On puhuttu paljon Käärijästä, jota suuri osa Suomen kansasta pitää ihanteenaan.
Täälläkin on eräs ehdoton fani, jonka mielestä Käärijä on niin sympaattinen, nöyrä ja kaikkea muuta ihanaa.
Tiedättekö, että minä en ole kuunnellut yhtä ainutta kertaa sitä cha cha-kappaletta. En tiedä yhtään miten se menee. Ei kiinnosta.
Miksi? Kun näin sen kieli kuvan, niin tein heti johtopäätöksen, että tuota en kyllä viitsi kuunnella edes. - Olen tietenkin ihmetellyt itsekin syytä, että miksi minä yksin (nähtävästi) en ole kuunnellut. Vissiin minun luontainen vaisto.
Luin Iltasanomien otsikon ja jutun.
Lukekaapa tästä nimenomaan KOMMENTIT:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010086855.html
Luettuani ne huomasin, että olinpahan ollut oikeassa.
En tiennytkään, että "2/3 sanoista on v-sanoja, lipoo kieliään ym". Luin kommenteista.
Kirjoittajien kommentit ovat täysin päinvastaisia mielipiteitä kuin esim tämän palstan vakioihailija on mieltä. - Pliis Beng, jätä väliin kerrankin iänikuiset kommenttisi. Tiedetään jo sinun mielipide. Ei kiinnosta.
Hyvä että lehti varoittaa!
Kiitos lehdelle!
On todella aiheellista ajatella, että lapsia ei viedä sinne!
Lukekaa kommentit!
Kyse ei ole ollenkaan "pirteältä vaihtoehdolta Katrille" - vaan että ollaan vääristelemässä lasten maailmaa, maailmankuvaa, hyviä tapoja ja antamassa väärää esikuvaa ja huonoa makua.
Tämä kaikki on tehty hyväksytyksi, mutta mikä ei ole oikein!
Olinkohan oikeassa? Taisinpa olla...
134
932
Vastaukset
- Anonyymi
Valmistelit kauan ja huolella kirjoitustasi.
Toki vastaan, kun olet tällaisen huomionosoituksen laittanut.
Beng
Kaikki Suomessa tietävät, ettei Kääriä laula kuten Jori Malmsten Karhun poika sairastaa.- Anonyymi
Typerää sinulta: en "valmistellut kauan" = pöhkö väite = huomaa!
Eikä ole "huomionosoitus" vaan selvä viittaus, että olet "pöhkö".
Siis olet todella sitä mieltä, että lapsille sopii paremmin Käärijän v-tekstit kuin Jori Malmstenin laulut?
Olen todella eri mieltä!
Ihanat lapset tykkäävät ihanista Malmstenin lauluista!
Anna lapsilla olla lapsuus, ei v-maisuus!
Suositteletko itse lapsenlapsillesi (jos niitä on) Käärivän v-tekstejä?
Parasta, että lopetat Beng ja et enää munaa itseäsi enempää.
Opettele nöyryyttä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerää sinulta: en "valmistellut kauan" = pöhkö väite = huomaa!
Eikä ole "huomionosoitus" vaan selvä viittaus, että olet "pöhkö".
Siis olet todella sitä mieltä, että lapsille sopii paremmin Käärijän v-tekstit kuin Jori Malmstenin laulut?
Olen todella eri mieltä!
Ihanat lapset tykkäävät ihanista Malmstenin lauluista!
Anna lapsilla olla lapsuus, ei v-maisuus!
Suositteletko itse lapsenlapsillesi (jos niitä on) Käärivän v-tekstejä?
Parasta, että lopetat Beng ja et enää munaa itseäsi enempää.
Opettele nöyryyttä!19:48
Sinähän et ymmärrä mitään.
Sinulta meni noin 5 1/2 tuntia vastauksen tekemiseen ja lähettämiseen ja kaiken kääntämiseksi päälaelleen. Dilledong
Kukahan se....
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19:48
Sinähän et ymmärrä mitään.
Sinulta meni noin 5 1/2 tuntia vastauksen tekemiseen ja lähettämiseen ja kaiken kääntämiseksi päälaelleen. Dilledong
Kukahan se....
BengHaloo"
Sairasta sinulta!
Todella sairasta!
Minulta meni noin 1 minuutti, 20 sekuntia kirjoittaesani!
5 ½ tuntia? Sairasta, sairasta, todista, oletko ottanut ajan, miten?
Luovuta, elä munaa itsesi enää enempää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo"
Sairasta sinulta!
Todella sairasta!
Minulta meni noin 1 minuutti, 20 sekuntia kirjoittaesani!
5 ½ tuntia? Sairasta, sairasta, todista, oletko ottanut ajan, miten?
Luovuta, elä munaa itsesi enää enempää!Tiedätkös. Ihan yks hatun hailee, mitä sinä ajattelet.
Beng
Olisi jännä tietää, minkä ikäinen olet.
Joku täällä voi entuudestaan tietää.
85 vai 15 vuotta.
- Anonyymi
Nyt olet kyllä saanut väärän käsityksen. Ei Kääriässä mitää ´vaaraa´ lapsille ole, se ei sovi ajan puolesta, On myöhäinen aika tuo 22-02. Sen vuoksi on järjestetty lapsille aikaisemmin oma. Otsikko vääristää asian.
Tekstissä lukee:
Vaikka suurkonsertissa esiintyy lasten suursuosikki Käärijä, ei tapahtumaan suositella saapumista alle 12-vuotiaiden lasten kanssa. Tiedotteessa painotetaan, että tapahtuman turvallisuuteen on panostettu ja poliisi on kieltänyt ilotulitteiden ampumisen Helsingin keskustassa.
Varoitus on lasten turvallisuuden takia, ei Kääriän pelosta.Kyllä se vastuutonta vanhemmilta olisi viedäkään sellaiseen tungokseen pikkulapsia keskellä yötä, missä saattaa tapahtua yhteenottojakin.
Siihen aikaan yöstä lasten kuuluu olla kotona tuutumassa.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Kyllä se vastuutonta vanhemmilta olisi viedäkään sellaiseen tungokseen pikkulapsia keskellä yötä, missä saattaa tapahtua yhteenottojakin.
Siihen aikaan yöstä lasten kuuluu olla kotona tuutumassa.Yeap, tungoksessa on myös käsittämätön määrä alkoholisoituneita kääpiöitä vailla aivoja eli aivoituksia.
- Anonyymi
Mikä siinä käärijän kielessä on niin erinomaista, että sitä pitää aina näyttää.
Käärijän nimeksi sopisi kielijä.- Anonyymi
Ne on saatananpalvojien kielimerkkejä.
Käärijähän yleensä samalla tekee s:npalvojien ehkä yleisimmän käsimerkin: pirunsarvet.
- Anonyymi
En ole koskaan pitänyt Käärijästä.
"Suosio" on halvoin keinoin, klisein hankittua.
Ihmisiä on niin helppo vetää nenästä, kun on kerran luotu mielikuva suositusta hahmosta. Monet ihmiset ovat laumasieluja, menevät muiden perässä.
Mitä hauskaa noissa saatananpalvojien käsi- ja kieli-merkeissä on? Pelkkää alatyylisyyttä ja roskaa.
Mutta: onko hän todella niin kovin suosittu? Hetken julkisuus... ja pian tulee taas uusia hahmoja. Nuo nk. yliampuvat hahmot ovat lyhyen hetken juttuja.- Anonyymi
Niinhän oli Lordin kanssa. Ilmiöitä tulee ja menee.
Mitäs tuosta halkomaan harmaita hapsua.
Toivottavasti kaveri on säästelijöt, hoitaa kirjanpidonn ja verot, että kännyyn jää kohinan jälkeenkin jotain.
Ettei käy kuin Matin lesken, että omistamansa talo oli mennä yllätysvelkoihin.
Karua.
Beng - Anonyymi
Hei turvenuija !!!
Suomi24 on kaikille avoin keskustelupalsta.
Jos ei miellytä, vaihda maisemaa..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei turvenuija !!!
Jos ei miellytä, vaihda maisemaa.....Joo sinä, mee muualle, tervemenoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei turvenuija !!!
Jos ei miellytä, vaihda maisemaa.....Suurin osa kirjoittajista on jo vaihtanut maisemaa.
Mikähän siinä mahtaa olla syynä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sinä, mee muualle, tervemenoa!
Totesi Tarmo, 6 vee :)))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totesi Tarmo, 6 vee :)))))
Siihen vastasi Matleena, 4 vee...
- Anonyymi
''Hyvä on varoittaa saatananpalvojien käsi- ja kielimerkeistä!
Ihmiset menevät laumasieluina noihin ja hyväksyvät kaikki.''
Voi hyvä tavaton :))))
Ethän ihan tosissasi ole, ethän ?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Hyvä on varoittaa saatananpalvojien käsi- ja kielimerkeistä!
Ihmiset menevät laumasieluina noihin ja hyväksyvät kaikki.''
Voi hyvä tavaton :))))
Ethän ihan tosissasi ole, ethän ??Ehkä se oli hänen alitajuntansa joka kehoitti varoittamaan meitä tietämättömiä tolloja. :)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän oli Lordin kanssa. Ilmiöitä tulee ja menee.
Mitäs tuosta halkomaan harmaita hapsua.
Toivottavasti kaveri on säästelijöt, hoitaa kirjanpidonn ja verot, että kännyyn jää kohinan jälkeenkin jotain.
Ettei käy kuin Matin lesken, että omistamansa talo oli mennä yllätysvelkoihin.
Karua.
BengJoo, Lordi oli vastaava. Itse en ole koskaan tykännyt yliampuvista hahmoista, kuten Turhapuro, Leningrad cowboys, jne.
Pidän niinku älykkäästä huumorista. Sellaisesta, jossa vitsiä ei rautalangasta väännetä, vaan se pitää älytä rivien välistä.
En Speden tyylisestä, vitsejä selittävistä hahmoista. - Anonyymi
Eivätköhän ne 'saatanalliset' ole jokaisen omassa korvain välisessä tilassa. Käärijällä sen asian kanssa ei ole mitään tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätköhän ne 'saatanalliset' ole jokaisen omassa korvain välisessä tilassa. Käärijällä sen asian kanssa ei ole mitään tekemistä.
Älä nyt höpsi. Tottakai Käärijällä on tekemistä.
Nuohan ovat s:npalvojien tunnettuja symbooleita!
Tervehtivät niillä toinen toisiaan, eli muita samanhenkisiä.
Muistatteko sen RadioRockin tv-mainoksen, jossa koko toimittajakunta akrobaattisesti rakenteli itsestään pentagrammi-kuvion? Sitten kielet ulkona kädet ylhäällä "palvonta-asennoissa" kumartelivat.
Viesti oli aivan selvä. Tyhmemmänkin piti jo tuosta tajuta mikä tuon radiokanavan olemus ja viestintätarkoitus on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Lordi oli vastaava. Itse en ole koskaan tykännyt yliampuvista hahmoista, kuten Turhapuro, Leningrad cowboys, jne.
Pidän niinku älykkäästä huumorista. Sellaisesta, jossa vitsiä ei rautalangasta väännetä, vaan se pitää älytä rivien välistä.
En Speden tyylisestä, vitsejä selittävistä hahmoista.Sama täällä.
Usein englantilaisissa sketseissä on tätä "älykästä huumoria", mikä on mahtavaa, mutta mitä moni ei älyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt höpsi. Tottakai Käärijällä on tekemistä.
Nuohan ovat s:npalvojien tunnettuja symbooleita!
Tervehtivät niillä toinen toisiaan, eli muita samanhenkisiä.
Muistatteko sen RadioRockin tv-mainoksen, jossa koko toimittajakunta akrobaattisesti rakenteli itsestään pentagrammi-kuvion? Sitten kielet ulkona kädet ylhäällä "palvonta-asennoissa" kumartelivat.
Viesti oli aivan selvä. Tyhmemmänkin piti jo tuosta tajuta mikä tuon radiokanavan olemus ja viestintätarkoitus on.Jos sinä näet saathanallisia viestejä joka puolella, niin sulla on ongelma. Jotta kannattaako jatkaa höpöttelyään.
- Anonyymi
No eikös Lordiakin aikanaan kovasti ihailtu , miksi ihmiset ihailevat jotain missä ei ole musiikilla mitään tekemistä . Ja että huuhtoo lavalla kun sekopäinen. Ei minun mielestäni mitenkään ole kiinnostavaa . Näin Puoli kappaletta se riitti . Mutta kaikilla makunsa
- Anonyymi
Minullahan on klassisen musiikin opintoja. Arviot eivät ole huonoja. Päinvastoin.
Noin taustaksi tuolle aloittajalle.
Ja kuka nyt ottaa Käärijän noin tosissaan. Voi hyvät hyttyset.
Ilmeisesti aloittaja on päässyt taas vapaalle. N.n:stä.
Beng - Anonyymi
Niin.
Nykyajan Suomi on sitä, että saatananpalvontaa hyväksytään, samoin kaikkea irstasta, kaikkea riettautta.
Jos joku yrittää kertoa, että ei ole oikein, niin häntä rienataan - kuten tällä palstalla.
Juuri näin. kuten ed kirjoittaa: " miksi ihmiset ihailevat jotain missä ei ole musiikilla mitään tekemistä . Ja että huuhtoo lavalla kun sekopäinen."
Miksi ihaillaan v-sanoaja ym? Rivoja tekstejä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullahan on klassisen musiikin opintoja. Arviot eivät ole huonoja. Päinvastoin.
BengElä viiti munata itseäsi enempää.
Nokkahuilu on hieno soitin tosin, miten kävi Sibelis Akatemian tutkintojen kanssa?
Lopeta hyvän sään aikana!
Olet säälittävä, sorry. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä viiti munata itseäsi enempää.
Nokkahuilu on hieno soitin tosin, miten kävi Sibelis Akatemian tutkintojen kanssa?
Olet säälittävä, sorry.Mitenkä monta Suomen mestaruutta sinulla on muuten ja miten mota kulttuuri-instituuttia oot perustanna?
Meikällä ei oo kuin vain kolme Suomen mestaruutta.
Thätsit.
Lopeta lässytys! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä monta Suomen mestaruutta sinulla on muuten ja miten mota kulttuuri-instituuttia oot perustanna?
Meikällä ei oo kuin vain kolme Suomen mestaruutta.
Thätsit.
Lopeta lässytys!monta - oikeinkirjoitusvirhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.
Nykyajan Suomi on sitä, että saatananpalvontaa hyväksytään, samoin kaikkea irstasta, kaikkea riettautta.
Jos joku yrittää kertoa, että ei ole oikein, niin häntä rienataan - kuten tällä palstalla.
Juuri näin. kuten ed kirjoittaa: " miksi ihmiset ihailevat jotain missä ei ole musiikilla mitään tekemistä . Ja että huuhtoo lavalla kun sekopäinen."
Miksi ihaillaan v-sanoaja ym? Rivoja tekstejä?20:28
Sinulla on hyvin ilkeä mieli, huomaatkos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä viiti munata itseäsi enempää.
Olet säälittävä, sorry.Onpa sinun maailmasi todella pieni.
Jos et itse osaa, ei muutkaan saa. Niinkö.
Yks hatun hailee.
Beng
Minua todella huvittaa tämän ketjun dissaamusyritykset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BengMiksikähän et ole noussut pinnalle?
Hm.
- Anonyymi
Luin, eipä niissä kommenteissa nyt mitään hirveyksiä ollut, normi mielipiteitä kuin itse olisit kirjoittanut 😊. Ja miksi ei ole lasten paikka olla niin asiallisesti sekin tuli ilmi. Kuinka kukin tulkitsee lukemansa.
- Anonyymi
Yeap, lukutaidottomia, jotka eivät osaa tulkita lukemaansa ainakaan oikein, on tosi paljon tässä koulutus- ja 'sivistys'yhteiskunnassa.
- Anonyymi
Onko siitä ollut ihan juttua jossakin että Kääriä olisi saat-palvoja. En minä ole kuullut. Vai itsekö vain päättelette.
- Anonyymi
Jotenkin täällä ei voi keskustella mistään vakavammin, kun tuo "Beng" on koko ajan hääräämässä.
Ei vaikuta olevan mitään muuta elämää hänellä.
Säälittävää ja harmillista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin täällä ei voi keskustella mistään vakavammin, kun tuo "Beng" on koko ajan hääräämässä.
Säälittävää ja harmillista.En tiedä paremmin tuosta s-palvonnasta, vain nuo pirunmerkit.
Voisko joku kertoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää ja harmillista.''Jotenkin täällä ei voi keskustella mistään vakavammin....''
Kuten saatananpalvonnasta ??
Kyllä, siitä tulee keskustella erittäin vakavasti.
Tai....sitten ei :)))) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää ja harmillista.Kääntämällä näkökulmaa voi ratkoa monta pulmaa" mu mielestä Beng on ihan ok. Ottaa kantaa ja sehän on keskustelujen ydin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Jotenkin täällä ei voi keskustella mistään vakavammin....''
Tai....sitten ei :))))Ne on salattuja juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää ja harmillista.21:11
Tiedätkös, mä käsitän, miksi sun piposi kiristää.
Kun et onnistu solvaamisessasi, vaikka kaikkia keinoja yrität.
Liioittelu ei ole totuutta nähnytkään.
Beng
Varmasti olisit todella inhotrava työkaveri jossain. Vastenmielinen.
Vapaalla taas. Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää ja harmillista.Jos jollekin käy Bengin takia tila ahtaaksi palstalla, niin vetäköön itse pikkusen hartioitaan kasaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:11
Tiedätkös, mä käsitän, miksi sun piposi kiristää.
Kun et onnistu solvaamisessasi, vaikka kaikkia keinoja yrität.
Liioittelu ei ole totuutta nähnytkään.
Beng
Varmasti olisit todella inhotrava työkaveri jossain. Vastenmielinen.
Vapaalla taas.Haloo, minä nimenomaan pyysin kiltisti sinua olemaan ottamatta kantaa, koska olet tehnyt jo.
Lue aloitus! - Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Jos jollekin käy Bengin takia tila ahtaaksi palstalla, niin vetäköön itse pikkusen hartioitaan kasaan.
Tai pysyköönBeng hiljaa, ja älköön olko koko ajan täällä räksyttämässä.
Joka ainoaan asiaan tarttelehtii.
Eikö hänellä ole muuta tekemistä päivisin, kuin vain hillua täällä?
Ei nähtävästi.
Sinä Tellukka olet muuten jo rauhoittunut, - et kokonaan, mutta myönteistä muutosta on tapahtunut.
Kiitos!
Ehkä uusi vuosi tuo lisää kypsyyttä, toivotaan!
Tässä on ollut kyseessä, että IS on antanut suosituksen, että lapsia ei kuskattaisi yöllä Käärijän konserttiin. + että muut ihmiset ovat kommentoineet Käärijän v-juttuja.
Minä vain nostin asian esille ja pyysin nimenomaan Bengia olemaan otttamatta kantaa.
Niin eihän tämä ä.... vain osaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääntämällä näkökulmaa voi ratkoa monta pulmaa" mu mielestä Beng on ihan ok. Ottaa kantaa ja sehän on keskustelujen ydin.
Eikö siis muut ota?
Beng kehuu tätä taivaisiin, kun taas IS muut lukijat antavat ihan toisenlaista palautetta.
Miten sinä peukuttaja myöntelet tätä kielihommaa, lipsutusta, v-sanoja?
Joo samalla tavalla kuin Beng - hyväksyt ja on ihanaa.
Hyväksyt varmaan myös, että alaikäisiä lapsia raahattaisiin konserttiinsa, ja että kauheeta kun IS varoittaa.
Minä tosiaan käännän sinun ja Bengin näkökulmaa, et vain hoksaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Jotenkin täällä ei voi keskustella mistään vakavammin....''
Tai....sitten ei :))))Niin.
Pitäisi voida keskustella siitä aiheesta.
Se on lisääntynyt Suomessa, ja se on vakava asia.
Minä aina kauhistun. kun ihmiset tekevät sormillaan niitä merkkejä.
Kiinnittäkääpä huomiota!
Jopa oman ammattikuntani piireissä ovat jotkut ruvenneet tekemään julkisesti niitä merkkejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai pysyköönBeng hiljaa, ja älköön olko koko ajan täällä räksyttämässä.
Joka ainoaan asiaan tarttelehtii.
Eikö hänellä ole muuta tekemistä päivisin, kuin vain hillua täällä?
Ei nähtävästi.
Sinä Tellukka olet muuten jo rauhoittunut, - et kokonaan, mutta myönteistä muutosta on tapahtunut.
Kiitos!
Ehkä uusi vuosi tuo lisää kypsyyttä, toivotaan!
Tässä on ollut kyseessä, että IS on antanut suosituksen, että lapsia ei kuskattaisi yöllä Käärijän konserttiin. että muut ihmiset ovat kommentoineet Käärijän v-juttuja.
Minä vain nostin asian esille ja pyysin nimenomaan Bengia olemaan otttamatta kantaa.
Niin eihän tämä ä.... vain osaaYhtään "v- sanaa" ei cha cha chaa ole. Hain sanat ja tarkastin. Muistaakseni hän jossakin haadtattelussa on maininnut, että ottaa kpl:eittensa sanoilla kantaa millainen tilanne ihmisillä yhteiskunnassamme on. On paljon nuoria ja nuoria aikuisia jotka oireilevat psyykkisesti. Cha cha sanat kuvaavat hyvinkin tätä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtään "v- sanaa" ei cha cha chaa ole. Hain sanat ja tarkastin. Muistaakseni hän jossakin haadtattelussa on maininnut, että ottaa kpl:eittensa sanoilla kantaa millainen tilanne ihmisillä yhteiskunnassamme on. On paljon nuoria ja nuoria aikuisia jotka oireilevat psyykkisesti. Cha cha sanat kuvaavat hyvinkin tätä aikaa.
No ei tietenkään edustettavana olevassa laulussa. Kukaan ei ole väittänyt sellaista.
Outoa vääntää asia.
Lue kommenteista mitä ovat lukijat väittäneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää ja harmillista.Mistä sinä tiedät mitä elämää Beng elää, ei minusta mienkäänepäasiallisia kirjoittele.
Joten jos sinä pidät käärijäst niinsenkun vaan pidät, ja moni muu taas ei n.e asioita sinun tavallasi .joten missä ongelma ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää ja harmillista.21:11
Kaada itselles.
- Anonyymi
Tapelkaa!
- Anonyymi
Ei viitti tällaisten sementoituneiden kanssa.
Olen kirjoittanut mielipiteeni täällä.
- Anonyymi
Suu auki ja kieli roikkuu kuin väsähtäneellä ajokoiralla, en kestä katsella saati kuunnella hetkeäkään.
- Anonyymi
Ok, hyvä, poistu siis rauhassa.
Jotta syntyisi sopu tällä palstalla, niin myönnän yhteisen rauhan takia, että IS teki täysin väärin, kun kehoitti, että lapsia ei pitäisi tuoda konserttiin.
Kaikki IS kommenttien kirjoittajat ovat väärässä, Käärijä on mitä puhtoisin kauniiden sanojen käyttäjä, ei esitä mitään vihjailuja. Ja nämä pirunmerkit, kielennäyttö ja lipaisut suotakoon hänelle!
Toivottavasti kaikki Suomen lapset ottavat hänestä mallia!
Beng on niin ihana, kun ottaa kantaa kaikkeen, otettakoon esikuvaa hänestäkin!
Tosin kannanottonsa eivät ole järin viisaita, mutta yritys on mahtava!
Nykyisen päivittäistä jotain 50 kannanottoaan palstalla hänen tulisi lisätä!
Ehkä hänen pitäisi pyrkiä ensi vuonna jonnekin 100 kannanottoon, että muut varmasti tietäisivät
Tellukka kompatkoon!
Nyt pitäisi olla rauha tällä palstalla.
Ja koska olen nyt myöntänyt Bengin kaikki kannanotot, niin hänen ei tarvitse tulla enää kommentoimaan tätä asiaa. Eikä ole aihetta puolustella.
Jos tulisi, niin tehkööt muut palstalaiset omat johtopäätöksensä.
Menkää nyt kaikki konserttiin ja ottakaa lapsenlapsenne mukaan!
Hyvää Uutta Vuotta! - Anonyymi
Sorry, ymmärsin väärin.
Niin tosiaan, olen samaa mieltä, en jaksa katsella minäkään.
Tarkoitit siis Käärijää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, ymmärsin väärin.
Niin tosiaan, olen samaa mieltä, en jaksa katsella minäkään.
Tarkoitit siis Käärijää?Kyllä, hänen kieltään ja auki ammottavaa leipäläpeään tarkoitin, niiiiin mautonta.
- Anonyymi
Taidat asua todella kaukana Hesasta. Tuskin olet Senaatintorilla käynyt. Uutena Vuotena?
Oletko ollut koskaan Mantan lakituksen aikana Hesassa? Tuskin.
Beng
Minusta Käärijä ottaa oivallisesti vastuuta nuorimmista. Vantaalaisena on saattanut itse joskus hengailla tuolla torilla. Aikoinaan Leningrad-cowboys jne. ovat esiintyneet.
Syytä varoitukseen siis yksinkertaisesti on kännissä olevat suomalaiset, jotka humalapäissään laittavat raketteja ilmaan. Plus rähisijät.
Minullakin on kieli. Lälläslälläkkätä. Teen sormilla jo kliseisen sydänmerkin...- Anonyymi
Ja ei taaskaan voinut olla kommentoimatta, vaikka nimenomaan myönsin yleisen rauhan vuoksi.
Tuli todistettua.
Ei päätä ei häntää edes vastauksessaan.
"Beng
Minusta Käärijä ottaa oivallisesti vastuuta nuorimmista."
Vai ottaa?
Lopeta!
Sinulla on jonkinasteinen nettiriippuvuus.
Käy hae apua! - Anonyymi
Kirjoituksestasi päätellen asut itsekin korvessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksestasi päätellen asut itsekin korvessa.
Ai tämä menikin nyt asuinpaikkakeskusteluksi?
Missäpäin itse asut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin itse asut?Tuo beng sen aloitti, joten kysy ensin häneltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo beng sen aloitti, joten kysy ensin häneltä.
Käärijä esiintyy UVnna kansalaistorilla.
Ei siis Senaatintorilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin itse asut?Mä asun täällä.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käärijä esiintyy UVnna kansalaistorilla.
Ei siis Senaatintorilla.14:09
Ahaa.
Ihme paikassa. Miksiköhän ei ole Senaatintorilla? Asuukohan siinä joitain vihreitä lähellä.
Osmo asuu Katajannokalla, jotta on vähän matkaa.
Minusta Senaatintori on enempi tori kansalaisille.
Hmmm.
Beng
Tavallaan yks hailee minulle. Aikanaan joo, mut ei enää.
Taas teen sormillani sellaisen köiseisen sydämen merkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei taaskaan voinut olla kommentoimatta, vaikka nimenomaan myönsin yleisen rauhan vuoksi.
Tuli todistettua.
Ei päätä ei häntää edes vastauksessaan.
"Beng
Minusta Käärijä ottaa oivallisesti vastuuta nuorimmista."
Vai ottaa?
Lopeta!
Sinulla on jonkinasteinen nettiriippuvuus.
Käy hae apua!12:40
Olet kyllä ihme pölisijä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14:09
Ahaa.
Ihme paikassa. Miksiköhän ei ole Senaatintorilla? Asuukohan siinä joitain vihreitä lähellä.
Osmo asuu Katajannokalla, jotta on vähän matkaa.
Minusta Senaatintori on enempi tori kansalaisille.
Hmmm.
Beng
Tavallaan yks hailee minulle. Aikanaan joo, mut ei enää.
Taas teen sormillani sellaisen köiseisen sydämen merkin.Kuules Beng.'
Asun Tukholmassa.
Tiedätkö, että se on Ruotsin pääkaupunki?
Aika verran isompi kuin se sinun pikku-Helsinki, missä sinä pyörit.
Usein toimittelen asioitani paljon suuremmissa Euroopan kaupungeissa.
Ei viitti lähteä sinne sinun Senaatintorille, nääs.
Mutta kiva, kun sinä siellä Hesassa viihdyt.
Ai että miksi kirjoittelen täällä.
Syitä on useita:
1) hyvä harjoitella suomen kieltä
2) psykologisesti mielenkiintoista tietää, mitä samanikäiset normi-suomalaiset tuumivat.
3) pysyn ajan tasalla, mitä Suomessa on meneillään.
4) pystyn auttamaan 70+ suomalaisia omilla perspektiiveillä
5) huumorintajuni: kiinnittää tosiaan huomiota tää "beng", niin erikoisen ..... mielipiteitä- olet verraton!
6) opetan sinua beng, että kasvaisit. Olisit kiitollinen" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules Beng.'
Asun Tukholmassa.
Tiedätkö, että se on Ruotsin pääkaupunki?
Aika verran isompi kuin se sinun pikku-Helsinki, missä sinä pyörit.
Usein toimittelen asioitani paljon suuremmissa Euroopan kaupungeissa.
Ei viitti lähteä sinne sinun Senaatintorille, nääs.
Mutta kiva, kun sinä siellä Hesassa viihdyt.
Ai että miksi kirjoittelen täällä.
Syitä on useita:
1) hyvä harjoitella suomen kieltä
2) psykologisesti mielenkiintoista tietää, mitä samanikäiset normi-suomalaiset tuumivat.
3) pysyn ajan tasalla, mitä Suomessa on meneillään.
4) pystyn auttamaan 70 suomalaisia omilla perspektiiveillä
5) huumorintajuni: kiinnittää tosiaan huomiota tää "beng", niin erikoisen ..... mielipiteitä- olet verraton!
6) opetan sinua beng, että kasvaisit. Olisit kiitollinen"En usko tavuakaan jutuistasi.
Ensinnäkään et ole hyvätahtoinen ihminen.
Voisit olla vaikka lepertelyä yrittävä insuliinimur.....
Esität itseäsi ns. hyvää tarkoittavana, mutta sitten lipsahtelee.
Sinähän olet ihan itärajan tuntumassa. Siis idästä.
Kirjoitustaitosi kieliopillisesti on siinä ja siinä, välttävä.
Suosittelen kirjoittamisen sijaan sinulle lukemista.
Meillä on paljon hyviä kirjailijoita.
Pohjois-Karjalassa voi olla ihan kivaa? Ole, mene ja pysy siellä.
Etkös sinä ole Se Fucessa kävijä?
Beng
Älä edes esitä auttajaa. Ei sinusta ole.
Minulla on oikein hyvää ja 'kasvattavaa' seuraa omasta takaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä asun täällä.
BengOnko Multia nykyinen paikkakuntasi.
- Anonyymi
Kuuntelin uteliaisuudesta 3 kpl, niis ei kuulunut v- sanaa. Tykkäsin jopa, oli reipasta rytmiä.
- Anonyymi
Huh huh..........
Kansalaistori on Eduskuntataloa vastapäätä. On rakennettu vanhojen makasiinien paikalle.
Aattona lavalla esiintyy myös muita kuin Käärijä.
Valaistus on tehty Töölönlahden rantaa pitkin.
Pyrotekniikalla on ilotulitus.
Väkeä odotetaan jopa 80 000.
Voi katsoa yle areenasta suorana.- Anonyymi
Kiitos Lesken tiedoista ja tarkennuksista.
Kesäaikaan on noilla huudeilla tullut käveltyä.
Toivottavasti ei ole järisyttävän kylmä silloin.
Aikoinaan mitkään pakkasastemäärät eivät estäneet uudenvuoden 'ulkoilua'.
Monella tavoin vuosi on tullut vaihdettua.
Jos jaksan valvoa, katson esitystä huomenna Yle1:ltä.
Beng
Ennen vuodenvaihdetta kerkeää lueskella Westön viimeisintä. Aloitin viikkoja sitten.
Vähän pettynyt. Jokin tökkii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Lesken tiedoista ja tarkennuksista.
Kesäaikaan on noilla huudeilla tullut käveltyä.
Toivottavasti ei ole järisyttävän kylmä silloin.
Aikoinaan mitkään pakkasastemäärät eivät estäneet uudenvuoden 'ulkoilua'.
Monella tavoin vuosi on tullut vaihdettua.
Jos jaksan valvoa, katson esitystä huomenna Yle1:ltä.
Beng
Ennen vuodenvaihdetta kerkeää lueskella Westön viimeisintä. Aloitin viikkoja sitten.
Vähän pettynyt. Jokin tökkii.Muista Beng uuden vuoden tavoitteesi:
100 postausta päivittäin tällä palstalla, että me muut tiedetään tarkkaan mitä mieltä sinä olet mistäkin ja kenestäkin ja millä kaduilla olet aikoinasi kävellyt.
Odotan innolla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista Beng uuden vuoden tavoitteesi:
100 postausta päivittäin tällä palstalla, että me muut tiedetään tarkkaan mitä mieltä sinä olet mistäkin ja kenestäkin ja millä kaduilla olet aikoinasi kävellyt.
Odotan innolla!Ole hyvä vain.
Kovin olet kitkerä.
Eikö horoskooppisi lupaa mitään hyvää.
Beng
Sinun ongelmasi on, ettet pysty vuorovaikutukseen.
Jokin korventaa mieltäsi jatkuvasti.
Vai kuljette te minun tekstieni ja kommenttieni perässä. Hmmm. Mielenkiintoista.
Kerron toistamiseen sen, etten kaikkiin ketjuihin osallistu.
Ja koska minun kommenttini toisessa ketjussa generoi näin helwetin hienon aloituksen, olisihan taholtani ollut melkoista ignorointia ollut, jollen olisi osallistunut.
Tämähän on ollut anteliasta taholtani, kun olen näin lapselliseen löpinäön osallistunut.
Ehheheh (sarkastista naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä vain.
Kovin olet kitkerä.
Eikö horoskooppisi lupaa mitään hyvää.
Beng
Sinun ongelmasi on, ettet pysty vuorovaikutukseen.
Jokin korventaa mieltäsi jatkuvasti.
Vai kuljette te minun tekstieni ja kommenttieni perässä. Hmmm. Mielenkiintoista.
Kerron toistamiseen sen, etten kaikkiin ketjuihin osallistu.
Ja koska minun kommenttini toisessa ketjussa generoi näin helwetin hienon aloituksen, olisihan taholtani ollut melkoista ignorointia ollut, jollen olisi osallistunut.
Tämähän on ollut anteliasta taholtani, kun olen näin lapselliseen löpinäön osallistunut.
Ehheheh (sarkastista naurua)Kuten aloituksessa;'"Pliis Beng, jätä väliin kerrankin iänikuiset kommenttisi. Tiedetään jo sinun mielipide. Ei kiinnosta".
Tiedätkö mitä sanan "kunnioitus" tarkoittaa?
Jos sinua on nimenomaan pyydetty olemaan vastaamatta, ja kuitenkin olet vastannut 13 (kolmetoista) kertaa kiellosta huomilmatta, niin eikö se kerro sinun röyhkeydestä?
Aloita oma palstasi (vaikka oletkin aloittanut 27 (kaksikymmentäseitesemän kertaa) ja mene hoitoon! Auttavat sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten aloituksessa;'"Pliis Beng, jätä väliin kerrankin iänikuiset kommenttisi. Tiedetään jo sinun mielipide. Ei kiinnosta".
Tiedätkö mitä sanan "kunnioitus" tarkoittaa?
Jos sinua on nimenomaan pyydetty olemaan vastaamatta, ja kuitenkin olet vastannut 13 (kolmetoista) kertaa kiellosta huomilmatta, niin eikö se kerro sinun röyhkeydestä?
Aloita oma palstasi (vaikka oletkin aloittanut 27 (kaksikymmentäseitesemän kertaa) ja mene hoitoon! Auttavat sinua.Älä nyt ihmeessä käytä ylätyylin sanaa; kunnioitus.
Ei sovi sinulle.
- Anonyymi
Käärijän kitalakea ja kieltäkö pitäisi lähteä katsomaan, yökkkkk!
- Anonyymi
En muuten lähde minäkään.
Sitä kieltä on nähty jo tarpeeksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuten lähde minäkään.
Sitä kieltä on nähty jo tarpeeksi!Miksi kuskata lapsia keskellä yötä minnekään?
Muistuu mielleeni Uuden vuoden juhla Limerickissä Irlannissa v, 2000.
Olimme siellä. 'Laskettiin pubissa:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Ja sitten riemuittiin. Ei mitään sen kummenpaa ILOTULITUSTA.
Vuosituhannes vaihtui. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuskata lapsia keskellä yötä minnekään?
Muistuu mielleeni Uuden vuoden juhla Limerickissä Irlannissa v, 2000.
Olimme siellä. 'Laskettiin pubissa:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Ja sitten riemuittiin. Ei mitään sen kummenpaa ILOTULITUSTA.
Vuosituhannes vaihtui.Tico laulaa hyvää uutta vuotta kaikille!
https://youtu.be/YSvPXoa745o?si=IAUi-53R0cSgEE7r
✨🦜🌟
- Anonyymi
Hyvää uutta - 2024 - vuotta kaikille meille 🎆 Huomenna onkin touhukas mukava päivä, ei tarvi olla pelkästään ittensä kanssa. Tsemppiä meille kaikille ❤
- Anonyymi
Kiitos sinulle!
Hyvää uutta vuotta sinullekin!
Katsotaan luottavaisesti uuteen vuoteen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle!
Hyvää uutta vuotta sinullekin!
Katsotaan luottavaisesti uuteen vuoteen!Uusi vuosi on tuloillaan.
Kannattaa siivota vuoden kaunat.
Minun pitäisi lopettaa tällä 70+ palstalla oleminen.
Täällä on vain tämä kumma Beng, joka on pimee ja häiriöinen (tuli sanottua), itserakas tyyppi. Ja joka on pilannut koko palstan.
Olen yrittänyt käydä 80+ palstalla, mikä on enemmän "rauhallinen", liian leppoisa "nojatuoli".
Tarttee yrittää etsiä joku toinen palsta. Tai oppia olemaan ilman.
Olen yksinäinen ja siksi on kiva "jutella" muiden kanssa.
Uusi vuosi tuo tullessaan uutta.
Olen jo ilmoittautunut "muutos"-ryhmään.
Halusin kirjoittaa tämän.
Ehkä joku muu on samaa mieltä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi vuosi on tuloillaan.
Kannattaa siivota vuoden kaunat.
Minun pitäisi lopettaa tällä 70 palstalla oleminen.
Täällä on vain tämä kumma Beng, joka on pimee ja häiriöinen (tuli sanottua), itserakas tyyppi. Ja joka on pilannut koko palstan.
Olen yrittänyt käydä 80 palstalla, mikä on enemmän "rauhallinen", liian leppoisa "nojatuoli".
Tarttee yrittää etsiä joku toinen palsta. Tai oppia olemaan ilman.
Olen yksinäinen ja siksi on kiva "jutella" muiden kanssa.
Uusi vuosi tuo tullessaan uutta.
Olen jo ilmoittautunut "muutos"-ryhmään.
Halusin kirjoittaa tämän.
Ehkä joku muu on samaa mieltä?Miksi joku Beng voi vallata koko palstan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi joku Beng voi vallata koko palstan?
On sinulla ongelma.
Sama agenda vuodesta toiseen.
Yritys mollata yksi kirjoittaja maan rakoon. Sitähän jo aloitus oli. Ja sitten jankutusta.
En itke ikävää, jos aloittaja häivyt.
Jos työelämässä olet joskus edes ollut, olet ollut ikävä ihminen.
Sen verran kommentoijat hoksaavat sentään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinulla ongelma.
Sama agenda vuodesta toiseen.
Yritys mollata yksi kirjoittaja maan rakoon. Sitähän jo aloitus oli. Ja sitten jankutusta.
En itke ikävää, jos aloittaja häivyt.
Jos työelämässä olet joskus edes ollut, olet ollut ikävä ihminen.
Sen verran kommentoijat hoksaavat sentään.Olet " viisas" Beng.
Jätit nimimerkkisi vain pois, ja muka "sivullisena" vastaat omaa asiaasi.
En ole ollut täällä "vuodesta toiseen".
Joo, mollaan sinut.
Mitä hemmettiä tulet laukomaan tänne. kun jo aloituksessa toivon, että pidät sen ison leukaluukkusi kiinni.
Täällä on tilaa sinulle omine palstoinesi (27 jo), mee sinne.
Ei kun vain uusi aloitusotsikko (keksi nimi) ja siellä saat olla mitä mieltä tahansa.
Jos muut hyväksyvät ainaisen jankutuksesi, niin ok.
Se on sitä demokratiaa.
Vapaa maa, vapaa sana. Jopa jankuille kuten sinä Beng.
Voisitko olla nyt hiljaa, että ei tarvii enää.
Hyvää uutta vuotta Beng! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet " viisas" Beng.
Jätit nimimerkkisi vain pois, ja muka "sivullisena" vastaat omaa asiaasi.
En ole ollut täällä "vuodesta toiseen".
Joo, mollaan sinut.
Mitä hemmettiä tulet laukomaan tänne. kun jo aloituksessa toivon, että pidät sen ison leukaluukkusi kiinni.
Täällä on tilaa sinulle omine palstoinesi (27 jo), mee sinne.
Ei kun vain uusi aloitusotsikko (keksi nimi) ja siellä saat olla mitä mieltä tahansa.
Jos muut hyväksyvät ainaisen jankutuksesi, niin ok.
Se on sitä demokratiaa.
Vapaa maa, vapaa sana. Jopa jankuille kuten sinä Beng.
Voisitko olla nyt hiljaa, että ei tarvii enää.
Hyvää uutta vuotta Beng!Ei tämä s24 sinun palstasi ole.
Sinussa on paljon latenttia aggressiivisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä s24 sinun palstasi ole.
Sinussa on paljon latenttia aggressiivisuutta.Terve taas Beng!
Rauhoitu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve taas Beng!
Rauhoitu!Oletpa ailahtelevainen.
Välillä alatyyliä, välillä makeilla.
Aloituksen tendenssi: Kääriän haukkuminen lyttyyn ja Bengin haukkuminen lyttyyn. Hyi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa ailahtelevainen.
Välillä alatyyliä, välillä makeilla.
Aloituksen tendenssi: Kääriän haukkuminen lyttyyn ja Bengin haukkuminen lyttyyn. Hyi.Terve taas Beng!
Rauhoitu!
- Anonyymi
Lapset ja lastenmieliset tykkäävät Kääriästä.
Hän on ihan kivalla tavalla erottuva kaveri massasta, ja pidetty myös maamme rajojen ulkopuolella.- Anonyymi
Ai jaa, onkin satusetä, joka laskeskelee rivoja.
Pian kaikki lapset näyttävät kieltään ja tekevät pirunmerkkejä.
Tykkäävät lapset karkistakin ja cocacolasta.
Ja on hirmuhauskaa kun piereskellään.
Pellekin on lapsista hauskaa.
Mikä kumman vimma on tehdä tästä "satusetää"?
Aloittaja pyysi lukemaan kommentit, ei ne olleet niin suotuisia.
Lukekaa ne! Muut ovat kirjoittaneet ne.
Täällä yli 70 ihastelevat kilvan tätä kielennäyttäjää = ovat lapsen tasolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, onkin satusetä, joka laskeskelee rivoja.
Pian kaikki lapset näyttävät kieltään ja tekevät pirunmerkkejä.
Tykkäävät lapset karkistakin ja cocacolasta.
Ja on hirmuhauskaa kun piereskellään.
Pellekin on lapsista hauskaa.
Mikä kumman vimma on tehdä tästä "satusetää"?
Aloittaja pyysi lukemaan kommentit, ei ne olleet niin suotuisia.
Lukekaa ne! Muut ovat kirjoittaneet ne.
Täällä yli 70 ihastelevat kilvan tätä kielennäyttäjää = ovat lapsen tasolla.Lopetetaanko tää nyt?
Menkää te yli 70 set kilvan kuuntelemaan ja katsomaan sitä kuuluisaa kieltä, mitä te täällä hoilaatte?
Vielä hyvin ehditte, kengät jalkaan ja nuttu niskaan, ja ottakaa lapsenlapset mukaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetetaanko tää nyt?
Menkää te yli 70 set kilvan kuuntelemaan ja katsomaan sitä kuuluisaa kieltä, mitä te täällä hoilaatte?
Vielä hyvin ehditte, kengät jalkaan ja nuttu niskaan, ja ottakaa lapsenlapset mukaan!Hus muistuttaa suojalasien käytöstä
Hus (Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin kuntayhtymä) muistuttaa suojalasien käytöstä ilotulitteita sytyttäessä. Suojalasien käyttö on pakollista ilotulitteiden sytyttäjille, mutta tällä kertaa Hus muistuttaa erityisesti ilotulitteiden seuraajia.
– Suomen Silmälääkäriyhdistyksen selvityksen mukaan ilotulitteita seuraavien silmävamman saaneiden osuus oli suurempi kuin koskaan aikaisemmin. Sivustakatsojien osuus oli ensimmäistä kertaa yli puolet vammautuneista. Tänäkin vuonna silmävammoista lähes puolet odotetaan aiheutuvan ilotulitusta seuraaville katsojille, ylilääkäri Tero Kivelä Husista kertoo tiedotteessa.
Viime vuodenvaihteessa ja sen lähipäivinä Husissa hoidettiin kuusi ilotulitteiden takia silmävamman saanutta potilasta. Kukaan heistä ei ollut käyttänyt suojalaseja.
Kivelän mukaan lasten silmävammojen osuus on kolmasosa kaikista vammoista.
– Lasten valvonnan pitää jatkua myös uudenvuoden päivään, koska he saattavat löytää maastoon jääneitä tulitteita. Ilotulitteiden lisäksi lieviä silmävammoja voi saada tähtisädetikusta tai tinaroiskeista. Suojalasit suojaavat tehokkaasti kipinöiltä ja roiskeilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetetaanko tää nyt?
Vielä hyvin ehditte, kengät jalkaan ja nuttu niskaan, ja ottakaa lapsenlapset mukaan!käääääääääääääääriäääääääääääääää EI todellakaa KIIIIIIIIIIIIINNNNNNOSTA
kuma kun sitä joku täällä jatkuvasti mainostaa,
hyiiiiii kauheeta sen kieli roikkuu viittä vaille ettei räkä valu suupielestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käääääääääääääääriäääääääääääääää EI todellakaa KIIIIIIIIIIIIINNNNNNOSTA
kuma kun sitä joku täällä jatkuvasti mainostaa,
hyiiiiii kauheeta sen kieli roikkuu viittä vaille ettei räkä valu suupielestäMiksi katselet vain sellaisia kuvia? Itse näen niitä erittäin harvoin, jos ollenkaan enää nykyään. Ihan siististi käyttäytyvä heppu. Tekisi sullekin hyvää siistiä suusi.
- Anonyymi
Ei mitään uutta taivaan alla. Yrittiväthän naisiksi sonnustautuneet sedätkin esitellä pienille lapsille transsukupuolisuutta männeenä vuotena Hesan Oodi kirjastossa. Vanhemmilla onneksi järkeä ja ymmärrystä vastustaa pienten taaperoidensa aivopesua. Toivottavasti jaksavat vastekkin kuunnella ja valikoida pienille lapsilleen tyrkytetyistä viihteistä sopivat, kun vielä mahdollista.
- Anonyymi
Monet lasten vanhemmat ovat järkeviä ja ajattelevat lastensa parasta.
Eivät mee näihin nykysuomen hippoihin ja kaupallisuuteen.
Musiikkiopistot tekevät tärkeää työtä kohottaessaan lasten musiikkitietoutta ja yleismaailmaista oikeaa kulttuuria!
Valitettavasti tää bisness-viihde-pop-teollisuus valtaa liikaa alaa.
Milloin kirjoitetaan suurilla otsikoilla oikeista kulttuurin vaalijoista?
Pop-musikot ovat tähtiä - ja kaupallisuus valtaa alaa. Karmeeta!
Mitä rivompaa, niin sitä enemmän kehutaan!
Musiikkiopistot tekevät todella tärkeää työtä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musiikkiopistot tekevät tärkeää työtä kohottaessaan lasten musiikkitietoutta ja yleismaailmaista oikeaa kulttuuria!
Musiikkiopistot tekevät todella tärkeää työtä!Kulttuuria on monenlaista. Jokaisessa maailman maassa omansa ja niin myös musiikki
Itse olen ollut kuorossa ja soittanut nuorena klarinetti puhallinsoittokunnassa jonka musiikista ei kaikki tykkää. Minä tykkään. En väheksy mitään musiikkia, kaikki mikä tehdään innolla on arvokasta. Arvokasta esittäjälle ja kuulijoilleen. Kaikista ei voi pitää mutta annetaan kaikille rauha toteuttaa omaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulttuuria on monenlaista. Jokaisessa maailman maassa omansa ja niin myös musiikki
Itse olen ollut kuorossa ja soittanut nuorena klarinetti puhallinsoittokunnassa jonka musiikista ei kaikki tykkää. Minä tykkään. En väheksy mitään musiikkia, kaikki mikä tehdään innolla on arvokasta. Arvokasta esittäjälle ja kuulijoilleen. Kaikista ei voi pitää mutta annetaan kaikille rauha toteuttaa omaansa.Annetaan myös musiikkiopistoille tehdä työnsä ja edistää oikeaa (sorry) kultuuria ja musiikkimakua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musiikkiopistot tekevät todella tärkeää työtä!En ole eläissäni tarvinnut musiikkiopistoa mihinkään. Ihminen tarvitsee ruokaa, vaatteita, asunnon jne. Jos ammattia kaipaa, sitäkään harva saa musiikkiopiston kautta. Ihmislaji on selvinnyt ilman nykyisiä rimputuksia satojatuhansia vuosia.
Jos musiikkiopiston olisi elätettävä itsensä omilla tuotteillaan ja tuotannollaan, montako päivää se selviäisi? Kyllä turha on turhaa, tämä on osa turhuutta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole eläissäni tarvinnut musiikkiopistoa mihinkään. Ihminen tarvitsee ruokaa, vaatteita, asunnon jne. Jos ammattia kaipaa, sitäkään harva saa musiikkiopiston kautta. Ihmislaji on selvinnyt ilman nykyisiä rimputuksia satojatuhansia vuosia.
Jos musiikkiopiston olisi elätettävä itsensä omilla tuotteillaan ja tuotannollaan, montako päivää se selviäisi? Kyllä turha on turhaa, tämä on osa turhuutta...Niin, mikä sitten ei olisi turhuutta? Pääasia on, että tekee mitä hyvänsä työkseen josta saa elantonsa, niin eikös se ole juuri se juttu mitä tarvitaan. Kaiken lisäksi myytäessä konsertteja kuulijoille, ovat sitten mitä lajiavtahansa, niin niistä saaduista tuloista verottaja ottaa hyvän oman osansa ja sehän kasvattaa hyvinvointia verojen muodossa. Eikö vaan 🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole eläissäni tarvinnut musiikkiopistoa mihinkään. Ihminen tarvitsee ruokaa, vaatteita, asunnon jne. Jos ammattia kaipaa, sitäkään harva saa musiikkiopiston kautta. Ihmislaji on selvinnyt ilman nykyisiä rimputuksia satojatuhansia vuosia.
Jos musiikkiopiston olisi elätettävä itsensä omilla tuotteillaan ja tuotannollaan, montako päivää se selviäisi? Kyllä turha on turhaa, tämä on osa turhuutta...Haloo!
Sen todella huomma, että et ole "tarvinnut musiikkiopistoa", etkä muutakaan kulttuurista.
Onneksi Suomen sivistystaso ja kulttuurilaitokset eivät ole sinun "kulttuuritaustasi" hartioilla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo!
Sen todella huomma, että et ole "tarvinnut musiikkiopistoa", etkä muutakaan kulttuurista.
Onneksi Suomen sivistystaso ja kulttuurilaitokset eivät ole sinun "kulttuuritaustasi" hartioilla!Huom. Ja lopeta nuo typerät emoijisi.
Emoijien käyttö kuuluu teini-ikäisille.
Viimeistään 30;n on oltava niin kehittynyt, että ei tarvitse noita typeriä emoijia.
Olet näköjään uusi nousukas täällä.
Jos pläräät vastauksia, niin huomaat ettö olet ainut emoijien käyttäjä tällä palstalla.
Suosittelen, että menet vaikka johonkin kansalaisopiston kulttuuripiiriin, niin silmäsi aukeavat - näin yli 70 vuotiaana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom. Ja lopeta nuo typerät emoijisi.
Viimeistään 30;n on oltava niin kehittynyt, että ei tarvitse noita typeriä emoijia.
Jos pläräät vastauksia, niin huomaat ettö olet ainut emoijien käyttäjä tällä palstalla.
Suosittelen, että menet vaikka johonkin kansalaisopiston kulttuuripiiriin, niin silmäsi aukeavat - näin yli 70 vuotiaana!Kiitos tiedosta, mut jos en olekaan vielä 70 ? Olen kyllä 😊 ihan kaikkia ei pidä ottaa niin tosissaan, elämä on mukavempaa, kun antaa mennä ohi jos ei kiinnosta joku asia. Minäkin teen niin esimerkiksi joissakin politiikka-asioissa, kun niistäkään kaikki ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta, mut jos en olekaan vielä 70 ? Olen kyllä 😊 ihan kaikkia ei pidä ottaa niin tosissaan, elämä on mukavempaa, kun antaa mennä ohi jos ei kiinnosta joku asia. Minäkin teen niin esimerkiksi joissakin politiikka-asioissa, kun niistäkään kaikki ei kiinnosta.
Jatkan vielä, tuo ei ollut minun kirjoitukseni joka alkoi "en ole eläessäni.."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom. Ja lopeta nuo typerät emoijisi.
Suosittelen, että menet vaikka johonkin kansalaisopiston kulttuuripiiriin, niin silmäsi aukeavat - näin yli 70 vuotiaana!Suosittelen lukemaan Suomen kulttuurista
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_kulttuuri
ja eritoten Suomen musiikista:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_musiikki
https://taidekeskuskasarmi.fi/b/suomalainen-klassinen-musiikki/
Uudempaa:
https://peda.net/siilinjarvi/siilinjarvenlukio/opiskelu/oppiaineet/musiikki/mms/st
Siis muutakin kuunneltavaa kuin vain "rumarillumareita".
Sainpahan tilaisuuden esittää vuoden aluksi palstalaisille oivaa kuunneltavaa ja Suomen hienoa kulttuuria, kiitos minulle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta, mut jos en olekaan vielä 70 ? Olen kyllä 😊 ihan kaikkia ei pidä ottaa niin tosissaan, elämä on mukavempaa, kun antaa mennä ohi jos ei kiinnosta joku asia. Minäkin teen niin esimerkiksi joissakin politiikka-asioissa, kun niistäkään kaikki ei kiinnosta.
Jospa menisit sitten takaisin sinne 30+ palstalle, kiitos!
Ja kun on elosi mukavampaa, niin elä viiti vastailla.
Suosittelen: https://keskustelu.suomi24.fi/viihde-ja-kulttuuri/julkkikset
https://www.suomi24.fi/viihde
tai Seiska. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos musiikkiopiston olisi elätettävä itsensä omilla tuotteillaan ja tuotannollaan, montako päivää se selviäisi? Kyllä turha on turhaa, tämä on osa turhuutta...No olipa näkemys.
Viron 2. itsenäistymisestä sanotaan, että se oli laulava vallankumous.
Musiikki on ollut heille kansallinen ylpeydenaihe.
Musiikkiopistot ovat pieniä paikallisia oppilaitoksia, missä voi suorittaa opintoja.
Usein se on jokin pääsoitin ja kenties 2. soitin.
Jos etenee hyvin, voi jatkaa konservatoriossa tai Sibelius-Akatemiassa.
Solisti, orkesterin jäsen, säveltäjä, laulaja, kuorolaulaja jne.
Minusta tärkeää oman soitinvalinnan lisäksi ovat teoria ja nuotinlukutaito sekä musiikinhistoria.
Ei tällaista kerkeä peruskoulun opettaja opettamaan ja liekkö tietämystä ja taitojakaan.
Beng
Meillä on paljon lahjakkaita ihmisiä musiikin saralla, joista voimme olla ylpeitä yhdessä.
Ei kaikista tule virtuoosia tai kultakurkkuja. On sekin taito osata kuunnella.
Katsoin ruotsalaisten tekemän 65 + ohjelman. Siinä oli dj, nainen, joka yhdessä asiantuntijan kanssa piti esim. musiikin tahdissa liikkumista terveydelle tärkeänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos musiikkiopiston olisi elätettävä itsensä omilla tuotteillaan ja tuotannollaan, montako päivää se selviäisi? Kyllä turha on turhaa, tämä on osa turhuutta...Tämä tomppeli ei siis tiedä eikä omaa käsitystä, miten paljon ihmisiä lähtee muusikon, eli taiteilijan tielle musiikkiopistojen pohjaopintojen kautta.
- Anonyymi
Kumma hyypiö ilmestynyt palstalle.
- Anonyymi
Ole kiitollinen, että on joku sivistynytkin mukana täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole kiitollinen, että on joku sivistynytkin mukana täällä.
Buahhaa
- Anonyymi
Että minä inhoan tuota Käärijää vipovine kielineen ja yksinkertaisine äänineen-huah!
Ihan muutamia sanoja mitä yrittää ns laulaa.
Ei voi verratakkaan esim Jarkko Aholaan ja Robin Packaleniin. Heillä on upet äänet ja he saa tunnetta siihen mitä laulavat.
Kääijä on kuvottava tähdenlento.- Anonyymi
"Ihana" näin sanoi 9 v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ihana" näin sanoi 9 v tyttönen
Häh!
Onko sinulta musiikkimaku mennyt niin alas, että 9 vuotiaan arvostelu pitäisi ottaa "suurena totuutena" ja että sen tulet tänne kertomaan ja muka pönkittämään faniasi?
Tasapuolisuuden nimissä kerro mitä joku asiantunteva musiikkikriitikko tykkää.
Ei siis iltapäivälehtien viihdereportterit.
Paitsi, että asiantuntijat eivät vaivaidu tulla arvostelemaan julkisesti "viihdetaiteilijoita", vaan jättävät heidät omaan arvoonsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh!
Onko sinulta musiikkimaku mennyt niin alas, että 9 vuotiaan arvostelu pitäisi ottaa "suurena totuutena" ja että sen tulet tänne kertomaan ja muka pönkittämään faniasi?
Tasapuolisuuden nimissä kerro mitä joku asiantunteva musiikkikriitikko tykkää.
Ei siis iltapäivälehtien viihdereportterit.
Paitsi, että asiantuntijat eivät vaivaidu tulla arvostelemaan julkisesti "viihdetaiteilijoita", vaan jättävät heidät omaan arvoonsa.Anteeksi, mitä ihmettä tarkoitit ? Oli vain kommentti eikä tarkoitus mihinkään muuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, mitä ihmettä tarkoitit ? Oli vain kommentti eikä tarkoitus mihinkään muuhun.
Palkkiopyyntö vaatimaton 50.000 euroa....
https://www.iltalehti.fi/palat/655f1b43-53cc-4a35-9ca4-b3d0bec3f6cd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkiopyyntö vaatimaton 50.000 euroa....
https://www.iltalehti.fi/palat/655f1b43-53cc-4a35-9ca4-b3d0bec3f6cdHuomenta. Luin jutun. Palkkiosta maksetaan kaikki kulut mitä tulee ja sitten verot. Tottahan siitä jää hyvä tuotto vielä artistillekin. Pitää olla hyvät lipputulot, jotta kannattaa järjestää konsertteja. Hyviä veronmaksajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta. Luin jutun. Palkkiosta maksetaan kaikki kulut mitä tulee ja sitten verot. Tottahan siitä jää hyvä tuotto vielä artistillekin. Pitää olla hyvät lipputulot, jotta kannattaa järjestää konsertteja. Hyviä veronmaksajia.
"Hyviä veronmaksajia."
Myös lääkärit, opettajat, sairaanhoitajat, bussinkuljettajat, tehdastyöläiset ovat hyviä veronmaksajia.
Huvittaa aina tää vetäisy "veronmaksajiin". Myös roskaviihteen käyttäjät maksavat veroja (jos maksavat).
Kysymys onkin siitä, että olisko parempi laittaa nää 50.000 euroa vanhustenhoitoon, sairaaloihin tai muuhun yhteiskunnalle hyödyllisempään kuin että lavalla rääytään milloin mitäkin - ei niin ylentävää.
Sairaanhoitajat ja vanhustenhoitajat ym saisivat enemmän tuloja ja myös yhteiskunta "veroja". Myös nuorisolle löytyisi järkevämpää tekemista ja hekin maksavat veroja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyviä veronmaksajia."
Myös lääkärit, opettajat, sairaanhoitajat, bussinkuljettajat, tehdastyöläiset ovat hyviä veronmaksajia.
Huvittaa aina tää vetäisy "veronmaksajiin". Myös roskaviihteen käyttäjät maksavat veroja (jos maksavat).
Kysymys onkin siitä, että olisko parempi laittaa nää 50.000 euroa vanhustenhoitoon, sairaaloihin tai muuhun yhteiskunnalle hyödyllisempään kuin että lavalla rääytään milloin mitäkin - ei niin ylentävää.
Sairaanhoitajat ja vanhustenhoitajat ym saisivat enemmän tuloja ja myös yhteiskunta "veroja". Myös nuorisolle löytyisi järkevämpää tekemista ja hekin maksavat veroja.Ehkä. Sitä pitää kysyä osallistujilta maksaisivatko pääsymaksunsa vanhustenhoitoon ja jättäisivät konsertit väliin. Ite en ole ollut suurkonsertissa kuin yhden kerran 18 vuotiaana. Ei ollut mun juttuni. Toki käyn konserteissa esim. Tamperetalossa. Maksan mielelläni lipun hinnan sinne. Vanhusten hoitoon ja muuhun sellaiseen menee verotuksen kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyviä veronmaksajia."
Sairaanhoitajat ja vanhustenhoitajat ym saisivat enemmän tuloja ja myös yhteiskunta "veroja". Myös nuorisolle löytyisi järkevämpää tekemista ja hekin maksavat veroja.Ehkä voi panostaa kumpaankin. Jospa ihmisille ovat kummatkin asiat tärkeitä eri ikäisinä.
Yksi artisti maksaa muun poppoon palkkiot ja kuljetuskulut.
Eiköhän tapahtuman järjestäjät veloita saleista.
Beng
Minusta oli häpeällistä, että Suomen Messut Oy tai vastaava veloitti Hurstin jouluaterianpitopaikasta lähes 30.000 € muutamalta tunnilta. Sellaista empatiaa Suomessa!
Mutta eipäs mitä. Aflecht hoiti liikuttavan upeasti nolon tilanteen plus muut myöhäiset.
Ei tällaista saa tapahtua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä voi panostaa kumpaankin. Jospa ihmisille ovat kummatkin asiat tärkeitä eri ikäisinä.
Yksi artisti maksaa muun poppoon palkkiot ja kuljetuskulut.
Eiköhän tapahtuman järjestäjät veloita saleista.
Beng
Minusta oli häpeällistä, että Suomen Messut Oy tai vastaava veloitti Hurstin jouluaterianpitopaikasta lähes 30.000 € muutamalta tunnilta. Sellaista empatiaa Suomessa!
Mutta eipäs mitä. Aflecht hoiti liikuttavan upeasti nolon tilanteen plus muut myöhäiset.
Ei tällaista saa tapahtua.Järjestäjä ottaa ehkä lipputuotosta ja muusta tuotosta omansa, en tiedä, mut ehkä se on niin. Kyllä Hursti tekee hyvää työtä, arvostan. Puolustan näitä artisteja, koska he omalla työllään ansaitsevat elantonsa sekä muusikoitten ym mukana olevien palkat. Se saattaa tuntua tyhjänpäiväiseltä mutta artisteille se on täyttä työtä. Mut mun osalta tämä asia on käsitelty, syntyi keskustelua ja eriäviä mielipiteitä. Mukavaa talvea. Nyt -24 kylmää on mutta niinhän se pruukaa talvella olla
- Anonyymi
Laulu Marionille Areenasta. Elokuva meille. Sopiva kohderyhmä.
- Anonyymi
"Yksi artisti maksaa muun poppoon palkkiot ja kuljetuskulut."
Häh. Saivartelua ja liioiteltua. Rokkarien ym ihannointia ja että tehdään niin tärkeäksi "työnsä". Niin maksaa muutkin, enemmän järkevämmät ja hyödylliset tahot, - mutta ne ei mee jonninjoutavaan rääkymiseen. Ja koko pointti onkin just siinä.
Sairaala maksaa myös kuljettajien ym henkilökunnan/poppoon palkat.
Liikkeet maksaa myös jääkaapin ym kuljettajien palkat, mutta ne menee tosiasialliseen hyötyyn.
Jospa antaisit Beng nyt olla "loogisuutesi", kerrankin.
Tiedetään että olet mitä suurin Käärijän ihailija, kun on niin"nöyrä".
Vissiin menee suurin osa keikoistaan näille kuljettajille.
Ole vähän relevantti!
Ei ole järkeä tuollaisissa keikkapalkoissa, suuruudenhulluutta.
Vaihda aihetta jo. - Anonyymi
Mahtava elokuva, kiitti vinkistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yksi artisti maksaa muun poppoon palkkiot ja kuljetuskulut."
Häh. Saivartelua ja liioiteltua. Rokkarien ym ihannointia ja että tehdään niin tärkeäksi "työnsä". Niin maksaa muutkin, enemmän järkevämmät ja hyödylliset tahot, - mutta ne ei mee jonninjoutavaan rääkymiseen. Ja koko pointti onkin just siinä.
Sairaala maksaa myös kuljettajien ym henkilökunnan/poppoon palkat.
Liikkeet maksaa myös jääkaapin ym kuljettajien palkat, mutta ne menee tosiasialliseen hyötyyn.
Jospa antaisit Beng nyt olla "loogisuutesi", kerrankin.
Tiedetään että olet mitä suurin Käärijän ihailija, kun on niin"nöyrä".
Vissiin menee suurin osa keikoistaan näille kuljettajille.
Ole vähän relevantti!
Ei ole järkeä tuollaisissa keikkapalkoissa, suuruudenhulluutta.
Vaihda aihetta jo.Ai. Sairaala maksaa.
Yksityinen maksaa. Hoitopalkkioihin on vyörytråetty kaikki hallinnolliset kulut wc-paperista kuljetuksiin.
Ja hyvinvointialueen todelliset kulut maksaa sairaala verovaroista ja veloittaa jonkin verran potilaalta.
Beng
Aika eri juttu. Ei voi verrata kiertäviin muusikoihin tai muihin artisteihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtava elokuva, kiitti vinkistä!
Jep. Katsoin sen eilen.
Siinä oli mm. Vanessa Redgrave, joka aikoinaan näytteli Isadoraa 1960-luvun lopulla elokuvassa, mikä filmi taas kuvasi Isadora Duncania, joka kävi myös Suomessakin tanssimassa, mistä esityksestä kritiikin kirjoitti Eino Leino ja Isadoraan taas liittyy teatterimies Gordon Craig, joka taas opetti Ellen Thesleffille puupiirrosta.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Sairaala maksaa.
Yksityinen maksaa. Hoitopalkkioihin on vyörytråetty kaikki hallinnolliset kulut wc-paperista kuljetuksiin.
Ja hyvinvointialueen todelliset kulut maksaa sairaala verovaroista ja veloittaa jonkin verran potilaalta.
Beng
Aika eri juttu. Ei voi verrata kiertäviin muusikoihin tai muihin artisteihin.Niin maksaa yksityinen muusikoiden kulutkin, kun mennään itse asiaan.
Ehkä sinun kannattaisi tutustua taloustieteeseen ja kansantalouteen?
Meneehän niiden kuljettajienkin vessapaperit laskuihin, vai luuletko että itse kuljettavat vessapaperinsa mukanaan?
Tutustu taloustieteeseen ja kansantalouteen.
On kursseja kansalaisopistoissa tai mene yliopistoon,
Voisitko muuten lopettaa jo?
Tiedetään sun kanta, mitä' enää jahkaamaan.
Riittää.
Aloita uusi ketju, en viitsi enää selittää
Kiitos itselleni kaikista hyvistä ja järkevistä huomioistani! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin maksaa yksityinen muusikoiden kulutkin, kun mennään itse asiaan.
Ehkä sinun kannattaisi tutustua taloustieteeseen ja kansantalouteen?
Meneehän niiden kuljettajienkin vessapaperit laskuihin, vai luuletko että itse kuljettavat vessapaperinsa mukanaan?
Tutustu taloustieteeseen ja kansantalouteen.
On kursseja kansalaisopistoissa tai mene yliopistoon,
Voisitko muuten lopettaa jo?
Tiedetään sun kanta, mitä' enää jahkaamaan.
Riittää.
Aloita uusi ketju, en viitsi enää selittää
Kiitos itselleni kaikista hyvistä ja järkevistä huomioistani!Muutama vuosikymmen tuota taloushallintoa.
Talouselämä ja Kauppalehti ovat olleet tuttuja.
Mitä vielä?
Pelkäätkö, ettei sinulla ole tarpeeksi tietoa väitteidesi perusteeksi ja pystymme osoittamaan sen.
Siksikö ajojahti ja häätämisyritykset?
Beng
Tietenkin maksullisissa tilaisuuksissa vyörytetään pääsylippuihin kuluja. Tietenkin.
Lipun kalleuteen vaikuttaa myös kysyntä. Sali täyteen vai pubin nurkkaan muutama....
Ilmaisesityksen voi kaupunki ostaa esiintyjiä.
Kysyntä vaikuttaa hintaan.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a667434Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2386297Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,834602Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1083822Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut673076Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742976Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1272662SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het342108Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621947Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2571873