kun tietää, ettei mikään muiden aloituksista koske itseä
Tänne on siksi ihan kiva joskus kirjoittaa
13
253
Vastaukset
Mitä kivaa siinä on, eikö se ole surullista? :(
- Anonyymi
Surullisempaa olisi, jos joku kirjoittaisi minulle täällä eikä oikeasti. Kun ei ole mitään estettä miksei niin voisi tehdä
Anonyymi kirjoitti:
Surullisempaa olisi, jos joku kirjoittaisi minulle täällä eikä oikeasti. Kun ei ole mitään estettä miksei niin voisi tehdä
Niin. Olet ilmeisesti sinkku, kun sinulla ei ole esteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos ei tiedä minne kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos ei tiedä minne kirjoittaa.
Olisko si syytä selvittää se jotenkin kuinka voi kirjoittaa suoraa sil jot tarkoittaa jos tätä nii kovi kaipaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko si syytä selvittää se jotenkin kuinka voi kirjoittaa suoraa sil jot tarkoittaa jos tätä nii kovi kaipaa
Olen yrittänyt. Mutta ei löydy vastausta asiaan.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180515713
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Olin kysymässä ihan samaa kuin Mustasydän... Mikä siinä sitten on kivaa muka?
- Anonyymi
No kyl kai kun veikkaan jot olet yks ja sama henkilö tai si se on se sun uusin poikkis luultavasti
- Anonyymi
Ehkä et tunnista niitä kirjoituksia vaikka ne olisivat sinulle!
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Empä usko että pystyt tuosta oleen ihan sata varma noista kun ei tiedä kuka anomuumina kirjuuttaa
- Anonyymi
Olet surullinen tapaus kun otat ideat viesteihisi muiden viesteistä ja vielä samaan aikaan kirjoitetuista. Kuvitteletko jopa olevasi he muut?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933