Vieläkö homeopatia huijaus

Anonyymi-ap

Jatkuu Suomessa?

10

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan niitä kourallinen jotka niihin uskoo aina vaan. Tavallinen ihminen luottaa lääketieteeseen , eikä mihinkään humuli lupuli lääkkeisiin

      • Anonyymi

        Tavallinen luottaa lääketieteeseen. Mutta kuinka se lääketiede hoitelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen luottaa lääketieteeseen. Mutta kuinka se lääketiede hoitelee?

        Yleensä lääketiede hoitelee hyvin.
        Mutta myös homeopatialla on vahvuutensa joissakin asioissa, vaikka ei se lääketiedettä korvata voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä lääketiede hoitelee hyvin.
        Mutta myös homeopatialla on vahvuutensa joissakin asioissa, vaikka ei se lääketiedettä korvata voi.

        Taitaa sen lääketieteen "hoitelut" jäädä vähäiseksi, jos ei joku immeinen ole hoitelemassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen luottaa lääketieteeseen. Mutta kuinka se lääketiede hoitelee?

        Lääketiede toteaa mikä sairaus on kysymyksessä, jos on jotain kirurgista niin pääsee leikkaukseen . Jos on jotain särkyjä vaikka selässä niin laittaa fysioterapeutille , kirjoittaa sairauskirjoitukset ihmiselle joka ei ole työkelpoinen ja laboratoriossa otetaan tarvittavat kokeet . Mitä hoitomuotoa sinulle vielä pitäisi antaa. Kyllä minä ainakin olen saanut lääkäri käynneillä aina avun, hoitamisen huolehdin itse , ehkä lepäämällä tai liikunnalla , ja syön tarvittavat lääkkeet , käynnit fysioterapeutilla ja muutamat leikkaukset ja sairaalassa toipumiset.
        Joten ihmettelen mitä hoitoa sinä kaipaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa sen lääketieteen "hoitelut" jäädä vähäiseksi, jos ei joku immeinen ole hoitelemassa!

        Se joka uskoo homeopatiaan niin uskokoon , ei ole minulta pois .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääketiede toteaa mikä sairaus on kysymyksessä, jos on jotain kirurgista niin pääsee leikkaukseen . Jos on jotain särkyjä vaikka selässä niin laittaa fysioterapeutille , kirjoittaa sairauskirjoitukset ihmiselle joka ei ole työkelpoinen ja laboratoriossa otetaan tarvittavat kokeet . Mitä hoitomuotoa sinulle vielä pitäisi antaa. Kyllä minä ainakin olen saanut lääkäri käynneillä aina avun, hoitamisen huolehdin itse , ehkä lepäämällä tai liikunnalla , ja syön tarvittavat lääkkeet , käynnit fysioterapeutilla ja muutamat leikkaukset ja sairaalassa toipumiset.
        Joten ihmettelen mitä hoitoa sinä kaipaat.

        > Lääketiede toteaa mikä sairaus on kysymyksessä....

        Kuinka se lääketiede toteaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        > Lääketiede toteaa mikä sairaus on kysymyksessä....

        Kuinka se lääketiede toteaa?

        Mene lääkikseen oppimaan!


    • Anonyymi

      Homeopatia toimii. pitäisi yhdistää kirurgiseen lääketieteeseen, ennen puukkoa. Lääketieteessä etsitään nykyään luonnosta lääkinnällisiä aineita. Kansanlääkintä ja kiinalaiset käyttäneet vuosisatoja.

      • Kiinalainen rohdostelu tapahtuu uhanalaisten eläinten osilla. Tiikerin kikkeliä on kiva puolue-elitistin natustella, jos on rahaa jäänyt yli laskettelulomasta Suomen Lapissa. Köyhemmille sitten väärennettyjä tuotteita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe