Toyota vihjaa uutuudesta
Toyotan Urban SUV Concept oli marraskuun lopulla esillä Euroopassa ensimmäistä kertaa. Se vihjaa vahvasti tulevasta sähköautouutuudesta. Aikataulu on yllättävän nopea.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/5d9419df-5aea-40e6-bbfa-920c3724583f
Toyota vihjaa uutuudesta
15
219
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti saadaan äkkiä halpa
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hyundai tekee Linja-autot, Kuorma-autot Kaivinkoneet , Laivat ym. ym.
Hyundai on Kian emoyhtiö.- Anonyymi
Toyotan Urban SUV Concept
- Anonyymi
Onko tämä auto palsta?
- Anonyymi
Toyota on tamperelainen keksintö.
- Anonyymi
Taas joku pööpö on ihan väärällä palstalla.
- Anonyymi
voi sinua reppanaa kun toyotaa katselet
Tehdäänkö Toyotat Tampereella nykyään?
- Anonyymi
Toyota on hajuton, mauton , ja täysin tylsä auto niille jotka eivät ymmärrä kokeilla muita merkkejä, joo joo varmakuntoinen, no onko ?
Yleensä niiden kuskit on juuri samanlaisia tylsimyksiä , kaikkien tiellä.
Toi ota , jos et muuta saa.- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mailman paras ja luotettavin on toyota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi ota kun et muuta saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aja nyt hyvä lapsi joskus vaikka kokeeksi, vaikka mitä jänkytät, kun et paremmasta tiedä,
jollain kunnon laatu autolla, tosin et koskaan niihin ylety ja siksi puolustat asiaa josta et tiedä mitään, et sen jälkeen kuuntele rimpulasi rengasmelua ja kurveissa ulos puskemista jne. muovi osien helinää ja kilinää, esim. jos on käynyt vain koskarissa, luulee että se on maailman isoin ostaria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan jolla on mahdollisuuksia aja Toyotalla,
katso menestyviä ja elämästä oikeasti iloisesti nauttivien,
ja varsinkin autolla ajamisesta nauttivien ihmisten autoja,
kenelläkään, siis ei yhdelläkään ole Toyotaa, sori ja koita kestää.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279