Sheida Sohrabi puhuu feminismistä suomessa ja yleensä

Anonyymi-ap

39

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On hyvä puhua kun on äärioikeisto ateisti .

      • Anonyymi

        puhutaan yhdessä islammiehistä ja koraanista jooko


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puhutaan yhdessä islammiehistä ja koraanista jooko

        puhutaan yhdessä islammiehistä ja koraanista jooko..

        Niin se poltetettava opus:)) Pahankirja !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puhutaan yhdessä islammiehistä ja koraanista jooko

        Nyrkki,hella vai henki pois? nekö on islam vaihtoehdot naisille?


      • Anonyymi

        pomm,invarma uskonto islam


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­N­­y­­m­­f­o­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miksi tulit nimenomaan feminismi- palstalle tästä keskustelemaan?

      Nykyisin feminismi yhdistetään mitä ihmeellisimpiin asioihin. Ihmisillä menevät vähän kaikki asiat sekaisin nykyisin. Asioita ei osata käsitellä ymppäämättä toisiinsa liittymättömiä kaiken maailman ilmiöitä ryppäiksi ja yhdistelemällä sellaisista asioista aasinsiltoja toisiinsa jotka eivät toisiinsa liity mitenkään.

      Feminismi ei ole yhtä kuin vihervasemmisto.

      • Anonyymi

        eikös feminismi menetä arvonsa jos islam on suomen uskonto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös feminismi menetä arvonsa jos islam on suomen uskonto?

        Opettele keskustelemaan pienemmällä aenteellisuudella ja lopeta saivartelu niin voimme jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele keskustelemaan pienemmällä aenteellisuudella ja lopeta saivartelu niin voimme jatkaa.

        kerro ensin aenteellisuus?

        Moktar Gubta on vihainen jos ei kirjoita oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös feminismi menetä arvonsa jos islam on suomen uskonto?

        Jos noin kävisi feminismistähän tulisi entistäkin tarpeellisempi.

        Individualistinen sekulaari yhteiskuntajärjestys on kuitenkin se missä feminismin tavoitteet pääsevät toteutumaan parhaiten. Täytyy kuitenkin muistuttaa ettei feminismi ole pelastusarmeija ja yksilön itsemääräysvaltaan sisältyy oikeus haluta myös itselleen haitallisia asioita. Olennaista individualismissaa on se, ettei omat henkilökohtaiset elämänvalinnat saa aiheuttaa ympäristöhaittoja. Feminismi/individualismi kyllä haluaa valtaa, mutta vain yksilön itsensä yli ei muiden.


      • Anonyymi

        Feminismi yhdistetään vihervasemmistoon todennäköisesti siksi, että vihervasemmisto yhdistää itsensä feminismiin. Esimerkiksi vihreät julistaa ihan itse nettisivuillaan noudattavansa intersektionaalista feminismiä. Ja sitten puolue ihmettelee, miksi miehet eivät enää heitä äänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele keskustelemaan pienemmällä aenteellisuudella ja lopeta saivartelu niin voimme jatkaa.

        Opettele keskustelemaan pienemmällä aenteellisuudella ja lopeta saivartelu niin voimme jatkaa.

        Mikäs apina sinä olet neuvomaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele keskustelemaan pienemmällä aenteellisuudella ja lopeta saivartelu niin voimme jatkaa.

        Mikäs apina sinä olet neuvomaan?

        Ois hyvä jos femmarit pöluttäs Islamin jeppejä


    • Sheida ongelma miehet kanssa sitten yritä hyökkää uskonto saman aikaa
      Halpaa sankari hän yritä tulee Suomessa

      Itsenäinen ja halpamainen kaksi eri asia

      • Anonyymi

        heippa extyökkärimoktargubtamielipidepankki

        naisasia saa kiehumaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        heippa extyökkärimoktargubtamielipidepankki

        naisasia saa kiehumaan?

        Siellä minun nimi en tiedä kuka Muktar on
        Vasta viesti älä menee henkilö
        Sinä huoli naisia voi voi 10000000 naisia kuollut Amerikka ja Venäjä sota jälkeen maailmasta mitä sanot heistä ja mitä Sheida sano
        Tai sinulle naiset ovat erilaisia
        Jokainen 27 h tarkoita joka päivä Amerikasta yksi nainen raiskattu mitä sanot


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Siellä minun nimi en tiedä kuka Muktar on
        Vasta viesti älä menee henkilö
        Sinä huoli naisia voi voi 10000000 naisia kuollut Amerikka ja Venäjä sota jälkeen maailmasta mitä sanot heistä ja mitä Sheida sano
        Tai sinulle naiset ovat erilaisia
        Jokainen 27 h tarkoita joka päivä Amerikasta yksi nainen raiskattu mitä sanot

        moikka manu moktar-rovaniemi suomi24

        Sinä huoli naisia voi voi 10000000 naisia kuollut Amerikka ja Venäjä sota jälkeen maailmasta mitä sanot heistä ja mitä Sheida sano
        Tai sinulle naiset ovat erilaisia
        Jokainen 27 h tarkoita joka päivä Amerikasta yksi nainen raiskattu mitä sanot


      • Anonyymi kirjoitti:

        moikka manu moktar-rovaniemi suomi24

        Sinä huoli naisia voi voi 10000000 naisia kuollut Amerikka ja Venäjä sota jälkeen maailmasta mitä sanot heistä ja mitä Sheida sano
        Tai sinulle naiset ovat erilaisia
        Jokainen 27 h tarkoita joka päivä Amerikasta yksi nainen raiskattu mitä sanot

        HAHEHE Mamu nyt minä olen suurillinen
        Lammas yritä joka toinen juutu ,Sheaida myös Mamu no hän Suomalainen papukaija mitä Suomalaiset sanoa hän sano kyllä kyllä mutta Kardox on kotka Suomalaiset pelkää vaikka ovat 1000 km kaukana
        Voi harmi Rovaniemi on kaukana Forssa kanssa


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        HAHEHE Mamu nyt minä olen suurillinen
        Lammas yritä joka toinen juutu ,Sheaida myös Mamu no hän Suomalainen papukaija mitä Suomalaiset sanoa hän sano kyllä kyllä mutta Kardox on kotka Suomalaiset pelkää vaikka ovat 1000 km kaukana
        Voi harmi Rovaniemi on kaukana Forssa kanssa

        Moktar Gubta kirjoittaa juu


      • Spermanaamaa maailmasta kuollut Paska UNCLE SAM sota jälkeen 10000000 ihmisiä
        He ovat sinulle ihan numero mutta jos joka hiiri kuolle Ukraiansta ollaan sitten surulisiä


    • Lammas et osaa vastata yrität tekee itse hauskaa ,Jos joskus katso historia joskus olen eri mieltä Muktar kanssa
      Mutta minulle hyvä idea jos sinulle kipeä Muktar kanssa juo vettä suola kanssa se auta usko minua joskus kun lammas tulee kipeä juo vettä suola kanssa se parane

      • Anonyymi

        Moktar minkä ajattelet syyksi, että
        5% muslimeista tekee 25% raiskauksista, ryöstöistä ja katuväkivallasta. Lisäksi lapseen sekaantumisen ja lasten seksuaalisen hyväksikäytön osalta maahanmuuttajien ja turvapaikkaa odottavien osuus ko. rikoksista 85%.
        Tämä aiheuttaa sekä taloudellisia kustannuksia että rahassa mittaamattomia kärsimyksiä.
        Mikäli osa muslimeista noudattaa koraania kirjaimellisesti ja sharia-lakia niin kaikkien muslimien tulee muuttaa, kuten Iso-Britannia heidät lähettää Ruandaan tehtyään sopimuksen Ruandan hallituksen kanssa. Samoin Ranskan otteet kiristyneet.
        Nyt onneksi vasemmiston valta on riisuttu.

        sodäär sanoo Moktar Gubta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moktar minkä ajattelet syyksi, että
        5% muslimeista tekee 25% raiskauksista, ryöstöistä ja katuväkivallasta. Lisäksi lapseen sekaantumisen ja lasten seksuaalisen hyväksikäytön osalta maahanmuuttajien ja turvapaikkaa odottavien osuus ko. rikoksista 85%.
        Tämä aiheuttaa sekä taloudellisia kustannuksia että rahassa mittaamattomia kärsimyksiä.
        Mikäli osa muslimeista noudattaa koraania kirjaimellisesti ja sharia-lakia niin kaikkien muslimien tulee muuttaa, kuten Iso-Britannia heidät lähettää Ruandaan tehtyään sopimuksen Ruandan hallituksen kanssa. Samoin Ranskan otteet kiristyneet.
        Nyt onneksi vasemmiston valta on riisuttu.

        sodäär sanoo Moktar Gubta

        Minä helpotan sinun päivä
        97 Mil ihmisiä kuollut Europasta 1 ja 2 maailma sota sekin oli Muslimi
        1000000 ihmisiä kuollut Amerikka sota jälkeen maailmasta sekin oli Mamu ja Muslimi
        1,5 Vuotta Sota Ukrainasta sekin Muslimi ja Mamu
        150 Vuotta Ranska ja Englanti varasti maailma sekin oli Muslmi ja Mamu
        6 Mil Juutalaiset kuollut Europasta sekin oli Muslimi ja Mamu
        Suomi hävisi Ruotsi 3-2 sekin oli Muslimi ja Mamu tuomari
        Naapuri auto akku loppu sekin oli Muslimi ja Mamu
        Sitten ihan vapaasti voit laitta mitä haluat
        Suomi 24 he uskovat kaikkia lammas ryhmä he elä kuin Papukaija


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Minä helpotan sinun päivä
        97 Mil ihmisiä kuollut Europasta 1 ja 2 maailma sota sekin oli Muslimi
        1000000 ihmisiä kuollut Amerikka sota jälkeen maailmasta sekin oli Mamu ja Muslimi
        1,5 Vuotta Sota Ukrainasta sekin Muslimi ja Mamu
        150 Vuotta Ranska ja Englanti varasti maailma sekin oli Muslmi ja Mamu
        6 Mil Juutalaiset kuollut Europasta sekin oli Muslimi ja Mamu
        Suomi hävisi Ruotsi 3-2 sekin oli Muslimi ja Mamu tuomari
        Naapuri auto akku loppu sekin oli Muslimi ja Mamu
        Sitten ihan vapaasti voit laitta mitä haluat
        Suomi 24 he uskovat kaikkia lammas ryhmä he elä kuin Papukaija

        Mihin se sun kirjoitustaito katosi Moktar Gubta ryhmä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se sun kirjoitustaito katosi Moktar Gubta ryhmä?

        Olen yksin söin kaikki Suomi 24 lammas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moktar minkä ajattelet syyksi, että
        5% muslimeista tekee 25% raiskauksista, ryöstöistä ja katuväkivallasta. Lisäksi lapseen sekaantumisen ja lasten seksuaalisen hyväksikäytön osalta maahanmuuttajien ja turvapaikkaa odottavien osuus ko. rikoksista 85%.
        Tämä aiheuttaa sekä taloudellisia kustannuksia että rahassa mittaamattomia kärsimyksiä.
        Mikäli osa muslimeista noudattaa koraania kirjaimellisesti ja sharia-lakia niin kaikkien muslimien tulee muuttaa, kuten Iso-Britannia heidät lähettää Ruandaan tehtyään sopimuksen Ruandan hallituksen kanssa. Samoin Ranskan otteet kiristyneet.
        Nyt onneksi vasemmiston valta on riisuttu.

        sodäär sanoo Moktar Gubta

        Moktar

        Eli Muktari, kyläpäällikkö jonka kansa on valinnut.
        Muistin oiken,kun olin siellä alhaalla.
        No, nenään vain ja hyvää jatkoa !


      • Yksi juttu miksi tykkään Venäjä sekoiti Europalaiset hashehe


    • Lammas Kardox on kotka ei tarvitse ryhmä

    • Anonyymi

      Kyllä on taas kehittävää keskustelua tämäkin ketju täynnä. 🤦

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Stubb siis haluaa alistaa suomalaisia naisia?

      monikulttuurisuus on rikkaus huuto hänellä

    • Anonyymi

      Afganistanissa talipaanit laittoivat asiat oikealle tolalle kun länsimaat ajettiin lopultakin sieltä pois .
      Saavat naisetkin pukeutua huiveihinsa ja totutella olemaan kotonaan , se on valtavan voimaannuttava tuollainen huivi .

      • Anonyymi

        Tarkoitatko että Afganistanissa nimenomaan feminismi on voimissaan nyt?

        Feminismi saa kaiken pahan aikaan maailmassa. Ja siksi on Afganistanissa kuin asiat mallillaan.

        Osaatko selittää miksi niissä maissa, etenkin länsimaissa jossa feminismi on voimissaan myös asiat ovat suhteellisesti paremmin kuin siellä missä feminismistä ei ole edes kuultu kun feminismi on niin kertakaikkisen demoninen liike?


    • Anonyymi

      Afgaaneilla on nyt lopultakin semmoinen yhteiskuntamuoto jonka he itse ovat itselleen verisesti taistelleet ja halunneet .
      Afganistaniin kaikkien femakoiden kannattaa matkustaa tutustumaan voimaannuttaviin huiveihin ja kaikkeen sellaiseen ihanaan .

    • Anonyymi

      Seida on semmoinen kokemusasiantuntia , kuunnellaan me vaan sitä ja opitaan .

    • Anonyymi

      Sheida Sohrabi

      Onko hän Islamin roskaa?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1849
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      190
      1507
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      168
      1386
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      933
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe