Avautuu kymmenes luukku. Sieltä paljastuu musta aukko. ⚫
Sinne Susi imaistaan. Hyvää sunnuntaita vaan. ✌️
Kymmenes luukku
39
423
Vastaukset
Hyvää sunnuntaita mustaan aukkoon🤘🏻 svart röra.
Miksi sut on sinne imaistu? 😆mustasusi kirjoitti:
Sinne minä kuulun. Hyvää pyhäpäivän iltaa Prinsessalle.
Kiitos samoin 🫡
Taas lähti vastaus täältä... Minulle sanottiin täällä heti aamusta, että olen vanha ruma harvahammas bodaripelle ja se on takuulla joku joka on nähnyt minut. Eli sellainen mielipide minusta on näillä eräillä.
Prinsessasi kirjoitti:
Jaa? voihan olla jotain höpöhöpö sananhelinääkin.
En oikein usko sitä. Minulle on kerrottu irl että kuka näitä lukee.
mustasusi kirjoitti:
No sitten voi olla joo…
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sä kerrot itse täällä että käyt salilla lähes päivittäin. Et oo myöskään tyytyväinen hampaisiin tai muuten ulkonäköös. Että se siitä salaliittoteoriasta.
Anonyymi kirjoitti:
Sä kerrot itse täällä että käyt salilla lähes päivittäin. Et oo myöskään tyytyväinen hampaisiin tai muuten ulkonäköös. Että se siitä salaliittoteoriasta.
Ei ole salaliittoteoriaa yhtään, kun tiedän ketkä näitä on lukeneet. Totuus on minulle jo valjennut. Ja minusta ei tykätä. Pitäisi varmaan vaihtaa kaupunkia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole salaliittoteoriaa yhtään, kun tiedän ketkä näitä on lukeneet. Totuus on minulle jo valjennut. Ja minusta ei tykätä. Pitäisi varmaan vaihtaa kaupunkia.
Jani mutta sähän oot sanonut ettet voi muuttaa sun lapsien takia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onhan se, en mä oo sua nähnyt. Itse kerrot täällä ihan kaiken, vessassa käynneistä ja runkkailuista lähtien. Ja se on muuten aika typerästi toimittu. Mutta totta se, että varmasti sut tunnistaa kaikki jotka tietää sut irl. Ja ei liene vaikea selvittää henkilöllisyyttä jos se kiinnostaa, kun etunimikin on täällä yleisesti tiedossa. Mua ei niin paljon kiinnosta että viitsisin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta ethän sä asunut jyväskylässä jossa netta asuu. niin miksi sun pitäsi muuttaa sieltä kylästä pois missä sitten asutkaan. Ei sun tartte mennä jyväskylään jos se tuntuu susta pahalta.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ethän sä asunut jyväskylässä jossa netta asuu. niin miksi sun pitäsi muuttaa sieltä kylästä pois missä sitten asutkaan. Ei sun tartte mennä jyväskylään jos se tuntuu susta pahalta.
Joudun töissä käymään kuitenkin. Ja siinä kylässä minut vasta tunnistetaankin. Ei kai muuten olisi salilla tultu sanomaan mitään. Itsepähän maineeni olen pilannut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joudun töissä käymään kuitenkin. Ja siinä kylässä minut vasta tunnistetaankin. Ei kai muuten olisi salilla tultu sanomaan mitään. Itsepähän maineeni olen pilannut.
niin oot. Kannattaako elää julkisessa nettimaailmassa oikean maailman sijaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, ihan kaikkia sperman maisteluita ei kannata kirjoittaa julkisesti nettiin. Luulisin.
- Anonyymi
👩 iltaa
- Anonyymi
Olipa prismassa hiljaista 👩
- Anonyymi
Olipas prismassa hiljaista 👩
Hyvää yötä. 🕯️
Moikkamoi, kiitos🤗 Mitäpä suden päivään? 🙂
Mitä minulle. Masennusta lähinnä. Töissä mennyt koko ilta... Jotenkin vaan yritän raahustella eteenpäin. ❄️
mustasusi kirjoitti:
Mitä minulle. Masennusta lähinnä. Töissä mennyt koko ilta... Jotenkin vaan yritän raahustella eteenpäin. ❄️
Harmi.. 😕 itselläni on myös välillä hieman vaikeata. Onneksi kumminkin suurin osa päivistä on hyviä.
Hyvää yötä! Parempaa huomista päivää🥳Haaveilija39 kirjoitti:
Harmi.. 😕 itselläni on myös välillä hieman vaikeata. Onneksi kumminkin suurin osa päivistä on hyviä.
Hyvää yötä! Parempaa huomista päivää🥳Kauniita unia. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
niin johtunee netasta siitä kun netalla on poikaystävä joka ei satu olee jani
Anonyymi kirjoitti:
niin johtunee netasta siitä kun netalla on poikaystävä joka ei satu olee jani
Minua tuskin kehtaisi isälleen näyttää...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minua tuskin kehtaisi isälleen näyttää...
ei ole sitä pelkoa. et ole edes netan ystävä.
- Anonyymi
Onneksi ei tarvii kelloa laittaa soimaan 🥱👩😄
- Anonyymi
Hyvää yötä 👩❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä ja nuku hyvin. 😊
Kiitos👄👩
- Anonyymi
Nyt alkaa jo Luppakorva luppasee👩🥱 näkyillään huomiseen heido
- Anonyymi
Nytkö ootkin mustan luukun otteessa, etkä haro juurikaan vastaan imurointiasi!
Sentään ollaan uuden vuorokauden puolella ja valoa kohti mennään.
Nukkumaan koikkelehdittava pakkasyössä. Hyvää yötä.Minä vain, alistun kohtalooni. Talvipäivän seisaus on ensiviikolla, ja sitten valo voittaa pimeyden. Hyvää yötä sinullekin...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702