Päivän paras läppä

Anonyymi-ap

67

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yllätyin, että hän on "vasta" 71 v.

• Anonyymi

Oli tosiaan päivän paras läppä!

• Anonyymi

Itse yllätyin myös tuota.
        Ihmisen kuuluu vanheta arvokkaasti.

Itse pidän tässä esikuvana omia esiäitejäni.

Hyvin eläneen ja viisaan vanhuksen tunnistaa silmien kauniin viattomasta ja puhtaasta katseesta.

• Anonyymi

Näyttää paljon vanhemmalta "nuoruushoidoista" huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse yllätyin myös tuota.
        Ihmisen kuuluu vanheta arvokkaasti.

Itse pidän tässä esikuvana omia esiäitejäni.

Hyvin eläneen ja viisaan vanhuksen tunnistaa silmien kauniin viattomasta ja puhtaasta katseesta.

Onko Laurilla likainen katse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Laurilla likainen katse?

Mustan ripsitöhnän ja tummien luomien ja rajausten seasta vaikea erottaa.

• Anonyymi

Katsoin samaa. Hirveän näköinen.
      Kuin Tuksu.

• Anonyymi

Jaa, sitte taas alkoi yhden julkkiksen panettelu tällä palstalla. Eikö teillä ole mitään muuta ajanvietettä??????

• Anonyymi

Ne sanoo sitä mielipiteeksi kas kun kaikilla pitäisi olla lyhyeksi kynitty harmaa tukka ja vaatteetkin pitäisi olla jotenkin sitä mitä kaikilla muillakin on . Halu loukata on suuri , jos ajattelee se on eri asia mutta sivistynyt ihminen ei kajoa toisten ulkonäköön , kukin saa olla kuten se itselle sopii . Jos ei ole muuta sanottavaa niin ei sitten kirjoittaisi loukkaavia kommetteja . Koulukiusaukseen verrattavissa erilaisuus on asia mistä mummoilla on niitä ns ” mielipiteitä” minusta on hyvä että joku uskaltaa erottua harmaasta massasta . Ja elää elämäänsä omilla ehdoillaan .
        Missään vaatteissaan ei ole merkintää mille iälle ne on tarkoitettu. Ikä on numero , ihminen elävä

• Anonyymi

Harkinta petti pahasti Lauriltakin, kun "kauneuttaan" lähti mediaan esittelemään.

• Anonyymi

Naisten ikiaikainen ilo on ollut juoruaminen ja selän takana puhuttu panettelu.

• Anonyymi

On pitkään ollut tapana verrata itseään saman ikäisiin julkkiksiin. Mietin näytänkö nuoremmalta vai vanhemmalta. Olen nuoremman näköinen kuin Hannele Lauri vaikka mielestäni olen ikäiseni näköinen ainakin aamulla herätessä. Saahan ehostuksella vähän pirtsakamman näköiseksi itsensä. Jokin aika sitten hän oli vielä minua nuoremman näköinen. Jotain on hänessä muuttunut ihan parin vuoden sisään.

• Anonyymi

On hassua, kun katsoo vaikka telkkarissa ikäistään voi pitää häntä
        "kauhean vanhan näköisenä", vaikka itse on yhtä vanhan näköinen,
        ei vaan "näe" itseään ulkopuolisen silmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hassua, kun katsoo vaikka telkkarissa ikäistään voi pitää häntä
        "kauhean vanhan näköisenä", vaikka itse on yhtä vanhan näköinen,
        ei vaan "näe" itseään ulkopuolisen silmin.

20:41
        Kirjoitit aika oikein.
        Meillä itsellämme voi olla minäkuva, mikä ei ole ihan todellinen.
        Tiedämme myös, että minäkuva voi vääristyä.
        Nuori anorektikko näkee itsensä liian lihavana ja todellisuudessa on vain luuta ja nahkaa.
        Aikuinenhan saa tehdä kuinka haluaa. Operaatiot tosin eivät ole ihan vaarattomia. Riski.
        Beng
        Kuvakulma voi olla myös sellainen, mikä valehtelee suuntaan tai toiseen.

• Anonyymi

Kesälomamatkalla ja 70-vuotispäivän kunniaksi otin itsestäni paljon selfieitä, eri tilanteissa. Olen kuvissa niin eri näköinen, ettei arvaisi samaksi ihmiseksi, samalla viikolla, samana päivänäkään. Ei ne huonoja kuvia olleet, vaan tunnelmaltaan iloisia ja värikkäitä. Itseäni eri tilanteissa ja suunnista kuvattuna.

En muutoin meikkaa, mutta joskus "ihmisten ilmoille" mennessäni laitan aavistuksen väriä kulmiin, hiukan pun. huulivoidetta ja hiukan punaa poskiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

20:41
        Kirjoitit aika oikein.
        Meillä itsellämme voi olla minäkuva, mikä ei ole ihan todellinen.
        Tiedämme myös, että minäkuva voi vääristyä.
        Nuori anorektikko näkee itsensä liian lihavana ja todellisuudessa on vain luuta ja nahkaa.
        Aikuinenhan saa tehdä kuinka haluaa. Operaatiot tosin eivät ole ihan vaarattomia. Riski.
        Beng
        Kuvakulma voi olla myös sellainen, mikä valehtelee suuntaan tai toiseen.

