Enkö saa tänäkään vuonna halpaa linuksia? Miksi kaikki tarjoukset on niin vaikeita löytää?
APUA! En löydä Proshopin sivuilta Black Friday tarjouksia linukseista
11
234
Vastaukset
- Anonyymi
Elä sitä murehti, ei ole windowsistakaan.
- Anonyymi
Enin osa linuxeista on ilmaisia joten niitä ei tarvitse metsästää, surffaat vaan vaikka sivuille:
https://www.ubuntu.com
https://www.linuxmint.com
Noin niinkuin esimerkiksi.- Anonyymi
Mutta nyt kun on black friday alennukset niin linuxin pitäisi mennä miinus merkkiseksi eli ubuntut sun muut pitäisi maksaa sille joka ottaa ne käyttöön, näinkään en kyllä uskoisi markkina osuuden kovin paljon nousevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt kun on black friday alennukset niin linuxin pitäisi mennä miinus merkkiseksi eli ubuntut sun muut pitäisi maksaa sille joka ottaa ne käyttöön, näinkään en kyllä uskoisi markkina osuuden kovin paljon nousevan.
Linux ei liity Microsoftin linuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulle mikään riitä? Nytkin Linuxissa on 300% alennus.
- Anonyymi
Microsoftia ei välttämättä kiinnosta tarjota sitä kerta vuoteen alennuksella.
- Anonyymi
Aloittaja on tyhmä kuin saapas. Alakoululainenkin osaa laskea että 0€-50%=0€.
- Anonyymi
Älä pilkkaa saapaita.
- Anonyymi
Jos mainoksia haluat katsella asenna ubuntu, siinä on palkissa valmiiksi verkkokaupan kuvake, sitä kun muutanan kerran naputtelet niin kohta postilaatyikko täyttyy ja kuvakkeitlla peittyy kaikki työpöydältä.
- Anonyymi
Kysyitkö asennuspalvelua? Distrot ei sinällään maksa, mutta asennuspalvelua saa melkein kaikista asennuksia itse tekevistä kaupoista alennettuun hintaan Black Fridayna.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079113
- 936900
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345661Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665373- 553581
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563079- 562972