Mitäs jos uhkaa tappaa hyvinvointialueen virkailijan

Anonyymi-ap

Siinä vaiheessa, kun taas väkisin laittavat kuntouttavaan työtoimintaan ottaa repusta mattopuukon ja laittaa sen hyvinvointialueen "sosiaalityöntekijän" kaulalle.

40

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei teistä ressukoista ole edes uhkailemaan, saati tekemään.

      • Anonyymi

        Pelkää Kapo siellä!


      • Anonyymi

        Te-toimiston virkailija on niin pelkuri ja narsisti ettei uskalla edes näyttää naamaansa. Puhelimen välityksellä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te-toimiston virkailija on niin pelkuri ja narsisti ettei uskalla edes näyttää naamaansa. Puhelimen välityksellä kaikki.

        Ei se pelkuruutta ole, vaan ihan järjenkäyttöä. Työttömissä on paljon mielenvikaisia, kuten tästäkin keskustelusta hyvin näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pelkuruutta ole, vaan ihan järjenkäyttöä. Työttömissä on paljon mielenvikaisia, kuten tästäkin keskustelusta hyvin näkee.

        Kukapa virkailijoitten kanssa edes haluaisi kasvotusten asioida


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pelkuruutta ole, vaan ihan järjenkäyttöä. Työttömissä on paljon mielenvikaisia, kuten tästäkin keskustelusta hyvin näkee.

        Niin on kokoomuksen kannattajissakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on kokoomuksen kannattajissakin

        Ja vassareiden


      • Anonyymi

        Laiton uhkaus tai tapon yritys 2-5 vuotta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiton uhkaus tai tapon yritys 2-5 vuotta ?

        Mielenterveys hihhulit häkkiin.


    • Anonyymi

      Pyhä Sota on tulossa.

      • Anonyymi

        sota tulee Suomeen vuonna 2025 silloin työttömät ensimmäisenä tapetaan sosiaaliturva järjestelmästä. Putin uhoaa Suomea työttömiä pelottaa voi joutua väkisin venäjälle pakkotöihin koska on työvoimapula


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sota tulee Suomeen vuonna 2025 silloin työttömät ensimmäisenä tapetaan sosiaaliturva järjestelmästä. Putin uhoaa Suomea työttömiä pelottaa voi joutua väkisin venäjälle pakkotöihin koska on työvoimapula

        Paskamahalahtarit kyllä tapetaan aivan ensimmäiseksi ihan omien toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sota tulee Suomeen vuonna 2025 silloin työttömät ensimmäisenä tapetaan sosiaaliturva järjestelmästä. Putin uhoaa Suomea työttömiä pelottaa voi joutua väkisin venäjälle pakkotöihin koska on työvoimapula

        Voi olla pulaa osaavasta työvoimasta mutta ei elämänhallintaongelmaisista pitkäaikaistyöttömistä. Ihmisjätettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sota tulee Suomeen vuonna 2025 silloin työttömät ensimmäisenä tapetaan sosiaaliturva järjestelmästä. Putin uhoaa Suomea työttömiä pelottaa voi joutua väkisin venäjälle pakkotöihin koska on työvoimapula

        Sen jälkeen tapetaan kokoomuksen ja persujen kansanedustajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla pulaa osaavasta työvoimasta mutta ei elämänhallintaongelmaisista pitkäaikaistyöttömistä. Ihmisjätettä.

        Eli myönnät olevasi uusnatsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli myönnät olevasi uusnatsi.

        Älyn jättiläinen😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyn jättiläinen😆

        Natsit kutsuivat vähemmistöjä ihmisjätteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsit kutsuivat vähemmistöjä ihmisjätteeksi.

        Palstan betalastmiestä tuo sana kuvaa erittäin hyvin. Alku-ihminen myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan betalastmiestä tuo sana kuvaa erittäin hyvin. Alku-ihminen myös.

        No mikäs sana kuvaa näitä virkailija huoria parhaiten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskamahalahtarit kyllä tapetaan aivan ensimmäiseksi ihan omien toimesta.

        Veemäiset omat lähtee ensimmäisenä tästä maailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veemäiset omat lähtee ensimmäisenä tästä maailmasta.

        Savossa on teloituspaikoilla ruuhkaa sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veemäiset omat lähtee ensimmäisenä tästä maailmasta.

        Totta, tappolistat monilla jo valmiina.


    • Anonyymi

      Eivät nämä paskapää virkailijat muuta tottele kuin uhkausta!

      • Anonyymi

        Uhkaat pissiä omiin muroihisi?


      • Anonyymi

        Aivokääpiö


    • Anonyymi

      Tupauuno pääsisi putkaan tuolla tempulla. Mutta eihän tupauunolla ole kanttia.

    • No eipä sitten pariin vuoteen tarvitse töitä hakea, eivätkä TE-toimistosta häiritse...

      • Anonyymi

        Pentium hoitaa simputukset.


      • Anonyymi

        Ihanko luulet nämä mitään hakee ?


    • Anonyymi

      Siinäpähän meuhkaatte onnettomat rutisijat, mulle jää ihan rittävästi toimeentulooni.
      T. Bertil P.

    • Anonyymi

      Daidp perdeesee vajskin mulwwusts
      t naapurin masa

    • Anonyymi

      Typerää nettiräksytystä paskahousulta

      • Anonyymi

        mitäs se silakkavittu vääntää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs se silakkavittu vääntää

        perseilevä aivokääpiö


    • Anonyymi

      Betaalast, vatipää?

    • Anonyymi

      Virkailija vain vaihtuu, muuten sama meno jatkuu.

      Olisiko parempi käyttää toimivampia keinoja?

      Joukkokanne?

    • Miten kukaan voi olla noin idiootti kuin ketjun aloittaja.
      Onko aloittaja sitä mieltä, että kyseinen pikkuvirkailija on ohjannut hallitusta ja eduskuntaa tekemään nämä lait joita aluehallinto noudattaa?
      Vai onko kyseisen pikkuvirkailijan syytä se, että kyseinen työtön on työtön kyseisen virkailijan takia?

      • Anonyymi

        Taas vääristellään sanoja.

        Missään laissa ei lue, että kuntouttava työtoiminta on pakollista työmarkkinatuen saamiseksi.


    • Anonyymi

      Tälläiselle henkilölle täytyy puhua rauhallisesti.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe