Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
Oletko jo luovuttanut?
110
1323
Vastaukset
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Miksi painat jarrua koko ajan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi painat jarrua koko ajan?
Miten niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?
Minähän se olen suoraa tietä mennyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän se olen suoraa tietä mennyt...
Kaikkein mieluiten pelaisin sinun kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein mieluiten pelaisin sinun kanssasi.
Kenen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa?
Julian tietysti. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julian tietysti. 🙂
Sitten olen väärä ihminen. Toivottavasti saat Julian.
- Anonyymi
Onko se luovuttamista jos ei vain halua enää?
- Anonyymi
Se on varmaan sitten eri asia. En ole Ap.
- Anonyymi
Ei tietenkään ole. Luovuttaminen tarkoittaa, että luopuu jostain turhasta haikailusta.
- AnonyymiUUSI
Miksi roikut siinä vielä?
- Anonyymi
Pitäisi, mutta joku typerä toivon kipinä aina ilmestyy jostain uudelleen 😖
- Anonyymi
Kohta juhlitaan, kun päästään eroon kaikesta vanhasta kuormasta.🐤
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohta juhlitaan, kun päästään eroon kaikesta vanhasta kuormasta.🐤
Tulispa ja olispa mies, joka olis noin lohduttava ja positiivinen , jonka olkapäähän vois nojata. Sanoisi rauhallisella äänellä, että rakas, kaikki muuttuu kohta paremmaksi ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulispa ja olispa mies, joka olis noin lohduttava ja positiivinen , jonka olkapäähän vois nojata. Sanoisi rauhallisella äänellä, että rakas, kaikki muuttuu kohta paremmaksi ❤️
Lupaa liikoja jos lupaa että kaikki muuttuu paremmaksi ei ole yhtä yksittäistä asiaa jonka voi luvata varmasti jos siihen liittyy yksikin ihminen itsensä lisäksi
- Anonyymi
Olen luovuttanut. Henkilö ei ollut sellainen kun kuvittelin. Vaikka en olisi sairastunut niin sama homma.
- Anonyymi
Mitään ei ole vielä kunnolla edes alkanu.
En siis ole vielä voinut luovuttaakaan.
Enkä aio myöskään! - Anonyymi
On syntiä himoita toisen omaa!
- Anonyymi
Älä sitten tee niin.
- Anonyymi
Vain uskovaisille 😈
Minun kaipaamani on tosin vapaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten tee niin.
Jopa sinulla on taas näytön paikka ennen kukon laulua ku palstan hengellistä esittävä setä vähän pamlaa täällä. Huomaa, ettet ole tässä maailmassa jos kuvittelet pyörittäväsi falsenarratiiviasi jonkun kälyisen keskustelupalstan kautta
- Anonyymi
Ai että joko nyt? Joko nyt? Vai joko? Ja toinen aiemmin: menikö poikki? Tuliko ero? Nytkö tuli ero? Ja sit aletaan pyöriin tos kulmilla, ilmeisesti hypätään kaulaan, "kun teille nyt tuli se ero, eikö niin?", ottiko kumpiki loparit? Että voi seurata irl? Kumpikin eksä on jotain stanan sxihulluja! Mua haukutaan ilmeisesti kylmäks ja tunteettomaks täällä, kun nää meidän rajut rouvat on niin ihkuja pehmeitä pupuja🐇🐇. Voi hankkikaa se elämä ennen eläkeikää... Nyt mukavaa päivää hänelle!
- Anonyymi
Kumpaa kaipaat? No sitä idioottia joka sotkeutuu asioihin ja toivoo että eroat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa kaipaat? No sitä idioottia joka sotkeutuu asioihin ja toivoo että eroat?
Millähän logiikalla tai kompentenssilla sinä oikein vastailet näihin palstasedän mielikuvituksellisiun säkeisiin vailla mitään punaista lankaa? Jos näitä nk vaihtoehtoja ym olisi kaksi, niin mikä se eroon tai eroamiseen liittyvä tulokulma mahtaisi olla? Pelottavaa tekstiä suorastaan
- Anonyymi
Meidän kohdalla ei ole varsinaisesti vielä alkanutkaan. Ei todella aio luovuttaa.
- Anonyymi
🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Luovutin jo yli 20-vuotta sitten, naisen tunne elämä oli latistunut täysin.
