Miksi mies kääntyy poispäin

Anonyymi-ap

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣

171

1559

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos on vetäny muutaki kun mehua

• Anonyymi

Eikö pirikiikarit, eli aurinkolasit ole sitä varten? Sivusta tulin pilaamaan palstaäijän, eli aapeen ketjun ja viemään lapsilta lelut pois laatikosta ns.

• Anonyymi
        UUSI

Apn pitää näin kokiessaan mennä sanomaan miehelle, et mä näin sut? Sit voit vain todeta, että puheyhteys on saavutettu ja pallo toiselle heitetty?

• Anonyymi

Olet hänelle vain kuka tahansa ihminen ihmismassan keskellä.

• Anonyymi

Mitä- eikö palstasetä, eli AP olekaan yksi miljoonasta, kuten enkuks sanotaan?

• Anonyymi

- ei ole nähnyt sinua
      - pelkää ettei keksi puhuttavaa
      - ei halua puhua kanssasi
      - ei ole aikaa jäädä jutulle

• Anonyymi
        UUSI

Eli 3 vuotis.

• Anonyymi

Ehkä pelkää.

• Anonyymi

Sehän voisi olla jopa imarteleva ajatus, jos olisi semisti sairas ihminen kyseessä. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän voisi olla jopa imarteleva ajatus, jos olisi semisti sairas ihminen kyseessä. Sivusta

Kuka täysin häiriintynyt kirjoittaa näin?🥴😉

• Anonyymi

Tohon on miljoona vastausta.

• Anonyymi

Kato vaan häneen päin tykkää hän ehkä ujostelee.

• Anonyymi

Koska on ihastunut sinuun mutta pelkää näyttää sen. Se miksi pelkää,niin siihen on lukuisia eri syitä esim. Hän luulee että olet varattu.

• Anonyymi

Ei halua vierasta huttua!

• Anonyymi

Hän kyllä näkee minut. Mutta se ei koskaan tervehdi, edes silloin kun kohtaamme katseet. Kun tapaamme kasvotusten ”työpaikalla”, hän käyttäytyy tavalliseen tapaan. Ja kyllä se sanoo ”hei” muille yhteisille tuttavillemme. Ap

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, ettei välitä tehdä tuttavuutta yhtään enempää kuin on pakko. Niin minä ainakin tuon tulkitsisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa siltä, ettei välitä tehdä tuttavuutta yhtään enempää kuin on pakko. Niin minä ainakin tuon tulkitsisin.

Kiitos. No, onpa outoa olla sanomatta hei, vaikka kommunikoimme hyvin kasvotusten 🤔 Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. No, onpa outoa olla sanomatta hei, vaikka kommunikoimme hyvin kasvotusten 🤔 Ap

Työvelvollisuudet on eri asia, ne hoidetaan normaalisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla taitaa olla usein tapana vastailla tälle läppäukolle hyvin vakavamielisesti ja totisesti sekä tekointellektuellisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työvelvollisuudet on eri asia, ne hoidetaan normaalisti.

Mitähän tämä tarkoittaa- renkaat vaihdetaan mutta vanteita ei? Repesin sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän tämä tarkoittaa- renkaat vaihdetaan mutta vanteita ei? Repesin sivusta

Vain huolto, ei korjaus

• Anonyymi

Koska olet niin kaunis ja edustava, että ajattelee ettei oo chäänssejä suhun

• Anonyymi

No juu kaunis hän on ,mutta uskon että hän on jalat maassa tyyppiä ,ei hän rehvastele hän tietää asemansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juu kaunis hän on ,mutta uskon että hän on jalat maassa tyyppiä ,ei hän rehvastele hän tietää asemansa.

Sekoitit nyt sukupuolet. Aloittajan kohde on mies. Vai onko mies kaunis?

Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sekoitit nyt sukupuolet. Aloittajan kohde on mies. Vai onko mies kaunis?

Sivusta.

Sulle se ei autuas aapeli tunnu millään menevän jakeluun tämän aloittajaäijän järkenvastaisten monologien kaava. Haki elämä

• Anonyymi

Vaikea sanoa, mutta luulen, että on huomannut kiinnostuksesi, eikä tahdo antaa sellaista kuvaa, että kannattaa lähestyä.

• Anonyymi

Tuo on todennäköistä. Ja kun aloittaja on vielä naimisissa, ei halua, että tulee mitään vääriä käsityksiä mistään, joten parempi pitää etäisyyttä.

sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on todennäköistä. Ja kun aloittaja on vielä naimisissa, ei halua, että tulee mitään vääriä käsityksiä mistään, joten parempi pitää etäisyyttä.

sivu

Muita naimisissa olevia kollegoita on vaan olemassa...Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet antanut merkkejä kiinnostuksesta,niin haluaa varmistaa, että mitään ei ole hänen puoleltaan luvassa. (Ja jos et ole kiinnostunut, mitä väliä on edes sillä, miten mies reagoi sinuun.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet antanut merkkejä kiinnostuksesta,niin haluaa varmistaa, että mitään ei ole hänen puoleltaan luvassa. (Ja jos et ole kiinnostunut, mitä väliä on edes sillä, miten mies reagoi sinuun.)

Luulin hänen olevan vain outo ihminen, mutta kun kaikki kollegani sanoivat hänen käyttäytyvän normaalisti heitä kohtaan, he kaikki olivat yllättyneitä hänen käytöksestään. Mutta syitä ei ollut 😅 Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin hänen olevan vain outo ihminen, mutta kun kaikki kollegani sanoivat hänen käyttäytyvän normaalisti heitä kohtaan, he kaikki olivat yllättyneitä hänen käytöksestään. Mutta syitä ei ollut 😅 Ap

Ihan turhaan vaivaat päätäsi asialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha, tarinasedän jutun miljöö muuttui kyliltä työympäristöön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan turhaan vaivaat päätäsi asialla.

Miksi sinä vaivaat päätäsi tällä palstasedän ”asialla”? Taidat uskoa joka rivin mitä se kirjoittaa jostain hyvin synkästä syystä lähtöisin. T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä vaivaat päätäsi tällä palstasedän ”asialla”? Taidat uskoa joka rivin mitä se kirjoittaa jostain hyvin synkästä syystä lähtöisin. T

Älä sinä ota tehtäväksesi huolehtia siitä, mihin kukakin vastailee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne muut naimisissa olevat kolleegat eivät yrittäneet iskeä miestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ehdottivat juttelemaan hänen kanssaan suoraan, miksi hän oli niin töykeä, mutta sanoin, ettei siihen ollut tarvetta 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein ymmärtänyt mikä tuossa oli outoa. Toisaalta, sinä olet hänestä kiinnostunut, joten ehkäpä se näkyy sinusta ja mies ei halua ruokkia kiinnostustasi, tai sitten vain kiinnität häneen liikaa huomiota ja ylitulkitset häntä.

Jos tiedät että hän on suhteessa, olisi muutenkin aiheellista pysyä ammatillisella ja asiallisella tasolla eikä alkaa haikailemaan varatun työkaverin perään. Se voi olla ahdistavaa. Tiedäthän, työpaikalle pitää jokaisen tulla tekemään töitä ja on ikävää jos siellä kokee tungettelevaa käytöstä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

He ehdottivat juttelemaan hänen kanssaan suoraan, miksi hän oli niin töykeä, mutta sanoin, ettei siihen ollut tarvetta 😂

Kaiken lisäksi menet juoruamaan toisille jonkun muka-vääränlaisesta käytöksestä ensin kyylättyäsi toista raukkaa, joka tahtoo vain tehdä rauhassa työnsä. Ihan varmasti loistaa kilometrin päähän, että olet ottanut hänet kohteeksesi. Varo ettet lipsu epäasiallisen käytöksen puolelle, se on työsuojeluasia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken lisäksi menet juoruamaan toisille jonkun muka-vääränlaisesta käytöksestä ensin kyylättyäsi toista raukkaa, joka tahtoo vain tehdä rauhassa työnsä. Ihan varmasti loistaa kilometrin päähän, että olet ottanut hänet kohteeksesi. Varo ettet lipsu epäasiallisen käytöksen puolelle, se on työsuojeluasia.

Onko nämä ns työsuojeluasiat sinulle tuttuja, aloittajaäijä? Taitaapa olla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on todella matala ja katkera mieli kun yrität vuodesta toiseen spinnata tätä äijän keskustelua infernaalisen obsessiosi kohteeseen soveltaen täysin järjenvastaisesti. Esim nämä naista esittävän muka kymmenen lapsen äipän fiktiiviset huoltajuuskiistat. Se on omiaan osoittamaan, että katkeruus ja muu on vienyt järjen

• Anonyymi

Voin kertoa. Mies menee hämilleen, ujostelee koska tykkää, sydän alkaa takomaan, puna nousee kasvoille, mielessään ajattelee "ei vittu tuolla se on, käyttäydy normaalisti", epävarmuus naisen fiiliksistä... Ja nämä on naisen näkövinkkelistä jonka tuleva aviomies käyttäytyy juuri noin ☀️

• Anonyymi

Voi vttu se on juuri noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vttu se on juuri noin.

Joo kyllä mä tiedän nää jutskat

• Anonyymi

Jos olette jo yhdessä, miksi hän on edelleen ujo? 🫢 Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä mä tiedän nää jutskat

Mutta tiedät ,että mun on pakko jättää sut rauhaan.Silti hienoa että olet olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olette jo yhdessä, miksi hän on edelleen ujo? 🫢 Ap

Yhdessä? Ei olla 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tiedät ,että mun on pakko jättää sut rauhaan.Silti hienoa että olet olemassa.

No en tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä? Ei olla 😅

Onnea joka tapauksessa 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea joka tapauksessa 😅

Kiitos, tää on ihanaa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä

No hyvä en minäkään,on tää ihmiselo vaan ihmeellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä en minäkään,on tää ihmiselo vaan ihmeellistä.

Vttu mitä touhua 😂

• Anonyymi

No juu, vttuhan siellä tosiaan on! Se se on sitten mikä epäilyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juu, vttuhan siellä tosiaan on! Se se on sitten mikä epäilyttää.

On muuten hyvä vttu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On muuten hyvä vttu

Tämä aloittajaäijän monologiisi tekemäsi lisäys on toistaiseksi liian legendan tasolla- tarkenna hyvä ihminen- kuvaile mahdollisimman yksityiskohtaisesti, missä näit milloin näit jne

• Anonyymi

Joskus ei vain saa sanaa suustaan. Ja toiseksi syyksi se että olet naimisissa.

