GANG STALKING VAINONI JA ELÄINRÄÄKKÄYS

Anonyymi-ap

Olen ihmetellyt, miksi vainooni on kuulunut niin paljon eläinrääkkäyksen todistamista. En tiedä ketään toista. Lemmikkieläimiä on pahoinpidelty ja tapettukin, ei sitten muuta. Yhden mahdollisen "koston" syyn tiedän, mutta en voi kertoa. Toinen syy, mikä on mahdollistanut sitä, asuu yläpuolellani. Ei siinä kaikki.

Otin tämän esille, koska minulla on kohtalon hetket meneillään. Olen aivopesun kohteena. En välttämättä selviä siitä hengissä.

52

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän aivopesu-projektin toteuttamiseen osallistuvat monet tahot, että kyllä se pinnallisesti, osittain on monen tiedossa.

      Vähän alkua eli sotkeminen Aulangon joutsenten satanistiseen rääkkäämiseen, löytyy seuravasta ketjusta. (Ja muutakin hyödyllistä yläkerran naiseen liittyen.) https://keskustelu.suomi24.fi/t/17340897/mika-aatteellinen-
      Kyse ei ole siitä, että joku höperö mummu on ruvennut suhtautumaan epänormaalisti lintuihin.

      • Anonyymi

        Aulangon joutsentarina alkoi kesällä 2013 ja päättyi keväällä 2016. Sen jälkeen jouduin Riksun keskuspuiston hanhien huonojen olojen ja hoidon, kiusanteon ja varsinaisen eläinrääkkäyksen keskelle. Siihen kuului Valtakadun kerrostalosta tullut elektroninen kohdistus lintuihin ja sitten myös minuun. Tavoitteeni oli lopettaa hanhien ym. tuominen siihen lammikkoon.

        Kirjoitin useita ketjuja aiheesta reaaliaikaisesti. Ne on poistettu otsikkoja lukuunottamatta. Sisällöt on kirjoitettu uusiksi.

        Hanhien ruokintaan jouduin mukaan, kun huomasin niiden nälkäisyyden. Niille tuotiin 3 kertaa viikossa kahteen paikkaan ruoka-astia. Se oli avoin. Muutkin linnut kävivät siitä syömässä. Se oli tyhjä ensimmäisen päivänä iltapäivällä viimeistään.Sitten nälkäpäivä ja viikonloppuna 2.5 nälkäpäivää.

        "Rottasodalla" seuraavana talvena saatiin kunniallinen syy lopettaa lintujen tuonnin salliminen siihen kammoympäristöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aulangon joutsentarina alkoi kesällä 2013 ja päättyi keväällä 2016. Sen jälkeen jouduin Riksun keskuspuiston hanhien huonojen olojen ja hoidon, kiusanteon ja varsinaisen eläinrääkkäyksen keskelle. Siihen kuului Valtakadun kerrostalosta tullut elektroninen kohdistus lintuihin ja sitten myös minuun. Tavoitteeni oli lopettaa hanhien ym. tuominen siihen lammikkoon.

        Kirjoitin useita ketjuja aiheesta reaaliaikaisesti. Ne on poistettu otsikkoja lukuunottamatta. Sisällöt on kirjoitettu uusiksi.

        Hanhien ruokintaan jouduin mukaan, kun huomasin niiden nälkäisyyden. Niille tuotiin 3 kertaa viikossa kahteen paikkaan ruoka-astia. Se oli avoin. Muutkin linnut kävivät siitä syömässä. Se oli tyhjä ensimmäisen päivänä iltapäivällä viimeistään.Sitten nälkäpäivä ja viikonloppuna 2.5 nälkäpäivää.

        "Rottasodalla" seuraavana talvena saatiin kunniallinen syy lopettaa lintujen tuonnin salliminen siihen kammoympäristöön.

        Syksyllä 2016 vainoni paheni, kun mukaan tuli raju e-häirintä e-raiskauksineen ja talvella unen lyhentäminen 2 tuntiin yössä. Ja sitten rankka yritys saada mielenterveyteni romahtamaan. Fyysinen kunto meni tilapäisesti romuksi. Siitä olen tehnyt raportin. Huoli-ilmoituksella psyk.osastolle. -Ei ollut lintuja elämässäni kesällä 2017.

        Seuraava jakso lintujen ruokintaa ja eläinrääkkäystä alkoi sitten taloyhtiön pihalla. - Täytyy miettiä, miten lyhyesti kerron olennaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syksyllä 2016 vainoni paheni, kun mukaan tuli raju e-häirintä e-raiskauksineen ja talvella unen lyhentäminen 2 tuntiin yössä. Ja sitten rankka yritys saada mielenterveyteni romahtamaan. Fyysinen kunto meni tilapäisesti romuksi. Siitä olen tehnyt raportin. Huoli-ilmoituksella psyk.osastolle. -Ei ollut lintuja elämässäni kesällä 2017.

        Seuraava jakso lintujen ruokintaa ja eläinrääkkäystä alkoi sitten taloyhtiön pihalla. - Täytyy miettiä, miten lyhyesti kerron olennaisen.

        Nyt on niin, että enpä juuri halua muistella.

        Aloin ruokinnan vaatimattomasti yhdellä muovisella pyöreällä lintulaudalla. Sijoitin sen autokatoksen taakse jyrkkään harjunrinteeseen. Kun maa jäätyi ja luntakin satoi, oli vaikea käydä täyttämässä sitä. Mutta linnut tykkäsivät paikasta. Niitä ilmaantui sinne parvittainkin. Oli pakko panna tarjolle maahankin kuorittuja auringonkukan siemeniä. - Oli FB linturyhmässä ja löysin sieltä neuvoja. -Ei minulla ollut epänormaalia suhtautumista lintuihin.