- Anonyymi
Ei sillä että tällä lätinällä oisi mitään resonoivaa vaikutusta, mutta tämä mielenvikaiseksi tai vialliseksi tankkaaminen tuntuu olevan toisten juttu kun hommat ei menekään ku strömsöössä. Näissä tapauksissa nainen voi olla tyytyväinen, että onpa hyvä kun tämä meni näin. Tämä kommentti on siis täysin skaalattavissa kaikenlaiseen pohdiskeluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä että tällä lätinällä oisi mitään resonoivaa vaikutusta, mutta tämä mielenvikaiseksi tai vialliseksi tankkaaminen tuntuu olevan toisten juttu kun hommat ei menekään ku strömsöössä. Näissä tapauksissa nainen voi olla tyytyväinen, että onpa hyvä kun tämä meni näin. Tämä kommentti on siis täysin skaalattavissa kaikenlaiseen pohdiskeluun.
Mielen sairauksia on irl. Onko ne joku tabu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, miksi pitäisi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinänsä, mutta pointti olikin keijo-elmeri-raimo mikä lie siinä, että millä valtuuksilla kukakin luulee voivansa muita nk diagnosoida. Sinulle taisi mennä ihon alle tämä kommentti kun vaihdoit tavallaan aiheesta aivan toiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinänsä, mutta pointti olikin keijo-elmeri-raimo mikä lie siinä, että millä valtuuksilla kukakin luulee voivansa muita nk diagnosoida. Sinulle taisi mennä ihon alle tämä kommentti kun vaihdoit tavallaan aiheesta aivan toiseen
Osu ja uppos 👾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osu ja uppos 👾
Jos näi kerran koet👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On ne joillekin suomen valtiolle ainakin eihän valtio voi missään nimessä tunnustaa palkkaavansa hulluja joutuisivat kenties kansanedustajat itsekin asian tunnustaa nääs olevansa sekopäitä mä opin sen silloin aikanaan kun sain isäni tappajan taustoista tietää
- Anonyymi
Sama kun sanoisi lottovoittajana, että ei kiitos sittenkään. Ei onnistu.
- Anonyymi
Mikä sulla on? Mitä sä et ymmärrä, esimerkiksi omasta vastuustasi, tai ymmärryskyvystäsi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sulla on? Mitä sä et ymmärrä, esimerkiksi omasta vastuustasi, tai ymmärryskyvystäsi?
Läpäläpäläpälä kuukkeli
- Anonyymi
Olen luovuttanu aikalailla kaikkien ihmisten suhteen. On niin paljon helpompaa olla ihan oman perheen kesken ja muuten erakkoperhe. En tietenkään perheeltä vaadi erakoitumista, mutta itse olen parikymmentä vuotta reilut lopettanut muut ihmissuhteet tai pienentänyt ne lähinnä viestimiin käytävään juttuun.
Ketään ei huvita mennä tapailemaan eikä kutsua kylään. Mutta hyvin se parikytä vuotta on menny näinkin pienillä ihmissuhteilla. Töissä kun on aina saanu yliannostuksen ihmisiä, niin ei niitä vapaalla enää kaipaa mihinkään.
Jasu- Anonyymi
Ja kuvitteelliset muksut on tyytyväisiä ja sitä rataa, mielikuvitushahmojen kautta elävä mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuvitteelliset muksut on tyytyväisiä ja sitä rataa, mielikuvitushahmojen kautta elävä mies?
Jotkut ovat aikaan saavia irl. Kaltaisiatasi ei voi samaa sanoa.
- AnonyymiUUSI
Kuinka sinulle noin kävi?
-Anneli- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka sinulle noin kävi?
-Anneli-Väsymisestä ihmisten kanssa touhottamiseen. Oon jossain asioissa poikkeava enemmistöstä ja en jaksa multitaskaamista ja sähköjänis mentaliteettia elää. Sairaudet uuvuttaa ja pahenee vaan, jos stressaan ihmisistä.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väsymisestä ihmisten kanssa touhottamiseen. Oon jossain asioissa poikkeava enemmistöstä ja en jaksa multitaskaamista ja sähköjänis mentaliteettia elää. Sairaudet uuvuttaa ja pahenee vaan, jos stressaan ihmisistä.
JasuOnpa ikävä kuulla. Onko sinulla kuitenkin siis jotain perhettä jotka ovat läheisiä?
Oletko vielä työelämässä? Vai sairauksia takia eläkkeellä tai jotain?
Anteeksi kysely, oli vain ikävä lukea minkälaista sinulla on..
Itse olen eläkkeellä mielenterveyden ja muiden sairauksien takia. Jonkin verran on läheisiä ja koira ja muutama ystävä joiden kanssa välillä tavataan.
Olen kyllä myös paljon yksin kotona kotitöiden ja harrastusten parissa.
En ole jaksanut hankkia lisää seuraa. Välillä on kuitenkin kaipuu saada ystäviä, mutta näköjään kaikille ei niitä löydy tarpeeksi.
-Anneli -
Olen kyllä paljon yksinkin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ikävä kuulla. Onko sinulla kuitenkin siis jotain perhettä jotka ovat läheisiä?
Oletko vielä työelämässä? Vai sairauksia takia eläkkeellä tai jotain?
Anteeksi kysely, oli vain ikävä lukea minkälaista sinulla on..
Itse olen eläkkeellä mielenterveyden ja muiden sairauksien takia. Jonkin verran on läheisiä ja koira ja muutama ystävä joiden kanssa välillä tavataan.
Olen kyllä myös paljon yksin kotona kotitöiden ja harrastusten parissa.
En ole jaksanut hankkia lisää seuraa. Välillä on kuitenkin kaipuu saada ystäviä, mutta näköjään kaikille ei niitä löydy tarpeeksi.
-Anneli -
Olen kyllä paljon yksinkinMarjaliisa
- Anonyymi
Aikalailla. Joskus pitää antaa vaan olla
- Anonyymi
Silloin tiesin joskus ettei mitään tule olemaan, ei ikävää.
Olen luovuttanut kokolailla kaikessa.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa susi masennukselta. 😳 Toki noita vaikeita aikoja tulee itse kullekin silloin tällöin mutta oon vähän huolestunut.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa susi masennukselta. 😳 Toki noita vaikeita aikoja tulee itse kullekin silloin tällöin mutta oon vähän huolestunut.
Kyllä tää tästä joskus 🥲
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä tää tästä joskus 🥲
Selkä suoraksi ja pää pystyyn 🫂
- Anonyymi
Tekisi mieli luovuttaa tästä id.iootin roolista mutta katsotaan nyt loppuun 🤭
- Anonyymi
Onko käsikirjoitusta vielä pitkästikin jäljellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko käsikirjoitusta vielä pitkästikin jäljellä?
No kyllä tässä vielä toiset pari vuotta vierähtää hyvin nopeasti. Kunhan muistaa hönönä laitella ristiriitaista kontenttia eetteriin niin kukaan ei osaa sanoa että mikä maa mikä valuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä tässä vielä toiset pari vuotta vierähtää hyvin nopeasti. Kunhan muistaa hönönä laitella ristiriitaista kontenttia eetteriin niin kukaan ei osaa sanoa että mikä maa mikä valuutta.
Voi ei, jaksamisia jos ei meinaa tämä yhden palstasedän valtaama keskustelupalsta aueta👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, jaksamisia jos ei meinaa tämä yhden palstasedän valtaama keskustelupalsta aueta👍
Aukeaahan se, kuten sanoin arvon toveri. Ristiriitaisuus on avain guben mentaaliseen romahdukseen ellei fyysinen ehdi ennen ja todnäk ehtii
- Anonyymi
Miksi esität idioottia? Saatko palkkaa siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aukeaahan se, kuten sanoin arvon toveri. Ristiriitaisuus on avain guben mentaaliseen romahdukseen ellei fyysinen ehdi ennen ja todnäk ehtii
Aivan, sori tuli sort of misunderstanding.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän palstagubbe ole aidosti sitä mitä on, kuten sinäkin jos yrität varuiloida siitö toista yksilöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä saa palkkaa mu siitä saa että idiootti esittää osaavansakin jotain vai ettekö seurannu maiden johtoa ja yllättävän hyvinkin siitä vielä maksetaan nettona taitaa kuussa suomessakin kansanedustajat sen kymppitonnin saada
- Anonyymi
Olen hiljaa ja odotan, joten en ilmeisesti. T. Rikkinäinen mies
- Anonyymi
Olen en edes keslustele jatkossa hänen kanssaan vaan kasvokkain
- Anonyymi
En ole luovuttanut. Olen koko viime syksyn kerännyt rohkeutta saada sanotuksi hänelle, että "sinä kiinnostat minua". Ja tavoite on saada se tänä talvena sanotuksi 😅
Ikävöin, unelmoin ja ajattelen häntä aamuin ja illoin. Mut sitten kun nähdään, niin ujostuttaa niin paljon ja leikin semmosta kilttiä pyhäkoulutyttöä, vaikka edellisiltana oon ajatellut häntä vaikka millä lailla ja missä puuhissa 💘- AnonyymiUUSI
Nonnii, huomenna repäset sen pyhäkoulunut päältäsi ja sanot. Tosin se on hankalaa, jos on samassa työpaikassa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nonnii, huomenna repäset sen pyhäkoulunut päältäsi ja sanot. Tosin se on hankalaa, jos on samassa työpaikassa...
*nutun
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me emme oo samassa työpaikassa, mutta siltikin sen pyhäkoulunutun riisuminen on niin hankalaa. Ku kokoajan vaan ootan, että Hän sen alotteen tekee. Kun kaikki merkit siihen viittaa, että hälläkin ois haluja 😅, tai ainakin haluja tutustua muhun paremmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me emme oo samassa työpaikassa, mutta siltikin sen pyhäkoulunutun riisuminen on niin hankalaa. Ku kokoajan vaan ootan, että Hän sen alotteen tekee. Kun kaikki merkit siihen viittaa, että hälläkin ois haluja 😅, tai ainakin haluja tutustua muhun paremmin.
Niin siksi oon päättänyt yrittää olla se rohkeampi osapuoli. Kun jos ei ikinä uskalla koittaa, niin ei voi ikinä mitään voittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin siksi oon päättänyt yrittää olla se rohkeampi osapuoli. Kun jos ei ikinä uskalla koittaa, niin ei voi ikinä mitään voittaa.
Näinpä, huomenna on se kansainvälinen päivä 😅
- AnonyymiUUSI
Luulen että en koskaan pysty mihinkään suhteeseen. Olen niin hankala. Silti kaipaan naista. Minkäs sille voi, että kaipaa olla rakastettu vaikka siihen ei ole mahdollisuutta. En ole luovuttanut mutta ei ole toiveet korkealla, olen vaan.
- AnonyymiUUSI
Miksei siihen olisi mahdollisuutta?
- AnonyymiUUSI
Ihan samalla tavalla itsekin alkanut ajatella. Miksi joku haluaisi olla kanssani, rakastaa, silittää, halata, suukotella? Parempi kun ei enää haaveilisi edes sellaisesta. Olen masentunut, vanha ja loppu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samalla tavalla itsekin alkanut ajatella. Miksi joku haluaisi olla kanssani, rakastaa, silittää, halata, suukotella? Parempi kun ei enää haaveilisi edes sellaisesta. Olen masentunut, vanha ja loppu.
Nuo ovat sellaisia asioita, joita huomaan ajattelevani, mutta seksin harrastaminen ei kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei siihen olisi mahdollisuutta?
Koska olen niin hankala. Ei minun kanssani osaa kukaan olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ovat sellaisia asioita, joita huomaan ajattelevani, mutta seksin harrastaminen ei kiinnosta.
Minua kiinnostaisi sekin, mutta ennen kaikkea tahtoisin lämpöä. Sitä olen vailla eniten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
HEHE oletteko jotain romaania kirjoittamassa ,tai harjoittamassa jännää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa ole oma itsesi ja anna rollimulkkujen haistella omaa paskaansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, koska olet arvokas. Ja jollekin vielä tosi rakas 🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kyllä eri mieltä ☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, koska olet arvokas. Ja jollekin vielä tosi rakas 🥰
Jos tietäisin että hän ajattelee noin, olisin onnellinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi on se si niin kaunista tuo itsesääli etkö muuten pillua saa kun säälistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Si kannattaa etsiä samanlainen ihminen elämäänsä jota seksi ei kiinnosta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vietäppä hetki yhtä hankalan ihmisen kanssa kuin itse olet niin tiedät missä ongelma
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Si kannattaa etsiä samanlainen ihminen elämäänsä jota seksi ei kiinnosta
Sitähän on etsitty kuin neulaa heinäsuovasta..
- AnonyymiUUSI
Kutakuinkin. Kunhan hömppäilen täällä..
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitä hän ajattelee juuri nyt
- AnonyymiUUSI
Sinua? Tai siis minä ainakin mietin häntä. ❤️
- AnonyymiUUSI
Minusta tuntuu typerältä. Kannan mukana pientä suklaarasiaa ja kirjettä ja jos/kun ne antaisin hänelle, vastaanotto kertoisi kaiken tarpeellisen. Suklaarasia hämäisi hetken ja hän katsoisi sitä eikä naamaani.
- AnonyymiUUSI
Voi ei, miten söpöä. ❤️ Ei ole typerää.
Hauska ajatus, että hän tykkää suklaasta niin paljon, ettei katsoisi ihmiseen, joka tekee jotain noin ihanaa. - AnonyymiUUSI
Entäs ne alushousut jotka miehesi osti ja satiini sukat
- AnonyymiUUSI
Mitä kirjeessä lukee?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kirjeessä lukee?
Kirjeessä on vain jotain ajatuksia, se ei ole siis mikään hieno, maailmanlaajuinen julistus. Se hetki itsessään olisi se pointti.
- AnonyymiUUSI
En, mut mä ajattelin nyt vähän vaan seurailla tilannetta. Jos hän on luovuttanut, voin minäkin luovuttaa. Mä näen sen kyllä. Sit mä jatkan elämääni kuten tähänkin asti.
n->m - AnonyymiUUSI
Tavallaan olen. Elän omaa elämääni ja hänellä on omansa. 😢
- AnonyymiUUSI
hienoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
hienoa
loppuiko tämä tarina jo
- AnonyymiUUSI
Täysin luovuttanut. Ei oo tyyppiäni. Luulee itsestään liikoja.
- AnonyymiUUSI
ei se mun vika ole ettet pysty tasoon 🖕
- AnonyymiUUSI
Ei oo ei tuu ei tipu lämpöö enkä sano juu
- AnonyymiUUSI
Uskon ja luotan että saan hänet syliin ottaa ja siitä edeten kiihkeästi ja hellästi, kunhan aika on oikea. Itseäni vanhempaa hyvävartaloista, ihanaa ja eroottista naista ajattelen. Tunteetkin hän hyvin tietää, ilmaistua tuli silloin....
- AnonyymiUUSI
Teitä seksi slaidaajia riittää, maailma pullollaan
- AnonyymiUUSI
V itut.
- AnonyymiUUSI
Yes I have. Long time ago even.
- AnonyymiUUSI
En todellakaan ole
- AnonyymiUUSI
En ole luovuttanut!
- AnonyymiUUSI
Vuoteessani ei ole kainalossani toista. Olen sinun. Thy
- AnonyymiUUSI
Mäkin oon sun oma.😘🔥♥️
- AnonyymiUUSI
En. Toivoisin, että saisin itseni kasaan ja sanottua miehelle, että hitto mä oon sekasin susta ja pelottaa maailman eniten... Jotain sinne päin änkytystä.
- AnonyymiUUSI
Miksi pelottaa? Onko mies pelottava?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pelottaa? Onko mies pelottava?
Ei, ehkä pelottavan ihana ja ihan hirveetä, jos sitten pitäs alkaa tutustumaan ja pussailua sun muuta 🤭
En tiedä itsekään täysin, mikä pelottaa... Varmaan ihan kaikki.
- AnonyymiUUSI
Mä luovuin uskosta siihen ettäkö ihmiset pystyis miksikään muuttuun jo melkein kolkytvuotta si eikä ihminen toki miksikään muuksi muutukkaan kuin mitä on ainoa mitä ihminen voi itsessään muuttaa on opittuja tapoja jos siihen on kykenemätön ni turha tavoitella tähtiä jos ei kyvyt riitä nousta edes ojanpohjalta ja mä olen omien tapojeni mukaan elänny jo yli nelkyt vuotta joten mä en tule tapojani muuksi muuttaan en näe sille pienintäkään tarvetta olen kohtuullisesti elämässäni pärjännyt ja se riittää mulle mitään täältä kuollessaan hautaansa mukaansa saa kuitenkaan ja se etu kuolemisessa on että ei tarvitse kantaa pienintäkään huolta tai murhetta mistään siksi mulla taas on lapseni että on edes joku syy olemassa ololleni
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli636565Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo682887- 1662647
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3842281Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html331862Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast421784- 721449
- 1051398
- 851328
Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k2431325