Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ensimmäisenä tulee mieleen. Naiselle vuosien takaa.
Olet saanut kyllä tunnisteita
43
5580
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten ei varmaan lue näitä
- Anonyymi
Toivottavasti käy, muutan en osaa nyt toivoa.
- Anonyymi
En tiedä olenko kyseinen nainen mutta semisti alkaa pelottaa tunnisteet joita olen itsestäni täällä nähnyt ja myös se minun kopiointi mitä täällä (ivallisesti?) tehdään.
Ilmiannan kaiken minkä tajuan.
Haluaisin tämän loppuvan. - Anonyymi
Onkohan oikea paikka setviä ihmissuhteita.
- Anonyymi
Irl ei ole kontaktia eikä mahdollisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irl ei ole kontaktia eikä mahdollisuutta.
Miksei ole mahdollisuutta?
Varmasti on jokin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ole mahdollisuutta?
Varmasti on jokin.On pettäjä ja luulee saavansa turpaan toi apgubbe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pettäjä ja luulee saavansa turpaan toi apgubbe!
Onko sinulla jokin funktio palstagubbe kirjoitella ajoittain ihan itse itsestäsi näin?
- Anonyymi
Tunnistamista, en nyt tunnista mitään enää. Olen arjessa kiinni ja ei ole mitään "mielessä".
- Anonyymi
Jos hän on päästänyt irti? Itse täällä olin yhden menneisyyden miehen vuoksi, mutta ei olla nyt nähty. Ei enää pyöri mielessä ja on uudet kuviot. Päätin lopettaa haaveilun mahdottomasta ja alkaa elää.
A - Anonyymi
Ei täällä ole näkynyt selviä tunnisteita. Suurin osa vaan voi tapahtua kaikille ympäri suomen
- Anonyymi
Mä en ainakaan ole nähnyt mitään mitä voisi pitää selvinä tunnisteita, itselleni tai kenellekään muullekaan. Yleisiä ja ympäripyöreitä asioita täällä jaetaan.
- Anonyymi
Tämä juuri. Palstalla moni voi olla "nainen vuosien takaa". Ei se kerro mitään.
- Anonyymi
Kerro sinä, miksi minun pitäisi tuoda itseäni koko ajan esille? Emme ole enää tekemisissä ja olen eri alalla nykyään.
- Anonyymi
No kerropa itsellesi,ei sua kukaan kaipaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten olen taas bylsimässä yhtä naisistani, samalla kun luen teidän säälittävien ruttu-Ullien vinkumista😂
(Kaviaaria keisarille nämä kyyneleet) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten olen taas bylsimässä yhtä naisistani, samalla kun luen teidän säälittävien ruttu-Ullien vinkumista😂
(Kaviaaria keisarille nämä kyyneleet)Siinä taas pöljä luulee olevansa joku 😂 taidat käydä vielä äitis tissimaidolla 👶🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten yhtään näe koomisuuttasi kuin urputat aina vain tähän sedän yksinpuheluun. Ainoa mitä tästä rutinistasi saa irti on se, että ns virtautat inasen liikaa kaikkea tämän nk palstasuosion 🥱kautta. Köy jo sääliksi aikuisen naisen taantumista kekaran tasolle. Menisit vaikka ulkoilemaan välillä tai muuta. Lempeydellä TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Kaviaaria keisarille nämä kyyneleet)Niin, tätä näkökulmaa pläski tuskin haki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tätä näkökulmaa pläski tuskin haki.
Joo ei sais tietenkään vajota tälle tasolle, mutta kyllähän se hirman närästää lukea kakin eukon juttuja sua ei huoli kukaan et ole mitään kyn tietää kenelle näiden palstasedälle avautumisten ajattelee menevän. Mutta olen varmaan kohtuuton kaiken maailman nihkeillä kaksoisstandardeilla ajateltuna esim. No siis voi ei ja syvä niiaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei sais tietenkään vajota tälle tasolle, mutta kyllähän se hirman närästää lukea kakin eukon juttuja sua ei huoli kukaan et ole mitään kyn tietää kenelle näiden palstasedälle avautumisten ajattelee menevän. Mutta olen varmaan kohtuuton kaiken maailman nihkeillä kaksoisstandardeilla ajateltuna esim. No siis voi ei ja syvä niiaus
Kas jos frouvain pärekoria ym kantaa saan katumusharjoituksen muodossa vai oliko tämä jo 2000-luku
- Anonyymi
Rakkaus velvoittaa, siis jos sitä on.
- Anonyymi
Miksi etit jotain naista tästä perslävestä. Etkö muuta paikkaa tiedä, insta, naamakirja tmv. Eikö sulla ole numeroa, että voit pistää viestin. Ketä naisia täällä muka olis. Ei naiset viihdy tälläsissä paikoissa.
- Anonyymi
Totuus puhuu. Trollit ja ukkelit sekoilee täällä. Täysin irti todellisuudesta, naisista, rakkaudesta jotain säälittäviä por*operttejä, osa vielä esittää ns
kiimaista naista, mikä on runkku-urpojen elämän huipentuma varmaan - sivusta
- Anonyymi
Mietin jos se olisi toivottavaa.
- Anonyymi
Kaipaan sinua, yhä uudestaan ja uudestaan, ja silti, olen mitä olen, 😍😍
- Anonyymi
Olet mitä olet ja minä olen mitä olen 😘
Hyvää pikkujoulua❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mitä olet ja minä olen mitä olen 😘
Hyvää pikkujoulua❤️Olen ymmärtänyt viestisi, miten rohkenen tuoda tunteeni esiin sinua kohtaan. Ajattelen sinua joka hetki.
- Anonyymi
Naiset hakee positiivista huomiota, ei ne viihdy tälläsissä paikoissa. Jotku ei hiffaa sitä eikä saa naista ikinä.
- Anonyymi
Kuka itse olet?
Ja mitä vihjaat?
Tiedätkö edes,kuka sinun todellinen äitisi on?
Onko sillä väliä enää?
Mitä vielä kysyisin,
Pystyisin puhumaan vasta sitten sinulle,kun olet lopettanut minun matkimiseni.
Ei se ole kivaa,jos joutuu identiteetittömälle puhumaan ensiksikin. - Anonyymi
Merkit eivät ole olleet tarpeeksi selkeitä. Välillä olen nähnyt merkkejä hänestä, ehkä itsestänikin, mutta ne eivät ole suoraan viitanneet että juuri minä olisin hänen kaivattu. Voi kaipailla ihan jotain muuta, tai olla kaipaamatta yhtään ketään.
- Anonyymi
Tämä tosiaan väärä paikka tutustumiseen.
- Anonyymi
Naiset ei yleensä ole niin epätoivoisia ettäkö tällaisesta paikasta joutuisivat seuraa etsimään elleivät etsi jotakuta tiettyä
- Anonyymi
Minulla on uusi.
- Anonyymi
Sinä et edes tiedä kuka aloittaja on. Come on! 🤣
Parhaiten tulet asioista ja totuudesta selvyyteen tuolla live maailmassa. Täällä on kaikki anonyymeinä, poteroissaan ja palstaharhoissaan.
- Anonyymi
Nämä IKÄVÄ-osaston kirjoitukset ovat harvinaisen ilmassa leijuvia.
Kirjoittajat ovat lätkääntyneet johonkuhun ihastukseensa ja
uskovat (=kuvittelevat) että hän on täällä ja kommunikoivat
hänen kanssaan ja kaikki haaveet elävät - vaikka todellisuudessa
ei tapahdu minkäänlaista kontaktia eikä synny alkeellistakaan
yhteyttä - koska hän ei ole täällä tänään - eikä ollut eilenkään -
ei koskaan.
Menkää reaalimaailmaan täältä, muuten jäätte ikuisesti
naimattomiksi vailla yhdenkään toiveen täyttymistä!Se on totta. Itsekin harhoissani aiemmin ja todella kuvittelin vaikka mitä. Karu oli totuus myöhemmin, kun livejutut kertoi ihan kaikkea muuta.
- Anonyymi
Ei o välttis nähny sun kirjoituksia
- Anonyymi
Hitto, kun vieläkin tuntuu oudolta. Onkohan tää sama juttu, kun eräs baletti tanssija sanoi OOPPERATALON ymmärtämisestä minulle, että tule kerran katsomaan, niin sitten ymmärrät. Kävin sitten katsomassa yhden esityksen ja vieläkin olen sitä mieltä, saa Vantaa-joessa virrata reilusti vettä ennen seuraavaa käyntiä
Sama tällä palstalla käynti - Anonyymi
Jokainen voi olla jollekin nainen vuosien takaa. Tajua myös että 99% ihmisistä vierailee nettipalstoilla satunnaisesti. Asiat
ei selviä huuhtelemalla tuuleen. On nähtävä vaivaa jos mielii palata menneisyyteen. - Anonyymi
Olen käynyt täällä ihan eri ihmisen vuoksi. Nyt kun pidän häneen yhteyttä irl niin tämä palsta on lähinnä vain ajanvietettä. En kaipaa enää ketään.
Olen kyllä tunnistanut itseni varmuudella kirjoituksista joita täällä on ollut sillä ne ovat olleet niin spesifejä, mutta koska vihjeet ovat liittyneet vain minuun eikä niissä ole tuotu esille selkeitä vihjeitä kirjoittajasta niin enhän minä tiedä mitä vastata kun en tiedä kenestä kyse. - Anonyymi
Olisiksää vaan arvannu ny vähä väärin?
Emmä oo ollu täälä koskaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi415959Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273233- 522118
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin241120- 591081
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän601008Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32986- 133921
- 40873
Ilmoitus 8.2.2025, klo 6.15
Ilmoitus 8.2.2025, klo 6.15 (S24 keskustele helluntailaisuudesta) Ikävä tehtäväni on tuoda saatu ilmoitus, koskien t178862