Khyyllä on nuin

Anonyymi-ap

Perussysmäläiset, jatkoon! Miinaharava, ei jatkoon! Miten minusta tuntuu että joillakin rivit vaan harvenee.

37

1896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdottomasti jatkoon! Näyttivät kaapin paikan noille turhantoimittajille. Olisihan ne voinneet olla myös Aidosti Sitoutumattomat puolue.

    • Anonyymi

      Öö hyvä T. Turo

    • Anonyymi

      Eivät yksinkertaiset vaan ymmärtäneet että erottivat samalla itsensä puolueesta. Ja ehdokassopimuksen mukaan nyt menee kunnanhallituksen paikka ja varapaikka niinkuin valiokuntienkin paikat varajäsenille. Pääsivät kerralla perusvaltuutetuiksi.

      • Anonyymi

        Siniset 2.0 mutta menikin vähän mönkään?


      • Anonyymi

        Pääsisikö se Lainen Miina vihdoin hommiin? Siinä vasta taitava kaveri. Lakia lukenut ja niin edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisikö se Lainen Miina vihdoin hommiin? Siinä vasta taitava kaveri. Lakia lukenut ja niin edelleen.

        Kuvitteletko mielessäsi että Laineen Miina tulee näitä viestejä liputtamaan ja poistelemaan, jos puhut tarkalleen oikealla nimellä? Taidat luulla itsestäsi ja juttujesi tasosta vähän liikoja 🙂

        Tuleekohan Laineen Miinasta hallituksen vai minkä valiokunnan jäsen kun tämä kolmikko luopui omista paikoistaan?


      • Anonyymi

        Näin on kun ovat itse kirjoittaneet sopimuksen.Jos lupaututaan eroamaan kaikista luottamustehtävistä.Jos erovat paikallisyhdistyksestä.Ja näillä mennään eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on kun ovat itse kirjoittaneet sopimuksen.Jos lupaututaan eroamaan kaikista luottamustehtävistä.Jos erovat paikallisyhdistyksestä.Ja näillä mennään eteenpäin.

        Ei voi erota kh:sta yksi ihminen, pitää erottaa koko hallitus. Miten tämä käytännössä tapahtuu?


      • Anonyymi

        Taisit Jukka tietää väärin, lain mukaan valtuutetut saavat pitää paikkansa vaikka vaihtaisivat puoluettakin, ahdistaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siniset 2.0 mutta menikin vähän mönkään?

        Ja Esko komppaa, ahdistaako sinuakin kavereiden ahdinko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Esko komppaa, ahdistaako sinuakin kavereiden ahdinko?

        Taitaa tuska raastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit Jukka tietää väärin, lain mukaan valtuutetut saavat pitää paikkansa vaikka vaihtaisivat puoluettakin, ahdistaako?

        Mutta vaan ei.Kun ovat itse sitoutuneet omalla alle kirjoituksillaan luopumaan luottamus paikoistaan.Jos eroavat paikallisyhdistyksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on kun ovat itse kirjoittaneet sopimuksen.Jos lupaututaan eroamaan kaikista luottamustehtävistä.Jos erovat paikallisyhdistyksestä.Ja näillä mennään eteenpäin.

        Hyvä Tapsa


    • Anonyymi

      Olen tosi pettynyt ettei PS pysty pitämään ryhmäänsä kurissa, jos tuo yksi änkyrä on seuraavissa vaaleissa ehdokkaana, niin sitten ääneni menee toiselle puolueelle.

      • Anonyymi

        Jep! Onneksi ne änkyrät nyt poistuivat ryhmästä. Eli ei pelkoa sen osalta!


      • Anonyymi

        Sysmän PS astui miinaan. yhtälailla kuin SITkuilla oli syli auki piilokokkareille.


      • Anonyymi

        No ei oo pelkoa että Laineen Miina menisi läpi vaikka äänestäisit Ps.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo pelkoa että Laineen Miina menisi läpi vaikka äänestäisit Ps.

        Jep! Mutta Miinalainen saattaakin päästä! Ainakin osoittanut sen, että ryhtiä löytyy ja seisoo sanojensa takana! Toisinkuin tämä kolmikko. TTU mitä "perussuomalaisia".

        Tipihän on entinen demari. Kun ei tullut riittävästi ääniä, kokeiltiin perussuomalaisia.

        Siirtyyköhän seuraavaksi keskustan riveihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Mutta Miinalainen saattaakin päästä! Ainakin osoittanut sen, että ryhtiä löytyy ja seisoo sanojensa takana! Toisinkuin tämä kolmikko. TTU mitä "perussuomalaisia".

        Tipihän on entinen demari. Kun ei tullut riittävästi ääniä, kokeiltiin perussuomalaisia.

        Siirtyyköhän seuraavaksi keskustan riveihin?

        Tuskin keskutan riveihin siirtyy vaikkakin keskusta niin saattaisi halutakin. Aromaasto veti viime vaaleissa 98 ääntä, puolet tuosta jo riittäisi helposti uudelle kaudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Mutta Miinalainen saattaakin päästä! Ainakin osoittanut sen, että ryhtiä löytyy ja seisoo sanojensa takana! Toisinkuin tämä kolmikko. TTU mitä "perussuomalaisia".

        Tipihän on entinen demari. Kun ei tullut riittävästi ääniä, kokeiltiin perussuomalaisia.

        Siirtyyköhän seuraavaksi keskustan riveihin?

        Ei se siitä ollut kiinni.Oli Demareissa sitomattomana.Ja kun ei päässyt siellä hallitukseen.(No kertoovat kyllä että oma sooloilu ja vain oman etun tavoittelu eikä puolueen.Oli syy että näytettiin ovea..No sama on jatkunut Kait nytkin..Että nyt vain uutta puoluetta etsimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Mutta Miinalainen saattaakin päästä! Ainakin osoittanut sen, että ryhtiä löytyy ja seisoo sanojensa takana! Toisinkuin tämä kolmikko. TTU mitä "perussuomalaisia".

        Tipihän on entinen demari. Kun ei tullut riittävästi ääniä, kokeiltiin perussuomalaisia.

        Siirtyyköhän seuraavaksi keskustan riveihin?

        Ei tuon Miinalaisen taidot ja ulosanti vakuuta. Näinköhän osaa edes tarvittavia lakipykälöitä. Mielenkiintoista olisi seurata sen runsaslukuisia puheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Mutta Miinalainen saattaakin päästä! Ainakin osoittanut sen, että ryhtiä löytyy ja seisoo sanojensa takana! Toisinkuin tämä kolmikko. TTU mitä "perussuomalaisia".

        Tipihän on entinen demari. Kun ei tullut riittävästi ääniä, kokeiltiin perussuomalaisia.

        Siirtyyköhän seuraavaksi keskustan riveihin?

        Eipä se niin mennyt. Tutustu historiaan!
        Demaritoveri VPK petti ja Tipi vaihtoi toiseen leiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se niin mennyt. Tutustu historiaan!
        Demaritoveri VPK petti ja Tipi vaihtoi toiseen leiriin.

        Juuri näin, kyllähän se oli V-PK, rouvansa ja Nurmis Jukka jotka Tipin petti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, kyllähän se oli V-PK, rouvansa ja Nurmis Jukka jotka Tipin petti!

        On se Tipi kovia kokenut mies kun kaikki vaan häntä pettää. Aina pitää vaihtaa puoluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Mutta Miinalainen saattaakin päästä! Ainakin osoittanut sen, että ryhtiä löytyy ja seisoo sanojensa takana! Toisinkuin tämä kolmikko. TTU mitä "perussuomalaisia".

        Tipihän on entinen demari. Kun ei tullut riittävästi ääniä, kokeiltiin perussuomalaisia.

        Siirtyyköhän seuraavaksi keskustan riveihin?

        Ai mikä Miinalaisen ryhti. Aika selkärangaton tyyppi. Tarpeeksi rahaa tiskiin niin räksytys alkaa. Tuskin enää meiltä ääniä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se Tipi kovia kokenut mies kun kaikki vaan häntä pettää. Aina pitää vaihtaa puoluetta.

        Muuten hyvä, mutta kuka on vaihtanut puoluetta, tarkistappa faktat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mikä Miinalaisen ryhti. Aika selkärangaton tyyppi. Tarpeeksi rahaa tiskiin niin räksytys alkaa. Tuskin enää meiltä ääniä saa.

        Viime vaaleissa 12 ääntä, onhan se enemmän kuin ei yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vaaleissa 12 ääntä, onhan se enemmän kuin ei yhtään.

        Veikkaan ettei seuraavissa vaaleissa saa yhtään enempää. Sen verran on on mainettaan niittänyt ja ei niin hyvässä mielessä kun kylillä ihmisiä kuuntelee, yhtään hyvää sanaa en hänestä ole kuullut 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuon Miinalaisen taidot ja ulosanti vakuuta. Näinköhän osaa edes tarvittavia lakipykälöitä. Mielenkiintoista olisi seurata sen runsaslukuisia puheita.

        Tyyppi, joka kuvittelee tietävänsä sysmän asiat paremmin kuin paljasjalkaiset sysmäläiset. Tieto on peräisin seriffien aivopesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppi, joka kuvittelee tietävänsä sysmän asiat paremmin kuin paljasjalkaiset sysmäläiset. Tieto on peräisin seriffien aivopesusta.

        Et ole itse paljasjalkainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan ettei seuraavissa vaaleissa saa yhtään enempää. Sen verran on on mainettaan niittänyt ja ei niin hyvässä mielessä kun kylillä ihmisiä kuuntelee, yhtään hyvää sanaa en hänestä ole kuullut 😉

        Ei sinne kellariin kai muutakaan kuulu!


    • Anonyymi

      Ryhdikästä toimintaa, Perussysmäläisille ääni!

    • Tämä onkin mielenkiintoinen tapaus!

    • Anonyymi

      miinis se vetelee uotissa vaan pitsaa ja olutta, elää kuin mikäkin kuningas

      • Anonyymi

        Ne piirtää jolla on liitua jne. Rikas heppu.


      • Anonyymi

        Mitäs helkkaria? Eikö saa enää syödä pitsaa ja juoda olutta?

        Eikö sulla ole enää varaa syödä kun siitäkin saa puheenaiheen?

        Hyvä että käyttää rahansa Sysmän palveluihin. Pysyy palvelut Sysmässä.

        Sinäkö katselit ikkunasta pihalta ja mietit tämän viestin kirjoittamista? Sääliksi käy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe