Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaan sanoa, että merkkaat mulle tosi paljon. Jos joskus tuntuu sopivalta, niin ois kiva jutella tästä enemmän
Moikka rakas
16
2389
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miehelle?
- AnonyymiUUSI
Olisi se aika ihanaa jutella
- AnonyymiUUSI
Tottakai, kuten varovaisesti aiemminkin aiheesta
- AnonyymiUUSI
Varmasti on aikaa tähän kutsuun vastata.
https://www.youtube.com/watch?v=cPBnbxblAv0
. - AnonyymiUUSI
Olisi, muista se tekstiviesti...
- AnonyymiUUSI
Siis jos olet hän...
- AnonyymiUUSI
Missä juteltais?no kukahan se henkilö on siellä??????
- AnonyymiUUSI
Tai kuka siellä...no tää on tämmöstä
- AnonyymiUUSI
No mikä sua estää si puhumasta siitä
- AnonyymiUUSI
En osaa jutella, hyvästi!
- AnonyymiUUSI
Etkö osaa jutella, ole sitten hiljaa
- AnonyymiUUSI
tiedät numeroni soita
- AnonyymiUUSI
En tiedä...tai siis mikä niistä
- AnonyymiUUSI
Menikö J-miehelle taas?
- AnonyymiUUSI
On nää kyllä hauskoja. Joku taas niin ”vakavissaan” jollekin viestiä että ois kiva jutella. Olis varmaan joo ihan kivaa mut tuuleen huutelua jos ei tiedä oliko miehelle vai naiselle edes, mitä muita tuntomerkkejä ja sit vielä joku ihan vaan näiden kahden oma tunnistusjuttu jota muut ei tiedä.
- AnonyymiUUSI
Ei mennyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2313245Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162379Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4461505Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221396Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161351Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5441298- 1111267
- 1121212
- 46974
- 66954