Pieni sielu kostaa myös eläimille.

Anonyymi-ap

Katutappelijanöösin muisteloita PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE VAIHTEEN VUOKSI 24/7 MinääääääÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Puremisista ihan lyhyt kertaus, niin lapsena minua puri naapurin pystykorva sellaiset 5 kertaa. Pentujaan suojeleva kissa puri pienen käteni läpi ja se tulehtui vaatien sairaalahoitoa.

Kostin molemmille elikoille puremat. Kerran tappelussa minua purtiin olkavarresta niin että piti jäykkäkouristuspiikillä käydä. Toisella kertaa vastustaja sai peukaloni suuhun ja puri oikein kunnolla. Se vaati tikkejä. Irroitti vasta kun löin päänsä betoniporsaaseen.

14

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vittusaariurvelo sä oot sekaisin.

• Anonyymi

Viikon luontoäänenä kuulimme sosialismin köyhdyttämän hankasalmelaisen tilttihiipijän Saarikurpan vaikerrusta viimaisen tuvan nurkassa
      https://aijaa.com/oI9yso Ensi viikolla kuuntelemme doppareiden ääntelyä, jotka on Suomen Valtion kouluttamia thaimaalaisia sotakoiria joita pelätään aina nanan korttelia myöten.

• Anonyymi

2010 olet taas tappiolla... Ja tiedät sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010 olet taas tappiolla... Ja tiedät sen.

Olisi mielenkiintoista tietää että mistähän kilpailusta tässä mahtaa tällä kertaa olla oikein kyse, kun en ole sellaiseen edes ilmoittautunut?

Mikä on se laji jossa olen tappiolla ja verrattuna keneen? Kuka on johdossa tuossa kisassa, jossa minä olen tappiolla? Kuka toimii tuomarina?

Myönnän tappioni jos kyseessä on possotietämys, tai että kumman vartaloon mahtuu enemmän dengue- pilkkuja.

2010

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Tuossa https://aijaa.com/kiPyU1 kuvassa on varmasti, oma panaani puu, eikä naapurin mummon, ja varmasti on suomen armeijan dopperi.

• Anonyymi

Punkerolla on näköjään kävelykeppi mukana mallia teeseitse. Varmaan menossa sairaalan rappusiin testaamaan kovaa kuntoa. Omituisen mallinen vartalo, pallomaha on tuossa ylhäällä kuin jättimäinen tyrä. Taitaa olla korsetti tuolla paidan alla jolla on pingottanut mahan tuolla tavalla, jokin kureliivi selälle? Kalju pilkottaa päästä ja hyvin hentoisaa on karvoitus päälaella.
        Itse kyninyt kotiparturilla ja viimeistellyt kokonaisuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punkerolla on näköjään kävelykeppi mukana mallia teeseitse. Varmaan menossa sairaalan rappusiin testaamaan kovaa kuntoa. Omituisen mallinen vartalo, pallomaha on tuossa ylhäällä kuin jättimäinen tyrä. Taitaa olla korsetti tuolla paidan alla jolla on pingottanut mahan tuolla tavalla, jokin kureliivi selälle? Kalju pilkottaa päästä ja hyvin hentoisaa on karvoitus päälaella.
        Itse kyninyt kotiparturilla ja viimeistellyt kokonaisuuden.

Nuo seksikkäät pohkeet kiihottaa meikä mandoliinia... uffaf faa uffaf faa tuut tuut!

'*'

• Anonyymi

Ei se henki mene kovinkaan montaa kertaa per henki.

• Anonyymi

Taidat opettaa koiraa ottamaan poskeen?

• Anonyymi

Olisi meinaan modelle töitä kun sallii moiset aaloitukset:

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe