Minkä ihmeen takia ei?
Tukisi on tosi hyvä esimerkki siitä, mitä tuleman pitää.
Vaikuttajat | ”Aina on haluttu joku lehdistön blondi”, ajattelee Iida Vainio – Nyt se on hän itse: https://www.hs.fi/nyt/art-2000009926177.html
Ida Vainio ei halua itseään verrattavan JohannaTukiaiseen
8
420
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kuitenkin haluaa joskus politiikkaan ja tietenkin perussuomalaisiin, kuten Tukiainenkin yritti, mutta Soini Torppasi Tukiaisen yrityksen. Jossain Turussa oli strippibaarissa jo tilaisuuskin järjestetty ja aivan Turun Sanomat siitä kirjoitti. Tukiaisella on siis Turussa ystäviä koska tuollaiset järjesti hänelle ja tilat antoi strippibaarista. Teema oli pinkki tietenkin.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18071644g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllähän tämä niin Tukiainen on, ettei nyt vertauksille voi mitään.
Ulkoinen habitus on identtinen. Blondi tukka ja isot tekotissit on kaikkein tärkeintä.
Osaaminen, taidot ja rahkeet samaa luokkaa. Käyttäytyminen ihan samaa.
Mutta vanha Tuksu joutaakin jo eläkkeelle, nyt tuksutukset hoitaa Iida (ja onhan se jo hoitanutkin).- Anonyymi
Nyt joku strippibaari tarjoamaan Iidalle paikkaa missä voi pitää vaalitilaisuuden, kun pyrkii perussuomalaisten edustajaksi. Tukiaisella tällainen oli Turussa aikanaan.
- Anonyymi
Kukapa haluaa itseään verrattavan Tukiaiseen?
- Anonyymi
Tämä Tukiaiseen vertaaminen on semmoinen asia, mitä Iida ei pysty kiukuttelemalla, uhkailemalla, mitätöidä.
- Anonyymi
vainio raskaana dannylle
- Anonyymi
Iida ja Tukdu ovat vanhoja tuttuja.
Tuksu oli ollut tuhdissa tuubassa, tavalliseen tapaansa ja höpissyt uskon juttuja ja lapsen kaappausta. Eli kohublondi on kuultu ja haistettu.
”kohublondi Johanna Tukiainen on julkaissut Facebook-tilillään kuvia, joissa hän poseeraa Archien ja Iidan kanssa. Tuksu törmäsi kaksikkoon ruotsinlaivalla keskiviikkona (16.8.).
Kuvien yhteydessä Tukiainen kertoo kohtaamisestaan tuoreen pariskunnan kanssa.
– Santa Cruz -kitaristi Artsi & ”kultamekko Iida” Suomessa on todellakin kauniita naisia! Hän on todella kuuluisa kitaristi Suomessa. Minulla ei ole lainkaan meikkiä tässä, en tykkää olla ilman meikkiä, joten ei lisäkuvia, Johanna kirjoitti englanniksi Facebookissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517083Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414844HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1472041
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171527
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231418Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111233