https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/islam-ei-istu-demokraattiseen-yhteiskuntaan/
– Islam on sitä, mitä se on Koraanissa. Se on muslimien mukaan Jumalan sanomaa ja pitää laittaa käytäntöön sellaisenaan, Sohrabi sanoo.
Hän ottaa esimerkiksi todistajalausunnon. Koraanin mukaan naisen todistajanlausunto on puolet miehen todistajanlausunnosta. Kirjassa myös yllytetään väkivaltaan.
Seida Sohrabin mukaan ei, koska islam ei tunne demokratiaa.
66
534
Vastaukset
- Anonyymi
nyt tarvitaan SDP vastaus
Moktar Gubta?- Anonyymi
Sitä odotellessa!
Eiköhän sieltä tule joku hadidi, millä Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim pystyy leimaamaan Seida Sohrabin äärioikeistolaiseksi fasistinatsirasistiksi ja tietenkin islamfoobikoksi…. - Anonyymi
Hiekkakuukerina vastailee vammaisesti toisella sinisellään...
- Anonyymi
" orangi '
- Anonyymi
Edes tämä, Seida Sohrabin sanomana ei herätä islamilla aivopestyä Simpeleen imaami Moktar Abdulkarimia todellisuuteen…
Kun ALLAAAAAAAH pääsee pään sisään, siitä on vaikea päästä sisään…
Ranskan puukotajallakin oli mielenterveyshäiriöitä!
No toisaalta islampaskahan on mielenterveyshäiriö, johon voi aina vedota….- Anonyymi
Alllaaaaaah on demoni !!
Huono suomi ja muktar
Lammas siellä minun nimi
Olen varma kieli ei ongelma mutta et osaat vastata viesti ei hätä muista ensiapu vettä suola kanssa- Anonyymi
leikkaa tomati ja kurkku poiki?
Hyvää idea nyt tehdä salaatti
- Anonyymi
juurihan kehuit meneväsi Kunniavartioon? Moktar Gubta....
Anonyymi kirjoitti:
juurihan kehuit meneväsi Kunniavartioon? Moktar Gubta....
En tiedä kuka Muktar guta hänkin jos mieti kuin sinä
Sekin voi juo vettä suola kanssa
Sinä pakko puolesta Saida hänelle 100 g liha hahegha- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Sinä pakko puolesta Saida hänelle 100 g liha haheghaleiki vaan somalia juu....mioktar maherit
Anonyymi kirjoitti:
leiki vaan somalia juu....mioktar maherit
En olen kyllä kenen miehet se on sinä ja moni istua suomi 24 tietokone takana jos joka sanoa jotain kaikki sanoa kyllä kyllä ,Kyllä kyllä ryhmä papukaija
Tänään olen somali eilen joka sanoi olenko Venäjäläinen en tiedä mitä olen huomenna ehkä papusaari hehe- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Sinä pakko puolesta Saida hänelle 100 g liha haheghaJuo itse vettä suolan kanssa että jospa parannut allahharhoistasi.
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
En olen kyllä kenen miehet se on sinä ja moni istua suomi 24 tietokone takana jos joka sanoa jotain kaikki sanoa kyllä kyllä ,Kyllä kyllä ryhmä papukaija
Tänään olen somali eilen joka sanoi olenko Venäjäläinen en tiedä mitä olen huomenna ehkä papusaari heheAinakin olet joku joka laskee Pisa-tuloksia.
Anonyymi kirjoitti:
Juo itse vettä suolan kanssa että jospa parannut allahharhoistasi.
Olen joskus ottanut suola vettä kanssa kun eläin lammas ryhmä kanssa joskus
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Oma yritys älä huoli minua
Pietarin trollit herää?
Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla SDP-yhteys päällä?
MoktarkardoxRattextyökkäriKapimielipidepankki= suomi24 mainostrollit? Anonyymi kirjoitti:
Pietarin trollit herää?
MoktarkardoxRattextyökkäriKapimielipidepankki= suomi24 mainostrollit?Minulle PS yhteys jos haluat
Kardox89 kirjoitti:
Minulle PS yhteys jos haluat
Kardoux hyvin sekoita Suomalaiset juuri heidän lammas hahe
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Minulle PS yhteys jos haluat
Moktar Moskova painaa?
Anonyymi kirjoitti:
Moktar Moskova painaa?
Ei Moskovaa
Mutta kävin puola joskus siellä oli halpaa naisia hahehe- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Mitä leikki se on spermanaama jos sanon Puola kaunis naisia ja halpa
Äitisi on spermanaama. Ottaa hyvin kitaansa.
Sinäkin. :))))))) Anonyymi kirjoitti:
Äitisi on spermanaama. Ottaa hyvin kitaansa.
Sinäkin. :)))))))Hän ei voi ottaa ennä joka kuollut 20 vuotta sitten huoli sinun äiti hhhhhahe
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Hän ei voi ottaa ennä joka kuollut 20 vuotta sitten huoli sinun äiti hhhhhahe
Heh. Et vaan osaa, papukaija. Siskosi osaa, ja veljesi, molo maistuu molemmille.
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Et vaan osaa, papukaija. Siskosi osaa, ja veljesi, molo maistuu molemmille.
No en olen yksin mutta jos haluat ja sinun sisko on valmis kyllä haluan maistuu
- Anonyymi
Ongelmajäte sinisellä nikillä varustettuna
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Ainahan tämä menee lässytykseksi, kun ei itse avaukseen pystytä kommentoimaan mitään!
Koska punavihreä ideologia ja tietenkin ALLAAAAAAH! - Anonyymi
Olisi hyvä, jos pyhien kirjojen myytit paljastettaisiin tietämättömyydestä johtuneiksi virheiksi, siitä voisikin päätellä, että eivät ole Jumalan sanelemia. Syntyikö Betlehemin tähti Jeesuksen syntymän merkiksi?
- Anonyymi
Islam on sitä, mitä se on Koraanissa. Se on muslimien mukaan Jumalan sanomaa
Heidän Islami jumala on deamon nimeltä Baal.
Heidän on lyötävä pää lattiaan viis kertaa päivässä,kierettävä avaruuskiveä kaabassa:)
Kysyn,on se saatana joka haluaa ihmisten tekevän näin !
Kuka perkele jumala,kuin Baal haluaa ihmisten orjaksi,naiset rätteihin ja miehet vaippoihin.
On siinä mohmmed luonu paskan lahko uskonnon,olla orjapaska ! - Anonyymi
Sinisellä nikillä tuppaa kirjoittelemaan entistä enemmän hourupäitä.
- Anonyymi
Kyllä.
Apina varsinkin.
- Anonyymi
Ei tietenkään sovi. Tuo uskomus on tehty diktatoriseen vallankäyttöön. Eikä vuosisatoja typeryyksillä alistetut ihmiset ole sillä älyllisellä tasolla, että demokratia voisi toimia.
- Anonyymi
Kokemus
- Anonyymi
turkin presidentti Erdokan
- ei ole olemassa maltillista islamia, on vain islam
- demokratia on kuin rautatie jonka avulla pääsemme lopulliseen päämäärään
SDP edustaja Husu Hussein
- suurin osa muslimeista on syvällisen uskovaisia - Anonyymi
Niin niin
Hyvä kokoomus - Anonyymi
asia tiputtaa vasemmiston ja vihreiden pressaehdokkaat heti alussa...
- Anonyymi
Moktar Gubta jäävi?
- Anonyymi
kokoomuslainen Nainen
- Anonyymi
Seidahan puhuu ihan asiaa.
- Anonyymi
Aivan!
Mitä pahaa lammas ryhmä en ymmärrä miksi joskus Suomalaiset ottaa tosi huonosti elä sama kuin kotka en sanon teille lammas ryhmä
- Anonyymi
Toiveunit on näitten kanssa loppunut
- Anonyymi
Niin no, tämä on vähemmistömielipide.
- Anonyymi
Jokainen tolkunihminen ymmärtää ettei kehitysmaamuslimi islampaska integroidu mihinkään länsimaiseen yhteiskuntaan…
- Anonyymi
"Mitä pahaa lammas ryhmä en ymmärrä miksi joskus Suomalaiset ottaa tosi huonosti elä sama kuin kotka en sanon teille lammas ryhmä"
Lampaannussijan kertomus.- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Kristityt aikoinaan toteuttivat intiaanien kansanmurhan tuhoamalla lukusia kansoja Amerikan mantereella, mutta se on jo historiaa.
Uskonnot ovat luonnollisesti yhtä hyviä, vaikka muslimille Islam on ainoa tosi uskonto.
Moktarin mielestä Islam onkin varsin hieno uskonto, Hameen-Anttila, oikein professori vielä on samaa mieltä.
Onhan se hieno uskonto, kunhan pysyy siellä aavikolla, se on minun mielipiteeni.
Hedelmistään puu tunnetaan.- Anonyymi
Kaikki uskonnot ovat pääasiassa täyttä paskaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki uskonnot ovat pääasiassa täyttä paskaa…
Niinhän ne näyttäisivät olevan, kai ne sandaalikansat niitä joskus tarvitsivat, me tuskin enää, ainakaan pahemmin....
- Anonyymi
Koraani on demoni kirja ja tämä demoni asuu Kaabassa.
Te tulette näkemään pahan nousun ja te jos,ette käänny Islamiin teidät tapetaan( kun ottavat vallan).
Islam on paha,alistava,kiero demoni Baal joka tulee vielä eteesi.
Kuolet jos et käänny Islamin orjuuteen! - Anonyymi
Miks Turkki on Natossa? Islammaa
- Anonyymi
https://www.verkkouutiset.fi/a/venaja-hylkasi-lantiset-opit-nyt-mallia-haetaan-lahi-idasta/#ed395c77
Moktar Gubtalla Juhlapäivä? - Anonyymi
asialinja
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18151100/sheida-sohrabi-puhuu-feminismista-suomessa-ja-yleensa#comment-124793172
kuohuttaa somessa Moktar Gubta - Anonyymi
Eipä islamilla aivopesty Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim ota kantaa Seida Sohrabin mielipiteisiin!
Miettikää kun se lähtisi kaikista henkseleitä irti ja huutaisi äärioikeistolaista fasistinatsirasistia, jos joku persuista sanoisi tuon saman TOTUUDEN!- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu, Seida Sohrabi…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvin sanottu, Seida Sohrabi…
Kuten olen sanonut moneen kertaan, ei kehitysmaamusllimi islampaska integroidu mihinkään länsimaiseen yhteiskuntaan!
Eikä se edes halua tehdä sitä…
EI ISLAMPASKAA SUOMEEN!
- Anonyymi
seijaahMoktar? kommenttia
- Anonyymi
Parsa suoja luiskahti tumputtaessa, kertoi karvahattuorangi...🐒
- Anonyymi
oliko koraanin kirjoittajat feministejä?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386