Minusta on moni nainen kiinnostunut.
Tiedoksi kaikille
23
319
Vastaukset
- Anonyymi
Onko naiset sanoneet, että ovat kiinnostuneet vai oletko tulkinnut naisen viestit väärin.
Ei se tarkoita, että nainen on kiinnostunut, jos nainen hymyilee sinulle tai juttelee ja kyselee kuulumisia, se on vain kuuluu hyvään käytökseen.
Kerran pyysin naista kahville, joka hymyili, jutteli ja kyseli kuulumisiani, niin nainen sanoin EI KIITOS-
Asia tuli selväksi, nainen ei ollutkaan kiinnostunut, vaikka kuvittelin.
Olin tulkinnut naisen viestit väärin.- Anonyymi
Olettaisin niin.
- Anonyymi
Sitäkö yrität todistaa itsellesi ja muille esittämällä mielikuvituskavereitasi ja esiintymällä eri naisina vuorokauden ympäri?
- Anonyymi
En enkä yritä esiintyä naisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En enkä yritä esiintyä naisena.
Teet sitä yötä päivää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet sitä yötä päivää
Taidat ite tehdä.
- Anonyymi
en ole kirjoista lukenut vaan omasta kokemuksesta, kun ihminen on tietämättään anteeni joka lähettää singaalin ympäristöön , viestin aivan kuin puhelin joka saa viestistä kiinni,toimii vaan silloin johon tise uskot,
Kiitos tiedosta. Nälin haluaisin että naiset ois kiinnostuneita. Nimittäin vanhoista tehtaista tai mielisairaaloista tai mistä nyt kukin haluaa.
- Anonyymi
vähän kuin vanha koira joka tee turhia juoksuja naraan perässä,
- Anonyymi
Ei kiinnosta yhtään tuollainen mies
- Anonyymi
Kyllä joku on minusta kiinnostunut vaikka sinä et ole! Tää ei sitä paitsi kuulu sulle, trolli!
- Anonyymi
Mene sitten niiden naistesi luokse äläkä täällä jankkaa.
- Anonyymi
Niin äitisi pakon edessä.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, oon sitä paitti sanonu, ettei mun äidistä puhuta täällä!
- Anonyymi
Minä taas olen mummojen suosikki.
- Anonyymi
Olet siis juonut viinaa vihdoin ja tavannut naisia.
- Anonyymi
Ei ole kyse siitä.
- Anonyymi
Tää ei oo mielikuvitusta vaan ihan ite oon huomannu. Älä puutu asioihin, joista et mitään tiedä!
- Anonyymi
Tiedänhän minä nyt sen.
- Anonyymi
Tuo on paha. Iskee runsaudenpula ja voi alkaa kohtelemaan naisia huonosti. Toiset voivat alkaa käyttäytymään jopa ylimielisesti naisia kohtaan. En sano, että sinä tekisit niin.
Asia toimii tietysti myös toisinpäin, eli jos moni mies on kiinnostunut naisesta, niin se voi muuttaa naisen käyttäytymistä. Kunhan mietin.
Sivussa roikkuu rivassa Kiitos tiedosta.
Miksi haaskaat aikaasi palstalla, jos sinulla on mahdollisuus viettää ihanaa aikaa naisen seurassa?
Tätä on vähän vaikea ymmärtää.- Anonyymi
Ehkä ärsyttääkseni joitakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.132537Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762358- 2021334
- 1171194
- 751142
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2661099Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,7936Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11894Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54816