        Seuraavana talvena siirsin ruokinnan toiseen päähän katosta , jossa oli leveämpi tasainen kaitale maata ja puun runkoja lähellä. Ostin pari pönttömallista laitetta, joida alareunasta saattoi syödä. Linnut olivat innoissaan, niin myös oravat omasta pähkinänsyöttölaitteesta. Mutta niin olivat eläinrääkkääjätkin, joilla nyt oli temmellyskenttä.
        - Ei minulla ollut epänormaalia suhtautumista lintuihin, vaan hyvin järkevä ja muidenkin linturyhmäläisten tapa järjestää ruonkintaa, mihin kaikilla sisältyi käytännön vaikeuksia. SIEMENIÄ SUN MUUTA SYÖTÄVÄÄ TIPPUI AIVAN VÄKISIN MAAHAN. Ja linnut käyttäytyivät omilla tavoillaan.

        Meni niin vaikeaksi eläinrääkkääjien takia, että päätin ja kirjoitin ketjunkin: LOPPU, LIPPU,LAPPU minulta linnun ruokinta.

        Tähän ruokintaan liittyen kirjoitin useamman ketjun. En tiedä, vieläkö niitä olemassa tai mihin kuntoon trollit ovat ne sotkeneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on niin, että enpä juuri halua muistella.

        Aloin ruokinnan vaatimattomasti yhdellä muovisella pyöreällä lintulaudalla. Sijoitin sen autokatoksen taakse jyrkkään harjunrinteeseen. Kun maa jäätyi ja luntakin satoi, oli vaikea käydä täyttämässä sitä. Mutta linnut tykkäsivät paikasta. Niitä ilmaantui sinne parvittainkin. Oli pakko panna tarjolle maahankin kuorittuja auringonkukan siemeniä. - Oli FB linturyhmässä ja löysin sieltä neuvoja. -Ei minulla ollut epänormaalia suhtautumista lintuihin.

        Seuraavana talvena siirsin ruokinnan toiseen päähän katosta , jossa oli leveämpi tasainen kaitale maata ja puun runkoja lähellä. Ostin pari pönttömallista laitetta, joida alareunasta saattoi syödä. Linnut olivat innoissaan, niin myös oravat omasta pähkinänsyöttölaitteesta. Mutta niin olivat eläinrääkkääjätkin, joilla nyt oli temmellyskenttä.
        - Ei minulla ollut epänormaalia suhtautumista lintuihin, vaan hyvin järkevä ja muidenkin linturyhmäläisten tapa järjestää ruonkintaa, mihin kaikilla sisältyi käytännön vaikeuksia. SIEMENIÄ SUN MUUTA SYÖTÄVÄÄ TIPPUI AIVAN VÄKISIN MAAHAN. Ja linnut käyttäytyivät omilla tavoillaan.

        Meni niin vaikeaksi eläinrääkkääjien takia, että päätin ja kirjoitin ketjunkin: LOPPU, LIPPU,LAPPU minulta linnun ruokinta.

        Tähän ruokintaan liittyen kirjoitin useamman ketjun. En tiedä, vieläkö niitä olemassa tai mihin kuntoon trollit ovat ne sotkeneet.

        Ihan lyhyesti. Seuraavana talvena minuun iskettiin kiinni. Juttelin entisen työkaverin kanssa linnunruokinnasta. Kysyin tietääkö mitään paikkaa, jonne voisin viedä talipähkinäpötköjä silloin tällöin. Muuhun en enää pysty. Oli lintuyhdistyksen ruokintapaikka suolla lintujen katselukumpareen vieressä. Rupesin viemään pötköjä . Ei tykätty, että tulin heidän reviirilleen. Ilmeisesti rikoin jotain heidän pyhiä sääntöjäänkin. Asiasta nousi sellainen häly. että kuului Birdlifeen asti ja sieltä ihmeteltiin suhtautumista pötköihini. Valokuvan kera AP:kin jutussaan ihmetteli tilannetta. -(Varoitin AP:ta puuttumasta asiaan, koska ko.yhdistyksessä tiesin olevan stalkkereitani.) -MUTTA MINULLA EI OLLUT EPÄNORMAALIA SUHTAUTUMISTA LINTUIHIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan lyhyesti. Seuraavana talvena minuun iskettiin kiinni. Juttelin entisen työkaverin kanssa linnunruokinnasta. Kysyin tietääkö mitään paikkaa, jonne voisin viedä talipähkinäpötköjä silloin tällöin. Muuhun en enää pysty. Oli lintuyhdistyksen ruokintapaikka suolla lintujen katselukumpareen vieressä. Rupesin viemään pötköjä . Ei tykätty, että tulin heidän reviirilleen. Ilmeisesti rikoin jotain heidän pyhiä sääntöjäänkin. Asiasta nousi sellainen häly. että kuului Birdlifeen asti ja sieltä ihmeteltiin suhtautumista pötköihini. Valokuvan kera AP:kin jutussaan ihmetteli tilannetta. -(Varoitin AP:ta puuttumasta asiaan, koska ko.yhdistyksessä tiesin olevan stalkkereitani.) -MUTTA MINULLA EI OLLUT EPÄNORMAALIA SUHTAUTUMISTA LINTUIHIN.

        Muitakin toimintoja minulla on ollut, MUTTA EI OLLUT EPÄNORMAALIA SUHTAUTUMISTA LINTUIHIN.

        Viimeisin ruokintapaikan pito oli Suonummen majalla ajomatkan päässä.. En vieläkään ymmärrä, miten siihen hommaan jouduin ja vielä huonokuntoisena edellisen kesän pahoinpitelyn jäljiltä. Olin stalkkereiden pihdeissä, manipuloituna. Järjestin sinne sopivaa syötävää eri lajien pikkulinnuille.

        Mutta MINULLA EI OLLUT EPÄNORMAALIA SUHTAUTUMISTA LINTUIHIN. Tähän liittyvä ketju lienee vielä löydettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muitakin toimintoja minulla on ollut, MUTTA EI OLLUT EPÄNORMAALIA SUHTAUTUMISTA LINTUIHIN.

