Tehdään vielä yksi ketju

Ulkona on paljon pakkasta ja lunta. Hyvää yötä ja rauhallista unta. 🐺🖤❄️🕯️🌟🫶

37

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyppää kaivoon!

      • En viitsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En viitsi.

        Hyppää vaan.


    • Anonyymi

      Jani sitä kutsutaan talveksi. oot kyllä helvetin tyhmä.

      • Mitä sun elämään muuta kuuluu? Koko päivän palstalla?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä sun elämään muuta kuuluu? Koko päivän palstalla?

        Olen käynyt ulkona. katsonut telkkaa. sullahan ei ollut telkkaa. läppäri mukavasti auki samalla. osaat sä katsoa telkkaa ja olla netissä samaa aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt ulkona. katsonut telkkaa. sullahan ei ollut telkkaa. läppäri mukavasti auki samalla. osaat sä katsoa telkkaa ja olla netissä samaa aikaa?

        Oletko käynyt ulkona oho?Näitkö friends?Oho.Eikö oo muilla paikkakunnilla ollut sääli vanhus ystäviä.???Oletko nyt joku?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä sun elämään muuta kuuluu? Koko päivän palstalla?

        Ystävä ei tänään soittanut kun soitti eilen. Joskus saattaa soittaa joka päivä ja välillä voi mennä päivä pari että soittaa taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko käynyt ulkona oho?Näitkö friends?Oho.Eikö oo muilla paikkakunnilla ollut sääli vanhus ystäviä.???Oletko nyt joku?

        Oletko kuuma nyt kuuma?Tuppukylän horo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt ulkona. katsonut telkkaa. sullahan ei ollut telkkaa. läppäri mukavasti auki samalla. osaat sä katsoa telkkaa ja olla netissä samaa aikaa?

        Olen useasti selannut nettiä kännykällä ja samalla katsellut telkkua. Vanhempien luona ja kavereilla ollessani. Kotona käytän vain nettiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen useasti selannut nettiä kännykällä ja samalla katsellut telkkua. Vanhempien luona ja kavereilla ollessani. Kotona käytän vain nettiä.

        Katson myös netissä ohjelmia etukäteen ennen kuin ne tulevat telkasta. Tiesitkö jani että läppärillä saa useamman ikkunan auki ja niitä voi kuule selailla kun ohjelmassa tulee mainoskatko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katson myös netissä ohjelmia etukäteen ennen kuin ne tulevat telkasta. Tiesitkö jani että läppärillä saa useamman ikkunan auki ja niitä voi kuule selailla kun ohjelmassa tulee mainoskatko.

        Minä olen nettiä käyttänyt siitä asti kun se tuli Suomeen. Eli osaan kyllä yhtä ja toista.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä nuku hyvin👩❤️

      • Kiitos. Nuku hyvin sinäkin. ❤️


    • Hyvää unta ja rauhallista yötä😊 kohta alkaa joululoma, sitten tonttuillaan🧑🏻‍🎄

      • Oi että, totta niin. Ei mene enää pitkä aika siihen. 😊🎄
        Kauniita unia. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oi että, totta niin. Ei mene enää pitkä aika siihen. 😊🎄
        Kauniita unia. 😊

        Joululoma Raipen ja Ranen seurassa on rinssin pyrkimys


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oi että, totta niin. Ei mene enää pitkä aika siihen. 😊🎄
        Kauniita unia. 😊

        Oi ku ihanaa.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ☁️🐑💤❄️🌟🏡🐔

      • Hyvää yötä. 🫶🌟


    • Anonyymi

      ooooo tonttuja . Ihanaa

    • Anonyymi
      • Hyvää yötä. Totta kyllä. Olen elokuvatähti. 😁


    • Tällänen aloitus joulukuussa, ja pitää hyvin paikkansa vielä huhtikuun lopullaki.

      • Anonyymi

        ai jyväskylän seudulla ei tarkene ilman pipoa. Mä tarkenin etelä-suomessa ihan hyvin ilman pipoa. ja luntakaa ei ole paljoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai jyväskylän seudulla ei tarkene ilman pipoa. Mä tarkenin etelä-suomessa ihan hyvin ilman pipoa. ja luntakaa ei ole paljoa.

        En ole käyttäny pipoa koko talvena, vaikka oli pakkasta melkein 30 astetta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole käyttäny pipoa koko talvena, vaikka oli pakkasta melkein 30 astetta.

        sä et ole siis käynyt ulkona sitten ollenkaan kävelemässä . Hyvin olet pärjännyt 30 asteen pakkasessa kävellä.pisteet siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä et ole siis käynyt ulkona sitten ollenkaan kävelemässä . Hyvin olet pärjännyt 30 asteen pakkasessa kävellä.pisteet siitä.

        Olen käynyt pakkasella pihalla usein ja pärjännyt. Mussa on eskimogeenejä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen käynyt pakkasella pihalla usein ja pärjännyt. Mussa on eskimogeenejä.

        Hyvä kun tunnin pärjään 30 asteen pakkasessa ilman pipoa. Et ole koskaan ollut kipeä sen takia että olisit vilustunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun tunnin pärjään 30 asteen pakkasessa ilman pipoa. Et ole koskaan ollut kipeä sen takia että olisit vilustunut.

        siis pärjäät


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun tunnin pärjään 30 asteen pakkasessa ilman pipoa. Et ole koskaan ollut kipeä sen takia että olisit vilustunut.

        Olen minä joskus vilustunutkin, mutta ei se pelkästään siitä tule, ettei ole pipoa... silloin on ollut liian vähän muutakin vaatetusta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen minä joskus vilustunutkin, mutta ei se pelkästään siitä tule, ettei ole pipoa... silloin on ollut liian vähän muutakin vaatetusta.

        No hyvä ettei korvia ole palellut 30 asteen pakkasessa kun oot käynyt lenkillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä ettei korvia ole palellut 30 asteen pakkasessa kun oot käynyt lenkillä

        Kaikkeen tottuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaikkeen tottuu.

        ei oo ihme että oot noin tyhmä kun sun aivot on paleltunut siellä 30 asteen pakkasessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei oo ihme että oot noin tyhmä kun sun aivot on paleltunut siellä 30 asteen pakkasessa

        Näin on. Taidan mennä junan alle. Se on ainoa vaihtoehto.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin on. Taidan mennä junan alle. Se on ainoa vaihtoehto.

        sunhan piti mennä jo eilen junan alle.Pitääkö sun mennä jyväskylään että löydät lähimmän junaraiteen


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2102
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1568
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      982
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      943
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    9. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      834
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    Aihe