Kymmenes luukku

Avautuu kymmenes luukku. Sieltä paljastuu musta aukko. ⚫
Sinne Susi imaistaan. Hyvää sunnuntaita vaan. ✌️

39

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää sunnuntaita mustaan aukkoon🤘🏻 svart röra.

      Miksi sut on sinne imaistu? 😆

      • Sinne minä kuulun. Hyvää pyhäpäivän iltaa Prinsessalle.


      • mustasusi kirjoitti:

        Sinne minä kuulun. Hyvää pyhäpäivän iltaa Prinsessalle.

        Kiitos samoin 🫡


    • Taas lähti vastaus täältä... Minulle sanottiin täällä heti aamusta, että olen vanha ruma harvahammas bodaripelle ja se on takuulla joku joka on nähnyt minut. Eli sellainen mielipide minusta on näillä eräillä.

      • Jaa? voihan olla jotain höpöhöpö sananhelinääkin.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jaa? voihan olla jotain höpöhöpö sananhelinääkin.

        En oikein usko sitä. Minulle on kerrottu irl että kuka näitä lukee.


      • mustasusi kirjoitti:

        En oikein usko sitä. Minulle on kerrottu irl että kuka näitä lukee.

        No sitten voi olla joo…


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En oikein usko sitä. Minulle on kerrottu irl että kuka näitä lukee.

        Sä kerrot itse täällä että käyt salilla lähes päivittäin. Et oo myöskään tyytyväinen hampaisiin tai muuten ulkonäköös. Että se siitä salaliittoteoriasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä kerrot itse täällä että käyt salilla lähes päivittäin. Et oo myöskään tyytyväinen hampaisiin tai muuten ulkonäköös. Että se siitä salaliittoteoriasta.

        Ei ole salaliittoteoriaa yhtään, kun tiedän ketkä näitä on lukeneet. Totuus on minulle jo valjennut. Ja minusta ei tykätä. Pitäisi varmaan vaihtaa kaupunkia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole salaliittoteoriaa yhtään, kun tiedän ketkä näitä on lukeneet. Totuus on minulle jo valjennut. Ja minusta ei tykätä. Pitäisi varmaan vaihtaa kaupunkia.

        Jani mutta sähän oot sanonut ettet voi muuttaa sun lapsien takia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole salaliittoteoriaa yhtään, kun tiedän ketkä näitä on lukeneet. Totuus on minulle jo valjennut. Ja minusta ei tykätä. Pitäisi varmaan vaihtaa kaupunkia.

        Onhan se, en mä oo sua nähnyt. Itse kerrot täällä ihan kaiken, vessassa käynneistä ja runkkailuista lähtien. Ja se on muuten aika typerästi toimittu. Mutta totta se, että varmasti sut tunnistaa kaikki jotka tietää sut irl. Ja ei liene vaikea selvittää henkilöllisyyttä jos se kiinnostaa, kun etunimikin on täällä yleisesti tiedossa. Mua ei niin paljon kiinnosta että viitsisin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole salaliittoteoriaa yhtään, kun tiedän ketkä näitä on lukeneet. Totuus on minulle jo valjennut. Ja minusta ei tykätä. Pitäisi varmaan vaihtaa kaupunkia.

        Mutta ethän sä asunut jyväskylässä jossa netta asuu. niin miksi sun pitäsi muuttaa sieltä kylästä pois missä sitten asutkaan. Ei sun tartte mennä jyväskylään jos se tuntuu susta pahalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ethän sä asunut jyväskylässä jossa netta asuu. niin miksi sun pitäsi muuttaa sieltä kylästä pois missä sitten asutkaan. Ei sun tartte mennä jyväskylään jos se tuntuu susta pahalta.

        Joudun töissä käymään kuitenkin. Ja siinä kylässä minut vasta tunnistetaankin. Ei kai muuten olisi salilla tultu sanomaan mitään. Itsepähän maineeni olen pilannut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joudun töissä käymään kuitenkin. Ja siinä kylässä minut vasta tunnistetaankin. Ei kai muuten olisi salilla tultu sanomaan mitään. Itsepähän maineeni olen pilannut.

        niin oot. Kannattaako elää julkisessa nettimaailmassa oikean maailman sijaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joudun töissä käymään kuitenkin. Ja siinä kylässä minut vasta tunnistetaankin. Ei kai muuten olisi salilla tultu sanomaan mitään. Itsepähän maineeni olen pilannut.

        Joo, ihan kaikkia sperman maisteluita ei kannata kirjoittaa julkisesti nettiin. Luulisin.


    • Anonyymi

      👩 iltaa

    • Anonyymi

      Olipa prismassa hiljaista 👩

    • Anonyymi

      Olipas prismassa hiljaista 👩

      • No onhan se illalla hiljaista. Toista se on päivällä. Onneksi kohta pääsee pois.


    • Hyvää yötä. 🕯️

    • Moikkamoi, kiitos🤗 Mitäpä suden päivään? 🙂

      • Mitä minulle. Masennusta lähinnä. Töissä mennyt koko ilta... Jotenkin vaan yritän raahustella eteenpäin. ❄️


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitä minulle. Masennusta lähinnä. Töissä mennyt koko ilta... Jotenkin vaan yritän raahustella eteenpäin. ❄️

        Harmi.. 😕 itselläni on myös välillä hieman vaikeata. Onneksi kumminkin suurin osa päivistä on hyviä.

        Hyvää yötä! Parempaa huomista päivää🥳


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Harmi.. 😕 itselläni on myös välillä hieman vaikeata. Onneksi kumminkin suurin osa päivistä on hyviä.

        Hyvää yötä! Parempaa huomista päivää🥳

        Kauniita unia. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä minulle. Masennusta lähinnä. Töissä mennyt koko ilta... Jotenkin vaan yritän raahustella eteenpäin. ❄️

        niin johtunee netasta siitä kun netalla on poikaystävä joka ei satu olee jani


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin johtunee netasta siitä kun netalla on poikaystävä joka ei satu olee jani

        Minua tuskin kehtaisi isälleen näyttää...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minua tuskin kehtaisi isälleen näyttää...

        ei ole sitä pelkoa. et ole edes netan ystävä.


    • Anonyymi

      Onneksi ei tarvii kelloa laittaa soimaan 🥱👩😄

      • Joo, onneksi ei minunkaan. 🌜


    • Anonyymi

      Hyvää yötä 👩❤️

      • Hyvää yötä ja nuku hyvin. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä ja nuku hyvin. 😊

        Kiitos👄👩


    • Anonyymi

      Nyt alkaa jo Luppakorva luppasee👩🥱 näkyillään huomiseen heido

      • Nähdään 🥰


    • Anonyymi

      Nytkö ootkin mustan luukun otteessa, etkä haro juurikaan vastaan imurointiasi!
      Sentään ollaan uuden vuorokauden puolella ja valoa kohti mennään.
      Nukkumaan koikkelehdittava pakkasyössä. Hyvää yötä.

      • Minä vain, alistun kohtalooni. Talvipäivän seisaus on ensiviikolla, ja sitten valo voittaa pimeyden. Hyvää yötä sinullekin...


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3363
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2779
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2015
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1586
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe