eroon epäselvien tilanteiden ja ihmisten vatvomisesta. Se on lopulta helpottavaa tajuta kuinka turhaa se on ja kuinka epäsopiva joku ihminen itselle voikaan olla
Toivon, että kaikki teistä pääsee
38
518
Vastaukset
VY
Hyvä aloitus. Niin minäkin toivon kaikille samaa. En tosin tykkää tuosta loppusävystä, kun se alkaa vähän viittaamaan näihin perjantain "jättöihin".
Viime perjantai on hyvin tuoreessa muistissa vielä. Jos tämä ei ole trollausta, niin sorpat.
Ehkäpä ap tiedät jotain enemmän kuin minä tiedän, joten en osaa yhdistää mihin tämä liittyy ja ehkäpä olet fiksuna selvittänyt asiat tosielämän puolella etkä täällä palstalla. :)- Anonyymi
Ei tää liity mihinkään palstan juttuihin vaan oikeaan elämään. Oletin, että täältä saattaa löytyä samankaltaisia vatvojia kuin minä, joten siksi kirjoitin tänne.
Mikä tuo VY on? Anonyymi kirjoitti:
Ei tää liity mihinkään palstan juttuihin vaan oikeaan elämään. Oletin, että täältä saattaa löytyä samankaltaisia vatvojia kuin minä, joten siksi kirjoitin tänne.
Mikä tuo VY on?Se on "vastaan yleisesti". :)
Kyllä täältä varmasti löytyy samanlaisia vatkaajia. Varsinkin näin perjantaisin tulis varmasti hyvä kakkupohja, jos saan vähän keventää?- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18052799f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mä toivon samaa ja on helpottavaa ymmärtää kuinka epäsopiva joku henkilö on.
Joudun vähän miettimään, missä liikun etten törmää häneen.- Anonyymi
Ehkä joku päivä helpottaa niin paljon, ettei ole väliä törmääkö häneen vai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku päivä helpottaa niin paljon, ettei ole väliä törmääkö häneen vai ei
Niinpä. En halua hirveästi törmätä ja valitettavasti joudun miettimään aika ajoin etten törmäisi häneen. Ei minulla mitään hävettävää ole, mutta en jaksa kyselyitä. Hän osaa kysellä ja udella. Toivon mukaan pääsen tästä 99,99 %:sti yli. Sitten pääsen yli, kun pääsen toivon mukaan Suomesta pois ja töihin ulkomaille.
- Anonyymi
Mulle on samantekevää tuleeko vastaan vai ei.
- Anonyymi
Ei tarvitse ainakaan Minua vältellä. Elät elämääsi ihan niin kuin haluat ja ole kenen kanssa ikinä haluat.
En halua olla onnesi tiellä jos Minä en ollutkaan sinulle niin merkittävä ihminen.
En kanna siitä mitään kaunoja tai ole vihainen.
Toivon vain että olet onnellinen.
Mn->Mm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. En halua hirveästi törmätä ja valitettavasti joudun miettimään aika ajoin etten törmäisi häneen. Ei minulla mitään hävettävää ole, mutta en jaksa kyselyitä. Hän osaa kysellä ja udella. Toivon mukaan pääsen tästä 99,99 %:sti yli. Sitten pääsen yli, kun pääsen toivon mukaan Suomesta pois ja töihin ulkomaille.
Os ei pysty asioita selvittämään irl niin pitäköön nainen vahikonaan .
- Anonyymi
Tai sitten ryhdisr´täydyt ja sunntaat katseesi johon kuhun johon rakastut sen sijaan, että vaihdat maata.
- Anonyymi
Mä yritän koko ajan ryhdistäytyä. Mä rakastun sitten kun pääsen pois täältä. Haluan muistoista kokonaan irti eli niistä, jotka tuottivat surua ja tuskaa. En halua muistella enää pätkääkään vanhoja juttuja.
- Anonyymi
Jep, asioiden käsittely vaihtamalla vain aina paikkaa ei taida olla se järkevin vaihtoehto. Vaikka helpottaakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, asioiden käsittely vaihtamalla vain aina paikkaa ei taida olla se järkevin vaihtoehto. Vaikka helpottaakin
Niin tai suuntaan ajatukset kokonaan pois työhön ja harrastuksiin, että mun ei tarvitse miettiä vanhoja juttuja. Kun tulee uusia ajatuksia ja uusia ihmisiä, niin ihminen avartuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai suuntaan ajatukset kokonaan pois työhön ja harrastuksiin, että mun ei tarvitse miettiä vanhoja juttuja. Kun tulee uusia ajatuksia ja uusia ihmisiä, niin ihminen avartuu.
Niin tai toistaa samat virheet uudestaan. Hienoa, jos toimii sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en toista samoja virheitä. Piste. Elämä on niin kummalista, että se johdattaa meidät erilaisiin tilanteisiin, mutta se, mikä helpottaa, on historia. Me ollaan sukupolvien ja historian jatkumoa. Ja ainoa mikä helpottaa, on musiikki, taide ja tanssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun täytyy oppia käsittelemään tunteita. Kun huomaan
että haluat välttää sitä pakenemala aina johonkin.
Tunnelukkoja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en toista samoja virheitä. Piste. Elämä on niin kummalista, että se johdattaa meidät erilaisiin tilanteisiin, mutta se, mikä helpottaa, on historia. Me ollaan sukupolvien ja historian jatkumoa. Ja ainoa mikä helpottaa, on musiikki, taide ja tanssi.
Otat tän jostain syystä kovin henkilökohtaisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mikä ap:n virhe on ollut, mutta ei ihastumisessa ja rakastumisessa ole hävettävää. Eiköhän jokainen ole joskus rakastunut saavuttamattomaan ja päässyt myös yli tunteistaan. Viimeistään siinä vaiheessa, kun on rakastunut uudemman kerran. Ei kaikkea tarvitse laittaa uusiksi, eikä siinäkään ole vikaa, jos tuttujen näkeminen aihauttaa kaihon tunteita tai haikeutta. Jokainen prosesoi tunteitaan omalla tavallaan. Toinen jää suremaan mennyttä ja toinen taasen katsoo eteenpäin ja rakastuu uudestaan. Toki menneitä juuttuja on välillä hyväkin miettiä siinä mielessä ettei enää haksahda samankaltaiseen, kuin aiemmin. Tällä tarkoitan ettei enää hyväksy samnakaltaista kohtelua tai suostu esim.välttelevään vuorovaikutusmalliin.
Tällä hetkellä en ole rakastunut. Muutamaan kuukauteen ei ole tullut vastaan ketään, joka olisi saanut perhoset lepattamaan vatsanpohjassa. Toisaalta en ole ollut niin tiiviisti myöskään kenenkään kanssa tekemisissä, jotta olisin ehtinyt rakastua. Tinder ei ole ainakaan tähän mennessä johtanut syvällisempään suhteeseen ja varattujen kanssa en tahdo vehtailla. Se, jos mikä olisi oikotie sydämen särkymiseen.
Eli ap: pää pystyssä eteenpäin. Sinä tunnet tunteesi ja kyllä kohdalle osuu vielä rakkauskin. Sillä välin työ ja harrastukset ovat loistava keino kehittää itseään ja samalla olla kiinni elämässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otat tän jostain syystä kovin henkilökohtaisesti
En ota. Ollenkaan en ota henkilökohtaisesti. Olemme eri lähtökohdista kaikki. Minulla on ystäviä ja läheisiä ja se riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mikä ap:n virhe on ollut, mutta ei ihastumisessa ja rakastumisessa ole hävettävää. Eiköhän jokainen ole joskus rakastunut saavuttamattomaan ja päässyt myös yli tunteistaan. Viimeistään siinä vaiheessa, kun on rakastunut uudemman kerran. Ei kaikkea tarvitse laittaa uusiksi, eikä siinäkään ole vikaa, jos tuttujen näkeminen aihauttaa kaihon tunteita tai haikeutta. Jokainen prosesoi tunteitaan omalla tavallaan. Toinen jää suremaan mennyttä ja toinen taasen katsoo eteenpäin ja rakastuu uudestaan. Toki menneitä juuttuja on välillä hyväkin miettiä siinä mielessä ettei enää haksahda samankaltaiseen, kuin aiemmin. Tällä tarkoitan ettei enää hyväksy samnakaltaista kohtelua tai suostu esim.välttelevään vuorovaikutusmalliin.
Tällä hetkellä en ole rakastunut. Muutamaan kuukauteen ei ole tullut vastaan ketään, joka olisi saanut perhoset lepattamaan vatsanpohjassa. Toisaalta en ole ollut niin tiiviisti myöskään kenenkään kanssa tekemisissä, jotta olisin ehtinyt rakastua. Tinder ei ole ainakaan tähän mennessä johtanut syvällisempään suhteeseen ja varattujen kanssa en tahdo vehtailla. Se, jos mikä olisi oikotie sydämen särkymiseen.
Eli ap: pää pystyssä eteenpäin. Sinä tunnet tunteesi ja kyllä kohdalle osuu vielä rakkauskin. Sillä välin työ ja harrastukset ovat loistava keino kehittää itseään ja samalla olla kiinni elämässä.Ymmärsit nyt ehkä aloitukseni jotenkin väärin, mutta ei se haittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsit nyt ehkä aloitukseni jotenkin väärin, mutta ei se haittaa
Viittasin viestiin, jossa mainittiin samojen virheiden uudelleen toistamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittasin viestiin, jossa mainittiin samojen virheiden uudelleen toistamiseen.
