Jatkuu Suomessa?
Vieläkö homeopatia huijaus
10
531
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan niitä kourallinen jotka niihin uskoo aina vaan. Tavallinen ihminen luottaa lääketieteeseen , eikä mihinkään humuli lupuli lääkkeisiin
- Anonyymi
Tavallinen luottaa lääketieteeseen. Mutta kuinka se lääketiede hoitelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen luottaa lääketieteeseen. Mutta kuinka se lääketiede hoitelee?
Yleensä lääketiede hoitelee hyvin.
Mutta myös homeopatialla on vahvuutensa joissakin asioissa, vaikka ei se lääketiedettä korvata voi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä lääketiede hoitelee hyvin.
Mutta myös homeopatialla on vahvuutensa joissakin asioissa, vaikka ei se lääketiedettä korvata voi.Taitaa sen lääketieteen "hoitelut" jäädä vähäiseksi, jos ei joku immeinen ole hoitelemassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen luottaa lääketieteeseen. Mutta kuinka se lääketiede hoitelee?
Lääketiede toteaa mikä sairaus on kysymyksessä, jos on jotain kirurgista niin pääsee leikkaukseen . Jos on jotain särkyjä vaikka selässä niin laittaa fysioterapeutille , kirjoittaa sairauskirjoitukset ihmiselle joka ei ole työkelpoinen ja laboratoriossa otetaan tarvittavat kokeet . Mitä hoitomuotoa sinulle vielä pitäisi antaa. Kyllä minä ainakin olen saanut lääkäri käynneillä aina avun, hoitamisen huolehdin itse , ehkä lepäämällä tai liikunnalla , ja syön tarvittavat lääkkeet , käynnit fysioterapeutilla ja muutamat leikkaukset ja sairaalassa toipumiset.
Joten ihmettelen mitä hoitoa sinä kaipaat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sen lääketieteen "hoitelut" jäädä vähäiseksi, jos ei joku immeinen ole hoitelemassa!
Se joka uskoo homeopatiaan niin uskokoon , ei ole minulta pois .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääketiede toteaa mikä sairaus on kysymyksessä, jos on jotain kirurgista niin pääsee leikkaukseen . Jos on jotain särkyjä vaikka selässä niin laittaa fysioterapeutille , kirjoittaa sairauskirjoitukset ihmiselle joka ei ole työkelpoinen ja laboratoriossa otetaan tarvittavat kokeet . Mitä hoitomuotoa sinulle vielä pitäisi antaa. Kyllä minä ainakin olen saanut lääkäri käynneillä aina avun, hoitamisen huolehdin itse , ehkä lepäämällä tai liikunnalla , ja syön tarvittavat lääkkeet , käynnit fysioterapeutilla ja muutamat leikkaukset ja sairaalassa toipumiset.
Joten ihmettelen mitä hoitoa sinä kaipaat.> Lääketiede toteaa mikä sairaus on kysymyksessä....
Kuinka se lääketiede toteaa? Anonyymi kirjoitti:
> Lääketiede toteaa mikä sairaus on kysymyksessä....
Kuinka se lääketiede toteaa?Mene lääkikseen oppimaan!
- Anonyymi
Homeopatia toimii. pitäisi yhdistää kirurgiseen lääketieteeseen, ennen puukkoa. Lääketieteessä etsitään nykyään luonnosta lääkinnällisiä aineita. Kansanlääkintä ja kiinalaiset käyttäneet vuosisatoja.
Kiinalainen rohdostelu tapahtuu uhanalaisten eläinten osilla. Tiikerin kikkeliä on kiva puolue-elitistin natustella, jos on rahaa jäänyt yli laskettelulomasta Suomen Lapissa. Köyhemmille sitten väärennettyjä tuotteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439