Olen pyytänyt apua Unkarista Keuruun ja Kauhajoen ihmisoikeusrikosten oikeuteen saamiseksi

Anonyymi-ap

Heli Siren keramiikanopettaja Mäntän autereopistossa oli aiemmin asunut
5 vuotta keuruun ekokylässä,. Siren alkoi väittää että Hietikko on satanisti
putinisti . keuruun poliisin tutkinnanjohtaja kari aaltio kysyi minulta vakavasti´´ oletko sinä hannu satanisti ?
Oletko islamilainen halusi poliisi Risto Solmula tietää
ja hyvin pian minut karkoitettiin afrikkaan
vaikka olen kauhajoella syntynyt .

Mutta myös poliisi solmula ja asianajaja ari kuukka lähtivät pois Keuruulta. Kaikki tutkimusmateriaali hävitettiin

Kun valtion virkamies komisario esittää kysymyksen ,
oletko sinä hannu satanisti, siihen on myös etsittävä vastaus rikostutkinnassa ja Jyväskylän käräjäoikeudessa.

Tärkeä todistaja on keuruun aiempi kirkkoherra ossi poikonen pappilanniemessä, marokkolaisen vaimoni Melikan naapurissa

Poikonen tapasi minut 6.9.2012 ja Poikonen sanoi olevansa ajatelutavaltaan ja arvoiltaan sama kuin minä, sielunveljeni. Ja ehdotti että menisimme joskus lappiin viikoksi kävelemään.

Hän myös lupasi että keuruun ev lut seurakunta ottaa vastuulleen kaikki hannu hietikon synnit -- kun kuolen ja olen viimeisellä tuomiolla
Oliko hänellä valtuudet tuollaista mennä lupaamaan,
se on sitten toinen asia. Kristillisen opin mukaan syntejä voidaan siirrellä ja niillä voidaan käydä kauppaa ,

mutta toimeksiantajani Jeesus ja myös Luther näyttävät tälle teorialle keskisormea. Armoteoria toimii vasta ihan ´´viimeisellä portilla ´´ eikä sinne pääse kukaan joka ei ole tunnustanut syntejään julkisesti FB ssä ja painetussa paksussa sanomalehdessä SYNTISANOMAT .

Sitä aletaan painaa keuruulla ja se levitetään kaikkialle maailmaan. Syntien tunnustaminen maksaa niin paljon että paino- ja lentorahti kuljetukset saadaan katettua. Keltaiset ry on non profit järjestö joka ei hae taloudellista voittoa tästä asiasta eikä isosta rakennustuotannosta

Julkinen synnintunnustus oli tapana alkuseurakunnassa ja silloin vielä JOULUN HERRAN pyhä henki oli heidän kanssansa. Mutta kun kirkko organisoitui ja alkoi tehdä rahaa ja pitää valtaa ihmisten synneillä--- silloin saatana otti vallan kristillisessä kirkossa. Sentakia toimeksiantajani sanoi että hän ei voi jälleenpalata ja aloittaa 1000 vuoden rauhaa
ennenkö kaikki kristilliset kirkot lopetetaan

Jyväskylän ja seinäjoen käräjäoikeudessa joudutaan pian pohtimaan , onko ylilääkäri kirsti kähärän ja psykiatri arkon väite totta ---että hietikko on mielisairas ? Tällöin myös kirkkoherra poikonen on hullu, kun sanoo olevansa ajattelutavaltaan kuin minä

sosialisystem SS comendantta tantta eija [email protected] Keuruun kaupunki / peruskurvajohtaja Alisa Veistämö Marja Leena Kari ja Riitta Vanhanen joutuvat oikeudessa
ja median edessä
selittämään miksi he estivät 17 vuotta minua tapaamasta ainoaa lastani, kun samaan aikaan kirkkoherra poikonen halusi päästä hulluksi satanistiksi väitetyn kanssa lappiin viikoksi kävelemään

Ja kun jyväskylän sossussa työssäkäyvä ulla sinikka vei minut yöksi kotiinsa suvantotie 7 JKL . Mediaväen tulisi kysellä mainituilta henkilöiltä
onko tuo totta ---Ellei ole, haastakaa minut oikeuteen kunnianloukkauksesta ja tutkitaan asia kunnolla

Myös isompia ympyröitä joudutaan selvittämään aiempaa huolellisemmin . Unkari ei halunnut että unionia laajennetaan sokealla vimmalla maihin joissa käydään avointa sotaa ja jossa on erittäin rankka korruptio käytäntö
Orbanin ulosmäärääminen tärkeästä äänestyksestä tulee johtamaan unionin hajoamiseen.

Suomen jenkkiläistetyt muovinaamat uskottelevat toisilleen miten venäjä hajoaa. Mutta se hajoaa itse riiteleviksi pikkuvaltioiksi ja usa ajautuu hirvittävään sisällissotaan.

Venäläisillä tietysti on tällaisessa tilanteessa myös vaikeaa, mutta se on tottunut vaikeuksia kestämään enemmän kuin kukaan toinen kansa. Noin 10 % suomalaisista haluaisi olla naapurin kanssa sovussa, mutta 90 % haluaa sulkea minun laiseni pakkomyrkytyslaitokseen 2 kertaa, lopulta karkoittaa Saharaan al qaidan ja saksalaisten uusnatsien sekaan.

Minun pitäisi saada lakimiesapua ja venäläinen yhteistyökumppani joka tekee kirjan , ukkosenjumalan pojan rutja von donnerwetterin jälleenpaluusta.
Yli 10 miljoonaa ranskalaista odottaa jatko osaa vesi kielellä . Voisimme panna kirjan tuoton puoliksi. Yhteistyökumppanini pitäisi osata perus engantia koska minä en osaa venäjää .
Hänen tulisi soitella Johannes RA kastajalle 00212 767 309 042
myös median edustajat voivat soittaa

mutta pankaa digitaalisesti talteen ja julkaiskaa youtubessa
. [email protected] saa antaa medialle kaikki minuun liittyvät tiedot

1

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ouh Lordi whant's you bye a Mercedes-benz???

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe