Miten hoitaa

Anonyymi-ap

Olen ikäni haaveillut seksistä siskoni kanssa ja näin 32 vuotiaanakin poikuuteni on tallella kun haluaisin vaan menettää sen siskolleni. Avauduinkin eräs ilta fantasiastani siskolle. Yllätyksekseni hän kertoi myös fantasioineensa minusta. Olimme että etsitään keino miten toteuttaa tämä fantasia niin mietimme että joissain maissa on sisarusten välinen seksi sallittua että menisimme lomalle tällaiseen. Onko tuo nyt siis hyväksyttyä ja mitä näitä on mihin lähteä?

7

1539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ensimmäiseks suosittelen törnävälle reissua

• Anonyymi

Ei kun niuvanniemen suljetulle speden kanssa samaan koppiin buaahaa

• Anonyymi

Kuinka sisäsiittoinen suku teillä on kun vielä tuohon ikäänkään ole tuosta fantasiasta päässy vai onko sulla jotenkin häiriöitä kehityksessä ettet ole vie täälläkään roikkuessas oppinu että tuo on suomessa ihan laissa kiellettyä mu toki varmaan jostain löytyy maa jossa sen laki sallii kuninkaallisissa suvuissakin on tuota varmaan tehty

• Anonyymi

Se onkin spede niuvanniemestä buaahaa

• Anonyymi

Siksihän se kysyy onko muita maita joissa se on sallittua 1+1 tajuatko vieläkään? Ja miten se tekee suvusta sisäsiittoisen jos ei ole vielä tuossa iässäkään päässyt fantasiastaan eroon? Anna vaan argumentteja miks se on huono idea niitä on paljon mutta reflektoit tässä omia pelkojasi etkä onnistunu vakuuttaan ketään etenkään jutun kirjoittajaa luopumaan aikeistaan.

• Anonyymi

kuules, tehkää vain täällä suomessa. ei kenenkään tarvitse tietää

• Anonyymi

Urpo avautui

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe