Ei siis vain yhtä.
Meille kaikille on useampi oikea
19
288
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten ei ole yhtään. Sekin on yhtä hyvin mahdollista.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18167223y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onko 20. kerta kun pistät tän saman trollauksen palstalle?
- Anonyymi
Sit sopivana ajankohtana tulee eteen joku sopivampi
- Anonyymi
Pidätkö kaikista miehen läpändeeroksista jotka ymmärrät trollaukseksi hyvin rajatusti kirjanpitoa? Sitten sekin on pielessä
- Anonyymi
Vähintään, mutta ette te muuten usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö kaikista miehen läpändeeroksista jotka ymmärrät trollaukseksi hyvin rajatusti kirjanpitoa? Sitten sekin on pielessä
Puhu itestäs vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu itestäs vaan.
Eikö sultakaan palstanarsistilta lähde muuta kuin että ite oot vasta-argumentiksi? Vaikutat ihan ätmiltä eli pääpirulta nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sultakaan palstanarsistilta lähde muuta kuin että ite oot vasta-argumentiksi? Vaikutat ihan ätmiltä eli pääpirulta nyt
Niin vaikutat joo.
- Anonyymi
Tämä on sitä positiivista ajattelua. Minä, joka vähemmän tähän uskon, vähän epäilen tätä, koska suhtaudun tällaiseen epäuskoisesti. Sitten, kun mieleni muuttuu positiivisemmaksi tällaista kohtaan, silloin jo ehkä enemmän mahdollista? Mutta....en ennen sitä? T: vähemmän vastaanottavainen mieli (uskon asioita).
- Anonyymi
On ihmisiä joille ei ole tarkoitettu puolisoa ja se ei johdu itsestä vaikka
niin sanotaan ja piste - Anonyymi
Näin onkin. Mut mitä jos kuvittelee kohdanneensa jo sen tosi oikean (jonka kanssa ei koskaan ollut mitään) ja sen jälkeen ei kelpaa enää kukaan? 🤔
N31- Anonyymi
Ei voi mitään sitten.
- Anonyymi
pitää paikkansa kun ihminen jää menneisyyteen, eikä tulevaan elämään,.
Näitä filosofisia kysymyksiä vois aatella, vaikka kuinka pitkään.
- Anonyymi
Kiitos, mulle riitti etsiminen! Mulla on yksinkertainen päähän pinttymä; parisuhteeseen mahtuu vain kaksi... mä en mahdollisesti ole se kolmas osapuoli.
Hiton paljon parempi olla sinkku, kuin huonossa parisuhteessa; jossa toinen etsii sitä vielä parempaa parisuhdetta! Revi siitä totuus ja elä sen mukaan.
trollikka - Anonyymi
Mjaa, minulle ei ole yhtään oikeaa, mutta osaan soveltaa ja mukautua. Niinpä vähemmän oikeakin menee siedätyksellä. 😂
Jasu- Anonyymi
Mulla taas sinkkuus voittaa siedätyksen. Mihinkään puolivillaiseen viritykseen en rupea.
- Anonyymi
Voi olla joo, mutta hyvä jos yhdenkin niistä löytää. Mieluusti vielä eri aikaan kuin toisen.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.132537Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762358- 2021334
- 1171194
- 751142
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2661099Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,7936Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11894Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54816