Sinkku olen ottanut vähän selvää että mene tinderiin suomi24 treffit irc galleriaan instracam facebookkiin whatsappiin ja siellä muita sinkkuja ja sovi treffit eli älä ole yksin vaan hanki kumppani ja vietä sen kanssa kahdestaan joulua ja uutta vuotta ja uuden vuoden aloitatte että alatte seurustelemaan ja saitte uuden kivan kaverin ja kumppanin
Vink vink vinkkiä sinkuille
10
243
Vastaukset
- Anonyymi
Eli niissä luulis olevan nyt tosi sinkut ja viettää loppuvuoden ja joulun ja uudenvuoden yksin eli pyydä jotain kivaa sinkkua treffeille ja alatte oleen yhdessä
- Anonyymi
ok, kun varatuille on ennemän matsia,
- Anonyymi
No kysy sit sitä varattua treffeille ja vietätte sen varatun kanssa joulun ja uudenvuoden yhdessä ja ensi vuonna aloitatte yhteiselon mut luulis oikeitakin sinkkuja olevan jotka kaipaa ja etsii kumppania itselleen
Harva kelpaa seuraksi.
Mäkään en viittis olla esillä. mutta niin se vaan menee, että aina kun mä mun YouTube kanavalla näytän alussa mun naaman, niin katsojia on heti enemmän, kuin sillon jos vaan mumisen kameran takaa jotain hyvää päivää. En tosissaan ymmärrä miks joku haluaa nähdä mun naaman. mä en ainakaan. mutta kai tää on joku netin etiketti, mitä mä en tiedä.
Eikai tuota irc -galleriaa ole enää? on siis olemassa varmaan, mutta käyttääkö sitä muka joku vielä? Whatsapin kohdalla pitäisi jo toisen puhelinnumero olla tiedossa.
Enkä viitsi enää tämän vuoden puolella sitä miestä katsella. Ens vuonna vois koittaa.- Anonyymi
No ei sitä tiedä kun menet irc galleriaan niin siellä onkin joku kiva poika ja tuutte juttuun ja menette treffeille ja rakastutte eli se herra oikea voi olla missä vain ja varmasti sinullakin on kivempaa kun jo tänä vuonna saat pussailla ja olla sen herra oikean kanssa ja viettää joulun yhdessä ja teillä tosi kivaa
Anonyymi kirjoitti:
No ei sitä tiedä kun menet irc galleriaan niin siellä onkin joku kiva poika ja tuutte juttuun ja menette treffeille ja rakastutte eli se herra oikea voi olla missä vain ja varmasti sinullakin on kivempaa kun jo tänä vuonna saat pussailla ja olla sen herra oikean kanssa ja viettää joulun yhdessä ja teillä tosi kivaa
Mä vietän joulua perheeni kanssa.
- Anonyymi
Taas jotain sinipillerisoopaa. Tässä vaiheessa on hyvä muistaa, että nykyään seksi ja parisuhteet ovat vain komeiden alfamiesten yksinoikeus. Pituus, jykevä leuka, status ja treenattu ulkonäkö ovat ainoat keinot saada toimiva parisuhde.
Alemman tason ätmien pitää tyytyä siihen mitä he ehkä saattavat saada tai matkustaa aasiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1492816Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.272744- 1801587
- 2051465
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101381- 971353
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,591154Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151138Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711108Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111029