Mikä liittyi sitä edeltäviin kommentteihin, ei aloittajaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun täytyy oppia käsittelemään tunteita. Kun huomaan
että haluat välttää sitä pakenemala aina johonkin.
Tunnelukkoja?Olen tehnyt tunnelukkotestit ja minulla on varmaan kaikki tunnelukot.
Olen vähän turtunut vastoinkäymisistä ja otan sen kaikista helpoimman keinon yleensä, mikä helpottaa, mutta nykyään sentään tiedän, että niin ei kannata tehdä. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tehnyt tunnelukkotestit ja minulla on varmaan kaikki tunnelukot.
Olen vähän turtunut vastoinkäymisistä ja otan sen kaikista helpoimman keinon yleensä, mikä helpottaa, mutta nykyään sentään tiedän, että niin ei kannata tehdä. :DTai olet tehnyt tunnelukkotestin väsyneenä ja/tai surullisena, jolloin itsessään näkee kaikki mahdolliset viat. Eli todennäköisesti sinulle ei ole kaikkia tunnelukkoja ja toisaalta jokaisella meistä on omat arkuutemme ja myös tunnelukkuja tietyssä määrin. Eli elämää.
- Anonyymi
Joutavilla on aikaa vatvoa.
- Anonyymi
Tervetuloa joukkoon
- Anonyymi
Koirat haukkuvat ja karavaani kulkee. Minulla on nyt selkeytyneet kaikki asiat. Oikeastaan se on osittain tämän palstankin ansiosta. Voin jättää kaikki kurjat asiat menneisyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat haukkuvat ja karavaani kulkee. Minulla on nyt selkeytyneet kaikki asiat. Oikeastaan se on osittain tämän palstankin ansiosta. Voin jättää kaikki kurjat asiat menneisyyteen.
Hienoa
- Anonyymi
Sinä et saa koskaan rauhaa, jos aina pakenet asioiden selvittämistä.
Sama toistuu aina uudelleen. Siinä ei auta uusi kaupunki tai uusi maa.
Moni ihminen kohtaa elämässään useamman rakkaussuhteen.
Jos todella rakastat jotain ihmistä, sano se hänelle. Älä pakene.
Tee tämä oman mielenrauhasi vuoksi ja voit myös saavuttaa sen mistä unelmoit.- Anonyymi
Kun siivet katkaistaan...Ei tässä muutakaan voi kuin alistua kohtaloonsa tai keksiä keino, miten pääsee tästä kaikesta eroon.
Olemme eri sosiaalista yhteiskuntaluokkaa ja se oli alunperin syy, miksi ei voitu olla yhdessä. Mutta en halua enää sitä miettiä.
Joo, totta. Ihminen kohtaa monia rakkaussuhteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun siivet katkaistaan...Ei tässä muutakaan voi kuin alistua kohtaloonsa tai keksiä keino, miten pääsee tästä kaikesta eroon.
Olemme eri sosiaalista yhteiskuntaluokkaa ja se oli alunperin syy, miksi ei voitu olla yhdessä. Mutta en halua enää sitä miettiä.
Joo, totta. Ihminen kohtaa monia rakkaussuhteita.Pöh. Unohda sosiaaliluokkahöpötykset. Edelleenkö vuonna 2023 paheksutaan, jos pariskunnalla on eri tulotasot? Ei minua edes kiinnosta minkä verran kukakin tienaa enkä ole myöskään treffailukumppaneilta kyynyt heidän tulojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, totta. Ihminen kohtaa monia rakkaussuhteita.Yhteiskuntaluokalla ei ole mitään väliä. Miten sinä voit noin sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskuntaluokalla ei ole mitään väliä. Miten sinä voit noin sanoa?
Kyllä minä ainakin olen saanut kokea yhdessä vaiheessa sitä, että en ole ollut tervetullut joukkoon. Mutta ei haittaa. Mä en välitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen saanut kokea yhdessä vaiheessa sitä, että en ole ollut tervetullut joukkoon. Mutta ei haittaa. Mä en välitä.
Eikö kuitenkin ole pariskunnan välinen asia onko eri tulotasot heille ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kuitenkin ole pariskunnan välinen asia onko eri tulotasot heille ok.
Avioliitto = taloudellinen liitto
Se on se raha, mikä ratkaisee.
- Anonyymi
Ei ole varmaa, että olisi ollut epäsopiva, kun et ilmeisesti kunnolla tutustunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426