Palstaprinssin väite: Nykyään parisuhteet eivät kestä

Anonyymi-ap

Täällä yksi mieskirjoittaja jaksaa jankuttaa siitä miten järkyttävää on kun nykyajan nuoret eivät pysty solmimaan kestäviä parisuhteita. Kysyisin häneltä:
1. Kuinka kauan niiden pitäisi sinun mielestäsi kestää? Kymmenen vuotta? Kaksikymmentä vuotta? Elämän loppuun asti?
2. Miksi niiden pitäisi kestää kauan? Mitä vikaa on lyhytkestoisessa suhteessa?
3. Oletko itse onnistunut luomaan kestävän parisuhteen?

137

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit raskautua eri miehille vaikka 2 vuoden välein, mutta sinun lyhyet parisuhteet ja kukasta kukkaan lentely ei edusta minun arvoja.

      • Anonyymi

        Siinähän niitä omiakin arvoja vastaavia sanoja.
        Mutta ehkä pitää muuttaa niitä, ja alkaa oikeesti etsimään missä ois kukka johon seuraavaksi lentää.


      • Anonyymi

        Mistä hatusta tämänkin vedit? Missä kohtaa olen kertonut että aion raskautua eri miehille kahden vuoden välein? Kuule kun ei ole sellaisia suunnitelmia. En aio tehdä yhtään ainutta lasta kenellekään miehelle.

        Oletko itse tehnyt useamman lapsen sille samalle naiselle, jonka kanssa myös elät ja asut?


      • Anonyymi

        Sinä et ilmeisesti ole onnistunut solmimaan edes lyhyttä parisuhdetta.


      • Anonyymi

        Nainenhan voi tulla helposti raskaasti jo lähes heti synnytyksen jälkeen ainakin väittämän mukaan


    • Anonyymi

      Päivälehdessä naiset kertoivat, että heidän parisuhteensa oli kestänyt synnärille asti.

      Kun naiset makasivat synnärillä jalat levällään, niin heidän komia miehensä oli siittämässä jo seuraavaa naista.

      Sen pituinen se parisuhde.

      • Anonyymi

        Eikä tuo parisuhdekykenemättömyys ole pelkästään nuorten naisten ongelma.

        Sama koskee 50+ naisia. Peiliin katsoessaan näkevät sen itsensä joskus ajalta jolloin Pelle Miljoona ja Teddy Tigers olivat listaykkösinä.

        Come on... niistä ajoista on mennyt jo useampi vuosikymmen.


    • Anonyymi

      Kuka ensinäkin on kirjoittanut, että sinun parisuhteet tulee kestää näin ja näin kauan? Eiköhän miehet ole kirjoittaneet ihan omasta puolestaan ja ihmetelleet sitä kun monet yyhoot heräävät todellisuuteen vasta siinä vaiheessa kun he ovat jääneet yksin pienten lasten kanssa ja syyttävät sitten miehiä kun eivät halua naista jolla on lapsia.

      Syyttelystä tulee siis tunne, että miehillä ei saa olla vaatimuksia naisille eli naiset voivat näin karrikoidusti vain pariutua ulkonäkö edellä pskojen miesten kanssa joista näki jo alussa, että heistä ei ole isäksi ja kun komea mies on lähtenyt lätkimään, niin sitten naisen tulee saada mikä tahansa mies jonka nainen haluaa, jos näin ei tapahdu, niin syy on tietysti miesten ja nainen ei ota vastuusta omista valinnoistaan.

      • Anonyymi

        Mä en tunne yhtään yyhoota, joka ajattelisi noin. Jokainen yyhoo, jonka tiedän, on ihan itse ollut se eron aktiivinen osapuoli, kun eivät ole olleet tyytyväisiä siinä parisuhteessa. Mä en tunne yhtään ainoaa naista, jonka olisi "komea mies jättänyt".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tunne yhtään yyhoota, joka ajattelisi noin. Jokainen yyhoo, jonka tiedän, on ihan itse ollut se eron aktiivinen osapuoli, kun eivät ole olleet tyytyväisiä siinä parisuhteessa. Mä en tunne yhtään ainoaa naista, jonka olisi "komea mies jättänyt".

        Sama täällä. Kaikki tuntemani yyhoot ovat eronneet itse omasta tahdostaan, koska mies ryyppäsi, ei ottanut vastuuta lapsista tai oli ilkeä. Eivätkä ne olleet ollenkaan komeita! En tunne ketään yyhoota joka olisi tullut jätetyksi. Yyhoot ovat itse jättäjiä.


      • Anonyymi

        Mistä olet saanut päähäsi että kaikkien yh-äitien lapsilla on komea isä?


    • Anonyymi

      Yhdyn siihen yhteen aloitukseen että kun kerran pariudutaan niin se on sit vttu siinä ja niillä mennään, hautaan asti. Muunlainen suhteilu olisi itsetuhoista, raastavaa ja tyhmää.

      • Tuo oiskin varmasti ihan jokaisella se toive.
        Mut ei se vaan ihan aikuisten oikeesti mene aina niinku saduissa.


    • Anonyymi

      Ette tarvitse parisuhdetta. Naisten tulevaisuus muutenkin on yh-äitiys.

      • Anonyymi

        Naiset eivät tarvitse parisuhdetta. He valitsevat uran ja vapauden, ilman teitä valittavia, rasittavia miehiä, ja kuten syntyvyystilastoista näkyy, ilman lapsia.


    • Anonyymi

      Naisten tulevaisuus on yh-äitiys kun miesten tulevaisuus on elää elämää yksin.

      Entistä pienempi miesjoukko laittaa pullat uuniin.

      • Anonyymi

        Naisten tulevaisuus on vapaus äitiyden ja vaimouden kahleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten tulevaisuus on vapaus äitiyden ja vaimouden kahleista.

        On se rankkaa olla samaan aikaan äiti, vaimo ja vielä pitkään yhden ja saman miehen kanssa! Niin rankkaa, niin rankkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se rankkaa olla samaan aikaan äiti, vaimo ja vielä pitkään yhden ja saman miehen kanssa! Niin rankkaa, niin rankkaa!

        Suorastaan helvettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se rankkaa olla samaan aikaan äiti, vaimo ja vielä pitkään yhden ja saman miehen kanssa! Niin rankkaa, niin rankkaa!

        Pitkien parisuhteiden kestäminen johtuu siitä, että molemmat muuntuvat ikääntyessään ja elämään tulee muutakin sisältöä kuin parisuhde.


    • Anonyymi

      Vapaata seksiä ja kukasta kukkaan lentelyä viherpiiperöiden hallussa oleva media on rummuttanut jo viimeiset 20 vuotta tavoitteenaan tuhota perinteiset arvot joten naiset on alkaneet ihannoimaan tuollaista elämää.

      Mihin te parisuhdetta ja työtä tarvitsette? Tehkää ounlifaans tili.

      • Anonyymi

        Kateellinen? Ihan vähän? Helppoa ja vapaata elämää.


      • Anonyymi

        Jos haluat avioseksiä niin mikset mene naimisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen? Ihan vähän? Helppoa ja vapaata elämää.

        Kuten yritin jo ylempänä sanoa, niin elä sinä elämääsi haluamallasi tavalla, mutta älä tule minulle sanomaan mitä minun tulee hyväksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten yritin jo ylempänä sanoa, niin elä sinä elämääsi haluamallasi tavalla, mutta älä tule minulle sanomaan mitä minun tulee hyväksyä.

        Kuka sun hyväksyntää kaipaa?


    • Anonyymi

      Naisten tulevaisuus on yh-äitiys ja joku kirjoittaa yh-äitien elämän olevan helppoa ja vapaata.

      Joku vois miettiä yh-äitien elämän olevan kaikkea muuta kuin helppoa ja vapaata kun yh-äiti on koko ajan kiinni lapsissa. Saako muuten olla eri mieltä, vai olenko pakotettu yhtymään mielipiteeseesi?

      • Anonyymi

        Olen ollut yh-äiti ja elämäni on ollut paljon helpompaa ja parempaa kuin jos joku mies olisi kuulunut siihen. En missään vaiheessa ole halunnut tänne mitään miestä.


      • Anonyymi

        Joku voi kokea yksinhuoltajuuden raskaana, varsinkin jos lapsia on useampi ja kaikki ovat alle kouluikäisiä ja itsellä on pienet tulot. Täysin mahdollista. Mutta vaikeutta ei aiheuta miehen puute vaan rahan ja oman ajan puute.

        Minä olen kokenut yksinhuoltajuuden elämää rikastuttavana asiana. Ärsyttää kun miehet lähtökohtaisesti olettavat että se naiselle on jokin isokin tragedia. Pelottelevat että älä ota komeaa miestä lastesi isäksi kun se kuitenkin jättää sinuit yksin pienten lasten kanssa. Naurettavaa tekstiä. Ulkonäöstäkö se muka riippuu? Tavismieskö ei jätä? Sitä paitsi useimmat erot ovat naisen alulle panemia, harvemmin nainen itse joutuu jätetyksi. Minun lapsillani on hyvännäköinen isä. Isänä ok, mutta miehekseni en häntä haluaisi. Mutta en sen puoleen haluaisi ketään muutakaan, Uskokaa tai älkää mutta en halua tähän yhden yhtä miestä asumaan kanssani. Minulla ja lapsillani on kivaa keskenämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku voi kokea yksinhuoltajuuden raskaana, varsinkin jos lapsia on useampi ja kaikki ovat alle kouluikäisiä ja itsellä on pienet tulot. Täysin mahdollista. Mutta vaikeutta ei aiheuta miehen puute vaan rahan ja oman ajan puute.

        Minä olen kokenut yksinhuoltajuuden elämää rikastuttavana asiana. Ärsyttää kun miehet lähtökohtaisesti olettavat että se naiselle on jokin isokin tragedia. Pelottelevat että älä ota komeaa miestä lastesi isäksi kun se kuitenkin jättää sinuit yksin pienten lasten kanssa. Naurettavaa tekstiä. Ulkonäöstäkö se muka riippuu? Tavismieskö ei jätä? Sitä paitsi useimmat erot ovat naisen alulle panemia, harvemmin nainen itse joutuu jätetyksi. Minun lapsillani on hyvännäköinen isä. Isänä ok, mutta miehekseni en häntä haluaisi. Mutta en sen puoleen haluaisi ketään muutakaan, Uskokaa tai älkää mutta en halua tähän yhden yhtä miestä asumaan kanssani. Minulla ja lapsillani on kivaa keskenämme.

        Eli komeat miehet ei olekaan niin hyviä, koska naiset laittavat erot aluille.

        Ei kai kukaan halua erota hyvästä miehestä? Se komea ja hyvä mies ei ollutkaan sitten niin hyvä vaikka maasta taivaisiin kehuttiin.

        Sehän nyt on selvä ja tutkittu juttu, että naiset antavat komeille miehille asioita anteeksi, koska he ovat komeita, mutta tuo kostautuu suhteessa sitten myöhemmin ja sitten naiset jäävät yksin pienten lasten kanssa. Kotkottavat sitten kun kukaan ei halua pariutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli komeat miehet ei olekaan niin hyviä, koska naiset laittavat erot aluille.

        Ei kai kukaan halua erota hyvästä miehestä? Se komea ja hyvä mies ei ollutkaan sitten niin hyvä vaikka maasta taivaisiin kehuttiin.

        Sehän nyt on selvä ja tutkittu juttu, että naiset antavat komeille miehille asioita anteeksi, koska he ovat komeita, mutta tuo kostautuu suhteessa sitten myöhemmin ja sitten naiset jäävät yksin pienten lasten kanssa. Kotkottavat sitten kun kukaan ei halua pariutua.

        Ja mistä päättelet että nainen ottaa eron vain komeasta miehestä? Naiset panevat eron vireille myös tavismiesten kanssa. Jopa useammin, koska rumia ja tavis eivät jaksa miehenä kiinnostaa.

        Ja muuten. Vähänpä elämästä tiedät jos luulet ettei kukaan nainen eroa hyvästä miehestä. Kyllä monikin ottaa eron ihan kunnon miehestä esim. siksi ettei se mies kiinnosta miehenä enää pätkääkään, ajatuskin seksi- ja rakkaussuhteesta inhottaa, koska ei ole mitään yhteistä tai koska jompi kumpi, joko mies tai nainen itse, rakastuu johonkin toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli komeat miehet ei olekaan niin hyviä, koska naiset laittavat erot aluille.

        Ei kai kukaan halua erota hyvästä miehestä? Se komea ja hyvä mies ei ollutkaan sitten niin hyvä vaikka maasta taivaisiin kehuttiin.

        Sehän nyt on selvä ja tutkittu juttu, että naiset antavat komeille miehille asioita anteeksi, koska he ovat komeita, mutta tuo kostautuu suhteessa sitten myöhemmin ja sitten naiset jäävät yksin pienten lasten kanssa. Kotkottavat sitten kun kukaan ei halua pariutua.

        Minäpä halusin elää pienten lasteni kanssa! Paitsi etten ollut yksin. Meitä oli kolme, minä ja kaksi lastani.


    • Anonyymi

      "koska rumat ja tavis eivät jaksa miehenä kiinnostaa."

      Voi hemmetti. Sääliks käy sitä miestä joka joutuu kanssasi elämään. Tuo sinun asenne miehiä kohtaan on niin ylimielistä. Pissi noussut kenties päähän?

      • Anonyymi

        Mikä sinua tuossa niin järkytti? Eikö tuo muka ollut linjassa sen kanssa mitä te palstaprinssit täällä toitotatte? Tehän itse joka välissä jankkaatte sitä miten naiset eivät huoli muista kuin komeista miehistä? Ja sitten järkytyt kun kuulet että näin todella on: silloinkin kun joku nainen kiinnostuu taviksesta ja jopa pariutuu taviksen kanssa, hän yhtä nopeasti menettää mielenkiintonsa koska mies ei miehenä kiinnosta. Tavis voi olla kiva kaveri, mutta kun on kysymys parisuhteesta niin ei riitä että toinen on kiva kaveri. Hänen pitää olla jotain enemmän.


    • Anonyymi

      Senkus pariudutte niiden mallibojujen kanssa. Kukaan ei ole teitä kieltänyt. Wittuako täällä vänkäätte ja meuhkaatte suhteistanne. Ottakaa ihmeessä malliboju mutta älkee esiintyykö uhreina kun tavikset ei enää kiinnostu teistä ja pienistä lapsistanne.

      • Anonyymi

        Sadannen kerran: suurin osa isistä on niitä taviksia. Ja taviksista erotaan ihan yhtä usein kuin komeista ja aika lailla samoista syistäkin.


    • Anonyymi

      Tavisnaisilla on tinderin kaltaisissa sovelluksissa useita tuhansia tykkäyksiä, mutta esiintyvät ikään kuin uhreina ja syyttelevään sävyyn syyttelevät miehiä kun eivät saa niitä halumiaan miehiä parisuhteisiin.

      • Anonyymi

        Miten niin emme saa? Kyllä me saamme juuri ne jotka haluammekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin emme saa? Kyllä me saamme juuri ne jotka haluammekin.

        Olisit nyt vielä tuttuun ylimieliseen tyyliisi kailottanut miten tasokas olet ja kertonut kuinka saat kaikki miehet, paitsi palstan ätmejä.

        Mutta sulla on jäänyt matikantunnit välistä, koska et ymmärrä sitä, että isolle naisjoukolle ei riitä super komeita mallimiehiä. Sen takia ei synny parisuhteita, eikä silloin synny myöskään lapsia. Syntyvyys on pohjamudissa.

        Pride pinssiä rintaan vaan ja ei muuta kuin kadulle röyhistelemään rintaa heteropariskunnille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit nyt vielä tuttuun ylimieliseen tyyliisi kailottanut miten tasokas olet ja kertonut kuinka saat kaikki miehet, paitsi palstan ätmejä.

        Mutta sulla on jäänyt matikantunnit välistä, koska et ymmärrä sitä, että isolle naisjoukolle ei riitä super komeita mallimiehiä. Sen takia ei synny parisuhteita, eikä silloin synny myöskään lapsia. Syntyvyys on pohjamudissa.

        Pride pinssiä rintaan vaan ja ei muuta kuin kadulle röyhistelemään rintaa heteropariskunnille!

        Minulle niitä komistuksia riittää. Ihan haitaksi asti.


    • Anonyymi

      Persuja äänestävä palstaörkki vastaa

      1. Kuinka kauan niiden pitäisi sinun mielestäsi kestää? Kymmenen vuotta? Kaksikymmentä vuotta? Elämän loppuun asti?

      Koska kyseessä on suhde toiseen ihmiseen niin mitä parempi tuo suhde on ja mitä enemmän sitä rakennetaan ja toiseen tutustutaan ja lietsotaan ja kannustetaan paremmaksi ja tunnetaan toinen ihminen kuin osana itseä - sitä antoisammaksi suhde muuttuua aikaa myöten ja siitä avautuu aina vain uusia puolia.

      Tämän takia parisuhteen optimi on ikuinen, se tarkoittaa että suhde on eletty täyteen potentiaaliinsa sensijaan että kaksi ihmistä on ollut turisteja toisilleen.

      2. Miksi niiden pitäisi kestää kauan? Mitä vikaa on lyhytkestoisessa suhteessa?

      Lue yltä. Jos haluat suhteen jossa ei mennä toisen kanssa, anneta suhteen koulia itseä ja eletä kohti parempaa yhdessä niin se on sinun juttusi, mutta ainakin minä haluan asioista parhaan mahdollisen potentiaalin ja yritän sitä kohti.

      3. Oletko itse onnistunut luomaan kestävän parisuhteen?

      En mutta se ei estä minua ajattelemasta sitä oikenaa ja pyrkimästä tuota tavoitetta kohti, olen löytänyt ei-kestäviä suhteita - tämä ei ole todiste siitä että kestävää ei voi luoda ja elää todeksi.

      • Anonyymi

        Myönnät siis että kuulut siihen ihmisjoukkoon joka ei ole pystynyt luomaan pysyviä suhteita. Ja silti puhut siitä ihmisjoukosta väheksytään sävyyn, siis joukosta johon myönnät itse kuuluvasi. Pata kattilaa soimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnät siis että kuulut siihen ihmisjoukkoon joka ei ole pystynyt luomaan pysyviä suhteita. Ja silti puhut siitä ihmisjoukosta väheksytään sävyyn, siis joukosta johon myönnät itse kuuluvasi. Pata kattilaa soimaa.

        Ei kukaan ole täydellinen, mutta se ei estä pyrkimästä eteenpäin ja kohti parempaa.

        Aivan kuin minkä tahansa haastavan taidon opettelu myös suhteissa tehdään virheitä - osa pieniä, osa isoja ja osa mahdottomia korjata. Se ei tarkoita että pitää lopettaa kehittymästä ja haastamasta itseään ja uskomasta siihen että se mitä haluaa ja mihin uskoo on toteutumiskelpoinen.

