Työttömät on vammasia!

Anonyymi-ap

Kuntoutuslääkäri Raija Kerätär laittoi asit halki-poikki-pinoon illan A-studiossa: Työttömät on kehitysvammaisia. Kyllä nyt Artolla riittää työnsarkaa ja siellä Työteekissäkin saa laittaa kahta kovempi kuri niille pölhökustaille!

Lääkärin lausunto: https://f.ylilauta.org/90/4d/904d1d4a43ddd49a.mp4

17

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa skitsofreniassakin on monenlaisia tasoja ja vivahteita. Joku nainen on ollut kymmeniä vuosia työelämässä, Sitten hiukan masennuksesta oirehtinyt nainen menee työterveyslääkärille ja saakin diagnoosiksi skitsofrenian.

      Töitä nainen pystyy kyllä tekemään kuten ennenkin, mutta se skitsofrenia pysyy papereissa.

      Tuttavalla on mainosalalla oleva tytär joka on diagnosoitu skitsofreenikoksi jo 20 v. sitten. Lääkitystä ottaa, ja ihan hyvin pystyy töitänsä tekemään. Nuo läälleet tosin lihottavat aika ilkeästi, ja vievät terävyyttä ja aloitekykyä huonommaksi.

    • Anonyymi

      Jos on joskus elämänsä aikana diagnosoitu skitsofenia, niin se on silloin täys työkyvyttömyys. Ei sellaista ihmistä voi laittaa edes noihin 9 € arvoisiiin, tuettuihin työpaikkoihinkaan..

      • Anonyymi

        Mutta kun nämä hermannit eivät hakeudu lääkäriin saamaan sitä diagnoosia. TE-virkailija kyllä näkee, että henkilö on esim. eristäytynyt, mutta työnhakuvelvoite pyörii. Työkkäri patisti kaveria ADHD-tutkimuksiin, mutta eihän siitä mitään tullut, kun ADHD juuri aiheuttaa sellaista saamattomuutta, joka hankaloittaa diagnoosin saantia.

        Noin joka kuudennen henkilön ÄO on alle 85. Tuolla porukalla on vaikeuksia hoitaa omia asioitaan, eikä siinä työkkärin haastattelut auta.


    • Anonyymi

      Ylilauta on vielä pimeämpi paikka kuin tämä. Aloittaja voisi jäädä sinne pysyvästi eikä tulla tänne solvaamaan sairaita ihmisiä.

    • Anonyymi

      On ikävää jos kaikki työttömät leimataan päävikaisiksi tai juoviksi. Kai ihmisillä on muitakin kroppavaivoja ja neurologisia tiloja. Tai terve haluaa tehdä erilaisen valinnan, ehkei kaikki työt ole sopivia tai ei pysty siihen, onhan paljon huonojakin tai ahdistavia aloja. Sää on kylmä ja viimainen. Lisäksi aikuisten pitäisi voida elää arvokkaasti, ei olla nöyryytyksen ja pompottelun kohteena. Omat kodit, rahat, itsenäisyys kaikille tuloluokasta riippumatta. Ei manipulointia ja jatkuvaa diagnosointia.

    • Anonyymi

      Todistetusti työttömät ja saikkulaiset ovat pääosin laiskoja ja työtä vihaavia, eikä laiskuus ole sairaus. Eihän?

      • Anonyymi

        Sinun todistelusi on täyttää pskaa.


      • Anonyymi

        Lorvikatri on sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lorvikatri on sairaus.

        Siis lorvikatari, piti sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis lorvikatari, piti sanoa.

        Sitähän sinä podet päivästä toiseen.


      • Anonyymi

        "todistetusti työttömät ja saikkulaiset on pääosin laiskoja ja työtä vihaavia"
        Paskapuhetta. Kun ihminen kokee paljon tai koko ikänsä ajan kiusaamista niin siinä voi vahvallakin ihmisellä pääkoppa lamaantua siten että passivoituu ihminen ja hermojärjestelmä eli aivokeskus tuhoutuu käytännössä sillä tavalla että ihmisestä voi tulla hankala, passiivinen, kielteinen, ärhäkkä, heikkohermoinen, itsekäs, henkisesti sairas, eri sairauksia poteva ja pahimmassa tapauksessa peto eli siis tuo heittosi on niin tyhmä älyllisesti kuin olla ja voi jossa ei oo mittään pohojaa kunhan vaan jauhat täyttä paskaa.

