Syyllinen syrjintään löytyi
Melko pian johdattelevan osion jälkeen kirjoittaja löytää syyllisen ongelmiinsa. Tämä saa kuulla kunniansa:
– Mikään ei ylitä tuntemaani turvattomuutta, kun ruotsidemokraatit kerta toisensa jälkeen tuovat julki vihansa muslimeita kohtaan ja hallituspuolueet vaikenevat.
– He haluavat sulkea moskeijat ja uskovat, etteivät uskontäyteiset muslimit voi olla kunnon ruotsalaisia. Heidän vihansa pitää islamia natsismia pahempana ja heidän mielestään kyse on paskakulttuurista. He haluavat jakaa meidät kahteen leiriin: maallistuneisiin hyviin muslimeihin sekä vaarallisiin ääri-islamisteihin.
Lähtö on lähellä
Muslimien kokemusten vähättely tahi kieltäminen ei vie kansakuntaa eteenpäin. Sen sijaan Ruotsissa pitäisi ottaa vastuu ilmapiiristä, ”joka syntyy rasismin kieltämisestä vallan kammareissa, katujen kuiluissa ja virastojen seinien sisällä”
– Vastaukseni ystäväiseni on se, että kaikessa hiljaisuudessa olen alkanut mielikuvitusleikin siitä, että jättäisin Ruotsin. En ole enää varma siitä, haluanko elää ja kuolla täällä.
Chibli ei mainitse kirjoituksessaan, mihin maahan hän mahdollisesti olisi muuttamassa.
ote suomenuutiset
PS. mielestäni suunta on hyvä-rovaniemeläiset?
tuovat julki vihansa muslimeita kohtaan ja hallituspuolueet vaikenevat.
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512