        Viimeisin ruokintapaikan pito oli Suonummen majalla ajomatkan päässä.. En vieläkään ymmärrä, miten siihen hommaan jouduin ja vielä huonokuntoisena edellisen kesän pahoinpitelyn jäljiltä. Olin stalkkereiden pihdeissä, manipuloituna. Järjestin sinne sopivaa syötävää eri lajien pikkulinnuille.

        Mutta MINULLA EI OLLUT EPÄNORMAALIA SUHTAUTUMISTA LINTUIHIN. Tähän liittyvä ketju lienee vielä löydettävissä.

        TÄMÄ ON TROLLIKETJU. Ei ole minun kirjoitustapaani. Olin tuohon aikaan väsynyt, oli auto-keissini ratkaisun hetket. En olisi jaksanut olla kiinnostunut muusta, ENKÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA JAKSANUT KIRJOITTAA SAMANA PÄIVÄNÄ NÄIN PALJON.

        On käytetty vanhoja viestejäni.


    • Anonyymi

      "Pähkinöitä taskussa" alkoi yhdestä yksinäisestä variksesta. Joko jatko on manipuloinnin tulos tai sitten mielenosoitusta vainoani vastaan, kun saa--lin stalkkerit estävät kaiken.

      Nykytilanteesta en kirjoita, olen siitä ajatellut ääneen niin, että jotakin voisi olla tiedossanne.

      MUTTA LUKEKAA

      ELÄINUHRIT KUULUU OSANA ELIITTISALASEURA- SATANISMIA MIELIPUOLISUUTEEN JA MIELENKONTROLLI-AIVOPESU

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18002075/elainuhrit-kuuluu-osana-eliittisalaseura-satanismin-mielipuolisuuteen-ja-mielenkontrolli-aivopesu

      • Anonyymi

        OLen siihen toisen henkilön aloittamaan ketjuun kirjoittanut riksun ja tämän rääkkäyksistä ja muusta todellakin epänormaalista,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLen siihen toisen henkilön aloittamaan ketjuun kirjoittanut riksun ja tämän rääkkäyksistä ja muusta todellakin epänormaalista,

        Annan vastinetta Aku Ankkaa lukeneelle. Yksi pulmani on ollut syntya alempaan yhteiskuntaluokkaan isot, mensa-tasonaivot perineenä. Ja kun äly päätä pakotti, menin väkisin opiskelemaan ja sitten tekemään töitä heidä reviireilleen.

        Ensimmäinen eläinrääkkäysvaino tehtiin sitten eliitille kuuluneessa Aulangon puistossa.

        Onko aivoja, mitä pestä? Pitkän gs-ym. vainot kokeneena ja elektronisella häirinnälläkin aivotuhon kohteena finaaliin rääkättynä, EI OLE JUURI MITÄÄN, MITÄ PESTÄ. Siksi en taida selvitä hengissä tästä kostopesusta. -Olen n. 80 vuotias.


    • Anonyymi

      Muistan lukeneeni Aku Ankka -lehdestä sarjakuvan, jonka otsikkona oli "Ankat aivopesussa. jos on mitä pestä"

      Sopii kyllä hyvin tännekin.

      • Anonyymi

        Kirjoitin tämän ketjun Riihimäen palstalle. Siellä tietävät nämä luettelemani eläinrääkkäystapahtumat ja lintujenruokintajutut. Olen aikoinaan niistä kirjoitellut. Tämä ketju oli tarkoitettu kotikenttäselostukseksi. Yllätyin kun tuli vastaan muualla.

        Eilen kun valvotettiin, käytin aikani tämän kirjoittamiseen. En millään haluaisi muistella traumaattisia asioita. Tarkoitus on jatkaa erittelemällä, miten gang stalkingia on käytetty tähän aiheeseen.

        1. gang stalkingissa kerätään paljon tietoa kohteesta. Tehdään profiili.

        Minulla on ollut saatavilla jo lapsuuden tietoja liittyen muiden lasten eläinrääkkäykseen. Tietoa, etten hyväksy sitä. Paljastin myös varakkaan perheen lapsen.

        Gang stalkingini aloittamiseen on saattanut vaikuttaa puhelinsoitto, jossa pyysin poliisia tarkistamaan eräässä kartanossa kuulemani mukaan harjoitetaan lintujen metsästystä tavalla, joka on laissa kielletty. Eli eliittiin sohaisin. Herra raivostui.

        Sitten reilun kymmenen vuoden päästä vainojeni joestettyä minulta suuren osan tavallisesta elämästä tutustuin sorsiin uimapaikalla ja puiston lintuihin. Huomattiin suojeleva asenteeni.

        ETTÄ ESIM. NÄMÄ TIEDOT OLIVAT OLLEET SAATAVILLA, KUN MINUT PÄÄTETTIIN SOTKEA AULANGON JOUTSENIEN PIMEÄÄN TARINAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tämän ketjun Riihimäen palstalle. Siellä tietävät nämä luettelemani eläinrääkkäystapahtumat ja lintujenruokintajutut. Olen aikoinaan niistä kirjoitellut. Tämä ketju oli tarkoitettu kotikenttäselostukseksi. Yllätyin kun tuli vastaan muualla.

        Eilen kun valvotettiin, käytin aikani tämän kirjoittamiseen. En millään haluaisi muistella traumaattisia asioita. Tarkoitus on jatkaa erittelemällä, miten gang stalkingia on käytetty tähän aiheeseen.

        1. gang stalkingissa kerätään paljon tietoa kohteesta. Tehdään profiili.

        Minulla on ollut saatavilla jo lapsuuden tietoja liittyen muiden lasten eläinrääkkäykseen. Tietoa, etten hyväksy sitä. Paljastin myös varakkaan perheen lapsen.

        Gang stalkingini aloittamiseen on saattanut vaikuttaa puhelinsoitto, jossa pyysin poliisia tarkistamaan eräässä kartanossa kuulemani mukaan harjoitetaan lintujen metsästystä tavalla, joka on laissa kielletty. Eli eliittiin sohaisin. Herra raivostui.

        Sitten reilun kymmenen vuoden päästä vainojeni joestettyä minulta suuren osan tavallisesta elämästä tutustuin sorsiin uimapaikalla ja puiston lintuihin. Huomattiin suojeleva asenteeni.

        ETTÄ ESIM. NÄMÄ TIEDOT OLIVAT OLLEET SAATAVILLA, KUN MINUT PÄÄTETTIIN SOTKEA AULANGON JOUTSENIEN PIMEÄÄN TARINAAN.

        Ennen kuin minut saatiin nielemään syötti koukkuineen, joutuivat tekemään töitä.

        Heillä oli käytössä tiedot

        - Tykkään uimisesta.

        - Käyttämäni uimarannat ovat: 1, 2 ja 3
        - Tiesivät, että pidän tavoitteistani kiinni eli menen vaikka väkisin uimaan. Päädyin lopulta Aulangon järvelle.
        - Kun näen haavoittuneen joutsenen puskassa, se on minulle menoa. En jätä tehtävää
        kesken.
        Aulangon joutsenet ovat hengenvaarallinen aihe. En kerro muuta kuin, että kauheaa oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tämän ketjun Riihimäen palstalle. Siellä tietävät nämä luettelemani eläinrääkkäystapahtumat ja lintujenruokintajutut. Olen aikoinaan niistä kirjoitellut. Tämä ketju oli tarkoitettu kotikenttäselostukseksi. Yllätyin kun tuli vastaan muualla.

        Eilen kun valvotettiin, käytin aikani tämän kirjoittamiseen. En millään haluaisi muistella traumaattisia asioita. Tarkoitus on jatkaa erittelemällä, miten gang stalkingia on käytetty tähän aiheeseen.

        1. gang stalkingissa kerätään paljon tietoa kohteesta. Tehdään profiili.

        Minulla on ollut saatavilla jo lapsuuden tietoja liittyen muiden lasten eläinrääkkäykseen. Tietoa, etten hyväksy sitä. Paljastin myös varakkaan perheen lapsen.

        Gang stalkingini aloittamiseen on saattanut vaikuttaa puhelinsoitto, jossa pyysin poliisia tarkistamaan eräässä kartanossa kuulemani mukaan harjoitetaan lintujen metsästystä tavalla, joka on laissa kielletty. Eli eliittiin sohaisin. Herra raivostui.

        Sitten reilun kymmenen vuoden päästä vainojeni joestettyä minulta suuren osan tavallisesta elämästä tutustuin sorsiin uimapaikalla ja puiston lintuihin. Huomattiin suojeleva asenteeni.

        ETTÄ ESIM. NÄMÄ TIEDOT OLIVAT OLLEET SAATAVILLA, KUN MINUT PÄÄTETTIIN SOTKEA AULANGON JOUTSENIEN PIMEÄÄN TARINAAN.

        Jos haluat vähän vähän lisätietoa Aulangon joutsenlammen asioista, käy ketjussa
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17340897/mika-aatteellinen-tai uskonnollinen

        viestit:
        13.9.2023 03
        13.9.2023 03
        15.9.2023 19


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat vähän vähän lisätietoa Aulangon joutsenlammen asioista, käy ketjussa
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17340897/mika-aatteellinen-tai uskonnollinen

        viestit:
        13.9.2023 03
        13.9.2023 03
        15.9.2023 19

        Huumoriakin mukaan.

        Kun olin seurannut touhuja joutsenlammella, kysyin: eläinrääkätäänkö minua ja stalkataanko joutsenia vai toisin päin vai molempia.

        Joutsenia ehdollistettiin paljon. Tajusin, että niinhän tehdään minullekin Riksussa.


    • Anonyymi

      Jos syytellään ja annan vastinetta, saatan kirjoittaa noista aikaisemmista linnunruokinta/rääkkäämisjutuista. Muuten en viitsi. Pitää kai yrittää minimoida vanhingot nyt meneillään olevasta projektista.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä kerran suosittelen lukemaan ketjun:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18002075/elainuhrit-kuuluu-osana-eliittisalaseura-satanismin-mielipuolisuuteen-ja-mielenkontrolli-aivopesu

        Pitäisi itselle suositella, että aina tarkistaa ketjun ennen kuin antaa linkin. Tässäkin trollit ovat alkupuolelle kirjoitelleet omiaan. Ehdotan seuraavien viestien lukemista:

        viestien alkupää
        11.9.2023
        ja loppupää 28.9.2023

        toinen pötkö
        15.9.2023 -
        15.10.2023

        siinä valokuvaamieni lintujen tappamista - ja ruukkukukkien kiduttamistakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi itselle suositella, että aina tarkistaa ketjun ennen kuin antaa linkin. Tässäkin trollit ovat alkupuolelle kirjoitelleet omiaan. Ehdotan seuraavien viestien lukemista:

        viestien alkupää
        11.9.2023
        ja loppupää 28.9.2023

        toinen pötkö
        15.9.2023 -
        15.10.2023

        siinä valokuvaamieni lintujen tappamista - ja ruukkukukkien kiduttamistakin.

        ketju on poistettu, ehkä oli niin pahasti sotkettu. Mutta otsikko jo kertoo. "Tämä on jaanan ryhmä" oivalsin. No korkeintaan jaana on elitisti, akateeminen kuitenkin,


    • Anonyymi

      Sain korjaamolta autoni. Vakuutus toimi. Voisin sen puoleen alkaa hoitaa erinäisiä asioita, mutta aamupäivällä ehti jo tapahtua jotain, etten voikaan.

      Puhelinkin toimii taas.

      LINNUT, lentelevät oudon levottomasti. En tiedä, mistä kyse enkä sille mitään voisikaan.

      MUTTA KOETTAKAA IHMISET YMMÄRTÄÄ, MINUA RÄÄKÄTÄÄN HENGILTÄ.

      • Anonyymi

        Riihimäki on jo luokiteltu vainokaupungiksi. Sille ette voi enää mitään, paitsi pahentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riihimäki on jo luokiteltu vainokaupungiksi. Sille ette voi enää mitään, paitsi pahentaa.

        Palailin kaupasta kotiin, autolla. Hessu-ukkeli tuli samaan aikaan. Annoin kehuja stalkkereille. Jos se, mitä aamupäivällä minulle tapahtui Atomion kauppakeskuksessa, oli suunniteltu, niin oli tarkkaa työtä. Sain juuri autoni käyttöön, että sikäli olisin voinut lähteä naapurikaupungin pankkiin hoitamaan asioitani, mutta en voikaan. Jotakin hävisi. Oli sen oloinen,että tiesi asian niin kerron muillekin.Poliisin antama sähköinen henkilökortti hävisi.Kysyi, miten. Kerroin, että kaksi mahdollisuutta muistuu mieleen: että se oli mahdollista anastaa takintaskusta tai itse edes autoin sen putoamista. JNe. kyseli. Kun kerroin, miten vaikeaa minun eli vainon kohteen on hoitaa asioita, kun se ei verkossa ole mahdollista, voi kun väkisin häntä rupesi naurattamaan.

        Eli koko ajan vaikeutetaan asioiden hoitoa. Henkistä ja fyysistä rasitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palailin kaupasta kotiin, autolla. Hessu-ukkeli tuli samaan aikaan. Annoin kehuja stalkkereille. Jos se, mitä aamupäivällä minulle tapahtui Atomion kauppakeskuksessa, oli suunniteltu, niin oli tarkkaa työtä. Sain juuri autoni käyttöön, että sikäli olisin voinut lähteä naapurikaupungin pankkiin hoitamaan asioitani, mutta en voikaan. Jotakin hävisi. Oli sen oloinen,että tiesi asian niin kerron muillekin.Poliisin antama sähköinen henkilökortti hävisi.Kysyi, miten. Kerroin, että kaksi mahdollisuutta muistuu mieleen: että se oli mahdollista anastaa takintaskusta tai itse edes autoin sen putoamista. JNe. kyseli. Kun kerroin, miten vaikeaa minun eli vainon kohteen on hoitaa asioita, kun se ei verkossa ole mahdollista, voi kun väkisin häntä rupesi naurattamaan.

        Eli koko ajan vaikeutetaan asioiden hoitoa. Henkistä ja fyysistä rasitusta.

        Jos pysytään fyysisen rasittamisen puolella, niin joka yö e-häirinnällä tehdään ja nyt projektin aikana tavallista pahemmin, kovaakin kidutusta, näännyttämistä.

        Nyt tämän projektin aikana on vatsani ollut kohteena. Monenlaisia oireita. kipuja joka päivä. Alussa sain ripulin, jossa mustapuhuvaa p---kaa suihkusi pytyn sisäreunoille. Seuraavaksi lenteli kananmunankeltaista. Onpas Mengele ollut vitsikäs- - Pelleillevät kustannuksellani.

        En tiedä, mitä kaikkea kemikaalia minulle on syötetty. Bentsoa epäilen tämän väsymyksen syyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pysytään fyysisen rasittamisen puolella, niin joka yö e-häirinnällä tehdään ja nyt projektin aikana tavallista pahemmin, kovaakin kidutusta, näännyttämistä.

        Nyt tämän projektin aikana on vatsani ollut kohteena. Monenlaisia oireita. kipuja joka päivä. Alussa sain ripulin, jossa mustapuhuvaa p---kaa suihkusi pytyn sisäreunoille. Seuraavaksi lenteli kananmunankeltaista. Onpas Mengele ollut vitsikäs- - Pelleillevät kustannuksellani.

        En tiedä, mitä kaikkea kemikaalia minulle on syötetty. Bentsoa epäilen tämän väsymyksen syyksi.

        Vielä lisäys asioiden hoitoon. If vakuutusyhtiö on varsin digitaalinen. Jos minulla olisi käytössä vahva tunnistautuminen, olisin voinut käyttää oma sivuja. Olisi ollut helppo tarkistaa asiat. Mutta kun ei ollut. Piti yrittää muuta kautta ja vitsiksi meni.

        Kiitos autokorjaamolle. Ei kannata ottaa itseensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lisäys asioiden hoitoon. If vakuutusyhtiö on varsin digitaalinen. Jos minulla olisi käytössä vahva tunnistautuminen, olisin voinut käyttää oma sivuja. Olisi ollut helppo tarkistaa asiat. Mutta kun ei ollut. Piti yrittää muuta kautta ja vitsiksi meni.

        Kiitos autokorjaamolle. Ei kannata ottaa itseensä.

        EN OLE VOINUT JAKSAA KIRJOITTAA 18.12.2023 NÄIN PALJON ja 18 pv jatkuukin vielä.


    • Anonyymi

      LINTUJEN RUOKINNASTA

      Minusta ollaan edelleen tekemässä suurroistoa.

      VÄHÄN VERTAILUA.

      - Aulangon joutsenet: muistaakseni kerrottiin, että turistiaikana lampeen heiteltiin pari traktorikuormallista leivänpaloja. Sorsat ja muut vesilinnut söivät osan ja lokkiparvet eniten. Niitä oli niin isona parvena siellä, että välillä peittivät lammen.

      - Riihimäen keskuspuistossa on ollut vuosien aikana erilaisia tilanteita. Kesältä v.2016 kerroin.

      - Peltsin lammella on ollut ihan järkyttävä ranskanleipä- heinäkuu. Sen jälkeen ruokinta jäi muutamalle ihmiselle ja sorsat kärsivät nälkää. - Sitten ruokinta kiellettiin, mutta vei aikaa, että sorsat hävisivät. - Syksymmällä kun kävin, oli taskussa vähän pähkinöitä variksille. Kun panin ne maahan, nokittiin vauhdilla kupuihin.EI JÄÄNYT ROTILLE MITÄÄN. - Mutta sielläkin MINUT leimattiin vaaralliseksi lintujen syöttäjiksi ja työmiehet jahtasivat minua isoilla työkoneillaan.

      Ja kävin muutaman kerran per kesä eli syksy.

      Ja j--liste, nämä satanistit ja muut aivopestyinä kuplassa elävät eläinrääkkääjät syyllistävät tässä pihassa minua.

      • Anonyymi

        P.S. Aulangolla pari traktorikuormallista PÄIVÄSSÄ. Minä vein voikukanlehtiä riksusta.

        En kommentoi nykytilannetta vielä. MUTTA RAUHOITTUKAA. Ei ole tarkoitus jatkaa ruokintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Aulangolla pari traktorikuormallista PÄIVÄSSÄ. Minä vein voikukanlehtiä riksusta.

        En kommentoi nykytilannetta vielä. MUTTA RAUHOITTUKAA. Ei ole tarkoitus jatkaa ruokintaa.

        Ilmeisesti täytyy ruveta absolutiksi tämän pikku harrasteen suhteen. Ilmestyi niin paljon lintuja. Naakkaparven ilmestyminen toi mieleen Hitchkokin elokuvan Linnut.

        MUTTA jouduin niin rajunkäsittelyn kohteeksi,että oli pakko kirjoittaa tänne aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti täytyy ruveta absolutiksi tämän pikku harrasteen suhteen. Ilmestyi niin paljon lintuja. Naakkaparven ilmestyminen toi mieleen Hitchkokin elokuvan Linnut.

        MUTTA jouduin niin rajunkäsittelyn kohteeksi,että oli pakko kirjoittaa tänne aiheesta.

        Linnuille tarkoitettuja siemeniä ei kannata ihmisten syödä, koska niissä voi olla hometta ja muitakin myrkyllisiä aineita, jotka sekoittavat ihmisen pään ja aiheuttavat harha-aistimuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linnuille tarkoitettuja siemeniä ei kannata ihmisten syödä, koska niissä voi olla hometta ja muitakin myrkyllisiä aineita, jotka sekoittavat ihmisen pään ja aiheuttavat harha-aistimuksia.

        Kiitos tiedosta. Jotkut köyhät saattavat syödäkin. Minä en.

        "Pikku harraste" oli tinttien seuraaminen. Meni heti alkuun huumorin puolelle. Istuin väsyneen olohuoneen sohvalla. Vastapäätä parvekkeen toisessa päässä yhden lasin kohdalla on tyhjää. Muuten on kasveja ym. näkösuojana. Siitä tyhjän lasin kohdalle ilmestyi 2 tirppaa kurkkimaan ja elehtimään. Kävivät kurkkimassa ja näyttäytymässä järjestelmällisesti naapuritalon ikkunoiden takana. Viesti: talvi tulossa, tarvitaan syötävää.

        En hankkinut lintulautaa, vaan vähän ripottelin pähkinöitä talonnurkassa kohdalla olevan lampun suojakuvun päälle/ 2A. Hups. Nopeasti tuli suosituksi pähkinäpisteeksi.Tirppojen katselu on niin hauskaa, että tuli jatkettua.

        Sitten olikin tarjolla kohtaus Hitchkokin elokuvasta Linnut, kun naakkaparvi lehahti paikalle. -Ja olinkin pulmissa. Myös yläkerran noita-akan kanssa. -Jouduin semmoiseen käsittelyyn, että oikeasti jouduin arvioimaan mahdollisuuksiani selvitä hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Jotkut köyhät saattavat syödäkin. Minä en.

        "Pikku harraste" oli tinttien seuraaminen. Meni heti alkuun huumorin puolelle. Istuin väsyneen olohuoneen sohvalla. Vastapäätä parvekkeen toisessa päässä yhden lasin kohdalla on tyhjää. Muuten on kasveja ym. näkösuojana. Siitä tyhjän lasin kohdalle ilmestyi 2 tirppaa kurkkimaan ja elehtimään. Kävivät kurkkimassa ja näyttäytymässä järjestelmällisesti naapuritalon ikkunoiden takana. Viesti: talvi tulossa, tarvitaan syötävää.

        En hankkinut lintulautaa, vaan vähän ripottelin pähkinöitä talonnurkassa kohdalla olevan lampun suojakuvun päälle/ 2A. Hups. Nopeasti tuli suosituksi pähkinäpisteeksi.Tirppojen katselu on niin hauskaa, että tuli jatkettua.

        Sitten olikin tarjolla kohtaus Hitchkokin elokuvasta Linnut, kun naakkaparvi lehahti paikalle. -Ja olinkin pulmissa. Myös yläkerran noita-akan kanssa. -Jouduin semmoiseen käsittelyyn, että oikeasti jouduin arvioimaan mahdollisuuksiani selvitä hengissä.

        Ja kun tuossa tien toisella puolella on iso tyhjillään oleva talon piha, vein sen ylä- ja alalaitaan talipähkinäpötkän roikkumaan.
        Olin ostanut edelliseen paikkaan syöttölaitteen, joka oli lasipurkki. Sitä kiersi kahdessa tasossa kapea metalli reuna. Purkkiin oli hyvin matalat/kapeat aukot, josta siemenet eivät päässeet ulos. Piti käydä kaivamasaa niitä esille. Ed.paikassa sen omivat muutamat punatulkut. Kokeilin tulisiko taas tulkkuja. En nähnyt ketä kävi, mutta kyllä maahan tippui.

        Aluksi lasipurkille ei tieltä näkynyt. Sitten huomasin, että muutamasta kohdasta avoin näkymä. Ei ollut linnuilla enää näkösuojaa. Sun muuta tapahtui,. Mutta oli ne 15 asteen pakkaset, en tehnyt mitään muuta vein lisää syömistä.

        Yksi pienipeltirasiamökkisivujuonikin tuli. Turhaa selitellä.

        Kun ilma lämpeni, piti lopettaa tavalla taki toisella. Tapahtui aivopesuohjelman mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun tuossa tien toisella puolella on iso tyhjillään oleva talon piha, vein sen ylä- ja alalaitaan talipähkinäpötkän roikkumaan.
        Olin ostanut edelliseen paikkaan syöttölaitteen, joka oli lasipurkki. Sitä kiersi kahdessa tasossa kapea metalli reuna. Purkkiin oli hyvin matalat/kapeat aukot, josta siemenet eivät päässeet ulos. Piti käydä kaivamasaa niitä esille. Ed.paikassa sen omivat muutamat punatulkut. Kokeilin tulisiko taas tulkkuja. En nähnyt ketä kävi, mutta kyllä maahan tippui.

        Aluksi lasipurkille ei tieltä näkynyt. Sitten huomasin, että muutamasta kohdasta avoin näkymä. Ei ollut linnuilla enää näkösuojaa. Sun muuta tapahtui,. Mutta oli ne 15 asteen pakkaset, en tehnyt mitään muuta vein lisää syömistä.

        Yksi pienipeltirasiamökkisivujuonikin tuli. Turhaa selitellä.

        Kun ilma lämpeni, piti lopettaa tavalla taki toisella. Tapahtui aivopesuohjelman mukaan.

        Miksi kirjoittelen tänne tämmöisiä? Nämä ovat muistiinpanoja. Kirjoitan joskus yhteenvedon esimerkiksi, mutta muualle. Annan siihen ketjuun linkin tänne, jos yhteenvedon perusteet sattuisivat kiinnostamaan.

        Siitä aivopesusta sen verran, että siihen kuuluu kohteen rasittaminen, väsyttäminen, kidutus ja traumatisointi. Toistaminen, toistaminen..... Näissä minun toistamisissa oli armeijan simputuksen tyyliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoittelen tänne tämmöisiä? Nämä ovat muistiinpanoja. Kirjoitan joskus yhteenvedon esimerkiksi, mutta muualle. Annan siihen ketjuun linkin tänne, jos yhteenvedon perusteet sattuisivat kiinnostamaan.

        Siitä aivopesusta sen verran, että siihen kuuluu kohteen rasittaminen, väsyttäminen, kidutus ja traumatisointi. Toistaminen, toistaminen..... Näissä minun toistamisissa oli armeijan simputuksen tyyliä.

        TÄSSÄ ON SE ARMEIJAN SIMPUTUS MAINITTU. Kävi myöhemmin ilmi, että RMK:n kaupunki on palkannut asiantuntijakseen evp.Kenraalin.


    • Anonyymi

      Olen nukkunut, nukkunut ja nukkunut. Oli jo aikamoinen ylirasitustila. "Projekti" ei vielä ole ohi. Vieläkö linturaukkoja roikkuu tässä mukana, en tiedä.

      • Anonyymi

        Olen rasittunutkin ollut, mutta nyt on syytä epäillä kyseen olleen myrkytyksestä, jonka sai käsiteltyäni paljain käsin myrkytettyjä pähkinöitä. -En kerro tästä enempää. Puhuin asian äsken välikohtauksen jälkeen: paukuttelua. Siinähän kuulitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rasittunutkin ollut, mutta nyt on syytä epäillä kyseen olleen myrkytyksestä, jonka sai käsiteltyäni paljain käsin myrkytettyjä pähkinöitä. -En kerro tästä enempää. Puhuin asian äsken välikohtauksen jälkeen: paukuttelua. Siinähän kuulitte.

        Nyt on tullut lisää tapahtunutta mieleen. Hyvä, että en ole kirjoittanut muistiin. Kyllä, myrkytetyistä pähkinöistä on kyse. Sillä kovalla heti alkaneella paukuttelulla yritettiin estää jotakin. Jos olisi olleet myrkkypähkinöitä, olisin jo käsiini myrkkyä saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tullut lisää tapahtunutta mieleen. Hyvä, että en ole kirjoittanut muistiin. Kyllä, myrkytetyistä pähkinöistä on kyse. Sillä kovalla heti alkaneella paukuttelulla yritettiin estää jotakin. Jos olisi olleet myrkkypähkinöitä, olisin jo käsiini myrkkyä saanut.

        Olen ehkä kirjoittanut pari viimeistä viestiä. Luulen kyllä, että ovat peiteviestejä.

        OLin hirveän väsynyt päivästä toiseen, pari kuukautta vissiin. En jaksanut panna pähkinää esille tarpeeksi usein. Lintuja ihan parvena. Meni hermot. Pudotin suoraan pussista maahan. Sehän kiellettyä. -Ehkä vasta seuraavana päivänä, kun tulin paljon lintuja.aloitettiin paukuttelu. Ensin kuin peltiseen ikkunalautaan, sitten pitkin mh:n seinääni naapurin puolelta, sitten siirtyi päätyseinään. Paukuttelu ei ollut sietämättömän kovaa, mutta minulta " meni pää palasiksi". En enää koko iltana pystynyt ajattelemaan yhtä ainoaa kokonaista lausetta. Ne katkeilivat palasiksi. - Seuraavana päivänä helpotti. LINNUT SAIVAT KAUHEAN PELKOREAKTION PÄHKINÖITÄ KOHTAAN, JOISSA ON JKV. RUSKEAA KUORTA MUKANA. - Joudun edelleen putsaamaan pähkinät, kun valkoiset ovat kaupoista loppu.


    • Anonyymi

      TIEDOKSI:

      On tarpeetonta kytätä autoani ja minua tämän talon pihalla. En nyt varsinaisesti ole traumatisoitunut, mutta kyllästymisreaktioita näköjään tulee. - Rupean ottamaan valokuvan aina, kun olen auton katokseen ajanut. Näen, onko siellä omilta jäljiltäni.

      Kun sain auton korjaamolta , olin iloinen ja tuntui kivalle taas ajella. Hyvin sujui. häh,häh!!

      • Anonyymi

        En jo juurikaan ajellut. Ensin kauppaan vain, kun jaksanut kävellä.Ja nyt on niin kovat pakkaset, etten tarkene kävellä.

        Pahat näillä on mielessä.


    • Anonyymi

      Miksiköhän tämä on tullut eläinrääkkäysketjuun. No, olenhan koe-eläin ja jotakin alsa-arvoisempaa kuin nämä IHMISET.

    • Anonyymi

      Muuten huomasin ja tajusin, että olen kysynyt väärinpäin. Minulla ei eläinrääkkäystä gang stalkingin lisäksi. Alkuperäiseen vainooni, jonka eliittisatanistit ovat alkaneet on lisätty myös joukkovaino.

    • Anonyymi

      itekin sanoit tuon- satanistit kiusaa myös eläimiä-

      enempää bheidän touhuista ei viitsi edes kertoa-

      ja todistetaan myös että Aulangolla on kiusattu mahdollisesti satanisti-eliitti-vappamuurarit jne- henkilöä hysteriaan asti - ei tietoa liittyikö joutsenet tuohonkin mutta voisi olla tukin mahdollista...

      joukkovaino-satanisti-natsirikollisia kuuluu YKn tuomiolle Nurnbergiin giljtoiini jne?

      • Anonyymi

        " .... on kiusattu mahdollisesti satanisti-eliitti-vapaamuurarit jne- henkilöä hysteriaan asti - ei tietoa liittyikö joutsenet tuohonkin mutta voisi olla tuokin mahdollista..... "

        on riksussa varmastikin-

        satanisti-kulttipöljät tuollasta tekee-

        että mahdollisesti esim vapaamuurarija- eikäs tämä Iiro Viinanen ole sieltä ja ainoita harvoja joka kertoi iltalehille että on vapaamuurari... mitä tuokin oli?...

        ..ööö.. riksu... ööö ...?
        myöh venäläishuoran kanssa jne...?

        Muuta tuo Laardottihan on venäläis-kakara ja RKP-läinen että sopii tuonne ylempänä oleviin kommentteihin?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/11594511/mkultra-suomessa

        https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=joukkovaino


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " .... on kiusattu mahdollisesti satanisti-eliitti-vapaamuurarit jne- henkilöä hysteriaan asti - ei tietoa liittyikö joutsenet tuohonkin mutta voisi olla tuokin mahdollista..... "

        on riksussa varmastikin-

        satanisti-kulttipöljät tuollasta tekee-

        että mahdollisesti esim vapaamuurarija- eikäs tämä Iiro Viinanen ole sieltä ja ainoita harvoja joka kertoi iltalehille että on vapaamuurari... mitä tuokin oli?...

        ..ööö.. riksu... ööö ...?
        myöh venäläishuoran kanssa jne...?

        Muuta tuo Laardottihan on venäläis-kakara ja RKP-läinen että sopii tuonne ylempänä oleviin kommentteihin?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/11594511/mkultra-suomessa

        https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=joukkovaino

        Viimeisimmän kommentin javieston on kirjoittanut joku muu kuin riksunvainottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisimmän kommentin javieston on kirjoittanut joku muu kuin riksunvainottu.

        Kiva, että jotkut seuraa selviytymistäni.


    • Anonyymi

      Ja epäilen, että trolli/apuri on alkanut tämän ketjun. Täällä loppupuolella on minun huonosti kirjoittamia viestejä.

      Tuolla aikasemmin oli mainittu, että tien toisella puolella olevall asumattoman talon pihalla päätin lopettaa talipähkinäpötkjöen tarjoilun. Oli vielä syksy.Siellä mainitaan, että mindkonrollilla hoidettiin. Selitän siitä viimeisimmän osan.

      Nukahdin aikaisin illalla. Heräsin. Tuli käsky päähän, että vaatteet päälle ja hakemaan talipötkö pois pihalta. Tein niin, Palasin nukkumaan. Taas herätettiin ja käsky: vaatteet päälle ja hakemaan siemensyöttölaite pois. Tein niin. Vein tämän pihan pusikkoon. Nukkumaan. Tuli käsky, että pitää hakea se pusikosta pois.---Sun muuta vielä.

      • Anonyymi

        Olin niin väsynyt tuohon aikaan, että en olisi jaksanut kirjoittaa. Ihanhan epäilin hengissä selviytymistäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin niin väsynyt tuohon aikaan, että en olisi jaksanut kirjoittaa. Ihanhan epäilin hengissä selviytymistäni.

        KYLLÄ, TÄMÄN KETJUN ON ALOITTANUT ALUSTA ETEENPÄIN LOPPUPUOLELLE ASTUI KIRJOITTANUT LUULTAASTI SAMA TROLLI KUIN HYPNOOSIKETJUNKIN. Se, joka höpöttelee Laardotista.

        Tarkoituksensa on vaarmaan muuten hyvä, mutta on jättänyt Jaanan pois, niin tämän ruokinnoista kuin lintujen tappamisen, jos otan valokuvan, jne.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko tämän laardotista höpisevän Trollin motiivi hyvä. Että kun en itse enää jaksa, tekee yhteenvetoja ketjuistani. Mutta jos kuolisin, ketjut saattaisivat joutua arkistoon.Ennen sinne varastoimista, KAIKKI HENKILÖKOHTAINEN POISTETAAN.

    • Anonyymi

      mitähän tästä ketjusta kelpaa arkistoon?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe