Anna anteeksi

Anonyymi-ap

Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokaisen sanasi ja tiesin jokaisen toiveesi, ja silti en voinut mitään tehdä, vaikka olisin kyllä voinut. Tiedän, koska kärsin kaikesta itsekin.

Minä en siis tullut katsomaan sinua. Se kaduttaa nyt ja kovasti. Sinä olet minulle niin rakas ja tahdon nähdä sinua. Ei kukaan muu tuoksu niin hyvälle kuin sinä. Kukaan muu ei hymyile niin ihanasti kuin sinä. Tahdon vain sut.

Tarkoitukseni on olla sinulle hyvä. Se on oikea tie. Minä kärsin tästä olotilasta ja toivon että se helpottaisi nyt, kun olen saanut ajatukseni purettua.

Tämä kaikki johtuu sinusta. Sinä olet elämäni valo ja kuivan keitaani lähde. Ilman sinua minun on hankala olla.

Rakastan sinua. Hyllyjen välissä katsoin silmiisi ja rakastuin.

78

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Ei me olla nähty kaupassa

    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi pelkäät näytänkö niin isolta tytöltä

      • Anonyymi
        UUSI

        Näytit siltä kuin vihainen vaimo katsoo kotiin myöhässä palannutta miestään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytit siltä kuin vihainen vaimo katsoo kotiin myöhässä palannutta miestään.

        Eli perus


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli perus

        Ei kai se perus voi olla. Hymyilet enemmän.😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se perus voi olla. Hymyilet enemmän.😊

        Joku voi joskus jossakin hymyilyttää toki


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytit siltä kuin vihainen vaimo katsoo kotiin myöhässä palannutta miestään.

        Hö, ois pitänyt tulla aiemmin! 🥰


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se perus voi olla. Hymyilet enemmän.😊

        Kuin ennen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin ennen?

        Et ainakaan vähempää❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ainakaan vähempää❤️

        Joo, alkaa pikkuisen parempi olo olemaan nyt jo! Kun saa lukkoja auki! 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytit siltä kuin vihainen vaimo katsoo kotiin myöhässä palannutta miestään.

        Sulla on vaimo?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytit siltä kuin vihainen vaimo katsoo kotiin myöhässä palannutta miestään.

        Haukka iski ukko läks lipettii u u v a t t i


    • Anonyymi
      UUSI

      Toi hyllyjen välissä ei oikein sovi..

      • Anonyymi
        UUSI

        Olet oikeassa. Otsikoksi kävisi paremmin, mutta sitten jäisi koko anteeksipyyntö osio. Se toki näköjään kuuluisi olla melko loppupuolella...

        Miten en tajua itseäni... koko aloitus teksteineen vaatisi pientä hienosäätöä.

        Valtavasti kiitoksia❤️


      • Anonyymi
        UUSI

        Muutenko kaikki nk sopii trollimiehen hölinäpalstalla? Mahtaa olla maaginen elämä sinulla


    • Anonyymi
      UUSI

      Mut miettikää sitä et oon täysin varma että hänen takia edes lääkkeillä en nuku (tähän ei usko edes tohtorit) mutta mä olen varma. Hän ei sata varmana nuku esim nytten.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei nukuta🙃


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nukuta🙃

        Niin tiesinkin sen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiesinkin sen

        Mitä lääkkeitä sulla on käytössä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lääkkeitä sulla on käytössä?

        En käytä vaikka on määrätty, mm. metyylifenidaattia. 🙃


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lääkkeitä sulla on käytössä?

        Unettavia Tasaavia Helpottavia perus cocktaili


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lääkkeitä sulla on käytössä?

        Minulla on lito ja ketipinor. Ja lisäksi abilify-injetio.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on lito ja ketipinor. Ja lisäksi abilify-injetio.

        Huh huh. Kovia lääkkeitä kyllä terveelle syöttävät.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on lito ja ketipinor. Ja lisäksi abilify-injetio.

        Kyllä..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh. Kovia lääkkeitä kyllä terveelle syöttävät.

