Jopa tajuamatta sitä. Taloudellinen kiristys näyttää olevan erityisala heille. Itse olen kahdesti joutunut em. Ilmiön kohteeksi.
Ihmettelen miten vellut tekevät niin helposti rikoksia kaksoiselämässään!
40
483
Vastaukset
Nythän uutisoitiin autoliikkeet ja rakennusliikkeet, Kamux sekä Kastelli oli kärjessä.
Petos neuvoksia ovat.- Anonyymi
Business is business, but Moses is Moses!
Anonyymi kirjoitti:
But yksikään Wellu ei ole Moosesta nähnyt, Kerho vaan ruokkii rikoksiin.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
But yksikään Wellu ei ole Moosesta nähnyt, Kerho vaan ruokkii rikoksiin.
Koko israelin heimo tuhotaan yhden synnin takia ja se oli jeesuksen kuolemantuomio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko israelin heimo tuhotaan yhden synnin takia ja se oli jeesuksen kuolemantuomio
Itse olen egyptiläinen
Anonyymi kirjoitti:
Jatka opiskelua; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
Mitään muuta maata ei itse maana pelasteta, ei edes Welluja.- Anonyymi
Ookko nää demoneines noin katteellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koira koirasta kansio kansiosta asunto asunnosta silmä silmästä
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Jatka opiskelua; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
Mitään muuta maata ei itse maana pelasteta, ei edes Welluja.Lue sitten uudestaan missä se jumalattomuus on ROOM.11 MISSÄ ON JUMALATTOMUUS JAAKOB
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue sitten uudestaan missä se jumalattomuus on ROOM.11 MISSÄ ON JUMALATTOMUUS JAAKOB
Peite silmillä lukee kirjoituksia ei edes näe mitä lukee !! Helluntai pelle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue sitten uudestaan missä se jumalattomuus on ROOM.11 MISSÄ ON JUMALATTOMUUS JAAKOB
Roomalaiskirje 11 mistä israelin pitää pelastua kuka tässä on se jumalaton Jakob. KOKEILKAAS OPPIA YMMÄRTÄMÄÄN OIKEIN JUMALATON JAKOB maksaisi edes elatusmaksut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peite silmillä lukee kirjoituksia ei edes näe mitä lukee !! Helluntai pelle .
Jaakob on jumalaton Jakob on jumalaton Jakob on jumalaton Israelin täytyy pelastua tyhmyydestä
- Anonyymi
Ei ei ei esikoiset sitten rauhanyhdistys sitten hellareiden cityseurakunnat elävä sanat pastorit vaihtaa vaimoja himoissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen egyptiläinen
Egyptin Saban kuningatar vitsaukset seuraa
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Mitään muuta maata ei itse maana pelasteta, ei edes Welluja.JUMALATON JAKOB
Anonyymi kirjoitti:
Laita näkyviin, minulle riittää tuo Jumalan lupaus, ja kerro mikä on Jaakob?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUMALATON JAKOB
Onko se jumalattomampi mitä SRK?
Perustele. Anonyymi kirjoitti:
Jaakob on jumalaton Jakob on jumalaton Jakob on jumalaton Israelin täytyy pelastua tyhmyydestä
Tiedätkö miksi Jumala Wellut vihaa Jaakobia, Jeesuksen serkkua, koska Hän nauraa teidän jutuille, että teot ovat oma vanhurskautta?
Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
Alkutekstissä sitä verrataan pelleilyyn.
Lue läpi se, siellä on ohjeita juuri teille, oma vanhurkaille.Anonyymi kirjoitti:
Roomalaiskirje 11 mistä israelin pitää pelastua kuka tässä on se jumalaton Jakob. KOKEILKAAS OPPIA YMMÄRTÄMÄÄN OIKEIN JUMALATON JAKOB maksaisi edes elatusmaksut
Etkö lue Raamattua. Roomalaiskirje ei käsittele Jaakobia sanallakaan.
Se on niitä puhvelien juttuja.
Hävetkää pellet,- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Tiedätkö miksi Jumala Wellut vihaa Jaakobia, Jeesuksen serkkua, koska Hän nauraa teidän jutuille, että teot ovat oma vanhurskautta?
Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
Alkutekstissä sitä verrataan pelleilyyn.
Lue läpi se, siellä on ohjeita juuri teille, oma vanhurkaille.Harhapastori on palstan pelleilijä.
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla lauseella rauhoitat vain itseäsi, et Moosesta etkä Jeesusta.
Anonyymi kirjoitti:
Tappoiko joku Israeliin heimosta Jeesuksen?
Anonyymi kirjoitti:
Etkö itse pysty siihen vastaamaan?
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Tappoiko joku Israeliin heimosta Jeesuksen?
Jeesus sano et mooseksen jaakobin iisakin ja aabrahamin lapset joutuu kaikki helvettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sano et mooseksen jaakobin iisakin ja aabrahamin lapset joutuu kaikki helvettiin
Ois ollu iha hyv jos hitler olis polttanu kaikki judet kerralla
Anonyymi kirjoitti:
Tuo non niin tärkeä asia, että Sinun kannattaa laittaa paikka, jossa Hän näin sanoo?
Anonyymi kirjoitti:
Ois ollu iha hyv jos hitler olis polttanu kaikki judet kerralla
Näinhän ne antisemitistit puhuvat. Olen saanut itse tuon tuomion, usein miten kommunisteilta ja eritoten listoilta.
Mitä ole siitä, että me ollaan hengissä, onko sinun "hitler" elossa.
- Anonyymi
Äidinmaidosta saaneet vilpillisen luonteenlaadun nämä herrasuskovaiset.
- Anonyymi
älä selitä lestahoro
- Anonyymi
Opittuna käytösmallina epärehellisyys periytyy vl-lapsille. Ja miten he voisivatkaan olla lojaaleja ihmisiä kohtaan, joita he syvästi halveksivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opittuna käytösmallina epärehellisyys periytyy vl-lapsille. Ja miten he voisivatkaan olla lojaaleja ihmisiä kohtaan, joita he syvästi halveksivat?
Multa ei saa rakkautta vellut eikä maailman mieliset velluja ei voi rakastaa koska ovat mielisairaita muut on uskovaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä selitä lestahoro
Hellari julikkishomo aharon varastelee
- Anonyymi
Ei se ainakaan ole yhtä tyhmä, kun sinä.
Hänellä on aina asiaa Raamatusta.
Kasvatus sekä opetus kysymys.
- Anonyymi
Varastettu tavara silmä silmästä SYNTI NOUSEE VARASTELUSSA TAIVAASEEN ASTI OIKEIN
- Anonyymi
Nyt pinnasänky puhut asiaa. Kasvatus kohdallasi on laiminlyöty sekä opetus on myös täysin laiminlyöty.
Lukemasi tekstin sisällön ymmärtämin näyttää tuottavan vaikeuksia. Anonyymi kirjoitti:
Varastettu tavara silmä silmästä SYNTI NOUSEE VARASTELUSSA TAIVAASEEN ASTI OIKEIN
Saatko millä asialla minut varkaaksi?
Voin itse vastata, en millään, olenhan Jeesuksen seuraaja, se asia pitää tiellä.
Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä.
- Anonyymi
En lue raamattua, se on niille, jotka eivät osaa ajatella itsenäisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812