Hyppää kyytiin!

Lainasin Harry Potterin lentävä Anglia (no ei tainnut muuten olla hänen...) ja olen nyt valmiina viemässä sut minne ikinä haluat. Kerro vaan minne.
432179
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 43

Vanhimmat

Siniselle höyhensaarelle..

Äänestä
  • Sähköperämoottorilla vai ilman?? ;)))

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

Sähköperämoottorilla vai ilman?? ;)))

Ilman, ne kun tuppaa surisemaan enkä tahdo herätä..

Äänestä

on iskenyt kirjailijan otsikkovalintaankin.
Jospa Rowling kerää pisteitä nyt, kun alamäki
häämöttää.

Äänestä
  • että kaiken hyvän kuuluisi loppua aikanaan, eikä kuluttaa tylsistymiseen asti... paitsi tietysti sarjakuvat...

Minne herraa saa viedä? Fender-maailmaan? ;)

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

että kaiken hyvän kuuluisi loppua aikanaan, eikä kuluttaa tylsistymiseen asti... paitsi tietysti sarjakuvat...

Minne herraa saa viedä? Fender-maailmaan? ;)

Just sinne!!!!!

:DDDDDDDDDDDDDDDDD

Äänestä

• UPDATE_7083536 kirjoitti:

Just sinne!!!!!

:DDDDDDDDDDDDDDDDD

mutta mun on pakko sijoittaa sut jonnekin erämaahan... ;) Siinä kyllä luonnon tasapaino järkkyy, mutta mielummin vihainen preeriarotta kuin ärtynyt naapuri ;))))

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

mutta mun on pakko sijoittaa sut jonnekin erämaahan... ;) Siinä kyllä luonnon tasapaino järkkyy, mutta mielummin vihainen preeriarotta kuin ärtynyt naapuri ;))))

:DDD

Äänestä

• UPDATE_7083536 kirjoitti:

jäi mainitsematta että sen Stratocastin kanssa joudut erämaahan... mulla pitäisi olla yölukko koneeseen...

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

jäi mainitsematta että sen Stratocastin kanssa joudut erämaahan... mulla pitäisi olla yölukko koneeseen...

Lue Ave Maria kolmesti ja niiaa Atlantin suuntaan.

Äänestä

• ggnojoP kirjoitti:

Lue Ave Maria kolmesti ja niiaa Atlantin suuntaan.

... sitten kun saan lopettaa sen niiamisen... :D
    *Kirjoittaa ostolistaan: Uudet polviumpiot*

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

... sitten kun saan lopettaa sen niiamisen... :D
    *Kirjoittaa ostolistaan: Uudet polviumpiot*

Öisin ei tarvitse.

:DDDDDDDDD

Äänestä

• ggnojoP kirjoitti:

Öisin ei tarvitse.

:DDDDDDDDD

huomasin vasta nyt... Olisit voinut huutaa.. ;)
    Aih, kolottaa...

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

huomasin vasta nyt... Olisit voinut huutaa.. ;)
    Aih, kolottaa...

:D
    :DD

Äänestä

mutta ensin pitää, kyllä funtsia että minne veisit?.. ;))))
Ankara mietintä, alkoi just nyt.. ;))))
St'Ressiä pukkaa päällensä!.. :DDD

Äänestä
  • se onnistuu - "ankara" ja "Valionainen"... ei, mielikuvitukseni hylkäsi heti, ei vaan sovi, ei... ;))))

Äänestä

käyttämään minua tuolla etelä-Suomessa, kun pikku tytöltäni loppui koulu ja se tulee luokseni kesälomalle. Säästyis multa bensarahat ja olishan se vaihtelua tuo lentäminenkin. :)

Äänestä
  • tulee sitten mieluinen reissu :))) Voin tyttäresi kunniaksi tehdä muutaman loopin, ei tarvi huvipuistoon mennä ainakaan tänään enää... :)

Pitäkäähän oikein hauska kesä :)

Äänestä

minut voisit lennättää vaikka kauppaan ja takaisin...ne rullat kun ovat vieläkin vaan hiuksissa eikä laukun alla...:)

Äänestä
  • Onko mulla nyt vanhojakin palveluksia jäänyt hoitamatta... ;))) Käyhän tämä autokin rullallisena kauppakassina... :)

Äänestä

Austraaliaan ja sieltä löytämään niin ison kengurun jonka pussiin voisi hypätä,olen aina halunnut matkustaa kengurun pussissa.Lämmin paikka matkustaa ja piilossa kovalta maailmalta.

Äänestä
  • Teetä sellainen karvainen riippumatto... ;)

Mutta ilman muuta mennään Austraaliaan, kiehtova maa muutenkin.

Äänestä

paikkaa sille ranta rivarille :) Otetaan Valiotyttö ja muutkin halukkaat mukaan! Vai mahtuuko siihen koneesseen?

Äänestä
  • vaikka useampi reissu :)) Eihän nää renkaat kulu...

Nyt voi vaikka pystyttää rivarin saarelle, kun on tämä auto... en meinaa enää palauttaa :))

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

vaikka useampi reissu :)) Eihän nää renkaat kulu...

Nyt voi vaikka pystyttää rivarin saarelle, kun on tämä auto... en meinaa enää palauttaa :))

äläkä tuo takaisin.....

Äänestä

• Felixman kirjoitti:

äläkä tuo takaisin.....

Istu tuohon niin karistaan se paha olo pois, kait tällä vehkeellä saa jotain vuoristo-rata juttuja aikaiseksi... Tai nyt tiedän, jospa laulaisin samalla, huomaisit äkkiä kuinka kivaa siellä kotona olikaan ;)

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

vaikka useampi reissu :)) Eihän nää renkaat kulu...

en ihan tiiä tosta, jos sitten käy niin että Potterin emo hakeekin auton pois ollaan jumissa siellä! :(((

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

Istu tuohon niin karistaan se paha olo pois, kait tällä vehkeellä saa jotain vuoristo-rata juttuja aikaiseksi... Tai nyt tiedän, jospa laulaisin samalla, huomaisit äkkiä kuinka kivaa siellä kotona olikaan ;)

Katri-Helena taitaa laulaa jotain tuollaista; "vie minut, vie minut , vie jonnekin, vie, äläkä tuo takaisin". Jospa tämä Felixman on laskenutkin sen varaan, että saa olla sinun piristävässä seurassasi siellä jossakin ;)

Äänestä

• MysNa kirjoitti:

en ihan tiiä tosta, jos sitten käy niin että Potterin emo hakeekin auton pois ollaan jumissa siellä! :(((

pitäiskö mun patentoida nämä mun otsikot? Sorry & peeveli...

Niinhän siinä vois käydä... tai kelirikko ja löpöt loppu...

Äänestä

• s_lahti kirjoitti:

Katri-Helena taitaa laulaa jotain tuollaista; "vie minut, vie minut , vie jonnekin, vie, äläkä tuo takaisin". Jospa tämä Felixman on laskenutkin sen varaan, että saa olla sinun piristävässä seurassasi siellä jossakin ;)

Tosi piristävää ;) hämähäkitkin juoksevat karkuun minkä kintuistaan pääsee... ;)))

Ei, ihan selvästi kuulin Felixin sydäntäsärkevää huokausta ;))

Äänestä

jos sun laina-Angliaa tarvii huoltaa tai korjata. Muutamia tuhansia huolleltu aikanaan...

Äänestä
  • Saat tuosta takaluukusta oman konttorin :) Ei oo muuten enää lainapeli tämä, nyysin sen... *ssschh*

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

Saat tuosta takaluukusta oman konttorin :) Ei oo muuten enää lainapeli tämä, nyysin sen... *ssschh*

Anglia myös "aikakone"..haluaisin noin 30 vuotta takaisinpäin ajssa ,jolloin olin pikku skidi ja kesät olivat kauniita ja aina lämpöisiä... vai kultaako aika muistot..?

Äänestä

• mirham kirjoitti:

Anglia myös "aikakone"..haluaisin noin 30 vuotta takaisinpäin ajssa ,jolloin olin pikku skidi ja kesät olivat kauniita ja aina lämpöisiä... vai kultaako aika muistot..?

jos kerta sinne pääsee, niin kait sitten takaisinkin :)

Kyllä minäkin muistan että silloin oli talvisin lunta etelä-Suomessakin, eikä kesä välttämättä ollut sadekautta... Eikä muuten ollut hirvikärpäsiä!

Äänestä

on Harry Potterin kaverin Ronald Wesleyn isän auto! Herra Wesley toimii taikaministeriössä tutkimassa jästien tavaroita...

terveisin Bambse-näsä

P.S. Mää en lähre minnekkä!! Eres kulumalla!! ;)))

Äänestä
  • niinhän se oli...

Vai et lähde kulumalla... :))) Epäiletkö jotenkin ajotaitojani? Sunko kanssa vedin kolaria tässä... ;)

Äänestä

paratiisiin.
Jossa ei tarvita vaatteita, ei tehdä töitä, juomaa tulee hanasta...
Tehään hiekkakakkuja ja naatitaan olosta :DD

Äänestä
  • tuota voi joutua vähän etsiskelemään... vai onks sulla kartta?

Eikös joka paratiisissa ole käärme? Niistä en niin välittäis... vaikka... jos ei meillä ole vaatteita se varmaan juoksee kirkuen karkuun...

Äänestä

etelänavan kautta, Austraaliaan lämmittelemään, ja sieltä, sitten meno- paluu kuuhun?.. ;))
Tahtoo, kunnon touringin.. ;))))

Äänestä
  • kuuhun mennä muuten kuin kuutamon aikaan ;DD
    Jos on puolikuu ja sattuu sille pimeelle puolelle, siellähän on yö ja pittä mennä nukkumaan.... kroooh
    ;))

Äänestä

• kalle-p kirjoitti:

kuuhun mennä muuten kuin kuutamon aikaan ;DD
    Jos on puolikuu ja sattuu sille pimeelle puolelle, siellähän on yö ja pittä mennä nukkumaan.... kroooh
    ;))

Kun olen, asiasta ihan kuutamolla.. :DDD
    Oottelen matkaesitteitä.. :DDD

Äänestä

• No jo on! Mutta käyhän se, saan vielä olla mukavassa seurassa :)) Onkos lomaa tulossa? Tuossa voi mennä jonkin aikaa...

Äänestä

• tuffe kirjoitti:

No jo on! Mutta käyhän se, saan vielä olla mukavassa seurassa :)) Onkos lomaa tulossa? Tuossa voi mennä jonkin aikaa...

Riittääkö neljä viikkoo?.. ;))
    Vai varataanko enemmän aikaa?.. ;))
    Kuinka nopea, se sun Anglias on?.. ;)))
    Meillä olisi, hauskaa sillä reissulla.. :))
    Evääksi ei, sitten koirankeksejä.. :DDD

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tuffe kirjoitti:

Lainasin Harry Potterin lentävä Anglia (no ei tainnut muuten olla hänen...) ja olen nyt valmiina viemässä sut minne ikinä haluat. Kerro vaan minne.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu