Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ensimmäisenä tulee mieleen. Naiselle vuosien takaa.
Olet saanut kyllä tunnisteita
20
1852
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sitten ei varmaan lue näitä
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti käy, muutan en osaa nyt toivoa.
- AnonyymiUUSI
En tiedä olenko kyseinen nainen mutta semisti alkaa pelottaa tunnisteet joita olen itsestäni täällä nähnyt ja myös se minun kopiointi mitä täällä (ivallisesti?) tehdään.
Ilmiannan kaiken minkä tajuan.
Haluaisin tämän loppuvan. - AnonyymiUUSI
Onkohan oikea paikka setviä ihmissuhteita.
- AnonyymiUUSI
Irl ei ole kontaktia eikä mahdollisuutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Irl ei ole kontaktia eikä mahdollisuutta.
Miksei ole mahdollisuutta?
Varmasti on jokin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ole mahdollisuutta?
Varmasti on jokin.On pettäjä ja luulee saavansa turpaan toi apgubbe!
- AnonyymiUUSI
Tunnistamista, en nyt tunnista mitään enää. Olen arjessa kiinni ja ei ole mitään "mielessä".
- AnonyymiUUSI
Jos hän on päästänyt irti? Itse täällä olin yhden menneisyyden miehen vuoksi, mutta ei olla nyt nähty. Ei enää pyöri mielessä ja on uudet kuviot. Päätin lopettaa haaveilun mahdottomasta ja alkaa elää.
A - AnonyymiUUSI
Ei täällä ole näkynyt selviä tunnisteita. Suurin osa vaan voi tapahtua kaikille ympäri suomen
- AnonyymiUUSI
Mä en ainakaan ole nähnyt mitään mitä voisi pitää selvinä tunnisteita, itselleni tai kenellekään muullekaan. Yleisiä ja ympäripyöreitä asioita täällä jaetaan.
- AnonyymiUUSI
Kerro sinä, miksi minun pitäisi tuoda itseäni koko ajan esille? Emme ole enää tekemisissä ja olen eri alalla nykyään.
- AnonyymiUUSI
No kerropa itsellesi,ei sua kukaan kaipaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerropa itsellesi,ei sua kukaan kaipaa!
No miksi sitten olen taas bylsimässä yhtä naisistani, samalla kun luen teidän säälittävien ruttu-Ullien vinkumista😂
(Kaviaaria keisarille nämä kyyneleet) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten olen taas bylsimässä yhtä naisistani, samalla kun luen teidän säälittävien ruttu-Ullien vinkumista😂
(Kaviaaria keisarille nämä kyyneleet)Siinä taas pöljä luulee olevansa joku 😂 taidat käydä vielä äitis tissimaidolla 👶🏻
- AnonyymiUUSI
Rakkaus velvoittaa, siis jos sitä on.
- AnonyymiUUSI
Miksi etit jotain naista tästä perslävestä. Etkö muuta paikkaa tiedä, insta, naamakirja tmv. Eikö sulla ole numeroa, että voit pistää viestin. Ketä naisia täällä muka olis. Ei naiset viihdy tälläsissä paikoissa.
- AnonyymiUUSI
Mietin jos se olisi toivottavaa.
- AnonyymiUUSI
Kaipaan sinua, yhä uudestaan ja uudestaan, ja silti, olen mitä olen, 😍😍
- AnonyymiUUSI
Naiset hakee positiivista huomiota, ei ne viihdy tälläsissä paikoissa. Jotku ei hiffaa sitä eikä saa naista ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412591Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3952090Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201832Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1191583Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151511Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 731005
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915