        Tunnenpa yhden pitkäaikauskiusatun jota kiusattiin 11 vuoden ajan kaikissa kouluissa joka päivä. Hän heti lopetti koulut kun se oli mahdollista ja sulkeutui kotiinsa omiin oloihin vain ja lopetti yhteydenpidon kaikkiin ihmiisiin ja alkoi pelata vain tietokonepelejä omassa huoneessa yksin aamusta yöhön. Hän on minun isoserkkuni. Hän on takuueläkkeellä. hän ei ole päivääkään tehnyt työtä. Mun tilanne on samankaltainen ja oon myös takuueläkeläinen mutta työelämässä olen ollut vähän kuitenkin, mutta käytännössä mun työhistoria on melko olematon kuitenkin. Isoserkullani on niitä erilaisia henkisen puolen sairasteluja jotka johtaa usein passiivisuuteen ja kielteisyyteen kun koko ihminen on toivonsa ja kaiken motivaationkin menettänyt eli ihmisestä tulee vihainen.

        Eli sun on helppo huudella täyttä paskaa. Ja se johtuu siitä kun oot empatiakyvytön ja oletko kenties persu?


      • Anonyymi

        Jos siis täällä suomessa aletaan pakottamaan ihmisiä töihin eli pystyttämään pakkotyöleirejä niin juttelin tästä isoserkkuni kanssa puhelimessa niin hän sanoi että silloin hänen on pakko tehdä itsemurha. Minä tulin samaan päätelmään. Myös jos suomeen kehitettäisiin pakkoarmeija tai pakkosiviilipalvelus niin päätyisimme silloin itsemurhaan. Hän sanoi minulle että on sisäisesti kuollut ihan kokonaan. Sama juttu eli minä oon myös sisäisesti kuollut.

        Väitän että sinä et ole ihminen vaan olet hirviö. Moi heippa.


      • Anonyymi

        Pusu pusu heitän sulle vielä yhden kommentin (josta et ehkä tykkää)
        eli siis tässä se tulee; Paha ihminen ei voi olla älykäs ihminen eli minä pidän sinua pahana ihmisenä eli kun olet paha ihminen niin se tarkoittaa 100% varmuudella sitä että et ole älykäs ihminen. Noh otetaanpa tähän oikein matemaattinen kaavio(minä pidän matematiikasta!) eli esitän tässä matemaattisen kaavion eli me tiedämme Venäjän presidentin Vladimir Putinin joka vannoo omaan juttuunsa eli pahuuteen eli hän perustaa kaiken politiikassaan pahuuteen. Ja mitä putinin pahuus on aiheuttanut? Vain pelkkää tuhoa, kun ihmisiä kuolee ja talous (venäjän ja koko maailman talous) heikkenee heikkenemistään. Älä käsitä väärin sillä et ole kuitenkaan niin paha ihminen kuin Vladimir Putin, mutta on sinussa ihan selvät pahan ihmisen merkit. Putin on silti omassa luokassaan pahuudessaan joten voit kuitenkin olla hieman iloinen siitä ettet ole kuitenkana Putin vai mitä? Mutta kuitenkin se totuus on sinulle karmea kun tiiät olevasi paha kuitenkin vai mitä? Se voi koskettaa sinua ja jos se pahuutesi koskettaa sinua, niin et ehkä sittenkään ole sisimmältäsi niin paha kuin mitä olet eli sulla voi joku syy&seuraussuhde johtaa sun ajattelun, toiminnan ja puheet pahuuteen vai mitä? Jos ei näin ole niin voit olla synnynnäisesti paha tyyppi. Tosin tällaisia ihmisiä ei ole kovin paljoa maailmassa, mut on semmosiakin olemassa jos uskoo Hannu Lauermaan joka on suomen tunnetuin ja ansioitunein näiden asioiden asiantuntija. Hän on usein puhunut pahuudesta ja tietää millaisia nämä ihmiset ovat. sinusta haistan heti semmosen kun aloit puhua työttömistä ja saikkulaisista tuohon sävyyn. Siksi otin sinut nyt silmätikuksi.

        Palaan vielä uudelleen matemaattiseen kaaviooni. Pahuus synnyttää siis tyhmyyttä. Tämä on itsestäänselvyys jota maailman pahat johtajat eivät tajua tai he tajuaa sen mut eivät voi mitään omalle pahuudelleen. Putin on samaan aikaan paha ja hullu. Palaan vielä putinin talouspolitiikkaan joka on alkanu kiinnostaa minua siksi eli en tarkoita että pidän siitä vaan siksi kiinnostaa koska oon alkanut tutkia koko maailman historian pahojen johtajien ja puolueiden talouspoliittisia linjoja ja löysin paljon yhtäläisyyksiä eli valitettava kyllä äärioikeisto kuin myös kommunismi on usein johtaneet siihen koko maailman historian aikana jossa on syntynyt lopputuloksena pelkkää pahuutta eli vain rikkaat ja yrittäjät pärjää ja kaikilla muilla on kurjaa eli kyseessä on ns pyramiidihuijaus ja venäjä on juuri esimerkki valtiosta joka on ryövärivaltio jossa rikkaat oligarkit kerää voitot taskuihin ja kaikilla muilla on kurjaa elämän laatu. Tämä systeemi on läpimätä huijaus-propaganda &pyramidihuijaus. Samanlainen läpimätä ja propaganda -huijaus on kiinan ja pohjois-korean sekä Kuuban kommunistinen poliittinen järjestelmä joka tappaa kokonaan yritysmaailman ja luovuuden. Ihmisiltä loppuu myös raha ja ihmisiltä loppuu raha myös kovimmassa oikeistopolitiikassa.

        Suomi on koko historian ajan oivaltanut hyvin yhden jutun jota suomi on poliittista systeemiä jauhanut vuosikymmeniä menestyksekkäästi eli liukuva ja vaihtuva poliittinen järjestelmä eli jos yksi hallitus eli sosialistisempi hallitus on ottanu velkaa niin seuraava oikeistohallitus on leikannut saman verran mitä sosialistisempi hallitus otti velkaa ja taas oikeistohallituksen jälkeen tulee sosialistihallituksen vuoro jotka ottaa velkaa saman verran kuin mitä leikattu on ja sitten taas oikeistohallituksen vuoro joka taittaa velkaa saman verran kuin sitä on otettu. Ymmärrättekö mistä on kyse? Idea on simppeli eli se, että velka ei lisääntyisi . Tämä kuvio on päivänselvä ja upean älykäs systeemi jota ei saisi rikkoa koskaan ja sen takia suomea ja yleensäkin pohjoismaita on kehuttu paljon ja ihan syystä. Tuo kertoo myös toimivasta demokratiasta. Eikä yksikään hallitus mun elinaikana ole kiusannut minua vaan auttaneet minua takuueläkeläistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pusu pusu heitän sulle vielä yhden kommentin (josta et ehkä tykkää)
        eli siis tässä se tulee; Paha ihminen ei voi olla älykäs ihminen eli minä pidän sinua pahana ihmisenä eli kun olet paha ihminen niin se tarkoittaa 100% varmuudella sitä että et ole älykäs ihminen. Noh otetaanpa tähän oikein matemaattinen kaavio(minä pidän matematiikasta!) eli esitän tässä matemaattisen kaavion eli me tiedämme Venäjän presidentin Vladimir Putinin joka vannoo omaan juttuunsa eli pahuuteen eli hän perustaa kaiken politiikassaan pahuuteen. Ja mitä putinin pahuus on aiheuttanut? Vain pelkkää tuhoa, kun ihmisiä kuolee ja talous (venäjän ja koko maailman talous) heikkenee heikkenemistään. Älä käsitä väärin sillä et ole kuitenkaan niin paha ihminen kuin Vladimir Putin, mutta on sinussa ihan selvät pahan ihmisen merkit. Putin on silti omassa luokassaan pahuudessaan joten voit kuitenkin olla hieman iloinen siitä ettet ole kuitenkana Putin vai mitä? Mutta kuitenkin se totuus on sinulle karmea kun tiiät olevasi paha kuitenkin vai mitä? Se voi koskettaa sinua ja jos se pahuutesi koskettaa sinua, niin et ehkä sittenkään ole sisimmältäsi niin paha kuin mitä olet eli sulla voi joku syy&seuraussuhde johtaa sun ajattelun, toiminnan ja puheet pahuuteen vai mitä? Jos ei näin ole niin voit olla synnynnäisesti paha tyyppi. Tosin tällaisia ihmisiä ei ole kovin paljoa maailmassa, mut on semmosiakin olemassa jos uskoo Hannu Lauermaan joka on suomen tunnetuin ja ansioitunein näiden asioiden asiantuntija. Hän on usein puhunut pahuudesta ja tietää millaisia nämä ihmiset ovat. sinusta haistan heti semmosen kun aloit puhua työttömistä ja saikkulaisista tuohon sävyyn. Siksi otin sinut nyt silmätikuksi.

        Palaan vielä uudelleen matemaattiseen kaaviooni. Pahuus synnyttää siis tyhmyyttä. Tämä on itsestäänselvyys jota maailman pahat johtajat eivät tajua tai he tajuaa sen mut eivät voi mitään omalle pahuudelleen. Putin on samaan aikaan paha ja hullu. Palaan vielä putinin talouspolitiikkaan joka on alkanu kiinnostaa minua siksi eli en tarkoita että pidän siitä vaan siksi kiinnostaa koska oon alkanut tutkia koko maailman historian pahojen johtajien ja puolueiden talouspoliittisia linjoja ja löysin paljon yhtäläisyyksiä eli valitettava kyllä äärioikeisto kuin myös kommunismi on usein johtaneet siihen koko maailman historian aikana jossa on syntynyt lopputuloksena pelkkää pahuutta eli vain rikkaat ja yrittäjät pärjää ja kaikilla muilla on kurjaa eli kyseessä on ns pyramiidihuijaus ja venäjä on juuri esimerkki valtiosta joka on ryövärivaltio jossa rikkaat oligarkit kerää voitot taskuihin ja kaikilla muilla on kurjaa elämän laatu. Tämä systeemi on läpimätä huijaus-propaganda &pyramidihuijaus. Samanlainen läpimätä ja propaganda -huijaus on kiinan ja pohjois-korean sekä Kuuban kommunistinen poliittinen järjestelmä joka tappaa kokonaan yritysmaailman ja luovuuden. Ihmisiltä loppuu myös raha ja ihmisiltä loppuu raha myös kovimmassa oikeistopolitiikassa.

        Suomi on koko historian ajan oivaltanut hyvin yhden jutun jota suomi on poliittista systeemiä jauhanut vuosikymmeniä menestyksekkäästi eli liukuva ja vaihtuva poliittinen järjestelmä eli jos yksi hallitus eli sosialistisempi hallitus on ottanu velkaa niin seuraava oikeistohallitus on leikannut saman verran mitä sosialistisempi hallitus otti velkaa ja taas oikeistohallituksen jälkeen tulee sosialistihallituksen vuoro jotka ottaa velkaa saman verran kuin mitä leikattu on ja sitten taas oikeistohallituksen vuoro joka taittaa velkaa saman verran kuin sitä on otettu. Ymmärrättekö mistä on kyse? Idea on simppeli eli se, että velka ei lisääntyisi . Tämä kuvio on päivänselvä ja upean älykäs systeemi jota ei saisi rikkoa koskaan ja sen takia suomea ja yleensäkin pohjoismaita on kehuttu paljon ja ihan syystä. Tuo kertoo myös toimivasta demokratiasta. Eikä yksikään hallitus mun elinaikana ole kiusannut minua vaan auttaneet minua takuueläkeläistä.

        Suurimmaksi osaksi suomen poliittisen historian aikana tämä älykäs systeemi on siis toiminut, mutta nyt noin 5-6 vuoden aikana velka on lisääntynyt. Tähän on helppo lääke eli velan taittaminen jota nyt nykyhallituksemme on tekemässä. Purra on väläyttänyt myös ottaa käyttöön kaikki keinot eli väläytteli verojen korotuksia. Verojen korotus-puheet perussuomalaispoliitikko purralta hieman yllätti minut koska persut on yleensä eniten olleet veroja vastaan tai ei ne varsinaisesti niitä vasrtaan ole 100% mutta haluis suomeen matalamman veron, ja kokoomus on samoilla linjoilla, mutta käsittääkseni osa persuista haluis suomeen hyvin matalan verotason, joka toisi mieleen yhdysvaltojen ja japanin hyvin alhaisen verotason mut se ei olisi viisasta ,,mut siis purran verojen korotuspuhheet oli hyvä asia koska on pakko käyttää kaikki keinot jotta talous saadaan paremmaksi. Tämän hallituksen tehtävä on leikata. Olisin itse valmis tinkimään omastani eli jos hallitus vielä aikoo leikata takuueläkeläisiltä eli minulta niin oisin valmis siihen, mutta en tietenkään hyväksyisi jos leikattaisiin liian rajusti eli otan esimerkin eli saan takuueläkettä noin 900 euroa kuukaudessa suomen valtiolta ja jos ne päättäisi yhtäkkiä että saisin vain enää 100 euroa tai 200 euroo kuukauvessa, niin se olisi epäinhimillistä mut mä hyväksyisin sen että saisin 500 euroa kuukaudessa tai 600 euroa. Näin paljon mä pystyisin tinkimään omasta eläkkeestäni. Mut voi olla että se riippuu paljon yksilöstä kun minulla se kelpaisi niin toiselle se ei voi kelvata koska hän voisi menettää oman talonsa pian ja voisi köyhtyä kuin kirkonrotta.


    • Anonyymi

      Olen ollut töissä silloin olin siis normaali, mutta nytkun olen työtön olen siis kehitysvammainen?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Toi oli hyvin sanottu. Ihmisestä siis tulee kehitysvammainen jos se on töissä ja hänet irtisanotaan syystä tai toisesta.

        No ehkä Kerätär tarkoitti lähinnä pitkäaikaistyöttömiä tai sellaisia työttömiä jotka ei hae töitä tai edes yritä päästä töihin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe