestä major healing potion stackistakin maksetaan korkeintaan 5 kultaa vaikka rohtojen metsästämiseen saattaa mennä tuntikin ennenkuin saa ne viisi tehtyä.
Mining on asia erikseen, serveristä riippuen (tietenkin), 20 thorium baria myy noin 10-20 kullalla, ja jos koko päivän käyttää thoriumia etsiessä niin saattaa hyvinkin saada kokoon 100-200 kultaa per päivä. Puhumattakaan timanteista joita tippuu thorium suonista, ja vielä kun tunnet jonkun alkemistin niin saat tehtyä arcanite bareja jotka myy 20 kultaa per pala.
Alkemialla saa tehtyä muutenkin rahaa jos osaa pelata kortit oikein. Tuossa taannoin itse ostin AH:sta kaksi essence of wateria yhteishintaan 6 kultaa ja joista toisen itse ja toisen kiltalainen muutti essence of airiksi > myyty AH:ssa 100'n kullan yhteishintaan.
Näillä eväin meni kaksi viikkoa "casual playtä" saada kokoon 800 kultaa jolla saikin ostettua kivan sota-kodon (seargent PvP-rankingilla saa 10% alennusta kaikesta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483