Ihan totta, tuo minäkuvan väärin näkeminen olen nähnyt omassa tuttavapiirissänikin. Yksikin ikäiseni sanoi että hän kyllä ihmettelee miten hän on saanut vanheta ilman mitää vanhuuden merkkejä esim kasviossaan . En oikein tiennyt siihen osata vastata mitään, sanoin vaan että sehän riippuu geenesistä.
        Sillä tämä ihminen näki kasvonsa peilistä sellaisina kun ne olivat 20 vuotta sitten joten ei nähnyt kaksois leukaa eikä ihonsa tyyppiä joka tavallisesti vanhenee juuri niillä joilla on se ihotyyppi. Ajattelin että kivahan se on jos näkee itsensä toisin kun muut hänet näkevät , niin silloinhan hän voi hyvin. Joten kukin tyylillään.
        Itselläni on kyllä kelkan jäljet kaavoissa hyvin eikä mitään mieltä kohentava huomio,samalla kun ymmärtää että vanhuus on hyvin näkyvissä . Mutta ei se minua sinänsä haittaa olen sellainen kun olen, enkä katso tarpeelliseksi muutella ulkonäköäni , mutta en tuomitse toisia jotka haluavat muutella . Jokainen on oma itsensä , ja naiset jotka haluavat kohentaa ulkonäköään ja ovat tyytyväisiä itseensä ovat mielestäni vahvoja kun eivät alistu
        Harmaan massan tyyliin miten olisi oltava missäkin iässä . Siis kukin saa olla miten se heille sopii. Hattua heille nostan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan totta, tuo minäkuvan väärin näkeminen olen nähnyt omassa tuttavapiirissänikin. Yksikin ikäiseni sanoi että hän kyllä ihmettelee miten hän on saanut vanheta ilman mitää vanhuuden merkkejä esim kasviossaan . En oikein tiennyt siihen osata vastata mitään, sanoin vaan että sehän riippuu geenesistä.
        Sillä tämä ihminen näki kasvonsa peilistä sellaisina kun ne olivat 20 vuotta sitten joten ei nähnyt kaksois leukaa eikä ihonsa tyyppiä joka tavallisesti vanhenee juuri niillä joilla on se ihotyyppi. Ajattelin että kivahan se on jos näkee itsensä toisin kun muut hänet näkevät , niin silloinhan hän voi hyvin. Joten kukin tyylillään.
        Itselläni on kyllä kelkan jäljet kaavoissa hyvin eikä mitään mieltä kohentava huomio,samalla kun ymmärtää että vanhuus on hyvin näkyvissä . Mutta ei se minua sinänsä haittaa olen sellainen kun olen, enkä katso tarpeelliseksi muutella ulkonäköäni , mutta en tuomitse toisia jotka haluavat muutella . Jokainen on oma itsensä , ja naiset jotka haluavat kohentaa ulkonäköään ja ovat tyytyväisiä itseensä ovat mielestäni vahvoja kun eivät alistu
        Harmaan massan tyyliin miten olisi oltava missäkin iässä . Siis kukin saa olla miten se heille sopii. Hattua heille nostan

Aika paljon niminäyttelijät mualimalla ovat siirtyneet Naturelli-Elli tyyliin.
        Ei maalata naamaa, vaan meikataan luonnollisen näköiseksi ja se voi viedä aikaa.
        Vaikka he väittävät, etteivät meikka, ei väite pidä paikkaansa.
        Myös harmaantumisen annetaan näkyä.
        Moni näyttelijä saa kuin uudet kasvot.
        Kaikille hiusväriaineet eivät sovi.
        Miehetkin antavat hopeoiden näkyä, mikseivät sitten naiset.
        Richard Gere on ollut moiskis niin hyvä esimerkki.
        Mutta.
        Jokainen tehköön ikääntyessään, mitä lystää.
        Beng
        Ikääntyminen, vanhuudenmerkit, meikit ja vaatteet on ikuinen puheenaihe ja herättää intohimoja.
        Ei itsensä puhuminen nuoreksi, nuorekkaaksi kyllä onnistu. Huvittaa. Ja kun suu on pidettävä supussa.....

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sinu muistisairautesi on vakavaa laatua. Olet tätä yhtä samaa kopiota tunkenut
        noin viiteensataan ketjuun.

• Anonyymi

@ 20:26 On osoitus äärioikeistolaisen älyn alhaisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinu muistisairautesi on vakavaa laatua. Olet tätä yhtä samaa kopiota tunkenut
        noin viiteensataan ketjuun.

Sehän on sen mieliaihe samaa juttua julistaa katonse on sille kauheen jännää tuo asia, joka ei tavalliselle ihmiseen ole oikeastaan yhtään mitään

• Anonyymi

Naama on aivan kaameen näkönen. Jo on botoksia pistelty.

• Anonyymi

Kouluaikaan -60 luvulla oli sanonta:Savolainen pulloposki syöpi puuron leivän kanssa mut Kainuulainen kaitanaama litkii liemen leivättä :)

• Anonyymi

nii et aina ihmiset arvostelee toisten ulkonäköä oli mistä päin vaan ja huumorilla todella täällä pärjätään :))

• Anonyymi

Juu haluaisin minäkin pitää huolta ulkonäöstäni.Maan vetovoima vaan vetää naamaa ja ihoa alespäin,ikä lisänä.Kun ei puolisoa ei hänen tuloja apuna tai ei lesken eläke.Joutu luomuna kulkee ja hyväksyy rypyt.Sitä huolimatta että vakavarainen läheinen sanoi,jolla varalisuus puolison kautta minua vanhempi nainen: Laitata ihon alle langat.meikka, käy kaauneushoidot Talina,Päärny jne. Naisen työeläkellä,yksin asuvana vuokralla ilman sosiali tukia.Niitä ei hankita.Kun ei varaa ede kylpylä lomat kauneshoitoinen Päärny.Kuten hänellä, Hienoa Hannele rohkeasti kertoo omat nuorenuskikat.Mahdolistaa: RAHA.

• Anonyymi

Kaikilla on oma tyylinsä siihen miten haluaa olla ulkonäöltään.
        Ei siinä mitään kummallista pitäisi olla. Vahvat naiset uskaltavat elää ja toteuttaa asioista huolimatta harmaan massan ilkeilystä in Hannele ihan vaan oma itsensä.
        En voisi edes ajatella häntä harmaalla poika kaipauksella ja värittömien vaatteiden käyttäjänä
        Sillä hän saa elää täysillä omaa elämäänsä , hienoa ettei ole alistunut sisin ” me vanhat” tyyliin vaan tekee kuten haluaaa.
        Mistä eräillä in jokin kumma ajatus että kaikkien olisi oltava samaan muottiin valettuja . Sehän olisi tylsistymisen merkki, joten se joka käyttää meikkiä niinkäyttäkööt ei minulla ole siihen mitään huomauttamista . Naisena pidän vahvoista naisista joiden elämään ei massaan mielipiteet vaikuta . Ja Hannelelle toivotaan vaan kaikkea hyvään elämässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla on oma tyylinsä siihen miten haluaa olla ulkonäöltään.
        Ei siinä mitään kummallista pitäisi olla. Vahvat naiset uskaltavat elää ja toteuttaa asioista huolimatta harmaan massan ilkeilystä in Hannele ihan vaan oma itsensä.
        En voisi edes ajatella häntä harmaalla poika kaipauksella ja värittömien vaatteiden käyttäjänä
        Sillä hän saa elää täysillä omaa elämäänsä , hienoa ettei ole alistunut sisin ” me vanhat” tyyliin vaan tekee kuten haluaaa.
        Mistä eräillä in jokin kumma ajatus että kaikkien olisi oltava samaan muottiin valettuja . Sehän olisi tylsistymisen merkki, joten se joka käyttää meikkiä niinkäyttäkööt ei minulla ole siihen mitään huomauttamista . Naisena pidän vahvoista naisista joiden elämään ei massaan mielipiteet vaikuta . Ja Hannelelle toivotaan vaan kaikkea hyvään elämässä

Ei kai kukaan ole (ainakaan tässä ketjussa) kieltänyt kutakin olemasta sellainen kuin haluaa?

Mutta on kai nk. katsojillakin oikeus myös arvostella näkemäänsä lopputulosta, jos kerran henkilö itse on luonut olemuksestaan varsin "näyttävän" ja tässä toiveessa tälläytynyt ö-medioiden keltaisiin lähikuviin, jotta häntä ihailtaisiin? On itse jo alkujaankin halunnut nk. julkkikseksi. Haluaa joka tekemisiään kaikelle kansalle esitellä?

Vähän kuin missikisat tai muut kisailut: "Ken on maassa kaunehin?" / "kamalin?".

Tuolla olemuksella, mainittu henkilö, voitti seksifirman ykköspalkinnon: ihan ison, kultaisen ky*p*kkeen! Ulkoisen olemuksensa on hän selvästi muotoillut tuon palkinnon mukaiseksi.

Oma on asiansa. Kuka häntä on kieltänyt olemasta oma itsensä?

• Anonyymi

Itse en uskaltaisi kertakaikkiaan tehdä mitään muutoksia vaikka maan vetovoiman tulokset ihan hyvin on jo näkynyt peilistä monet vuodet. Sillä minulla on riskiajatus aina ensimmäisenä mielessä toimituksissa kuten kasvojen kuunteleminen . Esim sellaisissa muunnoksista missä tarvitaan nukuttamista , en uskaltaisi tehdä. Botoxia en liioin laittaisi koska se on hermomyrkkyä ja vaarallista jos pistos osuu vikaan . Joten olen päättänyt tyytyä omaan itseeni ihan vaan sellaisena kun olen.mutta en tuomitse ketään ja vahvat naiset uskaltaa , ja pääasia kun ovat itse tyytyväisiä tuloksiin niin ei pitäisi muiden ilkeillä. Sama asia vaatteissa, kaikkien ei tarvitse kulkea kummilanka housut päällä ja raidallisessa puserolla jonka päällä on villatakki , se on taas jonkun toisen ihmisen tyyli elää. Se miten minä elän en katso että kaikkien pitäisi olla minunlaisia ihmisyåiä eikä omata minun maailmankatsomustani . Mutta ilkeillä kommenteilla ja arvostelulla ei olla Koskaan rakennettu mitään hyvää . Olkoot harmaa päät ryppyjensä kanssa ja ne jotka uskaltavat ottaa elämästä irti sen mitä haluavat tehkööt niin . Jokainen oman tahtonsa mukaisesti . Ja kaikkea hyvää Hannelelle toivotan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai kukaan ole (ainakaan tässä ketjussa) kieltänyt kutakin olemasta sellainen kuin haluaa?

Mutta on kai nk. katsojillakin oikeus myös arvostella näkemäänsä lopputulosta, jos kerran henkilö itse on luonut olemuksestaan varsin "näyttävän" ja tässä toiveessa tälläytynyt ö-medioiden keltaisiin lähikuviin, jotta häntä ihailtaisiin? On itse jo alkujaankin halunnut nk. julkkikseksi. Haluaa joka tekemisiään kaikelle kansalle esitellä?

Vähän kuin missikisat tai muut kisailut: "Ken on maassa kaunehin?" / "kamalin?".

Tuolla olemuksella, mainittu henkilö, voitti seksifirman ykköspalkinnon: ihan ison, kultaisen ky*p*kkeen! Ulkoisen olemuksensa on hän selvästi muotoillut tuon palkinnon mukaiseksi.

Kyllähän se on eräänlaista kieltämistä kun kirjoitellaan kommentteja ja painostetaan joitakin sanoja sitaatilla että tärkeää se on eräille se vieraiden ihmisten analyysi tyyli millä ainoastaan loukataan . Hannelekin on antanut työllään monia kivoja hetkiä monelle humoristisia videota tapaan katsella hänestä netissä aina silloin sun tällöin . Ja mitä tulee tuohon palkintoon niin yhdistät sen heti hänen ulkonäköönsä . Eikö voisi ajatella hieman laajemmin asioita joskus ja antaa tilaa ihmisille ilman että on kirjoitettava ilkeitä kommetteja . Sillä värikkäidenkin ihmisten on saatava olla ja elää omilla ehdoillaan
        Näiden julkkisten elämä ei ole ihan samanlaista kun tavisten . Joten pää asia kun kukin viihtyy oman itsensä kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että katsojilla on muka oikeus. Mene itseesi jos sinusta sanottaisiin että tuolla on ihan kauhee näen, ja iso perse , tuntuiko kivalta lukea sellaista. Hannele nyt ei itse lue näitä sivuja mutta hänellä on tuttuja jotka lukevat, ja se loukkaa kun ilvehditöön.äkki kerätään saa haukkua olkomuodoata tai hiuksista tai vaatteista , niitä menee rajat. Joten miten oikein ajattelet kun sanot aåeettö on lupa arvostella ja käyttää ilkeitä vertauksia . En uskomettä itse haluaisit Ajattele jos netissä kirjoitettaisiin että haiset kuselle kun käyt kaupassa olisko kivaa, ta että sulla on hampaat ku hevosella suussa . Annetaan isolla ilkeilyt ja sen sijaan voi siirtyä asiasioihin joita taas saa kritiseerata mielin määrin jos ei esim tykkää leikkauksista joita hallitus tekee , silloin saa sanoa koska asia kostkee kaikkia ihmisiä . Mutta ei kenenkään ulkonäöstä m se on asia joka koskee vaan sitä joka om muokannut hieman itseään eikä kansalaisia

• Anonyymi

Se, että on "kauneusmuokkausten" orja ei kerro "vahvasta" naisesta,
      päinvastoin.

• Anonyymi

Kyllä minusta vaan on nainen vahva joka uskaltaa eroittua massasta , siis siitä ihmisjoukossa jossa kaikkien pitäisi olla samanlaisia . Ja jossa on niin paljon negatiivisia ihmisiä tuomitsemassa miten missäkin iässä muka pitäisi olla että kelpaa.
        Siis esim nämä joiden ammatti on ollut julkisuuden valokeilassa olemista ivat ammattinsa vuoksi joutuneet aina meikkaamaan .
        Niin ei mitenkään ihme että haluavat pitää itsestään huolta juuri sillä tavalla mikä heille on se oikea.äirjuudesta ei ole kysymys vaan siitä että nykyään on mahdollista tehdä muutoksia. Ja jos joku haluaa tehdä muutoksia ulkonäköönsä ja pitää vaatteita mikä saa harmaalle massalle aiheen aloittaa joukko tuomitseminen. Mutta vahva nainen eimtaivu massan mielipiteisiin vaan uskaltaa olla ihan sellainen kun haluaa.
        Värikkäät ihmiset ovat aina olleet kauhu iäkkäille, kun niillä on aina sanomista jonkun ulkonäöstä tai vaatteista , siis mikä sen tekee ettei kunnioiteta toisen ihmisen omia päätöksiä omasta kehostaan. Sillä , ei ole keneltäkään pois jos joku ottaa botoxia . Riittää ihan hyvin jos on näitä asioita vastaan niin ei tee niitä itselleen, se kun kirjoitellaan analyysejä toisesta ihmisestä leikkimällä asiantuntijaa.
        Pää asiahan in että jokain viihtyy oman itsensä kanssa , siis kukin omalla tavallaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minusta vaan on nainen vahva joka uskaltaa eroittua massasta , siis siitä ihmisjoukossa jossa kaikkien pitäisi olla samanlaisia . Ja jossa on niin paljon negatiivisia ihmisiä tuomitsemassa miten missäkin iässä muka pitäisi olla että kelpaa.
        Siis esim nämä joiden ammatti on ollut julkisuuden valokeilassa olemista ivat ammattinsa vuoksi joutuneet aina meikkaamaan .
        Niin ei mitenkään ihme että haluavat pitää itsestään huolta juuri sillä tavalla mikä heille on se oikea.äirjuudesta ei ole kysymys vaan siitä että nykyään on mahdollista tehdä muutoksia. Ja jos joku haluaa tehdä muutoksia ulkonäköönsä ja pitää vaatteita mikä saa harmaalle massalle aiheen aloittaa joukko tuomitseminen. Mutta vahva nainen eimtaivu massan mielipiteisiin vaan uskaltaa olla ihan sellainen kun haluaa.
        Värikkäät ihmiset ovat aina olleet kauhu iäkkäille, kun niillä on aina sanomista jonkun ulkonäöstä tai vaatteista , siis mikä sen tekee ettei kunnioiteta toisen ihmisen omia päätöksiä omasta kehostaan. Sillä , ei ole keneltäkään pois jos joku ottaa botoxia . Riittää ihan hyvin jos on näitä asioita vastaan niin ei tee niitä itselleen, se kun kirjoitellaan analyysejä toisesta ihmisestä leikkimällä asiantuntijaa.
        Pää asiahan in että jokain viihtyy oman itsensä kanssa , siis kukin omalla tavallaan

Botox voi saada näyttämään naamalla kyllä aika lailla vappunaamarilta, sillä erotuksella, ettei sitä voi riisua pois. Eikä sille voi mitään, jos naurattaa.
        Beng
        Lenita on ollut mielestäni tyylitaituri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskaltaa erottua massasta? AI, miten niin? MIllainen se sitten on se massanainen?

Kyllä nämä, jotka eivät uskalla vanhentua luonnollisesti, ovat kaikkea muuta kuin vahvoja naisia. Terve itsetunto kertoo juuri siitä, että voi ja osaa olla oma itsensä ja nauttii siitä, mikä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskaltaa erottua massasta? AI, miten niin? MIllainen se sitten on se massanainen?

Kyllä nämä, jotka eivät uskalla vanhentua luonnollisesti, ovat kaikkea muuta kuin vahvoja naisia. Terve itsetunto kertoo juuri siitä, että voi ja osaa olla oma itsensä ja nauttii siitä, mikä on.

Niin millainen on massa nainen ?
        Hän on tuomitseva toisia kohtaan, hän katsoo olevansa hyvä esimerkki muille iästään. Olin mukana yhdessä seurueessa pari vuotta, tavattiin kerran kuukaudessa. Kaikilla oli sama kampaus harmaissa hiuksissaan , kaikilla oli kumilanka housut yllä, ja musta tai harmaa villatakki , , kaikki haukkuivat naisia jotka elivät toisella tavalla.
        Kellä oli ollut jossain huulipunaa huolissaan niin sitä sitten haukuttiin, kellä oli nähty pitkät hiukset niin sanoivat että yrittää olla nuori,
        siis ei heillä ajatustakaan ettei ihminen ehkä viihtyi juuri niissä pitkissä hiuksissaan . Joku oli nähnyt ikäisensä liian lyhyessä hameessa,ja kaula aukikin kuulemma oli ollut liian avoin, se varmaan haluaa näyttää että miehet näkis , sanoivat ja sitten yhdessä tuomitsivat parhaansa mukaan . Joten sellainen on harmaa massa .

Itselläni on hyvin pitkät hiukset ei siksi että haluaisin näyttää nuoremmalta, vaan siksi että viihdyn hiuskuontaloni kanssa, siis rikon jotain kirjoittamattomat lakia kun en kyni hiuksiani saman tapaan kun ikäiseni , mutta naamasta näkyy ihan hyvin minkä ikäinen olen.joskus ehostan kun menen jonnekkin enimmäkseen en .
        Puen ylleni vaatteita mistä pidän koska kaupassa ei ole merkitty kokolapun viereen minkä ikäisille vaate on tarkoitettu .lapset ja lapsenlapset ovat muoti tietoisia kaikilla ammatti jotenkin niin että töissä on oltava huoliteltu .
        He antavat usein hyviä vinkkejä, itselleni juuri vaatetuksesta .niin että,eikö olisi jotenkin niin että naiset voisivat olla tuomitsematta ja laittamasta omia ajatuksiaan jokun toisen ns totuudeksi.
        Sillä jos joku ehostaa niin ei tee sitä siksi että miehet vahtaisivat tai että haluaa olla nuori vaan ihan vaan yksinkertaisesti siksi että haluaa olle huolitellun näköinen siis omaksi ilokseen .
        Kun ajattelee niin eikö se ole aika järjetöntä puhua ihmisistä käyttäen omaa itseään esimerkkinä siitä oikeasta ihmisestä .
        Siis ainoa oikea mielestäni on ettei toisten ulkonäöstä edes herätetä keskustelua Vaan hyväksytään ihmiset ihmisinä huolimatta onko heillä botoxia tai ei. Koska kukaan ei kuitenkaan tiedä toisen ihmisen ajatuksia ja toiveita. Elämästä .
        Sitten on niinkin ettämihmiset tulevat erilaisista oloista jotka ivat muokanneet heidät sellaisiksi kun ivat,mutta aina voi silti ajatella etteivät kaikki ajattele samalla tavalla asioistaan joku massa ajattelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukin vanhentuu omalla tavallaan ei siinä ole uskalluksella mitään osaa.
        Jotkut haluavat vaan hieman muokkaillaan ulkonäköänsä toiset ne keskittyvät ainoastaan puhumaan paskaa ihmisistä joilla ei ole samoja elintapoja kun heillä kyllä jokainen itse tietää miten vanha on .
        Ihmiset ovat erilaisia ei siitä ketään tartte painostaa ettei muka uskalla vanhentua luonnollisesti . Onhan näiden luonnollisesti vanhentuneiden tyylit nähty . Mollaavat vaan toisia ihmisiä ilman mitään ymmärtämystä sen ihmisen elämästä äseksi on sitä luonnollista vanhenemista.
        Oli ihminen kohentanut itseään tai ei niin kuitenkin sitä pidetään ihmisenä .

• Anonyymi

Otsikko oli hauska ja ajattelin, että nyt on aloitus jossa voisi lukea hauskoja juttuja. Mutta ei . Ruoditaan vaan jonkun henkilön habitusta. Ei kiinnosta.

Hyvä huumorialoitus palstalta puuttuu.
      Kait teiltä hyviä muumori juttuja löytyy.

• Anonyymi

Muumorijuttu liittyy Öziin

• Anonyymi

No niinhän se aina on näiden kanssa . Ei niiltä koskaan voi odottaakaan muuta kun toisten tuomitsemista ja sen tekevät julkisella palstalla .
        Kivahan se on että on värikkäitä ihmisiä julkkisten keskuudessa , joilla in elämän iloa ja sekös eräitä jyrsii niin kovasti että etusormella nappaillaan kommentti joka tietysti on ilkeä kuten aina näiden kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muumorijuttu liittyy Öziin

Pitääpä vilkaista sitten tuota mummomuumoria vai olisiko pappamuumoria.

• Anonyymi

Totta, on aivan järkyttävän näköinen. Tätä ne "kauneusleikkaukset" teettää. Jos olisi vanhentunut luonnollisesti, olisi luultavasti edelleenkin kaunis nainen.

• Anonyymi

Niin ja tuleeko ne siitä sitten jotenkin paremmaksi kun kritiseerataan. Ei kukaan lopeta kasvojensa muotoilua vaan siksi että joku on netissä mollaamassa.
        Minun tyttärelläni on täyteläinen ylähuuli ja joku oli jo hänellekin huudellut että olisi botoxia laittanut. Mitä hän ei todellakaan ole ei edes maikkaa koskaan ja huuli on yhtä täyteläinen lapsuuden ja nuoruuden kuvissa kun nytkin, mutta jonkun ämmän oli vaan pakko alkaa huutelemaan ihmiselle joka eikoskaan turvautuisimkeinotekoisiin tapoihin koska on luonnollisuuden kannattaja. Toinen tytär taas meikkaa ja pitää huolta ulkonäöstään. Kummallakin sama kasvatus ja niin erilaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja tuleeko ne siitä sitten jotenkin paremmaksi kun kritiseerataan. Ei kukaan lopeta kasvojensa muotoilua vaan siksi että joku on netissä mollaamassa.
        Minun tyttärelläni on täyteläinen ylähuuli ja joku oli jo hänellekin huudellut että olisi botoxia laittanut. Mitä hän ei todellakaan ole ei edes maikkaa koskaan ja huuli on yhtä täyteläinen lapsuuden ja nuoruuden kuvissa kun nytkin, mutta jonkun ämmän oli vaan pakko alkaa huutelemaan ihmiselle joka eikoskaan turvautuisimkeinotekoisiin tapoihin koska on luonnollisuuden kannattaja. Toinen tytär taas meikkaa ja pitää huolta ulkonäöstään. Kummallakin sama kasvatus ja niin erilaisia

Hyiii, paksut huulet ovat vastenmielistä katsottavaa, suorastaan inhottavan näkösiä, vaikka ei olei edes photoxia ikinä laittanu,

jos mulla olisi paksut huulet menisin kauneuskirurgin vastaanotolle ja käskisin leikata liiat läskit pois huulista,
        luojan kiitos mull on nätit normaalit huulet ja kaunis suu, ei ikinä pakuja huulia ainakaa mulle, yiiii, ku ajatuski puistattaa,

mustan lapsuudessa yhteiskoulu aikana nykisin sitä sanotaa keskikoulu aikaan, joku koulukaveri ihaili mun suuta, sanoi
        sinulla on sitten sievä suu ,, heh heh , hämmästyttävää vaikk itse en sitä koskaan silloin tajunnu,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyiii, paksut huulet ovat vastenmielistä katsottavaa, suorastaan inhottavan näkösiä, vaikka ei olei edes photoxia ikinä laittanu,

jos mulla olisi paksut huulet menisin kauneuskirurgin vastaanotolle ja käskisin leikata liiat läskit pois huulista,
        luojan kiitos mull on nätit normaalit huulet ja kaunis suu, ei ikinä pakuja huulia ainakaa mulle, yiiii, ku ajatuski puistattaa,

mustan lapsuudessa yhteiskoulu aikana nykisin sitä sanotaa keskikoulu aikaan, joku koulukaveri ihaili mun suuta, sanoi
        sinulla on sitten sievä suu ,, heh heh , hämmästyttävää vaikk itse en sitä koskaan silloin tajunnu,

Niinhän ne sanoi minunkin tytölle sitä on nätti ja kaunis suu. Oli mallina esittelemässä jo urheiluasuja 13 vuotiaana. Niin että jokaisella on oma kauneus ihanteensa, ja sitäkään ei kukaan päätä itse millaisena syntyy.
        Toisilla on kauniit huulet, ja toisilla on ohuet huulet kullakin perimänsä mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne sanoi minunkin tytölle sitä on nätti ja kaunis suu. Oli mallina esittelemässä jo urheiluasuja 13 vuotiaana. Niin että jokaisella on oma kauneus ihanteensa, ja sitäkään ei kukaan päätä itse millaisena syntyy.
        Toisilla on kauniit huulet, ja toisilla on ohuet huulet kullakin perimänsä mukaan

Miettikääs tätä.
        Jos on potoksia huulissa ja mies oikein imuttaa, voivatko huulet räjähtää, että poks vaan.
        Meneekö suun sisäpuoleltakin tunto.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettikääs tätä.
        Jos on potoksia huulissa ja mies oikein imuttaa, voivatko huulet räjähtää, että poks vaan.
        Meneekö suun sisäpuoleltakin tunto.
        Beng

Se botoxi on aika vaarallista jos sitä pääsee muualle kun juuri siihen lihakseen . Kiömkäynjåtasisin väliajoin ottamassa botoxia. Samoin mieheni kun hän eli niin kävi ottamassa botoksi ruiskeita ja se oli todella tarkkaa touhua milliäkään ei saanut mennä vinoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se botoxi on aika vaarallista jos sitä pääsee muualle kun juuri siihen lihakseen . Kiömkäynjåtasisin väliajoin ottamassa botoxia. Samoin mieheni kun hän eli niin kävi ottamassa botoksi ruiskeita ja se oli todella tarkkaa touhua milliäkään ei saanut mennä vinoon.

Korjaus tuohon kirjain sekasotkuun sana oli minun miniäni käy tasaisin väliajoin ottamassa botoksi ruiskeita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaus tuohon kirjain sekasotkuun sana oli minun miniäni käy tasaisin väliajoin ottamassa botoksi ruiskeita

Eikö sitten ihan erikseen käytetä botoxia johonkin ihan hoitona.
        Minulla on tällainen mielikuva.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sitten ihan erikseen käytetä botoxia johonkin ihan hoitona.
        Minulla on tällainen mielikuva.
        Beng

Ihan niin minun miniäni sai massiivinen aivoverenvuodon kun oli 30 vuotiaa ja ei puoleen vuoteen edes voinut puhua sanaakaa mutta ymmärsi kaiken mitä sanottiin. Ennekun hänet nukutettiin sairaalassa niin sanoivat että eivät voi tietää miten kaikki tulee menemään.
        Mutta oppi taas ajan kuluessa puhumaan ja toinen puoli kehosta on tunnoton ja jos hän väsyy kovasti niin alkaa ontua. Saa käsivarteensa ja jalkaansa botokisa tasaisin väli ajoin hoitona .
        Miehelläni oli sairaus missä lihakset surkastuvat ja hänelle annettiin botoxia nieluun myöskin tasaisin väli ajoin. Se oli tarkkaa sinne nieluun pistäminen . Joten lääketieteellisesti katsoen on hyvä että botoksia on olemassa mutta myöhemmin huomasivat että sillä voi kohentaa ulkonäköäkin , ensin se oli ainoastaan vaan vaikeissa sairauksissa oleva apukeino

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos sellainenkin nimitys kun ” kauneuskirurgi ” empäs ole kuullutkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jooo mutta PAKSUT HUULET
        on aina RUMAT ja vastenmieliset

vaikka olisi luonnostaan palsut huulet NE ON RUMAT ja vastenmieliset, hyiiii,

mä leikkuttasin pois jos mulla olisi paksut huulet luonto antanu
        voihan ne kauneusleikkauksella ohentaa normaalin näköseksi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jooo mutta PAKSUT HUULET
        on aina RUMAT ja vastenmieliset

vaikka olisi luonnostaan palsut huulet NE ON RUMAT ja vastenmieliset, hyiiii,

mä leikkuttasin pois jos mulla olisi paksut huulet luonto antanu
        voihan ne kauneusleikkauksella ohentaa normaalin näköseksi,

No minä nyt en puhunut paksuisista huulista ainoastaan hieman täyteläisestä. Joihin. ei kukaan muu koskaan ole reagoinut kun se ilkeä ämmä.
        Joten hyvähän se on jos olet tyytyväinen naamaasi silloin on hyvä elää . Ihme sinänsä että noin tyytyväisen ihmisen pitää todistella omaa sulouttaan netissä , siis kenelle todistelet itsellesikö ?sitä ei koskaan minun tyttäreni tarvitse tehdä , mutta hän tekeekin tärkeämpiä asioita työssään eikä ole keskittynyt pahemmasti Ulkonäköönsä kun on hyvä itsetunto niin ei tarvitse mitään korostaa.
        Joten ole vaan nyt tyytyväinen mikä olet , ei se siitä muuksi muutu vaikka miten yrität kehua itseäsi .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niin minun miniäni sai massiivinen aivoverenvuodon kun oli 30 vuotiaa ja ei puoleen vuoteen edes voinut puhua sanaakaa mutta ymmärsi kaiken mitä sanottiin. Ennekun hänet nukutettiin sairaalassa niin sanoivat että eivät voi tietää miten kaikki tulee menemään.
        Mutta oppi taas ajan kuluessa puhumaan ja toinen puoli kehosta on tunnoton ja jos hän väsyy kovasti niin alkaa ontua. Saa käsivarteensa ja jalkaansa botokisa tasaisin väli ajoin hoitona .
        Miehelläni oli sairaus missä lihakset surkastuvat ja hänelle annettiin botoxia nieluun myöskin tasaisin väli ajoin. Se oli tarkkaa sinne nieluun pistäminen . Joten lääketieteellisesti katsoen on hyvä että botoksia on olemassa mutta myöhemmin huomasivat että sillä voi kohentaa ulkonäköäkin , ensin se oli ainoastaan vaan vaikeissa sairauksissa oleva apukeino

Jostain tällaisesta hoitokäytöstä minulla on muistikuva. Ei tästä puhuta juurikaan.
        Jos se toimii hoidoissa, silloinhan botox on paikallaan.
        Ristiriitainen tunne tulee, jos ajatellaan sitä, että jonkun ihmisen terveystila edellyttää hoitoa ja toiselle se on tärkeää siihen, miltä näyttää.
        Beng
        On sinulla ollutkin paineita jaksaa läheistesi kriittisissä vaiheissa mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain tällaisesta hoitokäytöstä minulla on muistikuva. Ei tästä puhuta juurikaan.
        Jos se toimii hoidoissa, silloinhan botox on paikallaan.
        Ristiriitainen tunne tulee, jos ajatellaan sitä, että jonkun ihmisen terveystila edellyttää hoitoa ja toiselle se on tärkeää siihen, miltä näyttää.
        Beng
        On sinulla ollutkin paineita jaksaa läheistesi kriittisissä vaiheissa mukana.

Kiitos , on niitä ollut
        Ihan niin hyvä se on olla olemassa kuten esim minun mieheni pystyi nielemään kun sai botoxia mutta kun vaikutus alkoi loppua niin ei nielemisestä tullut mitään . Vaikka en koskaan oikein ymmärtänyt että miten se botoxi siihen nielemiseen oikein auttoi mikä oli se mekanismi minkä se antoi , koska ihminen nielu systeemissä on 148 lihasta jotka kukin tekee osansa kun nielet vaan aamukahvisi , niin ihan tuntuu ihmeelliseltä että kaikki nämä lihakset tarvitaan ainoastaan nielemiseen . Ja sitten että lääkärit tietävät prikulleen mihin sen piikkinsä pistävät .

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sääli että suomainen elokuvatuotanto on nykyään kovin alamaissa. Siiri Angerkoski kertoi aikanaan ikääntyvän naisnäyttelijän osasta, siitä miten nuoremmat ottavat roolit vanhenevien naisnäyttelijöiden edestä. Justiinan rooli oli kuitenkin kuin luotu Siiri Angerkoskelle.
      Jos vaikka Törhönen filmaisi esim. kokeneemmista noidista kertovan suomielokuvan, roolihamon löytymiseen ei tarvittaisi muuta kuin sovittaa tälle pähän perinteinen musta noitahattu.

• Anonyymi

Suomalaiset elokuvat ja sarjat ovat pääasiassa roskaa.

Ja vanhojen elokuvien uudelleenfilmaukset: noloja, sillä ne eivät vastaa mainitun ajan ihmisten aitoa olemusta, vaan ovat ohjaajan ja näyttelijöiden mielikuvitusta, tietyllä, poliittisella propagandalla höystettyinä ja joka ei kuulunut tuohon aikaan ja paikkaan. Eli = ovat valhehistoriaa.

• Anonyymi

Minusta elokuvatuotanto ei ole alamaissa; on hyviä elokuvia ja sarjoja ja sitten sellaisia, ettei kiinnosta aihe tms.
      Beng

• Olisi kaunis ihminen jos ei yrittäisi elää nuoruuttaan vielä yli 70-vuotiaana.
      On pöhöttyneen juopon näköinen liiasta botoksista ja muista täytteistä.

• Anonyymi

En oikei jaksa uskoa että ajattelee niin että nuoruuttaan elää ,ei meistä kukaan myöskään ajattele jos meikkaa että oltaisi nuorempia mitenkään sillä kaikki tietävät itse miten vanha on.jos minä lähden vaikka johonkin juhliin niin en ajattele että kajaalit silmiin että olis nuoremman näköinen ainoastaan mieliteko ehostaa . Joten siksi minun on vaikea luulla että joku toinen muka kuvittelisi olevansa nuorempi. Kaikki entiset työkaveritkin meikkaavat ihanuutensa ennenkin , siitäkin on jäänyt joku tapa ei siis nuoruuden huvittelua. Yksikin heistä otti fillerssiä poskipäähän kun ei sietänyt katsoa kuvaansa peilistä kun toinen poski oli jotenkin painut siis ei ollenkaan luonnollisen näköinen kuten roinenposki olen. Tänään hän voi katsoa peiliin eikä kukaan voisi edes aavistaa että hänellä on botoksia poskessa. Niin että toiset korjailee ulkonäköään sellaiseksi kun haluavat itsensä olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikei jaksa uskoa että ajattelee niin että nuoruuttaan elää ,ei meistä kukaan myöskään ajattele jos meikkaa että oltaisi nuorempia mitenkään sillä kaikki tietävät itse miten vanha on.jos minä lähden vaikka johonkin juhliin niin en ajattele että kajaalit silmiin että olis nuoremman näköinen ainoastaan mieliteko ehostaa . Joten siksi minun on vaikea luulla että joku toinen muka kuvittelisi olevansa nuorempi. Kaikki entiset työkaveritkin meikkaavat ihanuutensa ennenkin , siitäkin on jäänyt joku tapa ei siis nuoruuden huvittelua. Yksikin heistä otti fillerssiä poskipäähän kun ei sietänyt katsoa kuvaansa peilistä kun toinen poski oli jotenkin painut siis ei ollenkaan luonnollisen näköinen kuten roinenposki olen. Tänään hän voi katsoa peiliin eikä kukaan voisi edes aavistaa että hänellä on botoksia poskessa. Niin että toiset korjailee ulkonäköään sellaiseksi kun haluavat itsensä olevan.

just noin,,, me vanhatki meikataan VAIN siksi että olisimme siistin ja hoidetun näkösiä,

tuo Hannele Laurin kasvojen muokkaus on menny liian pitkälle,

mun mielestä Hannele Lauri on aina ollu kaunis, ja varmasti olisi ollu kaunis RYPPYINEENKI
        mutta jostain syystäö hän on halunnu pilata aidon kauneutensa,
        mun mielestä HARMI,

rypyt ei rumenna ketään, rypyt on vain merkki eletystä elämästä,
        rypyt on ihmisen sielun kauneutta , todella kauniita MUN mielestä,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

just noin,,, me vanhatki meikataan VAIN siksi että olisimme siistin ja hoidetun näkösiä,

tuo Hannele Laurin kasvojen muokkaus on menny liian pitkälle,

mun mielestä Hannele Lauri on aina ollu kaunis, ja varmasti olisi ollu kaunis RYPPYINEENKI
        mutta jostain syystäö hän on halunnu pilata aidon kauneutensa,
        mun mielestä HARMI,

rypyt ei rumenna ketään, rypyt on vain merkki eletystä elämästä,
        rypyt on ihmisen sielun kauneutta , todella kauniita MUN mielestä,,

Yleensä nuo posket laskeutuvat omille paikoilleen muutaman viikon kuluttta hoidosta
        Ihan juurintehdyt kohennukset ovat alussa eri näköisiä se kun aikaa vähän kuluu niin tulevat erilaiseksi

• Ei meikkaaminen ole paha asia. Ihmettelin ylimitoitettua täyteaineiden käyttöä. Hän olisi paljon kauniimpi luonnollisena.
      Kun katsoo vanhoja Speden elokuvia niin on todella kaunis nainen. Varmaan olisi vanhentunut kauniisti tupakoinnista huolimatta.
      Vaan kukin tavallaan, mitäpä se minulle kuuluu.

• Anonyymi

Vanheneminen on vaikea asia, jos on nuorena ollut kaunis.

• Anonyymi

Vanhetakin voi kauniisti. Pitäen itsensä aina siistin näköisenä. Hiustyyli merkitsee paljon.

Olen pari vuotta kasvattanut hiuksiani ja ne ovatkin jo aika pitkät. Mutta koska mielestäni hiukan hapsenkakkiaisen näköinen, menen parin viikon päästä leikkauttamaan ne lyhyemmiksi.

En ole enää varmaankaan yli 10 vuoteen sävyttänyt hiuksiani, ovat luonnollisen väriset. En meikkaa, tai sitten tarpeentullen vain "aavistuksen verran".

• Anonyymi

kuinka kauan luulette että marinin kasvot ja valemaine pitävät sen rahoissa

• Anonyymi

Kas. Kun tässä ei ole mitään ongelmia Sannan palkoista mitenkään. Sannalla on kauniit kasvot ja tulee olemaan niin vanhetessakin , joten ei ole siitäkään mitenkään huolia kannettava, kuinka kukakin vanhenee tai tienaa työllään rahaa. Siis ihan vaan hänen ikioma asiansa , yksityinen nääs , jos ymmärrät

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      141
      13250
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      86
      3697
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      128
      3000
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1420
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      41
      1406
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      156
      1363
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1294
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1234
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1081
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      989
    Aihe