TUET

niiden saaja

Mitä varten te meitä syytätte tuista. Herrathan ne on päättänyt ja antanut meille.Mollatkaa heitä!Pikku vinkki: Eduskunta.fi tai europa.eu.int/index_fi.htm. Ja hei, onko reilua mollata duunaria joka on saanut työpaikkaetuna uuden kannettavan tietsikan ?

16

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjsj
      • ria

        on ohi tältä vuodelta, päättyi huhtikuun lopussa. Näihin tukiin liittyy myös hakuoppaat, melkein kolmesataa sivua mallit, kuka voi hakea ja mitä. Sanoisin, että liikutaan viidakossa, jos ensimmäistä kertaa yrittää tukihakemuksen tehdä. Oikea byrokratian riemuvoitto!


      • hgsha
        ria kirjoitti:

        on ohi tältä vuodelta, päättyi huhtikuun lopussa. Näihin tukiin liittyy myös hakuoppaat, melkein kolmesataa sivua mallit, kuka voi hakea ja mitä. Sanoisin, että liikutaan viidakossa, jos ensimmäistä kertaa yrittää tukihakemuksen tehdä. Oikea byrokratian riemuvoitto!

        VOI VOI;;;oikeinko joudutte tekemään jotakin, niiden sossunrahojen eteen,,,,,kyllä teillä on kovaa...


      • ria
        hgsha kirjoitti:

        VOI VOI;;;oikeinko joudutte tekemään jotakin, niiden sossunrahojen eteen,,,,,kyllä teillä on kovaa...

        paljon reilumpaa olisi saada tuotteista niiden oikea hinta.


      • hgsha kirjoitti:

        VOI VOI;;;oikeinko joudutte tekemään jotakin, niiden sossunrahojen eteen,,,,,kyllä teillä on kovaa...

        sossusta hae ne,joita ei työt kiinnosta.
        Kovaa menee toisinaan, kun sille päälle satutaan.
        Mutta sinunkin kannattaa nauttia elämästä.
        Hauskaa kesänjatkoa kaikille muillekin.


      • Olis kirveelle töitä
        hgsha kirjoitti:

        VOI VOI;;;oikeinko joudutte tekemään jotakin, niiden sossunrahojen eteen,,,,,kyllä teillä on kovaa...

        Hei tuista mariseva tietämätön hölmö!
        Tehdään sullekkin niin, että otetaan palkasta puolet pois ja loput annetaan tukena.
        Tietysti sitä palkkaa ja tukea pitää jokavuosi muutaman prosentin pudottaa.
        Ja sitten muut rupee narisemaan että hittoako sä sitä tukea saat.

        Kukaan meistä viljelijöistä ei tukea halua, vaan kyllä se palkka pitää tuotetusta tavarasta tulla.
        Siksi äänestinkin ei EU:lle.


      • simo
        Olis kirveelle töitä kirjoitti:

        Hei tuista mariseva tietämätön hölmö!
        Tehdään sullekkin niin, että otetaan palkasta puolet pois ja loput annetaan tukena.
        Tietysti sitä palkkaa ja tukea pitää jokavuosi muutaman prosentin pudottaa.
        Ja sitten muut rupee narisemaan että hittoako sä sitä tukea saat.

        Kukaan meistä viljelijöistä ei tukea halua, vaan kyllä se palkka pitää tuotetusta tavarasta tulla.
        Siksi äänestinkin ei EU:lle.

        Älä puhu itseäsi suuremmista asioista, ajele vaan sitä sontaa!


      • Olis kerveellä töitä
        simo kirjoitti:

        Älä puhu itseäsi suuremmista asioista, ajele vaan sitä sontaa!

        Kovin on karkea tuo kieli. Paljastit juuri heikon älykkyysosamääräsi.
        Ikävä ettet pysty asialliseen keskusteluun.
        Olet varmaan jossain keskaribaarissa pohtinut näitä maatalouspoliittisia asioita.
        Otetaan vain tuet pois kaikilta. Ikävä vaan että ruuanhinta hieman pompsahtaa.


      • sim
        Olis kerveellä töitä kirjoitti:

        Kovin on karkea tuo kieli. Paljastit juuri heikon älykkyysosamääräsi.
        Ikävä ettet pysty asialliseen keskusteluun.
        Olet varmaan jossain keskaribaarissa pohtinut näitä maatalouspoliittisia asioita.
        Otetaan vain tuet pois kaikilta. Ikävä vaan että ruuanhinta hieman pompsahtaa.

        Kun meillä on niin suuri työttömyys kuin on ja kun globaalissa kvartaalitaloudessa mikää ei ole varmaan. Annetaan pitkät hektisen talouselmän sykleille, ruvetaan itse tuottamaan omilla palstoillamme. Pohjois-Karjalassa, Savossa ja pohjoisempana on tuhatmäärin autiotiloja joita saa taskurahoiilla. Siirrytään luontaistalouteen, niin elämänlaatukin paranee.


      • Kirveellä olis töitä
        sim kirjoitti:

        Kun meillä on niin suuri työttömyys kuin on ja kun globaalissa kvartaalitaloudessa mikää ei ole varmaan. Annetaan pitkät hektisen talouselmän sykleille, ruvetaan itse tuottamaan omilla palstoillamme. Pohjois-Karjalassa, Savossa ja pohjoisempana on tuhatmäärin autiotiloja joita saa taskurahoiilla. Siirrytään luontaistalouteen, niin elämänlaatukin paranee.

        Tyypillistä Linkolalaista ajattelutapaa.
        Samoin kuin kommunismi, niin täydellistä ja ihanaa, ei vaan toimi.


      • sim
        Kirveellä olis töitä kirjoitti:

        Tyypillistä Linkolalaista ajattelutapaa.
        Samoin kuin kommunismi, niin täydellistä ja ihanaa, ei vaan toimi.

        Se on varmaa, toimii. Sillä tavalla Suomi on rakennettu ja kirvestäkin siinä työssä on tarvittu


      • ile
        Kirveellä olis töitä kirjoitti:

        Tyypillistä Linkolalaista ajattelutapaa.
        Samoin kuin kommunismi, niin täydellistä ja ihanaa, ei vaan toimi.

        Kuka se elää valtion kustannuksella, älä puhu kommunistista kun itse olet suurin kuluerä yhteiskunnalle!


      • Se kirvesmies
        ile kirjoitti:

        Kuka se elää valtion kustannuksella, älä puhu kommunistista kun itse olet suurin kuluerä yhteiskunnalle!

        Kyllähän se maataloustuki on juuri sinua varten, että pystyisit sitä ruokaa ostamaan ja jäis vielä fyffee sinne kaljakuppilaankin.
        Mutta milläs sen sais tuohon kaalin uppoomaan.
        Viikonlopun aion keskittyä näihin agraarihommiin enkä tietsikkaa avaa.


      • juntti
        sim kirjoitti:

        Kun meillä on niin suuri työttömyys kuin on ja kun globaalissa kvartaalitaloudessa mikää ei ole varmaan. Annetaan pitkät hektisen talouselmän sykleille, ruvetaan itse tuottamaan omilla palstoillamme. Pohjois-Karjalassa, Savossa ja pohjoisempana on tuhatmäärin autiotiloja joita saa taskurahoiilla. Siirrytään luontaistalouteen, niin elämänlaatukin paranee.

        Niin minkähän kumman takia siellä on niitä autiotiloja?
        Vaikkei tarttis ku viikko keväällä ja toinen syksyllä hommia tehä.
        Ei se taidakkaan olla ihan niin.


      • jussi
        simo kirjoitti:

        Älä puhu itseäsi suuremmista asioista, ajele vaan sitä sontaa!

        Nää tällaset simot luulee, että maataloutta ei tarvita, ruuan saa kyllä ostettua kaupastakin.


      • simo
        jussi kirjoitti:

        Nää tällaset simot luulee, että maataloutta ei tarvita, ruuan saa kyllä ostettua kaupastakin.

        Ei kait sinun tarvihe töitä tehä kun oot noin häikäsevän välkky!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe