Hei ja hyvää iltaa

Oliko yhtään ikävä? ☕❄️🤹🏼🧌

46

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää iltaa👩

      • Iltaa. Miten menee? 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Iltaa. Miten menee? 😊

        Hyvin kiitos, entä sinun👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kiitos, entä sinun👩

        Ihan ok. Yllättävän nopeasti mennyt ilta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan ok. Yllättävän nopeasti mennyt ilta.

        Miten päiväsi meni👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten päiväsi meni👩

        Rauhallisesti. Olen edelleen töissä yöhön saakka. 😌


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Rauhallisesti. Olen edelleen töissä yöhön saakka. 😌

        Justiinsa 👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa 👩

        Huomenna onkin pitkästä aikaa vapaapäivä. 🤘🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa 👩

        Onko sinulla töitä?


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­N­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18155992D

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      huomionhakuinen kyllä näytät olevan. Kannattaisko hankkia niitä ystäviä siellä netin ulkopuolella

      • Se on vaikeaa ja monimutkaista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on vaikeaa ja monimutkaista.

        ai vastata netissä aluksi kaverinhakuilmoitukseen. Mikä siinä on monimutkaista. oot vaan helvetin laiska


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai vastata netissä aluksi kaverinhakuilmoitukseen. Mikä siinä on monimutkaista. oot vaan helvetin laiska

        En minä nyt kaipaa mitään random kaveria.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä nyt kaipaa mitään random kaveria.

        voi vittu. miten sä olet tutustunut sun kavereihin. tiesitkö heistä heti kaiken. Kuule jani kun tutustumalla se alkaa se kaveruus. sun pitäis tietää ihmisestä kaikki etukäteen ilman että oot kysynyt mitään. Ei ole ihme ettei sulla ole ystäviä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä nyt kaipaa mitään random kaveria.

        mikäs tämä brunetti tyttö on. Taidat tietää hänestä jo kaiken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi vittu. miten sä olet tutustunut sun kavereihin. tiesitkö heistä heti kaiken. Kuule jani kun tutustumalla se alkaa se kaveruus. sun pitäis tietää ihmisestä kaikki etukäteen ilman että oot kysynyt mitään. Ei ole ihme ettei sulla ole ystäviä.

        Se tutustuminen siinä sitä vaikeinta onkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mikäs tämä brunetti tyttö on. Taidat tietää hänestä jo kaiken.

        En tiedä hänestä juuri mitään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se tutustuminen siinä sitä vaikeinta onkin.

        oot sä oikeesti noin avuton 51 vuotias aikuinen . sä voit kysyä eism harrastuksista,töistä. oot sä jani oikeesti noin tyhmä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tiedä hänestä juuri mitään...

        oon huomannut ettet osaa tutustua ihmisiin. puhut vain omista tekemisistä. Sä voit kysyä brunetilta työjuttuja,harrastuksia,perheestä.... voi vittu kun aikuista miestä pitää neuvoa


    • Anonyymi

      Iltaa, 🐔
      Syökää suklaata, toivoo piparimies...luki mainoksessa 😄

      • Iltaa. No jopas on taas keksitty. 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Iltaa. No jopas on taas keksitty. 😄

        mitä nää palstanaiset on jos eivät ole random tuttavuuksia. mitä sä tiedät kanasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä nää palstanaiset on jos eivät ole random tuttavuuksia. mitä sä tiedät kanasta?

        Oletko ihastunut suteen vai miten ihmeessä sua kiinnosta hänen elämä ja tunteet näin hirveesti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä nää palstanaiset on jos eivät ole random tuttavuuksia. mitä sä tiedät kanasta?

        Luulin häntä "kaivatuksi" kauan sitten... Jos hän on se sama, jonka kanssa kirjoittelin täällä 2 vuotta sitten... Ei tietysti voi tietää...


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oletko ihastunut suteen vai miten ihmeessä sua kiinnosta hänen elämä ja tunteet näin hirveesti?

        En ole ihastunut. Jani ihmettelee kun naiset ei kiinnostu hänestä. Tuli vaan mieleen ettei varmaan kiinnostu kun janilla ei ole kiinnostusta tutustua koska hän ei tuhlaa aikaa tutustumiseen. Hänen pitää tietää naisesta kaikki etukäteen ilman että tutustuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luulin häntä "kaivatuksi" kauan sitten... Jos hän on se sama, jonka kanssa kirjoittelin täällä 2 vuotta sitten... Ei tietysti voi tietää...

        niin mitä sitä tutustumaan turhaa. elä sitten epäteitosiuudessa koska et halua tuhlata aikaa tutustumiseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin mitä sitä tutustumaan turhaa. elä sitten epäteitosiuudessa koska et halua tuhlata aikaa tutustumiseen

        Kaikki eivät halua täällä kertoa itsestään juuri mitään. Syystäkin, kun tätä voi lukea koko maailma. Aika huono alusta tutustumiseen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luulin häntä "kaivatuksi" kauan sitten... Jos hän on se sama, jonka kanssa kirjoittelin täällä 2 vuotta sitten... Ei tietysti voi tietää...

        Joo, olin 🕊️silloin. Ja en kuitenkaan esittänyt mitään...kyllä ymmärsit, että olen vanha...ja nainen. Ärsyynyin sinun, vaihtelevaan ilmaisuun.🐔


      • mustasusi kirjoitti:

        Kaikki eivät halua täällä kertoa itsestään juuri mitään. Syystäkin, kun tätä voi lukea koko maailma. Aika huono alusta tutustumiseen.

        Ja kun jopa Tinderissä törmää samaan ongelmaan. Ei suljetussakaan ympäristössä, kukaan halua keskustella mistään... Saati nähdä oikeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, olin 🕊️silloin. Ja en kuitenkaan esittänyt mitään...kyllä ymmärsit, että olen vanha...ja nainen. Ärsyynyin sinun, vaihtelevaan ilmaisuun.🐔

        Oikein tunnistun sinut sitten. Anteeksi pyydän uudelleen sitä minun käytöstäni silloin. Olin rakastunut ja epätoivoinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaikki eivät halua täällä kertoa itsestään juuri mitään. Syystäkin, kun tätä voi lukea koko maailma. Aika huono alusta tutustumiseen.

        mitä sun sähköpostille on tapahtunut?


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä sun sähköpostille on tapahtunut?

        Eihän se ketään kiinnosta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja kun jopa Tinderissä törmää samaan ongelmaan. Ei suljetussakaan ympäristössä, kukaan halua keskustella mistään... Saati nähdä oikeasti.

        eli sähköpostilla tai puhelimella on sama juttu. miten sä luulet että teinit tutustuu suhun kun sä et käytä sähköpostia etkä puhelinta. oot heti pannaanko ai ei no heippa sitten ja seuraava sitten jonosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli sähköpostilla tai puhelimella on sama juttu. miten sä luulet että teinit tutustuu suhun kun sä et käytä sähköpostia etkä puhelinta. oot heti pannaanko ai ei no heippa sitten ja seuraava sitten jonosta

        En ole lähestynyt ketään tuohon tyyliin. En ole lähestynyt ketään, viimeiseen kahteen vuoteen, millään tavalla. Koska en usko ketään kiinnostavan.


      • mustasusi kirjoitti:

        En ole lähestynyt ketään tuohon tyyliin. En ole lähestynyt ketään, viimeiseen kahteen vuoteen, millään tavalla. Koska en usko ketään kiinnostavan.

        Ja tunteet ovat olleet ihan toisaalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oikein tunnistun sinut sitten. Anteeksi pyydän uudelleen sitä minun käytöstäni silloin. Olin rakastunut ja epätoivoinen.

        Selvä🐔 ole hyvä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole lähestynyt ketään tuohon tyyliin. En ole lähestynyt ketään, viimeiseen kahteen vuoteen, millään tavalla. Koska en usko ketään kiinnostavan.

        no miksi sä haukut itseäsi ja 40 vuotta täyttäneet naiset jos sulla ei ole edes kiinnostusta tutustua.vai haetko vaan huomiota näiltä palstanaisiltasi kun haukut itseäsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja tunteet ovat olleet ihan toisaalla.

        mutta nyt sä voit mennä eteenpäin kun netalla on poikaystävä, Hän ei eroa sun takia poikaystävästään.


    • Anonyymi

      meneehän ne päivät siinä että ilmottaa lähtevänsä töihin ja lähtevänsä töistä kotiin ja wau juo kahvia.

      • 😄😅☕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        😄😅☕

        oiiiiiiiiiiiiiiii kupissa on kahvia. ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oiiiiiiiiiiiiiiii kupissa on kahvia. ihanaa

        juotko vaan kupillisen vai juotko vielä toisen kupillisen. mua kiinnostaa


    • Anonyymi

      jani juotko vielä toisen kupillisen. Voitko sen paljastaa vai onko liian henkilökohtainen asia

      • En jaksa enää juoda.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En jaksa enää juoda.

        no juot sitten huomenna


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2132
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      376
      1576
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      1030
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      999
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      963
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      818
    Aihe