        Ei sinun uskonpuutteesi muuta sitä että minulla sitä on yhä, pettymyksistä ja epäonnistumisista huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole täydellinen, mutta se ei estä pyrkimästä eteenpäin ja kohti parempaa.

        Aivan kuin minkä tahansa haastavan taidon opettelu myös suhteissa tehdään virheitä - osa pieniä, osa isoja ja osa mahdottomia korjata. Se ei tarkoita että pitää lopettaa kehittymästä ja haastamasta itseään ja uskomasta siihen että se mitä haluaa ja mihin uskoo on toteutumiskelpoinen.

        Ei sinun uskonpuutteesi muuta sitä että minulla sitä on yhä, pettymyksistä ja epäonnistumisista huolimatta.

        Annat siis itsellesi anteeksi sen mitä kutsut epäonnistumiseksi, eli lyhytkestoisen parisuhteen. Muiden kohdalla puhut siitä kuin se olisi luonnevika ja osoitus kyseisen henkilön epäterveestä arvomaailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat siis itsellesi anteeksi sen mitä kutsut epäonnistumiseksi, eli lyhytkestoisen parisuhteen. Muiden kohdalla puhut siitä kuin se olisi luonnevika ja osoitus kyseisen henkilön epäterveestä arvomaailmasta.

        Tottakai annan, annathan sinäkin anteeksi sen että itse määräät parasta-ennen päivän ennalta sekä lähtökohtaisesti ajattelet suhteen toisarvoisena, uhrattavissa olevana viimeistään henkisellä tasolla.

        Minusta tuo asenne vain ei toimi, ei ainakaan minulle enkä edes harkitsisi suhdetta noilla eväillä kulkevaan. Onneksi on vapaa tahto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai annan, annathan sinäkin anteeksi sen että itse määräät parasta-ennen päivän ennalta sekä lähtökohtaisesti ajattelet suhteen toisarvoisena, uhrattavissa olevana viimeistään henkisellä tasolla.

        Minusta tuo asenne vain ei toimi, ei ainakaan minulle enkä edes harkitsisi suhdetta noilla eväillä kulkevaan. Onneksi on vapaa tahto.

        Missä kohtaa sanoin että määrään parasta ennen -päivän jo etukäteen ja että nimenomaan pyrin luomaan lyhytaikaisia suhteita?

        Eheu. Kyllä tykkäisin jos löytäisin jonkun jonka kanssa elää vaikka lopun ikääni. Mutta kokemukseni on että jossain vaiheessa se eri tulee, Varaudun siihen, hyväksyn että niin voi käydä, ja todennäköisesti käykin. Menin nuorena naimisiin ja tietysti ajattelin että tämä kestää läpi elämän. Ei kestänyt. Mies kyllästyi perheenisän rooliin ja jätti minut seitsemän avioliittovuoden jälkeen.

        Minulle elämä on opettanut ettei se suhteen kestävyys ole kiinni vain minusta ja minun päätöksestäni. Joten olen ruvennut elämään myös rakkaussuhteessa päivän kerrallaan, olemaan kiitollinen siitä mitä saan ja onnellinen niin kauan kuin suhde kestää ja kohtelemaan kumppaniani hyvin. Jos se loppuu niin olen kiitollinen siitä mitä sain. EN ajattele että se suhde oli turha ja arvoton koska se loppui. Se kesti sen minkä kesti.


    • Anonyymi

      Nyt joku Valopää kysyy kuinka kauan parisuhteiden tulee kestää..

      En ymmärrä tuota kysymystä "pitää kestää", koska minä en ole sanonut kenellekään kauan niiden parisuhteiden tulee kestää, mutta sitä samaa täällä vängätään koko ajan. Aivan sama vaikka olisit parisuhteessa päivän tai et olisi ollenkaan.

      Kyse on kumppanin arvostuksesta eli joku tavisnainen voi pyrkiä pariutumaan vaikka 2-3 pykälää itseään tasokkaampien miesten kanssa ja ajautua sitten lyhytkestoisiin parisuhteisiin ja raskautua yhdelle tai useammalle miehelle. Harvemmin ne parisuhteet kestävät kovin pitkään jos komeille miehille annetaan komean ulkonäkönsä takia asioita anteeksi ja se tuntuu olevan tänä päivänä se trendi.

      Minä taas pariudun ihan tavallisten ja aitojen naisten kanssa. Väitän, että minulla on paremmat mahdollisuudet onnistua, enkä ajaudu yyhooksi.

      Sinun arvot on sinun arvoja. Minä en niitä jaa ja minun arvot on minun arvoja. Sinä tuskin jaat minun arvoja, koska silloin menetät hyödyn. Pidä vain visusti kiinni siitä, että haluat super komean mallimiehen.

      • Anonyymi

        Luulet siis että kun pariudu tavisnaisen kanssa niin suhde ei voi epäonnistua? Tavisnainen ei ikinä kyllästy sinuun. Mistä tiedät?


      • Anonyymi

        Just. Parisuhde tavismiehen kanssa ei ikäpäivänä voi päätyä eroon! Ei mitenkään!


      • Anonyymi

        Ja missähän kohtaa sanon että haluan superkomean mallimiehen? Sanoin vain että sellaisia kyllä on aina ollut tarjolla. Ja on edelleen.


      • Anonyymi

        Se että parisuhde on lyhytaikainen, ei todellakaan tarkoita ettei arvosta kumppaniaan. Pitkäkestoinen parisuhde ei ole merkki siitä että arvostaa kumppaniaan. Hyvin usein kyse in muutoksen pelosta ja mukavuudenhalusta: suhde ei toimi mutta on helpompaa pysyä erossa ja olla tyytymätön kuin erota. Ero on riski.


    • Anonyymi

      Tuskimpa on ei kai hän sitä muutoin täällä ruikuttaisi

    • Anonyymi

      Nykyään naiset kumppania valitessaan arvostavat kumppanissa ulkonäköä, varallisuutta ja statusta.

      Mielensä pahoittajien maassahan tätä ei saisi ääneen sanoa.

      En yhtään ihmettele minkä parisuhteet ei kestä ja minkä takia monien naisten tulevaisuus on yh-äitiys.

    • Anonyymi

      "Luulet siis että kun pariudut tavisnaisen kanssa niin suhde ei voi epäonnistua?"

      Omaat aivan loistavan päättelykyvyn. Siitä hyvästä varmaan haluat, että palkitsemme sinut mitalilla?

      Mutta joo. Leikki sikseen! Kyllä niillä naisilla, jotka kumppania valitessaan haluavat tutustua aidosti itse mieheen: on varmasti paremmat mahdollisuudet onnistua ja saada pitkäkestoinen parisuhde kuin niillä naisilla, jotka ovat kiinnostuneet vain miehen ulkonäöstä tai varallisuudesta.

      • Anonyymi

        Eli jos mies on komea niin nainen ei voi aidosti haluta tutustua häneen eikä aidosti välittää? Nainen välittää aidosti vain taviksesta? Sehän on hyvä uutinen teille tavikseksi julistautuneille.


    • Anonyymi

      "Se että parisuhde on lyhytaikainen, ei todellakaan tarkoita ettei arvosta kumppaniaan. Pitkäkestoinen parisuhde ei ole merkki siitä että arvostaa kumppaniaan."

      Summa summarum: nainen kumppania valitessaan arvostaa komean miehen ulkonäköä ja pariutuu komean miehen kanssa tämän komean ulkonäkönsä takia. Silti parisuhteessa komea mies voi olla laiska sekä juoppo, joten nainen ei arvosta komeaa miestään ihmisenä, koska komea mies ei vietä aikaa lastensa kanssaan, mutta juuri komean ulkonäön takia nainen on pariutunut komean miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Puhuin lyhytaikaisesti suhteesta. En puhunut mitään sen lyhytaikaisen kumppanin ulkonäöstä. Miten sinä koka juttuun vedät tuon ulkonäön? Mikä siinä niin kiinnostaa?


      • Anonyymi

        Tavis voi olla parisuhteessa laiska ja juoppo. Tavis ei vietä aikaa lasten kanssa. Taviksesta otetaan ero.


      • Anonyymi

        Entä jos nainen rakastaa sitä komeaa miestä? Onko se ihan ihan ihan ihan mahdotonta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos nainen rakastaa sitä komeaa miestä? Onko se ihan ihan ihan ihan mahdotonta?

        No tottakai naiset rakastavat komeita miehiä. Sehän nyt on päivänselvä asia, mutta minkä takia oletat sen komean jyystökarjun rakastavan sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai naiset rakastavat komeita miehiä. Sehän nyt on päivänselvä asia, mutta minkä takia oletat sen komean jyystökarjun rakastavan sinua?

        Kenen komean jyystökarjun? Puhutko jostain tietystä miehestä? Minä en tunne ketään komeaa jyystökarjua. Sinä ehkä tunnet, mutta minun on vaikea osallistua hänestä käytyyn keskusteluun kun en tunne tapausta. Tunnen älykkään, hellän, perhekeskeisen ja rakastavan miehen joka on lisäksi hyvännäköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai naiset rakastavat komeita miehiä. Sehän nyt on päivänselvä asia, mutta minkä takia oletat sen komean jyystökarjun rakastavan sinua?

        Onko ruma wannabe- jyystökarju sitten parempi?


    • Anonyymi

      "Entä jos nainen rakastaa sitä komeaa miestä?"

      Ja jälleen pelkkä naisnäkökulma asiaan. Ilmeisesti se naisnäkökulma on sinulle ainoa ja oikea ja tottakai kun kyse on sinun edusta ja hyödystä. Kysymys kuuluukin rakastaako se komea mies naista? Luulis sinun tietävän, että deittailussa jokainen ajattelee itseään: niin ajattelet sinä, niin kuin ajattelevat myös ne komeat miehet, jotka haluavat ottaa komeasta ulkonäöstään kaiken hyödyn irti, mutta tässä uskot komean miehen toimivan jotenkin toisin eli ei se komea mies halua levitellä siemeniään muualle ja jos jokin menee myöhemmin vikaan, niin syy on komean miehen, etkä näe itsessä ja omissa toimintatavoissa mitään vikaa.

      Kyse on myös arvoista. Ilmeisesti monet naiset ajattelevat, että komea mies voi samaan aikaan rakastaa useaa naista tai jos ei ja komea mies myöhemmin pettää kun häntä lähestyvät naiset mihin ikinä hän meneekin, niin syyttävä sormi osoittaa komeaa miestä. Naiset eivät siis näe omissa valinnoissa ja toimintatavoissa mitään vikaa.

      Viimeksi kun kirjoitin 45v miehistä 40% olevan lapsettomia, niin joku kiiruhti paikalle kertomaan, että miehet eivät halua lapsia. Tuosta 40%:sta varmasti ainakin puolet on sellaisia, jotka eivät saa naista, eivätkä he saa silloin lapsiakaan.

      Suomessa me elämme tilanteessa, jossa naiset pyörittävät koko ajan vain entistä pienempää miesjoukkoa. Ei synny parisuhteita, ei synny lapsia.

      • Anonyymi

        45-vuotias mieskin on lapsiperhenäkökulmasta auttamatta VANHA. Tuo on ikävä ja kylmä fakta. Vaikka mies itse haluaisia lapsia ja kykenisi siihen, niin hyvin harva nainen on halukas perustamaan perhettä vanhaksi kokemansa miehen kanssa. Se siis on aito ongelma, että miehet nykysuomessa haluavat perheellistyä liian myöhään. Valtaosan 45-vuotiaista kohdalla se mahdollisuus on jo mennyt ja sille ei kukaan muu pysty mitään tekemään. Jos ei halua lapsia vielä silloin kun se on muille (ja varsinkin naisille) ajankohtaista, niin sitten jää lapsettomaksi.


      • Anonyymi

        Ai että rakastaako komea mies naista? Miten tuosta voi keskustella yleisellä tasolla? Yhtä hölmöä kuin kysyä rakastaako Pekka-niminen mies naista. Riippuu siitä ketä komeaa tai ketä Pekkaa tarkoitat ja mistä naisesta on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        45-vuotias mieskin on lapsiperhenäkökulmasta auttamatta VANHA. Tuo on ikävä ja kylmä fakta. Vaikka mies itse haluaisia lapsia ja kykenisi siihen, niin hyvin harva nainen on halukas perustamaan perhettä vanhaksi kokemansa miehen kanssa. Se siis on aito ongelma, että miehet nykysuomessa haluavat perheellistyä liian myöhään. Valtaosan 45-vuotiaista kohdalla se mahdollisuus on jo mennyt ja sille ei kukaan muu pysty mitään tekemään. Jos ei halua lapsia vielä silloin kun se on muille (ja varsinkin naisille) ajankohtaista, niin sitten jää lapsettomaksi.

        Näin se on, mini mies alkaa haaveilla isyydestä vasta nelikymppisenäkin. 25-vuotiaana hän seurustelu ja saman ikäinen tyttöystävä olisi halunnut perheen ja lapsia mutta mies ei halunnut. Piti saada olla vapaa ja riippumaton. 30-vuotiaana oli uusi tilaisuus kun uusi tyttöystävä ehdotti samaa. Eipä kiinnostanut. Sama toistui, kunnes yli nelikymppisenä mies yhtäkkiä halusikin perheen. Eipä löytynyt synnytysikäistä naista enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on, mini mies alkaa haaveilla isyydestä vasta nelikymppisenäkin. 25-vuotiaana hän seurustelu ja saman ikäinen tyttöystävä olisi halunnut perheen ja lapsia mutta mies ei halunnut. Piti saada olla vapaa ja riippumaton. 30-vuotiaana oli uusi tilaisuus kun uusi tyttöystävä ehdotti samaa. Eipä kiinnostanut. Sama toistui, kunnes yli nelikymppisenä mies yhtäkkiä halusikin perheen. Eipä löytynyt synnytysikäistä naista enää.

        Ja jälleen alhainen syntyvyys on miesten syytä kun iso miesjoukko ei missään vaiheessa elämäänsä saa naista ja sitä kautta lapsia kun naiset ovat valmiita pariutumaan vain pienen miesjoukon eli siis komeimmiston kanssa:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jälleen alhainen syntyvyys on miesten syytä kun iso miesjoukko ei missään vaiheessa elämäänsä saa naista ja sitä kautta lapsia kun naiset ovat valmiita pariutumaan vain pienen miesjoukon eli siis komeimmiston kanssa:D

        Kukaan ei ole sanonut alhaisen syntyvyyden olevan jotenkin erityisesti miesten syytä. Monen miehen oma lapsettomuus kuitenkin on ihan heidän omien tekojensa ja päätöstensä seurausta. Alhaiselle syntyvyydelle taas on monia muitakin syitä, kuin vain tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole sanonut alhaisen syntyvyyden olevan jotenkin erityisesti miesten syytä. Monen miehen oma lapsettomuus kuitenkin on ihan heidän omien tekojensa ja päätöstensä seurausta. Alhaiselle syntyvyydelle taas on monia muitakin syitä, kuin vain tuo.

        Ei synny parisuhteita, ei synny lapsia.

        Mutta en sinuna lähtisi antamaan sellaista kuvaa, että miehet heräävät 45-vuotiaina "nyt on saatava omia lapsia."

        Nuo miehet ovat halunneet lapsia koko elämänsä ajan. Ongelma vain on naisen saaminen ja kuten jo useaan kertaan todettu: naiset parittelevat ja pariutuvat vain pienen miesjoukon eli komeimmiston kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei synny parisuhteita, ei synny lapsia.

        Mutta en sinuna lähtisi antamaan sellaista kuvaa, että miehet heräävät 45-vuotiaina "nyt on saatava omia lapsia."

        Nuo miehet ovat halunneet lapsia koko elämänsä ajan. Ongelma vain on naisen saaminen ja kuten jo useaan kertaan todettu: naiset parittelevat ja pariutuvat vain pienen miesjoukon eli komeimmiston kanssa.

        Tuo ei ole kuva, jonka minä annan, vaan kuva, jonka miehet itse antavat. Tuo on kuva, jonka miehet itse kertovat ja joka käy ilmi kyselyistä tutkimuksista ja tilastoista. Se, että sinä ehkä ajattelet toisin, ei tarkoita, että olisit se "tavallinen" suomalainen mies.

        Suomalaiset miehet kokevat keskimäärin, että lapsien aika parisuhteessa on 35 vuotiaana. Jokainen biologiaa osaava tietenkin tajuaa, että se on myöhään, varsinkin jos tarkoituksena on ehtiä saada useampi lapsi. Miehet voivat ehkä halutakin lapsia, mutta he haluavat perustaa perheen vasta biologisesti myöhäisessä vaihessa. Naiset sanovat kyselyissä, että heidän mielestään lapsien aika on noin kolmekymppisenä. Kun otetaan huomioon, että pariskuntien keskimääräinen ikäero on 1 vuosi, niin matematiikkaa osaava tajuaa, että tuossa on selvä ongelma. Se, että pariskunnat eroavat noin kolmekymppisinä, koska toinen nainen haluaa lapsia ja mies ei (vielä) halua lapia on yleisin noin kolmekymppisten eron syy. Se on siis YLEISIN syy Suomessa erota noin kolmekymppisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole kuva, jonka minä annan, vaan kuva, jonka miehet itse antavat. Tuo on kuva, jonka miehet itse kertovat ja joka käy ilmi kyselyistä tutkimuksista ja tilastoista. Se, että sinä ehkä ajattelet toisin, ei tarkoita, että olisit se "tavallinen" suomalainen mies.

        Suomalaiset miehet kokevat keskimäärin, että lapsien aika parisuhteessa on 35 vuotiaana. Jokainen biologiaa osaava tietenkin tajuaa, että se on myöhään, varsinkin jos tarkoituksena on ehtiä saada useampi lapsi. Miehet voivat ehkä halutakin lapsia, mutta he haluavat perustaa perheen vasta biologisesti myöhäisessä vaihessa. Naiset sanovat kyselyissä, että heidän mielestään lapsien aika on noin kolmekymppisenä. Kun otetaan huomioon, että pariskuntien keskimääräinen ikäero on 1 vuosi, niin matematiikkaa osaava tajuaa, että tuossa on selvä ongelma. Se, että pariskunnat eroavat noin kolmekymppisinä, koska toinen nainen haluaa lapsia ja mies ei (vielä) halua lapia on yleisin noin kolmekymppisten eron syy. Se on siis YLEISIN syy Suomessa erota noin kolmekymppisenä.

        "toinen nainen haluaa lapsia ja mies ei (vielä) halua lapia "

        Tuossa olisi tietenkin pitänyt lukea, että "toinen, yleensä nainen" haluaa lapia ja mies ei (vielä) halua lapsia ..."


      • Anonyymi

        Komean miehen ja tavismiehen moraalissa, luotettavuudessa ja yleisessä soveltuvuudessa parisuhteeseen ei ole olennaista eroa. Sinä yrität uskotella että sitä eroa on ja nimenomaan taviksen hyväksi.

        Höpiset että tavikset ovat kaiken kaikkiaan parempia miehiä. Eivät ole. Että tavikset eivät eroa. Kyllä eroavat siinä missä komeatkin. Että tavikset eivät petä. Kyllä pettävät siinä missä komeatkin. Kyllä pettävät, jättävät, juopottelevat, ovat ilkeitä, laiminlyöviä, parasiitteja ja siivelläeläjiä, laiskoja, ilkeitä ja valehtelijoita ihan siinä missä komeatkin. Ei mitään eroa. Ainoa ero tavisten ja komistusten välillä on on että tavikset eivät ole kauniita katsoa.


      • Anonyymi

        Sinulla on asiaan sataprosenttisesti miesnäkökulmaa, mutta suutut jos naisella on naisnäkökulman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole sanonut alhaisen syntyvyyden olevan jotenkin erityisesti miesten syytä. Monen miehen oma lapsettomuus kuitenkin on ihan heidän omien tekojensa ja päätöstensä seurausta. Alhaiselle syntyvyydelle taas on monia muitakin syitä, kuin vain tuo.

        Mitä ihmeen paskaa tuo onnettomin nauset huolivat parisuhteeseen vain komeita miehiä? Tunnen valtavan määrän eti-ikäisiä pariskuntia ja vain yhden - siis yhden ainoan - jossa se mies on komea. Suurin osa parisuhteessa olevista miehistä on taviksia ja rumiksia.


    • Anonyymi

      ""Tuo ei ole kuva, jonka minä annan, vaan kuva, jonka miehet itse antavat. Tuo on kuva, jonka miehet itse kertovat ja joka käy ilmi kyselyistä tutkimuksista ja tilastoista.""

      Niinpä tietenkin. Tutkimuksista ja tilastoista tietenkin! Kumma vaan kun et niitä tilastoja koskaan laita:D

      "Valtaosa suomalaisista toivoisi lapsia. 20–45-vuotiaiden keskimääräinen lapsi-ihanne on kaksi lasta, kertoo Väestöliiton tuore Perhebarometri. Monet lapsitoiveet jäävät kuitenkin toteutumatta."

      "Naisten ja miesten välillä lasten saamiseen liittyvissä ihanteissa ei enää näy eroa alle 35-vuotiailla."

      "Aiemmin on ollut niin, että naiset ovat toivoneet miehiä enemmän lapsia. Nyt eroa ei havaittu, sanoo tutkija Tiia Sorsa Väestöliiton yhteydessä toimivasta Väestöntutkimuslaitoksesta."

      "15 prosenttia suomalaisista 20–45-vuotiaista ei halua lapsia. Osuudessa ei ole juuri tapahtunut muutosta vajaan kymmenen vuoden tarkasteluajalla."

      "Sopivan kumppanin puute on edelleen ja on ollut pitkään syy, miksi lapsia eniten jää saamatta"

      https://yle.fi/a/74-20012021

      • Anonyymi

        45v miehistä 40% on lapsettomia, mutta heistäkin yli 30% olisi halunnut nuorempina lapsia. Ongelma näillä miehillä on sopivan kumppanin puute eli eivät saa naista ja sitä kautta lapsia.

        Puopolo kertoi podcastissaan, että pieni miesjoukko laittaa naiset paksuksi ja lapsettomat miehet sitten veroeuroin maksavat viulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        45v miehistä 40% on lapsettomia, mutta heistäkin yli 30% olisi halunnut nuorempina lapsia. Ongelma näillä miehillä on sopivan kumppanin puute eli eivät saa naista ja sitä kautta lapsia.

        Puopolo kertoi podcastissaan, että pieni miesjoukko laittaa naiset paksuksi ja lapsettomat miehet sitten veroeuroin maksavat viulut.

        Luulis tyhmemmänkin osaavan laskea erotuksen kun miehistä 40% on lapsettomia ja 15% ei halua lapsia:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        45v miehistä 40% on lapsettomia, mutta heistäkin yli 30% olisi halunnut nuorempina lapsia. Ongelma näillä miehillä on sopivan kumppanin puute eli eivät saa naista ja sitä kautta lapsia.

        Puopolo kertoi podcastissaan, että pieni miesjoukko laittaa naiset paksuksi ja lapsettomat miehet sitten veroeuroin maksavat viulut.

        Siis 45-vuotiasta lapsettomista miehistä yli 30% olisi halunnut nuorempana lapsia. Se tarkoittaa että n. 70% ei olisi halunnut niitä nuorempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        45v miehistä 40% on lapsettomia, mutta heistäkin yli 30% olisi halunnut nuorempina lapsia. Ongelma näillä miehillä on sopivan kumppanin puute eli eivät saa naista ja sitä kautta lapsia.

        Puopolo kertoi podcastissaan, että pieni miesjoukko laittaa naiset paksuksi ja lapsettomat miehet sitten veroeuroin maksavat viulut.

        "Laittaa naiset paksuksi"? Noinko rumasti sinä puhut raskaudesta, lapsista ja uuden elämän syntymisestä? Puhut oikeista elävistä ihmisistä, pienistä vastasyntyneistä, pikkuvauvoista törkeään sävyyn. Et ainakaan ole se kiltti mies jonka kurjasta elämästä elämöit. Kiltti mies ei puhuisi tuohon sävyyn.


      • Anonyymi

        Sehän on sitten tietysti asia, joka ilmeisesti kuvastaa miesten ääretöntä tyhmyyttä, jos he kerta sanovat toisin kuin miten oikeasti ajattelevat. Sinä kun olet mies, niin kerro siis ihmeessä, että miksi alle 35:set miehet sanovat kysyttäessä haluavansa lapsia vasta 35:na, jos he oikeasti haluavat lapsia nuorempana? Mikä miesten järjenjuoksussa on vialla?


      • Anonyymi

        Kyllä, molemmat sukupuolet tosiaan haluavat lapsia keskimäärin yhtä paljon. Sitä ei ole kukaan kieltänyt. Ongelma tulee eteen siinä, että naiset hluavat lapsia nuoremmalla iällä kuin miehet ja käytännössä voi sanoa, että naisten ajatus hyvästä iästä saada lapsia, on realistisempi kuin miesten. Naisista valtaosa on tietoisia, että kolmevitosena lasten saaminen on jo vaikeampaa. Miehille tuo tieto ei tunnu menneen perile. Eli eipä teidän siis auta muu kuin etsiä sellaista nuorempaa naista, joka alkaa teidän kanssanne perhettä perustaa, sillä kun mies on rillutellut neljäänkymppiin saakka selittäen, että ei vielä halua lapsia, niin on samalla suurella todennäköisyydellä rillutellut kokonaan ohitse siitä lastensaamisesta. Sille miehen omalle tyhmyydelle ei kukaan mitään mahda. Mitäs erosivat kolmekymppisenä siitä naisesta, joka halusi lapsia. Oma moka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis 45-vuotiasta lapsettomista miehistä yli 30% olisi halunnut nuorempana lapsia. Se tarkoittaa että n. 70% ei olisi halunnut niitä nuorempana.

        Siis nimenomaan EIVÄT ole halunneet lapsia, silloin kun se homma on ollut oikeasti ajankohtaista. miehet haluavat lapsia keskimäärin 35:na ja naisille se on keskimäärin jo liian myöhään. Naisista, jotka ovat vielä 35:na lapsettomia, valtaosa on jo tehnyt tietoisen päätöksen, että ei tee lainkaan lapsia. Miehet rilluttelevat sen lasetentekoiän ohitse ja tajuavat vasta yli 35:na, että se juna meni jo ja saavat syyttää siitä vain itseään. Mitäs erosivat silloin aikanaan siitä naisesta, joka halusi lapsia silloin kolmekymppisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis tyhmemmänkin osaavan laskea erotuksen kun miehistä 40% on lapsettomia ja 15% ei halua lapsia:D

        Luulisi tyhmemmänkin osavan laskea, että jos haluaa lapsia vasta 35:na ja naiset haluavat niitä lapsia jo 30:nä, niin sitten pitää etsiä se nuorempi nainen joka huolii.


    • Anonyymi

      "Myönnät siis että kuulut siihen ihmisjoukkoon joka ei ole pystynyt luomaan pysyviä suhteita. Ja silti puhut siitä ihmisjoukosta väheksytään sävyyn, siis joukosta johon myönnät itse kuuluvasi. Pata kattilaa soimaa."

      Olen mies ja olen ollut pidemmässäkin suhteessa, mutta meidän erona taitaa olla se, että minä en ole näin kauniisti sanottuna hypellyt kukasta kukkaan, enkä myöskään ole tehnyt lapsia ja eronnut sitten.

      • Anonyymi

        Sivusta totean, että minäkään (nainen) en ole hypellyt kukasta kukkaan. Olen eronnut ja tehnyt sitten lapseni.


      • Anonyymi

        Eli olet osaltasi syyllinen heikkoon syntyvyyteen.


      • Anonyymi

        Kenelle tuo on tarkoitettu? Kuka täällä on hypellyt kukasta kukkaan?


      • Anonyymi

        Et ole tehnyt lapsia ja sitten eronnut. Ok. Onko se jokin erityinen ansio? Yritätkö vihjata että Kos joskus teet lapsia, teet niitä pysyvään, elinikäiseen suhteeseen.

        Mutta kun sellaista ei voi varmasti tietää. Harva perustaa perheen erotukseen. Jos lasten tekeminen sallitaan vain pariskunnille jotka takuuvarmasti pysyvät yhdessä eivätkä eroa, niin sitä ei voi sallia kenellekään. Ei ainakaan Suomessa, korkeintaan jossain muussa maassa jossa avioero on kielletty tai erittäin vaikea saada. Esim. islaminuskoisessa maassa.

        Suomessa kukaan - toistan: KUKAAN - ei voi olla varma ettei koskaan eroa lastensa äidistä tai isästä.

        Eli ei tehdä lapsia, eihän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tehnyt lapsia ja sitten eronnut. Ok. Onko se jokin erityinen ansio? Yritätkö vihjata että Kos joskus teet lapsia, teet niitä pysyvään, elinikäiseen suhteeseen.

        Mutta kun sellaista ei voi varmasti tietää. Harva perustaa perheen erotukseen. Jos lasten tekeminen sallitaan vain pariskunnille jotka takuuvarmasti pysyvät yhdessä eivätkä eroa, niin sitä ei voi sallia kenellekään. Ei ainakaan Suomessa, korkeintaan jossain muussa maassa jossa avioero on kielletty tai erittäin vaikea saada. Esim. islaminuskoisessa maassa.

        Suomessa kukaan - toistan: KUKAAN - ei voi olla varma ettei koskaan eroa lastensa äidistä tai isästä.

        Eli ei tehdä lapsia, eihän?

        Aivan. Ei mikään parisuhde kestä varmasti pitkään, mutta joillain on paremmat mahdollisuudet saada pitkä parisuhde.

        Esim. naiset, jotka pariutuvat komeiden jännämiesten kanssa ja antavat komeille miehille asioita anteeksi, koska he ovat komeita, niin ei sellaisille parisuhteille voi kovin auvoista tulevaisuutta povata.

        Miesten keskuudessa on hyvin tiedossa se, että ne on ne jännämiehet, jotka vetää etenkin nuorempia naisia puoleensa. Sitten kun ovat muutaman kerran saaneet sen pohjakosketuksen näiden sankareiden kanssa, niin alkavat arvostaa ihan tavallisia, luotettavia ja elämänhallinnan omaavia miehiä. Tosin, monilla nuorilla naisilla se voi olla liian myöhäistä jos jännämies on pannut paksuksi. Se tavismies kun ei välttämättä halua pariutua jos naisella on jo lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Ei mikään parisuhde kestä varmasti pitkään, mutta joillain on paremmat mahdollisuudet saada pitkä parisuhde.

        Esim. naiset, jotka pariutuvat komeiden jännämiesten kanssa ja antavat komeille miehille asioita anteeksi, koska he ovat komeita, niin ei sellaisille parisuhteille voi kovin auvoista tulevaisuutta povata.

        Miesten keskuudessa on hyvin tiedossa se, että ne on ne jännämiehet, jotka vetää etenkin nuorempia naisia puoleensa. Sitten kun ovat muutaman kerran saaneet sen pohjakosketuksen näiden sankareiden kanssa, niin alkavat arvostaa ihan tavallisia, luotettavia ja elämänhallinnan omaavia miehiä. Tosin, monilla nuorilla naisilla se voi olla liian myöhäistä jos jännämies on pannut paksuksi. Se tavismies kun ei välttämättä halua pariutua jos naisella on jo lapsia.

        Pannut paksuksi? Ihan oksettavaa tekstiä! Mies joka puhuu lapsista ja raskaudesta noin ei ansaitse perhettä.


    • Anonyymi

      Jos suhteessa on tarkoitus tehdä lapsia, silloin suhteen tulee lähtökohtaisesti olla elämän mittainen.

      • Anonyymi

        No niinhän se lähtökohtaisesti onkin. Mutta elämä ei aina mene suunnitelmien mukaan. Ei se ole mennyt sinullakaan. Vai halusitko nuorena olla mies joka turhaan haaveilee vaimosta ja perheestä ja pysty sinkkuna vastoin tahtoaan?


    • Anonyymi

      Anna jankuttaa. Onko se sinulta pois?

    • Anonyymi

      Kyllä näin. Naisella joka ottaa parisuhteeseen kiltin ja kunnollisen tavismiehen, on paremmat mahdollisuudet saada pitkäkestoinen parisuhde kuin naisella joka ottaa parisuhteeseen ja lastensa isäksi super komean tai rikkaan.

      Kysehän on arvostuksesta, mitä asioita kumppania hakeva nainen arvostaa kumppanissaan. Toiset arvostavat jännämiehisyyttä, toiset ulkonäköä, toiset statusta ja varallisuutta, pieni naisjoukko kelpuuttaa kilttejä ja kunnollisia tavismiehiä.

      • Anonyymi

        Sinusta vaihtoehdot ovat kiltti ja kunnollinen tai superkomea ja rikas. Väitätkö että ne sulkevat toisensa pois? Eikö komea voi olla kiltti? Eikö rikas voi olla kunnollinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta vaihtoehdot ovat kiltti ja kunnollinen tai superkomea ja rikas. Väitätkö että ne sulkevat toisensa pois? Eikö komea voi olla kiltti? Eikö rikas voi olla kunnollinen?

        Naiset kädet ristissä toivovat komeiden miesten olevan kilttejä ja kivoja heille ja lähtevän treffeille mutta komeista miehistä taistelee kynsin ja hampain tuhannet suomalaisnaiset. Ei riitä komeita miehille jokaiselle.

        Ei synny parisuhteita, ei synny lapsia ja eläkejärjestelmä on vaarassa romuttua.

        Komeat alfamiehet tulisi vapauttaa elatusmaksuista. Viulut tavismiesten kontolle. Syntyvyys saataisiin nousuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset kädet ristissä toivovat komeiden miesten olevan kilttejä ja kivoja heille ja lähtevän treffeille mutta komeista miehistä taistelee kynsin ja hampain tuhannet suomalaisnaiset. Ei riitä komeita miehille jokaiselle.

        Ei synny parisuhteita, ei synny lapsia ja eläkejärjestelmä on vaarassa romuttua.

        Komeat alfamiehet tulisi vapauttaa elatusmaksuista. Viulut tavismiesten kontolle. Syntyvyys saataisiin nousuun.

        Ei niistä komeista miehistä kukaan taistele. Nainen kiinnostuu tietystä miehestä ja saa kiinnostukselle vastakaikua, tai sitten ei saa. Niin tai näin, ei siihen kuvioon muita naisia kuulu. Ei siinä muilla naisilla ole mitään tekoa. Ei miehestä kiinnostunut nainen edes tiedä onko ko. miehellä muitakin tavoittelijoita. Koko juttu tapahtuu yhden miehen ja yhden naisen välillä, ja lopputulos on mikä on. Muut naiset eivät kuulu kuvioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset kädet ristissä toivovat komeiden miesten olevan kilttejä ja kivoja heille ja lähtevän treffeille mutta komeista miehistä taistelee kynsin ja hampain tuhannet suomalaisnaiset. Ei riitä komeita miehille jokaiselle.

        Ei synny parisuhteita, ei synny lapsia ja eläkejärjestelmä on vaarassa romuttua.

        Komeat alfamiehet tulisi vapauttaa elatusmaksuista. Viulut tavismiesten kontolle. Syntyvyys saataisiin nousuun.

        Riittää kenelle riittää. Ei riitä kaikille ja ne joille ei riitä jäävät ilman. Siinä se. Entä sitten? Ei siinä mitään naisten välisiä taisteluja ole. Luuletko että naiset käyvät toistensa kimppuun veitset tanassa jonkun miehen takia? Eivät käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää kenelle riittää. Ei riitä kaikille ja ne joille ei riitä jäävät ilman. Siinä se. Entä sitten? Ei siinä mitään naisten välisiä taisteluja ole. Luuletko että naiset käyvät toistensa kimppuun veitset tanassa jonkun miehen takia? Eivät käy.

        Väität että naiset istuvat kädet ristissä ja odottavat passiivisina että onni lankeaa syliin mutta että naiset samalla taistelevat miehestä verissä päin? Miten se nyt on mahdollista? Kyllä se on joko tai. Ei taisteluja käydä kädet ristissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä komeista miehistä kukaan taistele. Nainen kiinnostuu tietystä miehestä ja saa kiinnostukselle vastakaikua, tai sitten ei saa. Niin tai näin, ei siihen kuvioon muita naisia kuulu. Ei siinä muilla naisilla ole mitään tekoa. Ei miehestä kiinnostunut nainen edes tiedä onko ko. miehellä muitakin tavoittelijoita. Koko juttu tapahtuu yhden miehen ja yhden naisen välillä, ja lopputulos on mikä on. Muut naiset eivät kuulu kuvioon.

        Naisten tykkäykset menevät pienelle miesjoukolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität että naiset istuvat kädet ristissä ja odottavat passiivisina että onni lankeaa syliin mutta että naiset samalla taistelevat miehestä verissä päin? Miten se nyt on mahdollista? Kyllä se on joko tai. Ei taisteluja käydä kädet ristissä.

        Ei naiset passiivisina odottele vaan päinvastoin: yrittävät miellyttää komeita miehiä viesteillä ja seksillä.


      • Anonyymi

        Naisella joka ottaa ilkeän ja kunnottoman tavismiehen, on erittäin todennäköisesti ero edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten tykkäykset menevät pienelle miesjoukolle.

        Ehkä, koska nettideittilmiehistö suurin osa on kelvottomia.


    • Anonyymi

      Luuletteko tosiaan, että komeiden mallimiesten viestiboxeissa on hiljaista?

      No ei ole kun useat naiset pommittavat viesteillä ja yrittävät seksillä epätoivoisesti saada treffejä aikaan, mutta komeat miehet eivät ehdi jokapaikkaan, varsinkin joulun lähestyessä pitää kiirettä.

