voiini on uusi liitto jeesuksen verestä kasteessa ihminen saa synnit anteeksi kun tunnustaa jeesuksen jumalan pojaksi,upotus kaste, pyhän hengen kasteella annetasan syntejä anteeksi
Ehtoollisleipä syödään muistoksi
10
259
Vastaukset
- Anonyymi
On olemassa syntejä joita ei koskaan saa anteeksi.
Viattomiin lapsiin kohdistuva synti palaa helvetin tulessa.
Ikuisesti.- Anonyymi
Rakastan vain omaa sielua en syntisten
Sekavaa.
Joh 6; 47 Totisesti, totisesti: sillä, joka uskoo, on ikuinen elämä.
48 Minä olen elämän leipä.
49 Teidän isänne söivät autiomaassa mannaa, ja silti he ovat kuolleet.
50 Mutta tämä leipä tulee taivaasta, ja se, joka tätä syö, ei kuole.
51 Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää."
52 Tästä sukeutui kiivas väittely juutalaisten kesken. He kysyivät toisiltaan: "Kuinka tuo mies voisi antaa ruumiinsa meidän syötäväksemme?"
53 Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää.
54 Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.
55 Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma.
56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.
57 Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja niin kuin minä saan elämäni Isältä, niin saa minulta elämän se, joka minua syö.
58 Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti."
Hänessä pysyminen ilman ehtoollista ei onnistu, siinä saa myös synnit anteeksi.- Anonyymi
Hänessä pysyminen ilman leipomon ja viinakaupan antia ei liity yhtään mitenkään yhteen.
Einö jo lapsenkin järki sano että jeesuksessa pysyminen ei kaipaa ihmisen suolistoa. Anonyymi kirjoitti:
Hänessä pysyminen ilman leipomon ja viinakaupan antia ei liity yhtään mitenkään yhteen.
Einö jo lapsenkin järki sano että jeesuksessa pysyminen ei kaipaa ihmisen suolistoa.Kiristetylle Jeesus on kaikki, ja kirjoitetaan jopa isolla etu- kirjaimella.
Pakanat ovat sitten luku sinänsä.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Kiristetylle Jeesus on kaikki, ja kirjoitetaan jopa isolla etu- kirjaimella.
Pakanat ovat sitten luku sinänsä.Mikä sinua kiristää? Pahuus?
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Kiristetylle Jeesus on kaikki, ja kirjoitetaan jopa isolla etu- kirjaimella.
Pakanat ovat sitten luku sinänsä.Suomen uskovat ovat pakanoita ja heillä on jeesus sydämessä ei isossa alkukirjaimessa joka on pelkkä tekninen ongelma.
Anonyymi kirjoitti:
Suomen uskovat ovat pakanoita ja heillä on jeesus sydämessä ei isossa alkukirjaimessa joka on pelkkä tekninen ongelma.
Suomi on Israelin pikkuveli ja meitä hebrealaisia on täällä yllättävän paljon, enemmän, mitä mm lestadiolaisia.
- Anonyymi
Mää syön ehtoollisleipää silloin, kun haluan maistaa jeesuksen perskannikkaa.
Ja juon ehtoollisviiniä sillo, kun haluan makustella jeesuksen spermaa eli siementä.
Kyll se jeesus oli vaan niin komee ja ihana mies!
Terkuin
Jorma-veli Utajärveltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954