Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua
Ei mennyt kaikki niin kuin strömsössä meillä yhteydenpidossa ❤️🩹
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
15
3540
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoi itkettää miestä.. ihan meni strömsössöksi koko paketti :)
- Anonyymi
Hyvää yötä 💕
- Anonyymi
Ei mennyt niin. Mutta sen minä huomasin, kun hetken aikaa luulin jo haluavani parisuhteen ikäiseni miehen kanssa, ettei se todellakaan olen minun juttuni. Voisin ehkä asua kaverina jonkun kanssa, mutta en halua seksiä kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Eli olet vain ns henkisesti homoseksuelli
- Anonyymi
Näin on enkä vielä löytänyt, vai oletko hän??
- Anonyymi
Toit mieleen naisen, jonka näin sattumalta toista viikkoa sitten. Ajoin hänen perässään, kunnes käännyin oikealle paikkaan mikä meitä yhdisti. Hän jatkoi suoraan.
- Anonyymi
Minkälainen autosi oli? Ja mikä hänen?😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen autosi oli? Ja mikä hänen?😌
Omani on vaihtunut siitä, minkä hän viimeksi näki. Pienempään ja tummempaan. Hänellä harmaa farkku.
- Anonyymi
Lähdetkö aloittajaäijä useinkin spontaanisti ajelemaan perässä, jos on vähän edes samaa näköä tai siis ylipäänsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omani on vaihtunut siitä, minkä hän viimeksi näki. Pienempään ja tummempaan. Hänellä harmaa farkku.
Onko hänellä muuta autoa kuin harmaa farkku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä muuta autoa kuin harmaa farkku?
Ei ole muuta autoa. Edelleen tuo, jolta kysyit.
- Anonyymi
Olin eilen illassa ja tänään aamussa. Tulee ikävä 🥺
- Anonyymi
Kokeilin pessaaria tänään.
- Anonyymi
Olen yrittänyt viestiä jotakin viestimätöntä, selittää jotakin selittämätöntä, kertoa jostakin minkä voin tuntea vain epämääräisenä olona. Pohjimmiltaan se ei ole muuta kuin pelkoa, lamauttavaa pelkoa lausua sanaakaan, mutta se on samalla myös kaipuuta johonkin tuon pelon voittavaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3802500IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk731935- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141326Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 98926
- 71872
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44870- 28843