      • Anonyymi

        En minä mitään luule. Joku miesoletettu luuli niin. Hän väittää että naiset odottavat kädet ristissä että onni lankeaa syliin eivätkä tee itse mitään. Minä en ole vihjannutkaan sellaiseen passiivisuuteen.


      • Anonyymi

        Kuinka moneen komean miehen viestiboksiin olet päässyt kurkkaamaan kun tiedät tuon niin varmasti? Hakkerointi on rikos. Jäi se Vastaamo-Juliuskin kiinni.


    • Anonyymi

      Nuo höpinät siitä miten tuhannet naiset taistelevat siitä yhdestä komeasta miehestä…

      Mitenkähän nuo taistelut hoidetaan? Missä kohtaa naiset tapaavat toisensa ja pääsevät taistelemaan? Meinaatko että komea mies kutsuu ne kaikki tuhat naista samoille treffeille?

      Idioottimaista höpinää. Naiset eivät taistele keskenään. He eivät edes tiedä toisistaan. Jos minulla on mätsi jonkun komistuksen kanssa, en edes tiedä kuinka monta muuta mätsiä sillä miehellä on. Minulla ei ole mitään keinoa päästä taistelemaan yhtään kenenkään kanssa.

      Miksette väitä samalla logiikalla että minun 20 mätsiäbi taistelevat minusta? Eivät taistele. He eivät tiedä toisistaan. Enkä minä tiedä mätsieni muista mätseistä.

      Kukaan ei taistele. Suhteita ei sinusta taistelemalla vaan tutustumalla. Ja jokainen tekee sen erikseen muista riippumatta.

      • Anonyymi

        Sitä paitsi. Jos nainen saa mätsin jonkun superalfan kanssa, jolla on ennestään mätsi 100 muun naisen kanssa, niin ei sen naisen onni ole vain tuon yhden alfan varassa. Hänellä itselläänkin on mätsejä myös muiden kuin sen yhden alfa-uroksen kanssa. Ja hänen mätseillään voi puolestaan olla vaikka kuinka monta muuta mätsiä hänen lisäkseen.

        Ihmettelen väitteitä komistusta tuhansista mätseistä. Mistä te sen tiedätte? Kukaan ei tiedä kuin omien mätsiensä määrän.

        Nainen ei siis tiedä kuinka monta mätsiä komistukdella on yhteensä. Saati että tietäisi keitä ne muut mätsit ovat jotta voisi arvioida pystyykö hän päihittämään ne muut.

        Puheet taisteluista ovat soopaa. Tinderissä ei taistella. Taistelu edellyttää että ensinnäkin kokee olevansa jonkun vihollinen ja toiseksi tuntee vihollisensa. Minä en ole kenenkään vihollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paitsi. Jos nainen saa mätsin jonkun superalfan kanssa, jolla on ennestään mätsi 100 muun naisen kanssa, niin ei sen naisen onni ole vain tuon yhden alfan varassa. Hänellä itselläänkin on mätsejä myös muiden kuin sen yhden alfa-uroksen kanssa. Ja hänen mätseillään voi puolestaan olla vaikka kuinka monta muuta mätsiä hänen lisäkseen.

        Ihmettelen väitteitä komistusta tuhansista mätseistä. Mistä te sen tiedätte? Kukaan ei tiedä kuin omien mätsiensä määrän.

        Nainen ei siis tiedä kuinka monta mätsiä komistukdella on yhteensä. Saati että tietäisi keitä ne muut mätsit ovat jotta voisi arvioida pystyykö hän päihittämään ne muut.

        Puheet taisteluista ovat soopaa. Tinderissä ei taistella. Taistelu edellyttää että ensinnäkin kokee olevansa jonkun vihollinen ja toiseksi tuntee vihollisensa. Minä en ole kenenkään vihollinen.

        Tilastot, feikkiprofiilit. En itse myönnä tehneeni feikkiprofiilia mallimiehen kuvalla, koska soo, soo se on rikollista ja suomi24 palstan Pirjo voi tehdä rikosilmoituksen.


    • Anonyymi

      ""Miksette väitä samalla logiikalla että minun 20 mätsiäni taistelevat minusta?""

      Koska ne mallimiehet hallitsevat naisia ja naiset ovat heidän armoillaan. Naiset pommittavat mallimiehiä viesteillään, lupaavat seksiä ja toivovat ja odottavat mallimiehiltä vihreää valoa ja sitten ottavat taksin alleen ja menevät harrastamaan seksiä mallimiehen luokse. Jokainen haluaa osansa mallimiehistä.

    • Anonyymi

      Kukas nainen oikeutti komean miehen tavoittelun parisuhteeseen sillä verukkeella, että miehiä on tinderissä enemmän.

      Oletetaan, että komea mies ei olisi antanut alempitasoiselle naiselle seksitykkäystä vaan hän etsisi naista parisuhteeseen. Kysymys kuuluukin onko komea mies riippuvainen pelkistä tinder naisista ja heittääkö hän omat vaatimuksensa mäkeen sen takia, koska miehiä on tinderissä enemmän?

      Alkuunhan tinderissä on tilanne se, että naisilla on valta, mutta naiset ajavat itsensä tilanteeseen, jossa se valta siirtyykin komeille miehille. Yhtä komeaa miestä kohden on kymmenen halukasta naista.

      • Anonyymi

        Yhdellä komealla miehellä voi hyvinkin olla kymmenen naista, ja ylikin. Mutta jokaisella noista naisista on sen yhden komistuksen lisäksi kaksikymmentä muutakin mätsiä. Joten mitä valtaa sillä komealla miehellä muka on? Hän ehkä käy treffeillä monen naisen kanssa valitsee lopulta yhden tietyn naisen ja jättää muut yhdeksän lehdelle soittelemaan. Mutta entäpä jos juuri se nainen ei huoli hänestä vaan ottaa jonkun niistä 19:stä muusta tarjokkaasta?


    • Anonyymi

      Alfamies siittää lapsia ja betamies niitä sitten elättää, kun alfa hurmaa jo uutta kaunokaista.

      Valitettavasti täyttä faktaa, näin se menee.

      Alfamiehet korkkailee nuoret kauniit naiset, jotka ei koskaan anna betalle.
      Sitten kun Alfa heittää naisen ja lapset pihalle, kelpaa naiselle betamies aisuriksi ja lasten elättäjäksi.

      Naisille Alfa-Beta-Aisuri systeemin pyöritys näyttää kelpaavan oikein hyvin.

      Miehet! Äläkää ottako YH:ta vaikka kuinka puutteessa olette, älkää menkö tähän naisten haluamaan aisuri-systeemiin! Se alistaa tavallista miestä!

      • Anonyymi

        Sulla se mielikuvitus laukkaa.,,


    • Anonyymi

      Kyllä keski-ikäiset naiset ovat vielä pahempia kuin nuoret naiset.

      Todella umpikieroja ja laskelmoivia. Rahaa ja sosiaalista positiota yritetään hankkia miehen avulla.

      • Anonyymi

        Kyllä kaikki naiset ovat kauheita. Ja silti te niiiiiiin kovasti kaipaatte heitä elämäänne. Oletteko masokisteja?


    • Anonyymi

      ""Mutta jokaisella noista naisista on sen yhden komistuksen lisäksi kaksikymmentä muutakin mätsiä. Joten mitä valtaa sillä komealla miehellä muka on?""

      Eli koet mahdollisuutesi hyviksi kun sinulla on mätsihaaremissasi yhden mallimiehen sijasta kaksikymmentä mallimiestä, mutta kun naisten tykkäykset menevät pienelle miesjoukolle, niin mallimiehillä on satoja, todennäköisesti jopa tuhansia mätsejä eli ei sinun mahdollisuudet ole hyvät, koska mallimiehille olet yksi tuhansista naisista.

      • Anonyymi

        Jutut tuhansista mätseistä ovat aivan naurettavia. Miksi jollain mallimiehellä tai ylipäänsä kenelläkään olisi on tuhat mätsiä?

        Jos on, niin silloin hän ei etsi ketään. Kukaan joka vakavissaan etsii parisuhdetta ei haali itselleen tuhat mätsiä. Sehän on järjetön määrä! Jos jollain ihmisellä on tuhat mätsiä niin silloin mätsien keräily on hänelle samantapainen harrastus kuin postimerkkien keräily jollekin toiselle, eli määrällä on väliä, laadulla ei. Ei tuhannen mätsin mies viestittele kenenkään kanssa. Yhdelläkään hänen mätseistäön ei ole mahdollisuuksia.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät kuinka monta mätsiä jollain toisella ihmisellä on?


      • Anonyymi

        Entä jos olen itse mallinainen?


    • Anonyymi

      Sellainen äijä tai ämmä jolla on tuhansia mätsejä on ulkonäöstään riippumatta nollan arvoinen. Hän ilmiselvästi vain keräilee mätsejä ja nostaa sillä omaa egoaan ilman aikomustakaan tavata ketään: "Olenpas minä suosittu, voi jee miten mahtavaa, kaikki nuo tuhat haluaisivat minut!"

      Keräilyharrastuksessa ei sinänsä ole mitään pahaa. Joku kerää postimerkkejä, joku perhosia, joku vinyylilevyjä. Mikäpä siinä.Se on ihan ok.

      Mutta ihminen joka kerää mätsejä on naurettava pelle. Sellaisessa tyypissä et paljon menetä.

      • Anonyymi

        Sinua selvästi harmittaa vietävän paljon kun joillain on niin paljon mätsejä ja valinnanvaraa, että heidän ei tarvitse kitua puutteessa. He kun voivat tyydyttää tarpeensa koska tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua selvästi harmittaa vietävän paljon kun joillain on niin paljon mätsejä ja valinnanvaraa, että heidän ei tarvitse kitua puutteessa. He kun voivat tyydyttää tarpeensa koska tahansa.

        Siinä taas nainen kertomassa soo, soo miten on niin väärin kun komea mies haalii tuhansia naisia mätsihaaremiinsa.

        Ehkä hän ei kuulu komean miehen mätsihaaremiin tai sitten kuuluu, mutta ei pääse komean mallimiehen kanssa treffeille, koska tuhannet naiset taistelevat samasta miehestä.

        Hänen pitäisi olla otettu ja niin hän varmasti onkin, mutta ongelma on nimenomaan ne muut naiset komean mallimiehen mätsihaaremissa, jotka hän haluaisi mallimiehen sivuuttavan.


    • Anonyymi

      Palstaprinssi on oikeassa.
      Suomimiehen ei kannata luottaa suomalaiseen naiseen.

      Naisia on muuallakin.

    • Anonyymi

      Palstaprinssi luulee elävää porno barparan omistamista parisuhteeksi. Palstaprinssillä ei ole mitään muuta käsitystä naisista kuin mitä porno opettaa. Pastaprinssille parisuhde on mällin lasku alusta. 👎💩

      • Anonyymi

        Ja mitäs parisuhde on sinulle? Se on näytekappaleen kanssa kulkemista eri paikkoihin. Ilmeisesti ylpistyt toden teolla kun saat itsellesi mallimiehen. Sitten nokka pitkällä esittelet mallimiestä kavereillesi jotka myös haluavat osansa hänestä. Onhan herkkutatin makuun päästävä.

        Kun teillä on juhlat, joissa on paljon kaverinaisia, niin et voi edes nukkumaan mennä tai jos menet, niin mallimiehesi on toisessa huoneessa köyrimässä kavereitasi. Onko otettu olo?

        Kun mies näissä tapauksissa pettää, niin bää, bää syyttävä sormi osoittaa tietysti miehiä, eikä omissa toimintatavoissa ja valinnoissa ole mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitäs parisuhde on sinulle? Se on näytekappaleen kanssa kulkemista eri paikkoihin. Ilmeisesti ylpistyt toden teolla kun saat itsellesi mallimiehen. Sitten nokka pitkällä esittelet mallimiestä kavereillesi jotka myös haluavat osansa hänestä. Onhan herkkutatin makuun päästävä.

        Kun teillä on juhlat, joissa on paljon kaverinaisia, niin et voi edes nukkumaan mennä tai jos menet, niin mallimiehesi on toisessa huoneessa köyrimässä kavereitasi. Onko otettu olo?

        Kun mies näissä tapauksissa pettää, niin bää, bää syyttävä sormi osoittaa tietysti miehiä, eikä omissa toimintatavoissa ja valinnoissa ole mitään vikaa.

        On sinulla oudot unet. Edes painajaisissani en näkisi tuollaisia💩


    • Anonyymi

      Olen tullut siihen tulokseen, että mies joka näkee naisen ensisijaisesti p*lluna saa naisen useammin kuin mies, joka näkee naisen ihmisenä. Jos vertaan omaa piiriäni niin sinkkuina ja seksittömäniä ovat ne miehet, jotka lässyttävät parisuhteesta ja/tai perheestä. Kun taas miehet, jotka puhuvat avoimesti tinder-peleistä ja viikonlopun p*llunsaannista saavat naisia paljon useammin ja näin päätyvät myös parisuhteisiin.

      • Anonyymi

        Kukkakimppua pitelevä kilttimies saa naisilta korkeintaan kylmiä mulkaisuja, kun taas naisia reikinä kohteleva komea panoalfa saa perheenperustamishaluiset naiset huokailemaan ihastuneena.


      • Anonyymi

        Postailee tinderin epätoivoinen ikiasiakas💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postailee tinderin epätoivoinen ikiasiakas💩

        Ps. Kyllä kieltämättä ottaisin sen kaulatatuoidun ähkivän alfamiehen,kun suoli sivuilla ruikuttavan pahantahtoisen mukamas,' kiltti" miehen. Hirvittää koko ajatus😱💩


      • Anonyymi

        No jos näin on, niin mikset sinä pimperoriipouvainen törkyturpa ole löytänyt naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukkakimppua pitelevä kilttimies saa naisilta korkeintaan kylmiä mulkaisuja, kun taas naisia reikinä kohteleva komea panoalfa saa perheenperustamishaluiset naiset huokailemaan ihastuneena.

        Kukkakimppuja pitelevä ”kilttinä” esiintyvä mies on läpimätä seksiaddikteille jota kiinnostaa naisessa vain haaroväli. Kukat hän muuten varasti kaupungin puiston kukkapenkistä. Mitä rumempi mies, sitä törkeämmät jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukkakimppuja pitelevä ”kilttinä” esiintyvä mies on läpimätä seksiaddikteille jota kiinnostaa naisessa vain haaroväli. Kukat hän muuten varasti kaupungin puiston kukkapenkistä. Mitä rumempi mies, sitä törkeämmät jutut.

        Mielenkiintoista! Eli sinun mielestäsi viime vuosina muutamia kertoja seksiä harrastanut (jos ollenkaan) tavallisen näköinen kilttimies on seksiaddikti. Tämä on taas sitä naisen logiikkaa jota en ymmärrä. Sori. Mikä siitä tekee pahan? Kukkakimputko?

        Ihmettelen miten palstalla ylistetään joitain komeimmistoon kuuluvia miehiä. Ehkä sillä pyritään oikeuttamaan oma toimintatapa, mutta se komeimmistoon kuuluvakin mies on eron jälkeen sika kun nainen on jäänyt yksin pienten lasten kanssa. Oikeastaan kaikki miehet ovat sikoja. Tätäkään naisten logiikkaa en ymmärrä kun nykyään naiset parittelevat ja pariutuvat vain pienen miesjoukon kanssa. Silti "kaikki miehet sikoja."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista! Eli sinun mielestäsi viime vuosina muutamia kertoja seksiä harrastanut (jos ollenkaan) tavallisen näköinen kilttimies on seksiaddikti. Tämä on taas sitä naisen logiikkaa jota en ymmärrä. Sori. Mikä siitä tekee pahan? Kukkakimputko?

        Ihmettelen miten palstalla ylistetään joitain komeimmistoon kuuluvia miehiä. Ehkä sillä pyritään oikeuttamaan oma toimintatapa, mutta se komeimmistoon kuuluvakin mies on eron jälkeen sika kun nainen on jäänyt yksin pienten lasten kanssa. Oikeastaan kaikki miehet ovat sikoja. Tätäkään naisten logiikkaa en ymmärrä kun nykyään naiset parittelevat ja pariutuvat vain pienen miesjoukon kanssa. Silti "kaikki miehet sikoja."

        Minkäs minä sille mahdan jos sinä miesoletettu olet sitä mieltä että kaikki miehet on sikoja. Älä nyt kuitenkaan arvioi muita miehiä itsesi mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista! Eli sinun mielestäsi viime vuosina muutamia kertoja seksiä harrastanut (jos ollenkaan) tavallisen näköinen kilttimies on seksiaddikti. Tämä on taas sitä naisen logiikkaa jota en ymmärrä. Sori. Mikä siitä tekee pahan? Kukkakimputko?

        Ihmettelen miten palstalla ylistetään joitain komeimmistoon kuuluvia miehiä. Ehkä sillä pyritään oikeuttamaan oma toimintatapa, mutta se komeimmistoon kuuluvakin mies on eron jälkeen sika kun nainen on jäänyt yksin pienten lasten kanssa. Oikeastaan kaikki miehet ovat sikoja. Tätäkään naisten logiikkaa en ymmärrä kun nykyään naiset parittelevat ja pariutuvat vain pienen miesjoukon kanssa. Silti "kaikki miehet sikoja."

        Tunnen itseni lisäksi aika monta muutakin yh-äitiä. Kukaan heistä ei ole muestenvihaaja eikä millään tavoin katkera eikä sitä mieltä että kaikki miehet ovat sikoja. He ovat tyytyväisiä elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista! Eli sinun mielestäsi viime vuosina muutamia kertoja seksiä harrastanut (jos ollenkaan) tavallisen näköinen kilttimies on seksiaddikti. Tämä on taas sitä naisen logiikkaa jota en ymmärrä. Sori. Mikä siitä tekee pahan? Kukkakimputko?

        Ihmettelen miten palstalla ylistetään joitain komeimmistoon kuuluvia miehiä. Ehkä sillä pyritään oikeuttamaan oma toimintatapa, mutta se komeimmistoon kuuluvakin mies on eron jälkeen sika kun nainen on jäänyt yksin pienten lasten kanssa. Oikeastaan kaikki miehet ovat sikoja. Tätäkään naisten logiikkaa en ymmärrä kun nykyään naiset parittelevat ja pariutuvat vain pienen miesjoukon kanssa. Silti "kaikki miehet sikoja."

        Seksiriippuvuus ei liity panokettijen määrään vaan riippuvuuteen noista panokertoista. Mies joka on harrastanut seksiä koko elämänsä aikana yhteensä alle 10 kertaa voi olla seksiaddikteille, tai sitten ei.

        Jos ihminen koko ajan miettii seksiä ja luulee että elämäninto riippuu vain ja ainoastaan seksistä, hän on seksiaddikti. Ihan riippumatta siitä paneeko hän joka päivä vai onko hän peräti neitsyt.

        Palstaprinssit puhuvat seksistä koko ajan ja koka jutussa. Olette siis seksiaddikteja.


    • Anonyymi

      Perkele

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe