meistä laivoja, jotka löytävät väylänsä yksin ⛴ Oletko lokki vai laiva?
https://youtu.be/ja09NHjp_lU?si=zPc9s3mJgZWspcZ3
Ja niin ovat toiset
22
457
Vastaukset
- Anonyymi
Laivakaan ei ihan itsekseen löydä väyläänsä. Se menee virtauksien, aaltojen ja tuulen ohjaamana minne sattuu. Lokit lentävät yksinkin ja löytävät tiensä sinne, minne haluavatkin.
- Anonyymi
no eihän :D toivottavasti kippari ohjaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no eihän :D toivottavasti kippari ohjaa
Joo, mutta kun kysytään, ootko laiva, joka löytää tiensä yksin vai lokki. Löytää se laivakin jonnekin ilman kipparia, mutta eri asia, minne. Lokki pärjää siinä mielessä paremmin. Mieluusti oisin se kippari laivassa, jossa olisi vain muutama matkustaja. Varahenkilön ottaisin mieluusti siihen vierelle luovimaan ja lukemaan merikarttoja. Lokitkin saisivat levätä laivan kannella jaksaakseen taas jatkaa matkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta kun kysytään, ootko laiva, joka löytää tiensä yksin vai lokki. Löytää se laivakin jonnekin ilman kipparia, mutta eri asia, minne. Lokki pärjää siinä mielessä paremmin. Mieluusti oisin se kippari laivassa, jossa olisi vain muutama matkustaja. Varahenkilön ottaisin mieluusti siihen vierelle luovimaan ja lukemaan merikarttoja. Lokitkin saisivat levätä laivan kannella jaksaakseen taas jatkaa matkaansa.
Se varahenkilö pitää olla luovimassa vierellä🩵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se varahenkilö pitää olla luovimassa vierellä🩵
Pitäähän se olla 💚
Olen uppotukki.
- Anonyymi
Näkymätön ja vaarallinen siis
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No jätetään se vaarallinen siitä pois...
Ei sitä voi jättää pois, sehän on uppotukin ominaisuus vesilläliikkujille.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä voi jättää pois, sehän on uppotukin ominaisuus vesilläliikkujille.
Minä en sitten osannut ajatella tuota vertausta kovin hyvin... En ole vaarallinen. En ole uppotukki. Olen vain pisara meressä.
- Anonyymi
Olen varmaan lokki.😃🌠
- Anonyymi
No oho oon sitten varmaan se lokki joka tuulen mukana lentää entä sinä?
- Anonyymi
Aika hyvin 🛳️🩵🌊
- Anonyymi
On hieno 🌟✨
- Anonyymi
Elämästä ei tuu mitään ilman sun tukee
Vaipuisin apatiaan
Pidät mut pinnalla
Just ja just
- Anonyymi
Olen laiva jonka pitää navigoida vaarallisillä vesillä, viedäkseen matkustajat turvallisesti kotiin. 🤗
https://youtu.be/SqdWTeXWvOg - Anonyymi
Ihana juttu✨
VY
Tää on varmaan taas joku inside-juttu, mutta olisin se laivan peränainen, jos se kapteenin paikka on jo viety.- Anonyymi
Lokki kivellä
- Anonyymi
Olen albatrossi, jota Aku Ankka haavoitti heittäessään pulloa. 7 vuoden epäonni
- Anonyymi
Avomerellä ei lokkeja näy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek226606Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274110- 312982
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712973- 101848
- 821744
- 1501614
- 1471612
- 121478
- 221440