• Anonyymi

Olen naimisissa, mut miten se estää vilkuttamasta 👋 tai tervehtimästä 🤔? Näyttää töykeältä, kun jonkun pää aina kääntyy 90 astetta toiseen suuntaan lähestyttäessä. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen naimisissa, mut miten se estää vilkuttamasta 👋 tai tervehtimästä 🤔? Näyttää töykeältä, kun jonkun pää aina kääntyy 90 astetta toiseen suuntaan lähestyttäessä. Ap

Niin sehän se olisikin naisia esittävä kukkuu ja muut mahdolliset kukkur jos tervehtiminen olisi yhtä kuin esileikki tai muuta vastaavaa. Taidat rakastaa sitä huomiota, mitä saat ”jostain syystä” juuri naisia esittäen ja stooreillen. This place is full of shit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän vilkutit viime yönäkin klo 02.jälkeen partamiehelle kun tämä läks kotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet se kaupan sekopää nainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä paskaa? Miksi työpaikalla pitää vilkuttaa?! Vähemmästäkin hämmentyy joku vähän introvertimpi ihminen. Voisitko vaikka olla vain asiallisen ystävällinen ja lakata kyttäämässä ko. ihmistä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet se kaupan sekopää nainen.

Haluatko sivusta aloittajaäijän proosaa aukikirjoittava aikuislapsi kertoa lisää tästä aiheesta? Taitaa perustua aloittajaäijän marketlarppaukseen. Kyllä minäkin nääs muiden äijän höpötyksiä, mutta tuskin olen tallettanut mitä sydämeeni samalla tavalla kuin sinä. -TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sehän se olisikin naisia esittävä kukkuu ja muut mahdolliset kukkur jos tervehtiminen olisi yhtä kuin esileikki tai muuta vastaavaa. Taidat rakastaa sitä huomiota, mitä saat ”jostain syystä” juuri naisia esittäen ja stooreillen. This place is full of shit

Ja tilalla tarkotan tietenkin tätä bittiavaruutta.

• Anonyymi

Ignooraaminen tarkoittaa, ettei ole munia sanoa kasvokkain, ettei kiinnosta.

• Anonyymi

Tämä on eka kerta, kun olen kohdannut tällaista käytöstä. En usko, että olen antanut mitään syytä tälle käytökselle. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on eka kerta, kun olen kohdannut tällaista käytöstä. En usko, että olen antanut mitään syytä tälle käytökselle. Ap

Mitä sinä muiden käytöstapoja mietit? Voit vaikuttaa vain omiisi.

• Anonyymi

Toinen vakavamielinen ja matalamielinen palstasedän ”anaalyytikko”. Toiset tuntuu oikein rakastavan suoltaa näitä tulkintoja todella hyvällä tahdolla tietenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, senkin ylihinnoiteltu ilotyttö.

kerro terveisiä sutenöörillesi.

T. minä

https://m.youtube.com/watch?v=JXQJpyQBShU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovinpa innokkaasti lähdit taas ikäänkun manipuloimaan tätä palstaäijää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen vakavamielinen ja matalamielinen palstasedän ”anaalyytikko”. Toiset tuntuu oikein rakastavan suoltaa näitä tulkintoja todella hyvällä tahdolla tietenkin

Sinä rakastat kommentoida näillä turhuuksilla muiden kertomia tosiasioita. Saatko hyvää korvausta tästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko luetunymmärtämisvaikeuksia? Aloituksessa kysyttiin, että mistä käytös voi johtua. Tähän ihmiset täällä vastailevat. Älä lue, kun noin mielesi pahoitat mieheksiluulija.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko luetunymmärtämisvaikeuksia? Aloituksessa kysyttiin, että mistä käytös voi johtua. Tähän ihmiset täällä vastailevat. Älä lue, kun noin mielesi pahoitat mieheksiluulija.

Haluatko aloittajaäijä käsitteellistää vielä kerran vähän hitaille tätä käsitettä mieheksiluulija? -TT eli todella tyly

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä rakastat kommentoida näillä turhuuksilla muiden kertomia tosiasioita. Saatko hyvää korvausta tästä?

Mm kielillä puhumisen armolahjan sekä uudet sukat. Olipa kerrassaan psykedeelinen lause, siksi vastasin miten vastasin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, senkin ylihinnoiteltu ilotyttö.

kerro terveisiä sutenöörillesi.

T. minä

https://m.youtube.com/watch?v=JXQJpyQBShU

Niin just palstasetä- kenelle/keille maksetaan valeiden levittelystä ja kuin iso tippiraha?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin just palstasetä- kenelle/keille maksetaan valeiden levittelystä ja kuin iso tippiraha?

Lantti son jokaisen tienattava, vaikka sit muiden korviin läähättämällä tai korvanappiin karjumalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole antanut mitään syytä käytöksellä . Mutta oletko kysynyt henkilöltä itseltään ,haluaako hän lukea itseään koskevia juttuja . Suoli 24 selta .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole antanut mitään syytä käytöksellä . Mutta oletko kysynyt henkilöltä itseltään ,haluaako hän lukea itseään koskevia juttuja . Suoli 24 selta .

Hänestä ei ole täällä mitään tietoa. Ap

• Anonyymi

Tota noin...Ei oo multa tää aloitus.

• Anonyymi

Ei tämä ole keneltäkään muulta kuin emojisedältä, mutta se taidatkin olla sinä AP

• Anonyymi

Ei ole soveliasta kyylätä kokoajan.

• Anonyymi

No voihan se olla ehkä vierustoverista vähän outoo. Mut mun puolesta ni anna palaa!

• Anonyymi

Paitsi jos on joku aurinkoläppä

• Anonyymi

Hän on Suomella töissä tietenkin, emojisetä

• Anonyymi

tehny just sillo mieleni katella sua

• Anonyymi

Luulen että mies on nolostunut koska hän pitää sinusta

• Anonyymi

Just.

• Anonyymi

Tietenkin! Miksi kukaan ei aiemmin keksinyt tätä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just.

Muista yksäri ettei kukaan voi ikinä pitää siitä naisesta jota maalitat, eikä hän kuulu eikä saa tulla minnekään

• Anonyymi

Ei se mies välttämättä edes tunnista jos muuta keskittymisen aihetta.tai sit kasvosokeus tms.

• Anonyymi

Koska on nolannut itsensä aikaisemmin jolla tavalla ja miettii että nainen säälii

• Anonyymi

Mielenkiinnosta haluun kysyy missä näitte tai näit ?

• Anonyymi

Useimmiten kadulla.

• Anonyymi
        UUSI

Ei se hyvin mene sinullakaan joka luulee utelevansa tietyn naisen asioita näissä palstaäijän hölönpölöketjuissa ja uskoo tämän oletin naisen asioiden kuuluvan itselleen.

• Anonyymi

Jos puhutaan aikuisista ja kyseessä on tuttu, tuttava, työkaveri tai jopa kaveriksi laskettava, on tosi outoa ettei tervehdi. Ignooraaminen on yläasteikäisten huonoa käytöstä. Etenkin jos liittyy siihen että epäilee jonkun olevan kiinnostunut. Mitä sillä väliä on, onko joku kiinnostunut? Ei kai se ihminen tervehtimisestä tai juttelusta niin innostu, että hyppää kimppuun tai kaulaan? Ignooraaja tekee itsestään pellen, jos noin omahyväisenä miettii. Jotkut ihmiset on vilpittömästi innostuneita muista ihmisisistä. Pitääkö siitä jotenkin rangaista

• Anonyymi

Niin totta. Mietin tätä ketjua lukiessa minkä ikäistä porukkaa täällä kirjoittelee. 13- 19v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin totta. Mietin tätä ketjua lukiessa minkä ikäistä porukkaa täällä kirjoittelee. 13- 19v.

Tämä mies on melkein 40v.

• Anonyymi

Pitää ottaa huomioon, että nykyään ihmiset on teinin tasolla kolmekymppiseksi asti. Jos ei silloin aikuistu, niin ei sitten ikinä. Osa jää ikuisesti lapsen tasolle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä mies on melkein 40v.

Haluaisitko aloittajaäijä, eli tällä kertaa naimisissa oleva ilmeisesti työpaikalla operoiva kertoilla lisää tästä äijästä näille reesuille, jotka elää yhtä mielikuvituksen mikämikämaassa kuin sinä? Naisviha tekee ihmisestä yksinkertaisen otuksen. -TT

• Anonyymi

Olet niin innoissaan asiasta, että uskoisin pitävän sinua tyrkkynä hulluna 🤨

• Anonyymi

Hulluna rakkaudesta 🥰😅

• Anonyymi

Miten joku voi siitä olla innoissaan että joku ignooraa? Pikemminkin hämmästynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten joku voi siitä olla innoissaan että joku ignooraa? Pikemminkin hämmästynyt.

Tämä käytös ilman syytä kyllä aiheuttaa jännitystä. 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä käytös ilman syytä kyllä aiheuttaa jännitystä. 😬

Luulot, ne luulot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulot, ne luulot.

Paraskin puhumaan aloittajaäijän tekstiä alati spinnaava palsta-asukki.

• Anonyymi
        UUSI

Näinkö tämä palstaäijän aloitus tällä kertaa menee, usein tyrkyistä proosaileva sairaalloisen huomionkipeä nainen? Kenen syy se muuten oikeastaan on paitsi sinun itsesi, että olet ylipäätään jäänyt tänne teiniksi jännäjennatasolle?😉

• Anonyymi

Tuota minä just henkilökohtaisesti mietin tai sottailin, ignoorausta vaikka ylemmässä kommentissa on niin ilkeästi tai mitään ilkeästi kun suoraan sanottu..
      Että miten voi olettaa jos tilanne on tällanen, että syliin juoksisin.
      Jos tuut tohon samaan paikkaan missä ehkä näin sut 30metrin päästä kun selkä minuun päin olit, niin kerro kellon aika oon paikalla niin kattotaan ootko se ketä minä kaipaan.
      Mutta tuskin minun kaivattu oot, koska en ole millään tavalla ignoorannut vaan toiminu niinkuin toivottu ja haluttu.
      Kohdatessa hätä ja paniikki koska olen naisen edessä ujo ja vaikka haluaisin sanoa tai tulla juttelemaan niin muuri on siltä puolen pystytetty ja vielä kaiken jälkeen multa vaaditaan vaikka aiemmin oo ollu uskalluksesta mikään kiinni.
      Tai en voi tietää vaaditaanko, että oliko mulle mutta samanlaisia ongelmia tuntuu hyvin monella olevan, ei hävetä sanoo ääneen miten asia on.
      Eikssse siinä ratkeis jos asia onki näin? 😊

• Anonyymi

Se on söpöä, älä jätä häntä huomiotta, jos pidät hänestä. Yritä lähestyä häntä 😉

• Anonyymi

Loukkauksena ottaisin jos minun kaivattu sanois että ignoorausta on minun käytös 😃 mutten loukkaantuis..

• Anonyymi

Jos käyttäydyt kuvailemallani tavalla, niin sä ignooraat 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos käyttäydyt kuvailemallani tavalla, niin sä ignooraat 😅

Mulle on sanottu 10 kertaa ainakii jottei halua mitään kuulla minusta nähdä kuulla tai tietää niin syvästi ihmettelen miten osuu kuitenkin niillehi harvoille kerroille jonnekki tien varteen tai metroasemalle ku minä jossain piipahan ja aika harvassa on kerrat ja harvempaan käy. 😃
        Niin miten voin mennä ihmisen eteen joka tollasta suoltaa, et mitenkään. Ja kuitenkin viimeks kävelin vastaan ja toinen paineli just ignooraavalla ilmeellä liukuportaisiin kun minä olin itkun partaalla ekana siks kun silmät sytty ja sit kun niin kovalla vauhdilla paineli ja halveksuvasti katto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on sanottu 10 kertaa ainakii jottei halua mitään kuulla minusta nähdä kuulla tai tietää niin syvästi ihmettelen miten osuu kuitenkin niillehi harvoille kerroille jonnekki tien varteen tai metroasemalle ku minä jossain piipahan ja aika harvassa on kerrat ja harvempaan käy. 😃
        Niin miten voin mennä ihmisen eteen joka tollasta suoltaa, et mitenkään. Ja kuitenkin viimeks kävelin vastaan ja toinen paineli just ignooraavalla ilmeellä liukuportaisiin kun minä olin itkun partaalla ekana siks kun silmät sytty ja sit kun niin kovalla vauhdilla paineli ja halveksuvasti katto.

Sijoittuuko aloittajaäijä tämä elämänkoulutarinallisuutesi siis PK-seudulle? Esim ”Tumpereella” ei paljoa metrot kulje.

• Anonyymi

Tulis joku pikku kimmoke mutta miedompi oon nii ärsyttäväki

• Anonyymi

Mutta jos kellon ajan sanot tuun kyllä vaan vähintään tunnin päähän käyn kahtoo jonkunajan päästä ookko vastannut.
      Toivo vielä heräs vaikka aiemmin meni oot kyllä yks kiusankappale ja vielä pahimmasta päästä.
      Ihana kiusankappale

• Anonyymi

On rakastunut suhun

• Anonyymi

Tämä. Valitettavasti helposti tulee näin käyttäydyttyä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä. Valitettavasti helposti tulee näin käyttäydyttyä..

En usko, että ~40v mies käyttäytyy noin tästä syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä olen huomannut käyttäytyväni noin. Ei se ole mikään uskon asia. En halua missään nimessä että hän kokee olonsa epämiellyttäväksi minun tunteiden takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että tiedät kovinkaan monia tuon ikäisiä ja vuorovaikutustapojaan tositilanteessa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No minä olen huomannut käyttäytyväni noin. Ei se ole mikään uskon asia. En halua missään nimessä että hän kokee olonsa epämiellyttäväksi minun tunteiden takia.

Sä oot niin tuttu ja turvallinen mulle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ignooraaminen herättää paljon outoja ajatuksia 🤨

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että tiedät kovinkaan monia tuon ikäisiä ja vuorovaikutustapojaan tositilanteessa

Älähän höpötä niin kuin tuntisit minut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän höpötä niin kuin tuntisit minut.

Älähän sinä sitten höpötä tietäväsi miten ja miksi muut ihmiset käyttäytyvät miten käyttäytyvät

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän sinä sitten höpötä tietäväsi miten ja miksi muut ihmiset käyttäytyvät miten käyttäytyvät

Jaaha, tämmöseksi meni. Minä kirjoitin omasta kokemuksesta, sinä kirjoitit uskomuksistasi.. oliko muuta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ignooraaminen herättää paljon outoja ajatuksia 🤨

Varmasti, mutta minkäs teet kun livenä en tiedä mitä ajattelee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot niin tuttu ja turvallinen mulle

Kiitos sinulle. Olisinpa myös hänelle..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha, tämmöseksi meni. Minä kirjoitin omasta kokemuksesta, sinä kirjoitit uskomuksistasi.. oliko muuta?

Ei vaan sinä kirjoitit uskomuksistasi. Ketä kiinnostaa

• Anonyymi

Jos se katsoo sinua 😳ja juoksee tien toiselle puolelle, hän on hulluna sinuun 😂

• Anonyymi
        UUSI

🤣
        😂

• Anonyymi

Siks oon uskaltanut vielä yrittää lähestyä jotenkin kun oon huomannut muutamien viimevuosien aikana jossain ja muuten pitäny tällaisessa hihnassa niin monta vuotta että sitä en viitti ääneen ees sanoa.
      Tällä verukkeella oon vielä uskaltanut vaan Miun yhteyden otot on ollu sitä kun muutaman oluen jälkeen rupeen räkyttämään sitä kiukkua kun ikinä antanut edes mahdollisuutta.
      Että en jaksa ite muuta uskoa kun sinä oot se stalkkeri enkä minä.
      Ei voi ihan sattumaa olla minä väitän mutta pitäs päästä maaliin.
      Luulin jotta helatorstai oli jo kuukaus sitten vaan se oliki tänään.

• Anonyymi
      UUSI

Vähän kuulostan kärkkäältä sana valinnoissa, en oo enkä kiukkuinen mutta turhautunut ja tää väsyttää ihan pirusti kun ei muuta ajattele. Mulla pihvit paistuu ja teen vielä kastikkeen sit lähen vielä lenkille kun saa ajatuksia yrittää olla karussa. 😃 Että tuu pyöri ympyrää kaveriks jos on uskallusta

• Anonyymi
      UUSI

Että jos vuosia sitten joka puol tuntinen kävit vähintään ajatuksissa ja tahti on kiihtynyt niin jotta viikoittain uniaki näät ja oikeestaan kokoajan kulet vaikka et oo ikinä läsnä.
      Siltä tuntuu vaikka kokoaika oot ja tää homma käy päähän ja pahemmaks vaikka on yritetty kaikkea.
      En haluis olla erossa siusta enää ikinä ja sen kyllä toivosin vielä sulle joskus sanovani.

• Anonyymi
      UUSI

Minuutissa vähintään 30 kertaa ja on muutahi tai ois ajateltavaa. Sinä vaan tuut kovempaa ja kovempaa vaikka et ikinä tule. 🙁 Voi kun tulisitki oikeesti

• Anonyymi
        UUSI

Eli sinä aloittajaäijä ikäänkuin luot tämän naisen uudelleen ja uudelleen tähän ns palstadeehen kosmokselliseen tilaan?

• Anonyymi
      UUSI

Nään et nää 😃 mutta pakko vähän tai paljon pitäs mutta melkeen jopa ihailen omaa rauhallisuutta, kun ottaa huomioon ihan koko tilanteen, omalta kohdalta. Niinku tiijjät varmasti paremmin, mulle kun oo kukaan vieläkään mitään sanonu mistään. Ainut ongelma tuntuu olevan kuitenkin vaan tää, että en pääse tapaamaan sinua.
      Mulle vasta 3 viikkoa sitten selvis jotta mun puhelin tekee livelähetyksiä tjsp, pari kertaa oon vuosia sitten ihmetellyt mutta unohtanut ja oo välittänyt tuon taivaallista. Luulin että veli teki temppujaan vaan eipä ollu ja kuorossa yrittävät minua päihdekuntoutukseen painaa, kun puhun ja olen harhoissa. Vaan ei oo eka kerta oon aina ollukki hyvin monen mielestä ja varsinki perheen. 😃 Vaan jumalauta millä tavalla selvis niin pitäis kyllä mullekki kertoo jotain.

• Anonyymi
      UUSI

Ekan kerran olin sellaisessa yli 3vuotta sitten ja kokoaika pidetty pimennossa, mikä homma tää on?

• Anonyymi
      UUSI

Ja rehellisesti, yhden ainuan kerran oon ollu kun sitä itse pyysin. Viime kesänä Tomorrowlandin livelähetyksessä, pyysin saada liittyä ja otti sisään.
      Mulla oli litran leijona ja 6 pitkää neloskarhua alla niin eihän se ihan putkeen mennyt kun ite kuvas. vaan eise oo huonokaa voinu olla. Piti vaan jalkoja kuvata niin näky taivasta ja välillä naamaa, vissiin..
      Tää vaan totuus

• Anonyymi
      UUSI

Ja puhelinki on vaihtunut välissä jotta outoa on 😃 mutta karu kohtalo jonkun leikillä, mulla oikeesti meni aika hyvin perhesuhteet kun haukuin ja läksytin aika armottomasti kun eivät usko. 🤣 Vaan minä oon harhanen

• Anonyymi
      UUSI

Kaikkein pahin oli kun näin miten äitiä sattu. Se oli viime vuoden elokuuta kun löin aamupuuroa syödessä nyrkillä keittiön pöytään ja sanoin "kuka minun kanssa pelleilee". Sen jälkeen ollu tasasen tappavaa laskua mutta ei oo menny eikä mee niin huonoks mitä on joskus ollu.
      Siks se ei varmaan helpolla heilaha vaikka joku yrittää murtaa. Kun ei tiedä mitä on taustalla ollu se voi yllättää mistä voi sanoa, OLEN SELVINNYT.

• Anonyymi
        UUSI

Elätkö aloittajaäijä ns lapsuuden kokemuksia uudelleen? Retorinen kysymys ilman pätevyyspapereita kikikakika

• Anonyymi
      UUSI

Siksi koska se tietää olevansa paskaa.

• Anonyymi
      UUSI

Äiti näki miten tuntu pojasta pahalta ja äitiä sattuu lapsen pahoinvointi vielä enemmän.

• Anonyymi
      UUSI

Tuota nyt ei voi ihan väittää varmaksi mutta uskon ja oletan jokaisen äiti ihmisen ajattelevan noin vaikka en miehenä ja lapsettomana pysty puhumaan vaan mielipiteen saa sanoo

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko aloittajaäijä valaista, että mitä hevon vatun humppaa tämä kohta monologissa tarkoittaa? Äiti-issue toki, mutta mitä muuta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko aloittajaäijä valaista, että mitä hevon vatun humppaa tämä kohta monologissa tarkoittaa? Äiti-issue toki, mutta mitä muuta.

Voi kun niitä pieniä sieluja kyrsii taas kun tulin pudottelemaan. Lisäys ja jaksamiset. T

• Anonyymi
      UUSI

No vielä sen verran jotta tiiät mun tilanteen ja kävi ihan satumainen onni kun sain pikkukylältä tosi hyvän talon erittäin halvalla mikä oli julkisessa myynnissä, ne kerettiin viimeisenä vaan puhuttiin parhaiten eikä enään yhtään harmittanu perikuntaakaan ku näki kelle se tuli. Maalla kun kävin ja tavattiin.... No anyway meni kuitenkin sellaseks jotta piti myydä kun äity niin pahaks jotta jo noin radikaali ratkaisu.
      Että ei oo enää sitäkään omaa paikkaa minne aina pääs jos maailmalla tuntuis liian pahalle.
      Oliki liian hyvä ollakseen totta. Kannatti maksaa peruslömmöistä vaikka tyhjillään oli, kun en maalla ollu.

• Anonyymi
      UUSI

Me ei ne 😃 niitä oli eellä ja paljon.. taakse vielä jäivät

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä ei ole kiinnostunut?

• Anonyymi
        UUSI

Saatko paljonkin irti tästä matalamielisestä mielikuvitusmatkasta, että vastaat jollekin (tietylle) naiselle kun vastailet tälle naista esittävälle kekelle? Ikäänkuin haluaisit latistaa jotain luonnollista henkilö kaikin voimin. Sad🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saatko paljonkin irti tästä matalamielisestä mielikuvitusmatkasta, että vastaat jollekin (tietylle) naiselle kun vastailet tälle naista esittävälle kekelle? Ikäänkuin haluaisit latistaa jotain luonnollista henkilö kaikin voimin. Sad🥱

Hirveän pitkä lätinä jossa ei juuri mitään asiaa. Vastasin silleen kuin itse ajattelisin jos mies välttelisi minua. Että hän ei olisi kiinnostunut minusta jos välttelee. Aiempi

• Anonyymi
      UUSI

Että jos ei oo osannu ajatella miltä musta tuntuu niin voin enemmänkin tarinaa kertoa kun kerron vielä niin hyvin että raskaita raastavia ja erittäin kipeitäki asioita voit vaan (valehdella) kauniimmaksi.
      Se onse hienous kun puhut niin kauniisti luullaan vaan valheeks vaikka oon jo tehny ne todeks.
      Kova ukko on tekemään vielä fyysistä työtä vaikka puheesta pitäs raha saaha.
      Ja eilen kyllä kysyttiin jotta voiko ehottaa lukisin äänikirjan Otava sen vissiin tuottaa 😃

• Anonyymi
      UUSI

tarkkaileto oikein silmät villisti kiiluen toisten ihmis-olioisdwn toimintoja.

• Anonyymi
        UUSI

Mikroilmeet kaikki pistän ylös. Sivusta prööt

• Anonyymi
      UUSI

Anteeks kustantaa

• Anonyymi
      UUSI

Ei varmaan vain huomannut. Tervehdi seuraavan kerran, niin voi vastata.

• Anonyymi
      UUSI

Mutta joo en angstannu tai valittanut sanoin faktoja ja se on taivaan tosi että minä en rupea sisaruksilta ja äidiltä anteeks pyytämään enää sitä että olin oikeassa. Mutta joo kaikki helpottais heti jos tää aloitus toteutus siinä mielessä että oikeesti nähtäis ja pääsis juttelemaan halatakki haluun, mulla vaan on näitä omia ongelmia ihan hirvittävä läjä menneisyydessä ollu, ne ei painaisi kun oisit ees mun kaveri mutta kun et oo nii neki tuntuu kerralla aina välillä, muutoin ei tarvii murehtia tai ressata vaikka syyllistävästi aiemmin sanoin, enhän minä tiiä kuka ja mikä mutta minä ite en ainakaan eikä oo kukaan kysynyt haluisinko ruveta tällaseen.
      Pikkasen otin lämpöä kun kuulosti omaan korvaan tän päiväseltä paitsi että asia on minusta päinvastoin, oon vaan hyvillään jos tunnistin sut niin että tukka näky vähän ja selvästi piilouduit entisestään vaikka olit jo tarpeeks kaukana ja aidan takana. Ei ois kukaan voinu omakseen ees tunnistaa, jos olisivat olleet useemman kymmenen vuotta yhdessä.
      Sinnekkö ois pitäny rynnätä juttelemaan kun viimeset sanat sulta on mitä on tiiät kyllä 😃
      Että nyt rauhotut (sinä) rauhotut ja otat yhteyttä, lopetat tän (ylimääräsen) mihin ei oo kellään aikaa 😅 vai lainaanko nyt sinnuu, enkä vittuile yritän vähän rakkaudella härnätä.
      Mut oikeesti rauhotu ja soita älä hätäile äläkä panikoi, kenenkään ei oo tarvinnut ikinä Miun seurassa ja sanoin sulle aikoinaan ei oo rauhallisempaa kaveria ja kysy vaikka keltä mutta mulla on usko tai älä oikeesti rauhottava vaikutus ympärillä oleviin tai yleensä, oon kuullu mutten huomannu, kun aina ehtii tapahtuakki nii ei ihan ymmärrä tuollasia kehuja ittestä. Etkä kyllä varmaan uskokkaan, siks pitääkin nähä että ei mene mitään rikki ennakkoluulojen takia.
      Nyt hyvää yötä kauniita unia enkelin kuvia jnejne, kuuhun ja takas, sinä oot paras.
      Oikeesti haluun ja toivon että tavattais ees sen yhen kerran, kummankin olo helpottuis ja vois jatkaa elämää.
      Nyt tähän on jumiutunu ja menee kummanki päässä pahemmaks, jos ei tehdä asialle mitään enkä tiedä miten pystyn paremmin ite vastaan tulla.
      Ja oon minä ymmärtänyt aika hyvin sinuu oikein, kun täällä jotain lukenu niin oot kertonut suorempaan mitä mulle silloin. Hyvillään oon sun rohkeudesta ja arvostan, kun vielä saatas voimia nähdä, vaikka minä kyllä tulisin heti johonkin jos kysyisit.

• Anonyymi
        UUSI

Näiden sinun hölönpölöketjujen paras anti on ehdottomasti palstaäijän, eli ALOITTAJAN pimeän mielen tuottamat vuoropuhelut

• Anonyymi
      UUSI

Miksi mies kääntyy poispäin..

=SYYLLISYYS

• Anonyymi
      UUSI

Mitä tahansa kenen tahansa wanhuskaakattajan elämässä tapahtuukaan, se on joka tapauksessa aina miehen vika.

• Anonyymi
        UUSI

Onko aloittajaäijä, joka usein kirjoittelet tälle yleisöllesi ”wanhusnaisista” ja ”rumapainoisista” niin, että erityisesti oman ikäiset naiset herättää sinussa alemmuuskomplekseja? Toisaalta myös nuoret naiset kun setämiehen itsevarmuus ei tuo mitään irl

• Anonyymi
      UUSI

Jos kerran olet naimisissa, niin miksi noin kovasti olet tämän miehen huomion tarpeessa. Onko huomannut, että kuolaat hänen peräänsä ja välttelee siksi, kun tietää, että olet naimisissa.

• Anonyymi
        UUSI

Onpa aloituksia suoltava äijä kerrassaan jännä juttu että sinulla on aina tällaista ensikäden havaintoa esim näistä naimisissa olevista figuureista mitä luot pahansuovalle yleisölle, joista osalla on banaali kuvitelma, että kirjoittaja on aina joku tietty. Tai kun kirjoittelet naisista esim tällaista tietoa se pitää paikkansa. Tai että nämä naisiin kohdistuvat mielikuvien luonnit kohdistuu tiettyyn yksilöön, vaikka kuinka kirjoittelisit mitä tahansa kerrontaa esim kuuden lapsen perheenäidistä ja niin edelleen. Moni elää mielikuvitusmaailmassa monella eri variaatioilla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa aloituksia suoltava äijä kerrassaan jännä juttu että sinulla on aina tällaista ensikäden havaintoa esim näistä naimisissa olevista figuureista mitä luot pahansuovalle yleisölle, joista osalla on banaali kuvitelma, että kirjoittaja on aina joku tietty. Tai kun kirjoittelet naisista esim tällaista tietoa se pitää paikkansa. Tai että nämä naisiin kohdistuvat mielikuvien luonnit kohdistuu tiettyyn yksilöön, vaikka kuinka kirjoittelisit mitä tahansa kerrontaa esim kuuden lapsen perheenäidistä ja niin edelleen. Moni elää mielikuvitusmaailmassa monella eri variaatioilla

Voi ei 👋 Kysymykseni oli, miksi ihminen käyttäytyy noin ilman syytä. Kukaan ei pyydä huomiota. Tätä on jatkunut jo yli vuoden, ja kyllä tämä käytös on epämiellyttävän yllättävää. Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei 👋 Kysymykseni oli, miksi ihminen käyttäytyy noin ilman syytä. Kukaan ei pyydä huomiota. Tätä on jatkunut jo yli vuoden, ja kyllä tämä käytös on epämiellyttävän yllättävää. Ap

No miksi aloittajasetä pelkäät naisia, johtuuko äityliinistä?

• Anonyymi
      UUSI

Vastaan sulle selänkääntäjänä.
      Tapaus 1. Aiemmin niin leppoisalta vaikuttava ihminen tuli raivoamaan. Tilanteessa, jossa hänen olisi pitänyt olla iloinen, että pidän hänen puoliaan. Haukkui sellaisin sanoin, joista ei voi olla loukkaantunutta. Käännyn aina poispäin koska en halua olla missään tekemisissä niin raivohullun ihmisen kanssa.

Tapaus 2. jos joku ihminen "vie voimat". On ylipirteä tehopakkaus / utelias / liian avuton ja aloitekyvytön / liian kiltti, kunnollinen ja nynny / jotain, että alkaa ahdistaa.
      Olen tekevinäni jotain tärkeää, jos en kehtaa sanoa "mene pois".

Ihmisillä voi olla erilaisia syitä. Huonot sosiaaliset taidot jne. Minun syyt ovat edellä, kun tarvitsen paljon omaa rauhaa.

• Anonyymi
      UUSI

Noin käyttäytyvä on yksinkertaisesti kusipää.

• Anonyymi
      UUSI

Niitä on paljon ehkä sinäkin.

• Anonyymi
      UUSI

ei halua nähdä sinua. on kuin sinua ei olisi olemassakaan.

sori vaan, ikävä juttu kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Voi olla ujo tai kirjolla.

• Anonyymi
        UUSI

En sanoisi hänestä noin. Kuka tietää. Ehkä muistutan sen exästään ja hän oikeasti pelkää minua 😂
        Kiitos kaikille, olen jo kyllästynyt lukemaan 😂 Ap

• Anonyymi
      UUSI

Tekee mieli, mutta aviossa ei saisi ajatella toisen naisen karvakolmiota

• Anonyymi
        UUSI

Jooo

• Anonyymi
      UUSI

He's just not that into you.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.

Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke
      Helsinki
      65
      3286
    2. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      142
      2327
    3. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      92
      1868
    4. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      171
      1559
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      86
      1439
    6. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      65
      1426
    7. Mitä harrastuksia kaivatullasi on?

Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?
      Ikävä
      74
      1399
    8. Tiedän että käyt täällä

Eräälle naiselle älä huoli en kerro kellekkään
      Ikävä
      69
      1182
    9. Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi

Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂
      Ikävä
      77
      1140
    10. Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?

Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t
      Thaimaa
      34
      1088
    Aihe