OMEGA WEAPON

tapzagrath

Omega weaponhan tulee siellä ultimecian linnassa, olen nytten piessyt kaikki örvelöt paitsi tuon omega weaponin. Eikö sen omegan pitäsi ilmestyä siihen mustan usvan kohdalle siinä huoneessa jossa on ne urut? Miten sen weaponin saa siihen? HALUUN HAKATA SEN!

9

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ff fan

      hahaaa!onnistuukohan?no joka tapauksessa siellä linnan jossain huoneessa oli iso kello katssa ja siitä lähti lattialle naru jota pitää vetää että kello soi,näin ilmestyy tietyn ajan aika raja jonka sisiällä omega on siellä uruilla.

      • tapzagrath

        Löysin sen narun ja pääsin taistelemaan sitä weaponia vastaan. Onks kellään jotai vinkkejä ton tappamiseen, se teki mulle aluks LV5 Deathin ja kaikki tyypit kuoli samantien. Kaikki mun tyypit kyllä ovat (jota käytän) 100 levelisiä ja mul on kaikki GF:t. Neuvoja...


      • BubbleGirl
        tapzagrath kirjoitti:

        Löysin sen narun ja pääsin taistelemaan sitä weaponia vastaan. Onks kellään jotai vinkkejä ton tappamiseen, se teki mulle aluks LV5 Deathin ja kaikki tyypit kuoli samantien. Kaikki mun tyypit kyllä ovat (jota käytän) 100 levelisiä ja mul on kaikki GF:t. Neuvoja...

        Käytä Holy Waria tai Herota ukoilles, niin eivät kuole. Squallille tosin ensin Aura, ni voit limittää sitä pikku Omega-paskiaista oikeen kunnolla. Itte en ole vieläkään saanut sitä tapettua... Peli on kyllä läpi menty. x)


      • tapzagrath
        BubbleGirl kirjoitti:

        Käytä Holy Waria tai Herota ukoilles, niin eivät kuole. Squallille tosin ensin Aura, ni voit limittää sitä pikku Omega-paskiaista oikeen kunnolla. Itte en ole vieläkään saanut sitä tapettua... Peli on kyllä läpi menty. x)

        Itsekkin olen pelin vetänyt läpi monia kertoja. Mut heh, enpä taida pysty nyt voittaa tuota perkeleen omega weaponia ku se teki niitä ihmeiskujaan ja mulla ei oo yhtäkään holy waria, ainoastaan 2 heroa. Onneksi olen säästänyt saven ennekuin menin 4CD:lle joten voin vielä käydä 3CD:llä hankimassa noit itemejä.


      • tapzagrath kirjoitti:

        Itsekkin olen pelin vetänyt läpi monia kertoja. Mut heh, enpä taida pysty nyt voittaa tuota perkeleen omega weaponia ku se teki niitä ihmeiskujaan ja mulla ei oo yhtäkään holy waria, ainoastaan 2 heroa. Onneksi olen säästänyt saven ennekuin menin 4CD:lle joten voin vielä käydä 3CD:llä hankimassa noit itemejä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=1500000000000157&posting=22000000007683876

        Parasta vahinkoa synnytetään äijäporukalla, Irvine(shot), Zell(duel) ja Squall(renzokugen).
        Ja jos Heroja ei löydy, niin Rinoan Invicible Moonilla on vielä mahdollista voittaa, tosin pieni sellainen.


      • Nimetön
        Kanooh kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=1500000000000157&posting=22000000007683876

        Parasta vahinkoa synnytetään äijäporukalla, Irvine(shot), Zell(duel) ja Squall(renzokugen).
        Ja jos Heroja ei löydy, niin Rinoan Invicible Moonilla on vielä mahdollista voittaa, tosin pieni sellainen.

        niitä äijiä mä tosiaan käytänkin, kaikilla on leveli 100 ja squalilla lionheart. mut sitte kaikki noi mun muut tyypit, niitä mä en ikinä oo käyttäny aina ku oon vetäny ton pelin läpi. eli kaikilla niillä muijilla on levelit jotai 10-15.


      • tapzagrath
        Nimetön kirjoitti:

        niitä äijiä mä tosiaan käytänkin, kaikilla on leveli 100 ja squalilla lionheart. mut sitte kaikki noi mun muut tyypit, niitä mä en ikinä oo käyttäny aina ku oon vetäny ton pelin läpi. eli kaikilla niillä muijilla on levelit jotai 10-15.

        nii, toi jälkimmäine teksti on mun kirjottama... unohdin taas kirjautuu sisälle.


    • ILoveFinalFantasy

      No 1 super lälläri kikka on käytää Selphien(tai mikö se nimi nyt olikaan) THE END kikkaa jossa se omega on hienolla pellolla ja se jää sinne. mutta tämä on liian helppo kikka joten jos haluat haasteen niin käyta auraa ja lionhartia (niin voitin sen aika helpolla...)

      • Mibizii

        mäki oon käättäny sitä the endiä mut sillai se on kyl liian löysää joten kannattaa murskata se iliman nuita superiskuja.....:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe