Että en olisi surullinen.
Ilahtuisin hänestä niin paljon mutta toisaalta pelkään näkemistä koska en haluaisi yhtään enempää mokata.
Tajuan myös että en varmaankaan merkitse mitään niin mitä väliä lisämokilla edes olisi.
Nyt joudun tsempata tosi paljon
14
529
Vastaukset
- Anonyymi
Mies ei ole minun silmissäni ainakaan mokaillut. Toivoisin vain että hänestä kuuluisi enemmän…
Ethän vähättele itseäsi? Sinulle tulee vain entistä kurjempi olo.
- Anonyymi
Ihan ok nähdä häntä joskus. Mutta olo ei ole ok jälkeenpäin. Tunteet tulee aina jälkijunassa, sillä tavalla olen selviytynyt. Mutta ne tuskatilat mitä jälkikäteen tulee, meinaa viedä hengen. Ei sitä varmaan pystyisi kukaan ymmärtämään.
- Anonyymi
❤️🩷🧡Kyllä voi
- Anonyymi
Älä pelkää näkemistä. Jos toinen välittää sinusta yhtään, niin ei hän sinua silloin tuomitse.
- Anonyymi
Tämä pitää paikkansa. Jos toisesta välittää niin ne jotkin asiat lipuu osittain vähän kuin sormien välistä lempeämmin kuin mitä jonkun muun sanomana/tekemänä. Sitä se takkaus teettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä pitää paikkansa. Jos toisesta välittää niin ne jotkin asiat lipuu osittain vähän kuin sormien välistä lempeämmin kuin mitä jonkun muun sanomana/tekemänä. Sitä se takkaus teettää.
*rakkaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli hyvin sanottu. Juuri tuota ajoin takaa.
- Anonyymi
Mitkä tuskatilat sinulle tulee hänen näkemisestä?
Juttele oikean henkilön kanssa IRL, jos hän haluaa jutella sinun kanssasi.- Anonyymi
Ei aloittaja tuskatiloista kirjoittanut.
- Anonyymi
Minäkin olen surullinen kun en voi heti syleillä ihmistä jota rakastan (salaa) . Hän kyllä tietää että häntä haluan. Luulen että hän miettii minua välillä. Jos olet täällä niin kiitos kun autoit siinä autoasiassa talvella ja niin monessa muussakin❤️kumpa näkisin sinut pian
Naiselta miehelle jonka luo en voi/pysty mennä- Anonyymi
Mikäs oli vikana autossa ?
- Anonyymi
Siis joudun tsemppaamaan. 🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812