Missä voin myydä seksinuken?

Anonyymi-ap

Ostin kalliin seksinuken, mutta kun se saapui, tajusin, että ostin liian suuren. Hänen pituutensa on 167 senttimetriä. Tietääkö kukaan sivustoja, joissa voisin myydä?

36

5066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tori.fi

      • Anonyymi

        Torissa ei saa myydä aikuisviihteeseen kuuluvaa tavaraa idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torissa ei saa myydä aikuisviihteeseen kuuluvaa tavaraa idiootti

        On vain tietämätön asiasta, ei idiootti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Torissa ei saa myydä aikuisviihteeseen kuuluvaa tavaraa idiootti

        Idiootti ostanut nuken ja nyt häpeä sitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torissa ei saa myydä aikuisviihteeseen kuuluvaa tavaraa idiootti

        Sinähän tässä vasta oikee IDIOOTTI olet


    • Anonyymi

      Joko on nukke mennyt kaupaksi

    • Anonyymi

      Ota nukke kainaloon ja mene kirppikselle siellä menee tunnissa.

    • Anonyymi

      Pitäis päästä testaamaan ensin.

    • Anonyymi

      Nukke on hyvä. Aina valmis eikä turhia marise. Ja puhdas, kun pesee painepesurilla.

    • Anonyymi

      Yrität huijata. Nukke on varmaankin lesbo.

      • Anonyymi

        Lesbot ovat kivoja. Hän voi ostaa toisen lesbonuken ja katsella, kun ne puuhaavat keskenään ja kysyä, pääsenkö mukaan :~)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbot ovat kivoja. Hän voi ostaa toisen lesbonuken ja katsella, kun ne puuhaavat keskenään ja kysyä, pääsenkö mukaan :~)

        Etkö tajua ettei lesbot halua miehiä? Siksi heitä nimenomaisestikutsutaankin lesboiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tajua ettei lesbot halua miehiä? Siksi heitä nimenomaisestikutsutaankin lesboiksi.

        On silti mukava katsella, kun nuket irstailevat keskenään. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On silti mukava katsella, kun nuket irstailevat keskenään. 😉

        Ne alkaa kuitenkin nalkuttamaan kun et muka tee kotitöitä ja vittuilevat ja haukkuvat sitten runkkariksi kun keskenään lesboilevat ja tulet katsomaan.


    • Anonyymi

      Pistä bordelli pystyyn ja nukke töihin.

    • Anonyymi

      Laita linkki sen nuken kuvaan.
      Kuinka pitkä on uusi nukkesi sillä olethan varmaan uuden nuken jo ostanut?

      • Anonyymi

        Uusi nukke on vain noin 20 cm. Se on pelkkä (teko)pillu. Mitä sillä muulla ruholla tekee , on vain vaikeuksia piilottaa jos tulee joku käymään yllättäen jos on kokovartalonukke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi nukke on vain noin 20 cm. Se on pelkkä (teko)pillu. Mitä sillä muulla ruholla tekee , on vain vaikeuksia piilottaa jos tulee joku käymään yllättäen jos on kokovartalonukke.

        No miks helvetissä edes pitäisikään piilottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks helvetissä edes pitäisikään piilottaa

        Sinä sitten haluat esitellä omille iäkkäille sukulaisillesi "tyttöystäväsi" 😅

        Vittu että on noloja tapauksia täällä, mitään ei osata edes hävetä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sitten haluat esitellä omille iäkkäille sukulaisillesi "tyttöystäväsi" 😅

        Vittu että on noloja tapauksia täällä, mitään ei osata edes hävetä!

        Eihän kukaan pakota sua nolaamaan itsesi täällä noilla säälittävillä kirjoituksillasi


    • Anonyymi

      sano paljonko hänestä pyydät . kyllä ostajia varmaan löytyy

    • Anonyymi

      ota yhteyttä

    • Anonyymi

      No minä tarvitsisin tuon kokoisen seksi nuken olen todella 🥵🥵😍😍😙😙👉👌

    • Anonyymi

      🎶 Ethän koskaan luotain lähde, viivy aina tässä vierelläin, hyvä olla on näin.
      Pieni, kaunis nukke mun, suhun aina näin rakastun🎶❤️

      "Mies päästi ilmat pihalle rakkaastaan", uutisoi Iltasanomat. Poliisi tutkii on kyseessä henkirikos vai maanantaina valmistettu seksilelu:)

    • Anonyymi

      Pari nukkea joskus omistaneena turhauduin siihen pesemiseen/tyhjentämiseen & varsinkin piilottamiseen käytön jälkeen.
      Kuten joku tuossa aiemmin mainitsi, niin eihän siinä tarvitse, kuin sen pimperon verran; loput ovat turhaa.

      • Anonyymi

        Puhut asiaa. Nukesta on liikaa vaivaa. Kaikkein ihanteellisinta olisi sellainen elävä nainen joka on halukas seksiin aina silloin kun itsekin. Elävä nainen pesee itse itsensä toisin kuin nukke eikä sitä tarvitse piilottaakaan ellei nyt satu olemaan kylän karmein siiderivalas 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut asiaa. Nukesta on liikaa vaivaa. Kaikkein ihanteellisinta olisi sellainen elävä nainen joka on halukas seksiin aina silloin kun itsekin. Elävä nainen pesee itse itsensä toisin kuin nukke eikä sitä tarvitse piilottaakaan ellei nyt satu olemaan kylän karmein siiderivalas 😁

        Otappa naisista selvää...
        Kun he haluavat seksiä, niin juttu on ok kaikin tavoin.
        Jos sitten heillä mieli muuttuu muutaman päivän kuluttua, olikin se äskeinen panopuuna olemista.


    • Anonyymi

      Tarjoilijat olleet alkuun monttu auki miehen tullessa "daaminsa" kanssa iltaa istumaan ravintolaan, mutta muutamien naurujen jälkeen ohjasivat pöytään.
      Mies oli siis ravintolassa viettämässä polttareita seuranaan pumpattava Barbara, joka vaatetettu normaalisti, sekä jesarilla tukittu suu.
      Ja edessään hänelläkin kaljatuoppi:)

    • Anonyymi

      Onko kuinka pienet reiät nukella? Tekopimpoissa ainakin niin pienet, ettei ole vehkeeni mahtunut yhteenkään lähimainkaan

    • Anonyymi

      Laita tuonne pohjanmaan painiseura sivustoille. Nehän runnoo sinne painimattoihin vaikka mitä jengii. Tiedä vaikka nukke saisi pisteitä ja nousisi piirimestariksi.

    • Anonyymi
    • Empä tiedä missä myydä. Mul olis laadukas fletsu. Vaa haluisko joku testata sitä? M57v 02al.

    • Anonyymi

      Tilasin 7/2024 temusta tekopillun (masturbaattorin) ja tänään oli 124 kerta tuolla. Hintaa 12,80€ viime kesänä. Sanoisin, että kun on vaikea 60v sitä seksiä saada, niin tuo ajaa saman asian, vaikkei tietysti oikeaa naista korvaa.

    • Anonyymi

      Sheinissä oli 120-140 cm nukkeja.En tiedä ottaako tulli?

    • Anonyymi

      Mikä siinä pituudessa on vikana?

    Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe