Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Anonyymi-ap

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa

134

2121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äly ja kiltteys.

• Anonyymi

Älykkyys ja hyväsydämisyys.

• Anonyymi

Luotettavuus ja muiden kunnioittaminen.

• Kiltteys, äly, empatia, tunne, se miten hän on kuin puolikas musta, toinen puoli, jota oon ettinyt. Ja tosi kauniit siniset silmät ja ihana nenä, ja kaunis muutenki, mut ne on vaa plussaa siihen sielunkauneuteen verrattuna

• Anonyymi

Sama rakas❤️

• Anonyymi

Lemotus 😍

• Anonyymi

Ootko tingannut viime aikoina papanoita pedille ja kaivanut peräsilmääsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko tingannut viime aikoina papanoita pedille ja kaivanut peräsilmääsi?

Sinulle on tainnut poika jäädä vähän liikaakin mieleen tämä palstasedän selostus. Kerrot omista mielenkiinnon kohteista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle on tainnut poika jäädä vähän liikaakin mieleen tämä palstasedän selostus. Kerrot omista mielenkiinnon kohteista

Mutta hyvä tietää mitä tuleman pitäis jos

• Anonyymi

Itsehillintää 😉

• Anonyymi

Herkkyys, äly, huumorintaju, kiltteys.
      Naiselta

• Anonyymi

Kärsivällisyyttä

• Anonyymi

Miehisyyttä, tapaa jolla käsittelee minua..

• Anonyymi

En halua luoda paineita sanoittamalla oletuksia tai odotuksia. Tykkään vain. Kaikesta.

• Anonyymi

Kaivattuni voisi ajatella omasta kaivatustaan noin. Vaikuttaa olevan aina askeleen edellä, kun tunteista on kyse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivattuni voisi ajatella omasta kaivatustaan noin. Vaikuttaa olevan aina askeleen edellä, kun tunteista on kyse.

Niinpä ,oot salattu rakkaus ainakin toistaiseksi tiet kyllä,olen läsnä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täs tarinassa ei ole yhtään naista,eikä monessa muussakaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤢🤣🤣

• Anonyymi

Olen jo tykästynyt. Tykkään kaikesta. Ei voi tehdä mitään, mistä en tykkäisi. Poislukien väkivalta minua kohtaan. Se päättäisi tykkäämisen.

• Anonyymi

Väkivalta tosiaan katkaisee tunteet kuin seinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väkivalta tosiaan katkaisee tunteet kuin seinään.

Totta. Ja väkivaltaa on monenlaista, muutakin kuin fyysistä.

sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Ja väkivaltaa on monenlaista, muutakin kuin fyysistä.

sivu

Jep. Naiset harrastaa henkistä ja taloudellista väkivaltaa paljon. Useimmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi, että miehet on sen taloudellisen väkivallan käyttäjiä, kun tienaavatkin yleensä enemmän. Harvoin naiset säätelee sitä mihin mies saa käyttää rahojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi, että miehet on sen taloudellisen väkivallan käyttäjiä, kun tienaavatkin yleensä enemmän. Harvoin naiset säätelee sitä mihin mies saa käyttää rahojaan.

Huomasit heti neuvokkaalla ihmisenä epäkohdan tästä palstasedän teesistä ja päätit kirjoittaa sen auki. Oletko se sama joka kirjoitteli, että et tarjoaisi naiselle ilmaista ateriaa treffeillä jos ei lupaa parisuhdetta? Emotionaalista kiristystä- onko tämä nyt sitä vai sitä, että vanne kiristää päätä täynnä vääristyneitä ajatuksia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet valehtelevat, käyttävät henkistä väkivaltaa, raissskaavat, vähättelevät, pettävät, tunnevammaisia . Useimmat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet valehtelevat, käyttävät henkistä väkivaltaa, raissskaavat, vähättelevät, pettävät, tunnevammaisia . Useimmat.

Totta. Ikävä kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies ja on pakko myöntää että olen nähnyt jotain tuontapaista kyllä. Joillain miehillä on todella väärä asenne naisia kohtaan. Silti just niillä miehillä niitä naisia piisaa, ja ne on hyvännäköisiä naisia, ei ihan mitä tahansa.

mies

• Anonyymi

En osaa sanoa mikä niissä ominaisuuksista olisi ykkösenä. Mulle ehkä tärkein niistä on hänen vahvin piirteensä, mutta arvostan monia.

• Anonyymi

Uskalsi olla alusta alkaen oma itsensä. Näin sen näen.

• Anonyymi

Pitää kiinni lupauksistaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvä seuramies joskus, huumorintajuinenkin välillä, osaa olla huolehtivainen ( hetken, kunnes katoaa savuverhoon.) Hyvä rakastaja ( voisi vähän enemmän kosketella ja helliä, sytyttää ennen kuin tunkeutuu ja pussata. Älykäs, tiedostava. On kerran kehunut kauniiksi.

Pelimies, joka ei kestä yhtään kritiikkiä ja jättää julmasti ilman selityksiä tai keskusteluja. Naisvihaaja. Pysyn loitolla.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö tämä puheenparsi sisällä ristiriitaisuuksia, naisena esiintyvä äijä? Joku löytänee nyansseja tästäkin tämän muun ryönäsi lisäksi

• Anonyymi
        UUSI

Paskat ei arvosta ketään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat ei arvosta ketään.

Et sitten millään ymmärrä, että sekava palstaäijä esittelee ihanneminäänsä? Hoet tälle aina itsestäänselvyyksiä kuin se olisi joku nainen jota sinun täytyy ohjailla lähes picto-kuvien avulla tämä mies ei hyvä ym-mär-rät-kö? Karseaa luettavaa on.

• Anonyymi

Mä en oikein tiedä. Sitä oon miettinyt. Et miksi tykkään. Siis tykkään kyllä siitä miehestä, mutta en osaa sitä eritellä kovin hyvin. Tykkään siitä millainen hän on ja millaiset meidän välit on. Meidän välillä on tiettyä jännitettä, mut sit kuitenkin helppoutta.

• Anonyymi
        UUSI

Juurikin näin.

• Anonyymi
        UUSI

se jännitys just on sitä jännää siinä..... ilman sitä olisi vaan tylsää..... useimpien seurassa vaan tylsistyy mutta sitten joillain on sellaista sähköistä jännitystä, se tuntuu....

• Anonyymi

Se on jotenkin vaan kokonaisuutena semmnen turva mulle. Mä voisin tehdä hänen syliin piilopaikan.

• Anonyymi

Moni sanoi arvostavansa kiltteyttä. Ei se ole mikään ominaisuus, se on rooli johon on pakotettu vaikeissa olosuhteissa tai joku on ulospäin, että hyväksytään. Kilttejä käytetään hyväksi kaiken aikaa. Sanoisitte edes että hyväntahtoinen.

• Anonyymi
        UUSI

Höpöhöpö. Kiltteys on pehmeyttä ja luonnollista huomioonottavaa mukautuvaisuutta ja lempeyttä luonteessa ja avointa hellää läheisyyttä. Paras ystäväni on kiltti ihminen ja hän on arvokkainta elämässäni muiden rakastettujeni kanssa. Hänen pehmeytensä on aurana hänen ympärillään.

Kiltteys on kaunis ominaisuus ihmisessä ja kiltit ihmiset ovat haluttuja elämänkumppaneita. Pitää vaan osata karsia pois ne väärät kaverit jotka käyttää hyväksi eikä arvosta. Sitä paitsi ihmiset käyttää toisiaan hyväksi monin eri tavoin muutenkin.

Sun roolikäsitys on teennäistä sovinnaisuutta, joka usein kätkee taakseen usein rankkaa pahantahtoisuutta ja ilkeyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Kiltteys on pehmeyttä ja luonnollista huomioonottavaa mukautuvaisuutta ja lempeyttä luonteessa ja avointa hellää läheisyyttä. Paras ystäväni on kiltti ihminen ja hän on arvokkainta elämässäni muiden rakastettujeni kanssa. Hänen pehmeytensä on aurana hänen ympärillään.

Kiltteys on kaunis ominaisuus ihmisessä ja kiltit ihmiset ovat haluttuja elämänkumppaneita. Pitää vaan osata karsia pois ne väärät kaverit jotka käyttää hyväksi eikä arvosta. Sitä paitsi ihmiset käyttää toisiaan hyväksi monin eri tavoin muutenkin.

Sun roolikäsitys on teennäistä sovinnaisuutta, joka usein kätkee taakseen usein rankkaa pahantahtoisuutta ja ilkeyttä.

Kiltteys on keino tulla hyväksytyksi. Tunnen monia "kilttejä", jotka esittävät mukavaa. Ovat monesti niitä kaikkein ilkeimpiä selkäänpuukottajia. Ihminen on parhaimmillaan, kun on aito. Hyväksyy myös itselleen kaikenlaisia tunteita, eikä lähde miellyttävän rooliin. Ja en muuten ole ilkeä, mutta olen tavannut useita. Minä olen hyväntahtoinen aidosti ja sitä moni pyrkii käyttämään hyväkseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiltteys on keino tulla hyväksytyksi. Tunnen monia "kilttejä", jotka esittävät mukavaa. Ovat monesti niitä kaikkein ilkeimpiä selkäänpuukottajia. Ihminen on parhaimmillaan, kun on aito. Hyväksyy myös itselleen kaikenlaisia tunteita, eikä lähde miellyttävän rooliin. Ja en muuten ole ilkeä, mutta olen tavannut useita. Minä olen hyväntahtoinen aidosti ja sitä moni pyrkii käyttämään hyväkseen.

Kiltteys on sydämellisyyttä. Jota harvoilla on ja vielä harvemmin edes arvostetaan. Se kertoo aika paljon miten pohjalla ihmiset on.

• Anonyymi
      UUSI

Älykkyyttä ja lahjakkuutta. Sopivasti huumorintajua yhdistettynä erittäin hienoon luonteeseen.

• Anonyymi
        UUSI

Veit sanat suustani. Samoja asioita arvostan eri tyypissä.

• Anonyymi
      UUSI

Empatiakykyä yhdistettynä älykkyyteen. Huumorintajustakin on muistikuvia.❤️

• UUSI

Koipireisiään, jotka ovat järkyttävän seksikkäät paljaina, sekä hyvänmakuisia varpejaan.

• Anonyymi
      UUSI

Jaa vaikea sanoa pitäs voida saada olla kahden kun toisen saa suuttumaan että tietäisi oikeasti mikä siitä on seuraus ihan noi yleisvinkkinä ihminen joka ei osaa hillitä itseään julkisesti kun tämän saa suuttumaan on sellaisesta ehkä syytä pysyä kaukana saattaa olla jopa hengenvaarallinen ihan tarkoituksella suljettujen ovien takana

• Anonyymi
        UUSI

Itse blokkaan heti, jos joku ei osaa käyttää välimerkkejä.

• Anonyymi
      UUSI

-kiusotteleva katse
      -hyvä pitkä runko
      -ja se

• Anonyymi
        UUSI

jaa että "se" on se tärkein ominaisuus.....

• Anonyymi
      UUSI

Älykkyys ja tunneherkkyys

• Anonyymi
      UUSI

Älykkyyttä ja nippelitietoa eri asioista joista itsellä ei olisi hajuakaan. Rakas etelän mies.❤️ Ei hänellä ole hajuakaan että tänne rustailen tuntojani eikä se haittaa! Sydämessäni oot aina vaikka ikinä ei irl tavattaiskaan!

• Anonyymi
      UUSI

Rumuus tietysti ja silmäpussit

• Anonyymi
        UUSI

Sepä mukavaa

• Anonyymi
        UUSI

Oletko sinä kenties se, jolla oli rienan kohteestaan jopa niin eksaktia tietoa, että hänellä on ”kuulemma” silmäpussit? Aika laiha tulos kylän toripuluilta. T

• Anonyymi
        UUSI

Juoko hän tee kahvi lasoli? Kerro kaikki heti saat kuuskytkuus euroa, riittää kahteen lavaan sandelsia

• Anonyymi
      UUSI

Hän ei kirjoita tänne mitään. Sitä arvostan.

• Anonyymi
        UUSI

Sama juttu

• Anonyymi
      UUSI

Täysi vastakohta kaikessa verraten edelliseen tunteiden kohteeseen.

• Anonyymi
        UUSI

Missä asioissa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä asioissa?

Älykkyys, luonne, arvomaailma, ulkonäkö ja mielenterveys.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kaupungissa uusi ihastuksesi kohde asustelee? 😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kaupungissa uusi ihastuksesi kohde asustelee? 😘

Eri kaupungissa kuin edellinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eri kaupungissa kuin edellinen.

No missä edellinen asui?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama miehestä, edelliseen mieheen verrattuna.

• Anonyymi
      UUSI

Että hän on, se mitä hän on. Erityisesti, kun hän loistaa, hän loistaa ihanammin kuin aurinko.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä sopisi omaanikin.

• Anonyymi
        UUSI

No onpa nätisti sanottu omasta kaivatustaan! :) 🪽✨

• Anonyymi
      UUSI

En ole koskaan törmännyt yhtä hyvään ghostaajaan ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Sama.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama.

Onnekkaat me 🥰

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onnekkaat me 🥰

Kippis.

• Anonyymi
        UUSI

Minkälainen on hyvä ghostaaja?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kippis.

Fist pump.

• Anonyymi
      UUSI

En tunne häntä juurikaan, en tiedä edes hänen nimeään. Mutta hän vaikuttaa rauhalliselta ja hän on tuntunut aina miellyttävältä kun olemme sattuneet kohtaamaan ohimennen. Se kerta oli ihana, kun katsoimme toisiamme hyvin tarkasti kasvoihin! On ehkä jonkin verran ujo, kuten minäkin, mutta minä taidan olla puheliaampi.

• Anonyymi
      UUSI

Mielenkiintoinen ajatusmaailma, tunneälykäs, luova, huumorintajuinen, piiloromantikon vikaa 😁. Miehestä.

• Anonyymi
      UUSI

Hän selvästi haluaa vain minut

• Anonyymi
      UUSI

Arvostan miehessä kaikkea sitä vaivaa jota on nähnyt vuokseni, aika monta vuotta jo ilmeisesti. Jännittää vaan minua ihan hirveästi.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi jännittää?😕pelkääkö pettymystä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

Voi Rakas❤️voin ehkä ymmärtää, olet tehnyt rakkaudella asioita hänelle ja kun kohtaat hänet pelkäät että hän ei reagoi. Odotukset on niin suuret. Sinun maailma saattaisi murtua pienestäkin virheestä tai väärästä ilmeestä. Hän on varmasti kiitollinen sinulle ja rakastaa sinua❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmiset nyt jännittävät eri tilanteissa, eiköhän se ole sekoitus tietynlaista epävarmuutta ja uuden kiehtovan asian äärellä olemista.

• Anonyymi
      UUSI

Voisin vaan olla kaiken vapaa-ajan sen naisen halauksessa. Mutta ehkä pitäisi sitten muutakin tehdä.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, pitää syödä, käydä töissä, vessassa... Ne on vähän vaikeita toteuttaa halauksessa. Mutta voisin ottaa haasteen vastaan 🤣

• Anonyymi
      UUSI

Määritietoisuutta, perhekeskeyttä, järkevyyttä, lempeyttä, huumoria. 🩷

• Anonyymi
        UUSI

Onko se sun oma emäntäs?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sun oma emäntäs?

Kyllä hän ihan mun mies on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän ihan mun mies on.

Miksi ikävöit häntä täällä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketäpä muutakaan ikävöisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketäpä muutakaan ikävöisin.

Jos olet jo hänet saanut niin mitä ikävöimistä siinä on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies meni käymään vessassa ja viipynyt jo tunnin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu. Ikävä jos et kaipaa ihmistä jonka kanssa olet suhteessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies meni käymään vessassa ja viipynyt jo tunnin?

Ei vaihettiin just petivaatteet välillä. Tekee nyt töitä koneella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu. Ikävä jos et kaipaa ihmistä jonka kanssa olet suhteessa.

Eikö kaipuuviesti kannattaisi laittaa suoraan puhelimeen eikä anonyymipalstalle? Olettaen että hän ei ole kotona, jos kerran kaipaat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaihettiin just petivaatteet välillä. Tekee nyt töitä koneella.

Onko teillä mykkäkoulu, kun et voi huikata ovelta että ikävä on jo viereen?

• Anonyymi
        UUSI

Muka "töitä" koneella;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muka "töitä" koneella;)

No joo sulle ehkä uus juttu että tärkeässä asemassa olevat joutuu tekemään töitä myös iltaisin joskus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teillä mykkäkoulu, kun et voi huikata ovelta että ikävä on jo viereen?

Ei oo kaikki ihan hyvin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kaipuuviesti kannattaisi laittaa suoraan puhelimeen eikä anonyymipalstalle? Olettaen että hän ei ole kotona, jos kerran kaipaat?

Onko tää jotenkin sun murhe? Kulutan aikaani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tää jotenkin sun murhe? Kulutan aikaani.

Surullista. Toivottavasti saatte asiat kuntoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista. Toivottavasti saatte asiat kuntoon.

Uskoisin kyllä kuhan auditointi ohi niin helpottaa. Voidaan keskittyä toisiimme enemmän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et taida olla enää lainkaan järjissäsi ja olet menettänyt mielenrauhasi täysin tämän provoilevan äijän stoorien takia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikai näet vaivaa tämän mistä milloinkin fantasioivan äijän jutuista? Etkö osaa erottaa enää missä linjassa todellisuus menee? T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä monotoninen ja ehkä vähän katatoninen kirjoittelu ja ratkaisuehdotus, mitä jatkuvasti tyrkytät tälle palstaäijälle on omiaan osoittamaan, ettei pää pelaa

• Anonyymi
      UUSI

Minä arvostan häntä ihan kokonaisvaltaisesti. Niin työtoverina, naisena, ja ennenkaikkea hienona ihmisenä.. on ilo tuntea hänet edes vähän.

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin tutustua häneen paremmin, ja komea hänen kanssaan ne asiat.

• Anonyymi
        UUSI

Ja kokea hänen kanssaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kokea hänen kanssaan

Kuin myös

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kokea hänen kanssaan

Samoin

• Anonyymi
      UUSI

Kiltteys. Hän ei koskaan loukkaisi minua vaikka olisi kuinka vihainen. Hän on älykäs ja filosofinen. 110% herrasmies.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä. En tosiaan tiedä. Olis kiva jos tietäisin.

• Anonyymi
      UUSI

Rehellisyyttä, hyväntahtoisuutta ja luonnollisuutta.

• Anonyymi
      UUSI

Hän haluaa tehdä asiat oikein, mutta kolikon kääntöpuolena on, että hän on liian ankara itselleen. Tämä viimeisin havainto, jos oikein olen häntä lukenut.

• Anonyymi
        UUSI

Minulla myös tuo. Olen loppuun polttanut itseni tuon ominaisuuteni vuoksi. Nyt olen sitten ihan relax, kun ei muuta osaa eikä pysty. Muutos tapahtuu aina huomenna.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla myös tuo. Olen loppuun polttanut itseni tuon ominaisuuteni vuoksi. Nyt olen sitten ihan relax, kun ei muuta osaa eikä pysty. Muutos tapahtuu aina huomenna.

Ehkä itsessänikin on tuota vikaa ja siksi sen tunnistan toisissa. Päässyt siitä kyllä vähän onneksi itse jo yli. Tsemppiä sulle(kin)!

• Anonyymi
      UUSI

En ole osannut tarkalleen nimetä sitä erityistä ominaisuutta joka hänessä on. Hehkua. Elämänriemua. Aggressiivista ja päättäväistä iloa, joka on antanut rohkeutta murtautua puolustuslinjojeni läpi, kohdata horjumattomalla rohkeudella, katsoa sydämeeni ja nähdä siellä jotakin, minkä puolesta kannattaa taistella.

• UUSI

Hän on herkkä, älykäs, tunteikas sukulaissielu, kaunein enkeli tässä maailmassa, hohkaa posiitivisuutta ja tunnetta, hänen on niin sanoinkuvailemattoman kaunis sielu ,jota pystyn ymmärtään. Hän on myös todella kaunis ja mua lyhyempi, unelmakumppani kaikin tavoin , kaikkine virheineenkin, ehkä hän ei sitä ymmärrä täysin vielä. Veeralle <3

• UUSI

ups kommentoin uusiks :c

• Anonyymi
      UUSI

En tunne häntä, mutta sen verran pitää miehessä olla rohkeutta että uskaltaa tehdä aloitteen! Koen ettei hän ole riittävästi kiinnostunut minusta, jos hän ei pysty tekemääm aloitetta.

• Anonyymi
      UUSI

Positiivininen elämänasenne, sydämellisyys, huumori 🤗❤️

• Anonyymi
      UUSI

Arvostan hänessä kaikkea. Luulen että hän tekee koko ajan parhaansa. En muuten pystyisi tuntemaan näin kokonaisvaltaisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Huumori olis tärkeä, ja jatkuva soittelu ärsyttää. En tykkää puhua puhelimessa.

• Anonyymi
        UUSI

Me soitellaan välillä, mutta useimmiten tavataan ihan kasvokkain. Mikään ei korvaa livetapaamista.

• Anonyymi
      UUSI

Yrittää nähdä pinnan alle.

• Anonyymi
        UUSI

Niin teen ja joskus jopa onnistun.

• Anonyymi
      UUSI

Ja jatkuva puhe entisestä vaimosta,on aika syvältä. Pitäis alkaa ottaa terapeutin taksa kun jos ei jaksa kuunnella. Huh huh. Kaikkeen minäkin oon ryhtynyt. Noo tarpeeks kun lyö päätä mäntyyn, niin tulee varovaiseksi.

• Anonyymi
      UUSI

Tietenkin sillä mehän nähdään joka päivä ilman terapeuttia hih siitäs saitte kärsijät.

• Anonyymi
      UUSI

p*rsettä tietenkin....

• Anonyymi
        UUSI

Hahaa joo se on se mille parisuhteet istuu.

• Anonyymi
      UUSI

Avoimuus ymmärrys

• Anonyymi
      UUSI

Näyttää hyvältä

• Anonyymi
      UUSI

Yhteydenpidon monipuolisuus

• Anonyymi
      UUSI

pippeliräön Popppe kai..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.

Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke
      Helsinki
      59
      2922
    2. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      134
      2111
    3. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      92
      1788
    4. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      164
      1395
    5. Mitä harrastuksia kaivatullasi on?

Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?
      Ikävä
      73
      1341
    6. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      63
      1319
    7. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      79
      1252
    8. Tiedän että käyt täällä

Eräälle naiselle älä huoli en kerro kellekkään
      Ikävä
      69
      1122
    9. Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi

Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂
      Ikävä
      73
      1069
    10. Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?

Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t
      Thaimaa
      33
      1017
    Aihe