Miten hoitaa

Anonyymi-ap

Olen ikäni haaveillut seksistä siskoni kanssa ja näin 32 vuotiaanakin poikuuteni on tallella kun haluaisin vaan menettää sen siskolleni. Avauduinkin eräs ilta fantasiastani siskolle. Yllätyksekseni hän kertoi myös fantasioineensa minusta. Olimme että etsitään keino miten toteuttaa tämä fantasia niin mietimme että joissain maissa on sisarusten välinen seksi sallittua että menisimme lomalle tällaiseen. Onko tuo nyt siis hyväksyttyä ja mitä näitä on mihin lähteä?

7

1478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ensimmäiseks suosittelen törnävälle reissua

• Anonyymi

Ei kun niuvanniemen suljetulle speden kanssa samaan koppiin buaahaa

• Anonyymi

Kuinka sisäsiittoinen suku teillä on kun vielä tuohon ikäänkään ole tuosta fantasiasta päässy vai onko sulla jotenkin häiriöitä kehityksessä ettet ole vie täälläkään roikkuessas oppinu että tuo on suomessa ihan laissa kiellettyä mu toki varmaan jostain löytyy maa jossa sen laki sallii kuninkaallisissa suvuissakin on tuota varmaan tehty

• Anonyymi

Se onkin spede niuvanniemestä buaahaa

• Anonyymi

Siksihän se kysyy onko muita maita joissa se on sallittua 1+1 tajuatko vieläkään? Ja miten se tekee suvusta sisäsiittoisen jos ei ole vielä tuossa iässäkään päässyt fantasiastaan eroon? Anna vaan argumentteja miks se on huono idea niitä on paljon mutta reflektoit tässä omia pelkojasi etkä onnistunu vakuuttaan ketään etenkään jutun kirjoittajaa luopumaan aikeistaan.

• Anonyymi

kuules, tehkää vain täällä suomessa. ei kenenkään tarvitse tietää

• Anonyymi

Urpo avautui

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      53
      1934
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1649
    Aihe