        Hah, ihana, kun sanot mua terveeksi. Mä oon papereilla 100% invalidi, vaikka voisin käydä hyvin töissä. Mut tuntuu kivalle, kiitos.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä..

        Teillä on niskat jumissa eikä mitään skitsodepreesivissuuntaistabipohäiriötä. Ihan oikeasti sanon tämän. Selkäytimen kompressio aiheuttaa kipua ja harhoja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, ihana, kun sanot mua terveeksi. Mä oon papereilla 100% invalidi, vaikka voisin käydä hyvin töissä. Mut tuntuu kivalle, kiitos.

        Mutta kun sinä olet ihminen etkä paperikasa. Aito elävä ihminen, joka on täysin terve.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on niskat jumissa eikä mitään skitsodepreesivissuuntaistabipohäiriötä. Ihan oikeasti sanon tämän. Selkäytimen kompressio aiheuttaa kipua ja harhoja.

        Älä höpötä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä

        Tarkoitan vaan, että jokainen oire on parannettavissa ja pysyvästi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on niskat jumissa eikä mitään skitsodepreesivissuuntaistabipohäiriötä. Ihan oikeasti sanon tämän. Selkäytimen kompressio aiheuttaa kipua ja harhoja.

        Aa, okei. Aika mielenkiintoista. Oiskohan asianlaita niin. Haaveilen niin, et saisin elämästä otteen ja pääsisin vaikka töihin. Tuntuu, et elämä valuu hukkaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on lito ja ketipinor. Ja lisäksi abilify-injetio.

        Mä en suostunut mitään noista aloittaa...
        En kyllä muitakaan enää....

        Ooks selvitys ilman pahoi sivuvaikutuksia?
        Muutama vuos tossa aiemmin neuroleptejä ja nyt hermosto pskana ja kaikkee muuta mukavaa vaikka en oo enää kahteen vuoteen syöny.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa, okei. Aika mielenkiintoista. Oiskohan asianlaita niin. Haaveilen niin, et saisin elämästä otteen ja pääsisin vaikka töihin. Tuntuu, et elämä valuu hukkaan.

        Onko sinulla mahdollisesti keliakia tai heliko? Meinaan että ruoka jos ei imeydy niin ei elämäkään maistu, vaikka sitä on.


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mä en suostunut mitään noista aloittaa...
        En kyllä muitakaan enää....

        Ooks selvitys ilman pahoi sivuvaikutuksia?
        Muutama vuos tossa aiemmin neuroleptejä ja nyt hermosto pskana ja kaikkee muuta mukavaa vaikka en oo enää kahteen vuoteen syöny.

        Lihonnu 20-30 kg, ei yhteyttä tunteisiin, joka vuoksi muutama sairaalareissu. Mulla on pahoja elämänhallinta-ongelmia.

        Päältäpäin ihan normaalinnäköinen, kun jaksaa laittaa reippaus-maskin päälle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan vaan, että jokainen oire on parannettavissa ja pysyvästi.

        Paranna mut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Paranna mut.

        Minä parannan sinut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla mahdollisesti keliakia tai heliko? Meinaan että ruoka jos ei imeydy niin ei elämäkään maistu, vaikka sitä on.

        En osaa sanoa... Pitäs tutkia paremmin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh. Kovia lääkkeitä kyllä terveelle syöttävät.

        Mistä tiedät, kuka on terve! Ei täällä tosiaan kaikki ole terveitä, pää on sekaisin ainakin täällä ☺️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa, okei. Aika mielenkiintoista. Oiskohan asianlaita niin. Haaveilen niin, et saisin elämästä otteen ja pääsisin vaikka töihin. Tuntuu, et elämä valuu hukkaan.

        Joo mustakin tuntuu samalle. 🙁


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa... Pitäs tutkia paremmin.

        Eih. Pysähdy ota 5 minuuttia aikaa itsellesi. Keskity kehoosi ja kipukohtaan. Mieleesi tulee asioita


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä parannan sinut.

        🥹🥰🥰


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, kuka on terve! Ei täällä tosiaan kaikki ole terveitä, pää on sekaisin ainakin täällä ☺️

        Koska ei meidän saviruukkujen valaja rikkinäisiä tee.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🥹🥰🥰

        Olet aivan oikeassa. Rakkaus on suurin.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihonnu 20-30 kg, ei yhteyttä tunteisiin, joka vuoksi muutama sairaalareissu. Mulla on pahoja elämänhallinta-ongelmia.

        Päältäpäin ihan normaalinnäköinen, kun jaksaa laittaa reippaus-maskin päälle.

        Mulla katos tunteet kun söin neuroja ja muutenkin ihan hukassa elämän hallinta
        mut ku lopetin ne ni toimin paremmin..
        Saattaa johtua tosta adhd että vaikutti
        väärällä tavalla lääkkeet.
        Moni muukin mussa toimii nurinkurin
        Ja eritavalla ku muilla.

        Nyt on taas ärsyttävä vaihe ku ei oo
        maniaa ollu aikoihin...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa. Rakkaus on suurin.

        Niin…Kehossa tuntuu aina sillon niin hyvälle, kun ajattelen sinua ehkä se jostain kertoo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin…Kehossa tuntuu aina sillon niin hyvälle, kun ajattelen sinua ehkä se jostain kertoo.

        Keho on viisas. ❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nukuta🙃

        Minäkin mietin, että jos koittaisi sytytellä kynttilöitä, ne tois tunnelmaa!☺️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Keho on viisas. ❤️

        Mut mieli ei


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on niskat jumissa eikä mitään skitsodepreesivissuuntaistabipohäiriötä. Ihan oikeasti sanon tämän. Selkäytimen kompressio aiheuttaa kipua ja harhoja.

        Sivusta:
        Onko tietoa kipujen (niska, selkä) vaikutuksesta esim. bibohäiriön laukeamiseen? Minulla on häiriö ja sain sen kiputilojen jälkeen, kun mielialat sahasivat. Tein työtä, mikä vaikutti niskan ja selän alueeseen. Toki suvussa on biboa, mutta mielestäni sain liian kevyin perustein diagnoosin. Yritän purkaa sitä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on niskat jumissa eikä mitään skitsodepreesivissuuntaistabipohäiriötä. Ihan oikeasti sanon tämän. Selkäytimen kompressio aiheuttaa kipua ja harhoja.

        Kiitos tiedesta
        Voinkin pistää osan mielenongelmista selkärsnganvammojen piikkiin... ns hermosto rikki nii luultavasti se vaikuttaa myös korvien väliin
        Naiselta sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lääkkeitä sulla on käytössä?

        Et sinä täältä vastausta saa ainakaan siltä oikealta henkilöltä, työtön kojootti. Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä..

        Sait palstamieheltä hyviä vinkkejä mistä yrittää selostaa seuraavaksi, miesneiti


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, ihana, kun sanot mua terveeksi. Mä oon papereilla 100% invalidi, vaikka voisin käydä hyvin töissä. Mut tuntuu kivalle, kiitos.

        Jos olet tk eläkkeellä, sinne joutuu ja kukaan sitä seulaa ei läpäise terveenä. Tuskin edes olet.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ketä katsoit silmiin, miestä vai naista?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ransua varmaa


      • Anonyymi
        UUSI

        Sängyllä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sängyllä?

        Kyllä


    • Anonyymi
      UUSI

      Sä oot myös, anteeksi taas mun kakaramainen käytös. Se on kuin lapsi menettäisi vanhemman jos en saa pitää sua elämässä. Oot mulle kaikki kaikessa. Oot rakas, ja haluan, että oot onnellinen. Jos et mun kanssa, niin jonku toisen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei elämä kysele, ketä täällä saa rakastaa! Ei ihmisiä saa elämäänsä ja pois elämästään, vaikka niin haluaisikin! Aika kylmää toimintaa.

        Toiset ei kunnioita rajoja tai toisten kanssa keskustelunavaus on hankalaa. Mitä sanot vuosien jälkeen? Mitä sulle kuuluu? Mulle kuuluu pa#€aa kuten aiemminkin. Haluisin sunt silti elämääni enemmän kuin mitään!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei elämä kysele, ketä täällä saa rakastaa! Ei ihmisiä saa elämäänsä ja pois elämästään, vaikka niin haluaisikin! Aika kylmää toimintaa.

        Toiset ei kunnioita rajoja tai toisten kanssa keskustelunavaus on hankalaa. Mitä sanot vuosien jälkeen? Mitä sulle kuuluu? Mulle kuuluu pa#€aa kuten aiemminkin. Haluisin sunt silti elämääni enemmän kuin mitään!

        Älä vttu kuuntele muita. Ajattele!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei elämä kysele, ketä täällä saa rakastaa! Ei ihmisiä saa elämäänsä ja pois elämästään, vaikka niin haluaisikin! Aika kylmää toimintaa.

        Toiset ei kunnioita rajoja tai toisten kanssa keskustelunavaus on hankalaa. Mitä sanot vuosien jälkeen? Mitä sulle kuuluu? Mulle kuuluu pa#€aa kuten aiemminkin. Haluisin sunt silti elämääni enemmän kuin mitään!

        Puhut viisasti. Oon aina ihaillut elämänkatsomusta, ja sun vahvaa ja väkevää otetta elämään siitäkin huolimatta, et oot käynyt välillä ja aika paljonkin pohjalla. Oot aina noussut sieltä!

        Niin, mitä mulle kuuluu. Ihan ok, aika paljon arjen haasteita. Mutta pohjalta suunta vain ylös.

        Toivottavasti, en oo omalla toiminnallani kaatanut liikaa pskaa sun niskaan. Vähän luulen ja pelkään niin. Aina ei oo löytynyt myöskään oikeita sanoja.

        Haluaisin sut myös kovasti elämääni. Mun unelma päästä halaan sua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut viisasti. Oon aina ihaillut elämänkatsomusta, ja sun vahvaa ja väkevää otetta elämään siitäkin huolimatta, et oot käynyt välillä ja aika paljonkin pohjalla. Oot aina noussut sieltä!

        Niin, mitä mulle kuuluu. Ihan ok, aika paljon arjen haasteita. Mutta pohjalta suunta vain ylös.

        Toivottavasti, en oo omalla toiminnallani kaatanut liikaa pskaa sun niskaan. Vähän luulen ja pelkään niin. Aina ei oo löytynyt myöskään oikeita sanoja.

        Haluaisin sut myös kovasti elämääni. Mun unelma päästä halaan sua.

        Unelmista on tapana tulla totta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Unelmista on tapana tulla totta.

        Toivon niin kovasti. Kehossa tuntuu joka puolella, kun aattelen sua.


    • Anonyymi
      UUSI

      Minäkin rikoin sinua vastaan ja rakastan sinua ja katsoin sinua hyllyjen alta..

      Olet elämäni kuutamo..

      Toivottavasti nyt kun purin ajatuksen sinulle kasvoista kasvoihin ja sain tämän asian pois harteilta niin syyllisyys helpottaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mies, rakastan sua myös. En oo ikinä ikinä tavannut ketään sun kaltaista. Oot ajatuksissa päivin ja öin. Saispa halata ja pitää kädestä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tai istua rannalla sylikkäin, sun kädet mun ympärillä ja katsella merelle. 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai istua rannalla sylikkäin, sun kädet mun ympärillä ja katsella merelle. 🙂

        😊😊😊


    • Anonyymi
      UUSI

      Lainaan kirjoitustasi, aikaa ennen tuon porukan psykopaattitoiminnan aloitusta, minulla oli tunne että elämäni on siunattua, etenin hyvin töissä, jokainen asia mitä tein tuntui hyvälle, autoon paljon muita, olin suosittu ja minulla on paljon Vapaa aikaa ja elämäni kovin onnellista. silloinen mies aiheutti aina pettymystä ja surua, mutta uskoin että se lopettaa toimintansa ja viimein rakastaa vain minua ja elämäänne. Välillä omalle elämälle tuntui raskaalta muiden ongelmat, mutta en ikinä valittanut, minulla oli tunne ihan kuin joku olisi kanssani ja halusi minulle hyvää. kotini oli niin sanottu turvapaikkani hyvin pitkään. sitten aloittivat joka asia elämässäni pilattiin, tekivät kiusaa, olivat kiiluvat silmät jokaisessa uudessa ihmisessä ja jokaisessa joka puru minussa, ryhtyivät tekemän kiusaa myös kotiin ja töihin, sattui kaikkea ikävää, perheeni muuttui kielteiseksi, äitini ryhtyi vaatimaan ihmeellisiä asioita, mieheni muuttui pettäjästä narsistiksi, tuntui että pam ja elämäni räjäytettiin. yksi pahimmasta olitte kuitenkin te, en ollut oikein ollut tietoinen mutta jotenkin luottanut hyvyteen ja oikeudenmukaisuuteen, mutta ne henkilöt varmaan kuoli silloin 10-15 vuotta sitten ja alkoi pimeä ajanjakso, jolloin vallan ottivat psykopaatit ja rikoksinkin jakavat, ja nämä kiilisilmät, ja sen exön suku rupesi kärsimään ja haki itselleen minusta vain uhria, joskus heihin luotin, niin kuin sinuunkin, teihin, mutta en enää. Ikinä ole varastanut, aina saanut työllä kaiken, tehnyt hyviä valintoja ja oma elämä ollut aina se juttu. Mutta te tuhositte varsinkin viimeisten 4 vuoden sisään lähes kaiken. olette hakanneet vuoden kovempaa kuin koskaan. en ole ikinä yhtä psykopaattista ryhmää ja ihmisiä jotka kiusaa ja tuhoaa kuten te. En ole ikinä nähnyt yhtä hirveitä ihmisiä. Vielä 3 sitten heräsin aamuun, tuntien vapautta ja onnea. Te tuhositte senkin koska vihaatte sitä, haluatte jakaa sitä, koska olette täysin psykopaattista ja narsisteja ja varmasti elämä tuo teille pahaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      jos tehtäväsi on ollut saada minua 10 vuotta rakastumaan ja otetta sen mukaan, ja saada näpäyyettyö ja uhraamaan mt ihmisille ja heille jotka ei sitä myönnä, jotta elämä menisi paremmin. epäonnistuit, ja muista toki ovat jopa hakanneet minua jotta tuntisin ja arvostaisin teitä. valitettavasti en halua, en arvosta, en tunne mitään. En tiennyt kaikkea mutta olisit toki voinut toisin, mutta tietyt ryhmä ei olisi saanut sitten hyvää ja minulle ei olisi saatu lisää paskaa ja vietyä hyvää. Aina kun löydän miehen joka toisi hyvää ja pitäisi teidät kaukana, tai istutte ja aloitatte hakkaamisen. On se varmaan ja kamalaa olla te, tuntea noin kovaa epätoivoa jotta joku pääsee teifl uhrin roolilta pois ja on onnellinen eikä suostu ottamaan paskaa jotta saatte hyvää. on varmaan kamalaa luulla että kaikki jutut ja hyvä ihmisten elämissä johtuu teistä, paha voi johtua, mutta hyvässä vähän pahassa paljon. ja kiusaajat erikseen, vastenmielisiä, lähetän vähän kuvaa teistä minkälaisia ootte. hyvin kaukana hyvistä, kauniista ja oikeudenmukaisista ihmisistä. elämä hakattu muilta tai sen pitämiseen mylherty ihmisiä, ja tietäen haluatte vaan lisää, valmis uhraamaan ja nyljemään. ei kauheasti auta kauniit sanat ja tunne rakastan. kerran olen kohdannut ihmisen joka rakasti oikeasti ja oli hyvä, häntä ei enää ole. ja vittuämmät pyrkii estämään etten varmasti hyvää kohtssjaan, tuhoamaan kaikkea mikä itse Vahvista tuottaa onnea, jotta saisivat itse hyvää ja jutut jaettaisiin heille. hyvä tulisi heille, myös minun elämäni kautta, minä kärsisin ja menettäusin ja heille hyvää. Asiat varmasti tulee heille viime vuosista ja teoista pahoina, niin uskon, ja se on oikein.

    • Anonyymi
      UUSI

      minä en ole ikinä tavannut äitejä, jotka haluaa ideologian ja oman edun vuoksi pahaa lapsilleen haluaa pitää heidän elämänsä yhtä huonona ja estää hyvää ja onnea ja menestystä heidän elämistä, koska joku lahko tai ryhmä saa siitä hyötyä, itsensä tavoin. Olen lukenut ja katsonut elokuvia mutta en ikinä tavannut ihmisiä oikeasti jotka Haluaa uhrata ihmisiä jotta saavat itse hyvää. En ikinä tavannut narsisteja psykopaatteja jotka katsoo vierestä kuinka ihmiset hakataan ja tapetaan heidän virheistä ja ja valheista, ja ovat hyvillään, nyt se ei saa enempää, ny sekin kärsii, koska me teimme valintoja ja otimme miehiä joills huono vaikutus meidän elämään. En ole ikinä tavannut äitejä ja siskoja ja serkkuja ja, ystäviä ja hyvää toitottavis ihmisiä jotka haluaa huonoa ja epäonnea koska eivät saa mitä haluaa. yllätys minulle, varmaan vähän suojattuna elänyt, en ole ikinä tavannut ihmisiä jotka hakkaa ja tekee vuosia kiusaa koska eivät saa huomiota, mustssukkasuudesta, joiden käsikirjoitus ei mene läpi ja jotka Halua pahaa koska ihmiset ei tee kuten he haluaa. Omaa suojaavat ja haluavat rauhaa kotiin ja edetä töissä, saada rahaa ja kasvattaa elämää mutta ovat valmiita hakkaamaan muiden elämää, tappamaan, kiusaamaan, vainoamaan ja varastamaan. ette kovin hyviltä näytä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hyväksy ettet elä sitä elämää joka saatavilla alle 10%
        Ihmisistä tässämaassa .
        Niinsqnotusti harvinainen ääripää kokemus.
        Ja ole tyytyväinen tavalliseen ja tylsään elämääsi.
        Minä elän siinä 10%
        Tiedän miten erilainen elämäni on.


    • Anonyymi
      UUSI

      Entinen aviomies selitti jotain tuohon tyyliin, kun jäi kolmatta kertaa kiinni pettämisestä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niinkö miesaloittaja- hyllyjen väleissä saalisti marketeissa?


    • Anonyymi
      UUSI

      Tämä ap on todella sairas ja kieroutunut. Meni sekaisin kun ensin vaimo jätti ja tyttöystävät. Kukaan ei halua

    • Anonyymi
      UUSI

      Mistä tiedät miltä tuoksuu

    • Anonyymi
      UUSI

      Lainaan taas aloitustasi, en halua sinua koska en voi saada niitä asioita mitä haluan kanssasi. En siis rakasta sinua, olen katkera sinulle ja sinä et minua.

      Jätä siis rauhaa, voin alkaa tavoittelemaan asioita mitä haluan ja arvostan ja saamaan elämääni takaisin, jonka tuhositte ja varastitte. Ei kiinnosta elämä sinun kanssasi eikä se minkälaiseksi se muuttuisi.

      En siis rakasta sinua.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä en syytä ketään tai mitään. Käymme läpi transformaatiota/ylösnousemusta/Kristustietoisuuden tulemista ja se on vaikeaa. Mutta silti itsehän olen halunnut juurikin sen takia tänne inkarnoitua ja käydä läpi tuon h.lvetin.
      Moni sielu ei tänne päässyt, vaikka olisi halunnut.

      • Anonyymi
        UUSI

        You know palstagubbe, there are not shortcuts in da process for example one good thought and then you a good boy


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen aika varma, että et ole rikkonut häntä vastaan. Taitaa hyllyvälirakkaudet olla oman pääsi tuotetta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe