Palstalla on näin uue vuuen aattona?
Minkälaiset bileet
25
274
Vastaukset
- Anonyymi
Xena kutoo sukkaa ja typy juo teetä raamatun lukemisen ohessa.
Ihan noin hurjaa menoa ei sentään ole tiedossa 😂
Neuloin koulussa yhdet, eri kokoisiksi päätyneet villasukat ja toiset joskus parikymppisenä, kun olin lyönyt kaverini kanssa vetoa, että tekisin ne. 😉- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18192554Y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Psykedeelliset reivit, luulisin.
- Anonyymi
Pulleat kaveripojat pitävät napatanssiesityksen.
- Anonyymi
Ilmassa väreilee eroottista latausta.
- Anonyymi
Upee trio Mikkojuhan, palstis ja p-kaveripoika
- Anonyymi
- Anonyymi
Illan ajelut, fum-fum!
https://m.youtube.com/watch?v=fzLAJCCXPUg - Anonyymi
Tärkeintä on että naiset pitävät pimpukan piilossa!
- Anonyymi
Onneksi eilen tuli biletettyä, niin tänään voi tuijottaa ikkunasta raketteja ja vuodattaa menneelle vuodelle viimeiset naurut ja kyyneleet.
❤️ - Anonyymi
Ihan hulvattomat. Kello käy jo melkein kymmentä ja taidan olla viimeinen hereilläoleva 😅
- Anonyymi
No et ole. Kyllä täällä varmasti muitakin on. Ajattelin valvoa puolilleöin ainakin, mutta olen allerginen pakkaselle, joten sisätiloissa menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et ole. Kyllä täällä varmasti muitakin on. Ajattelin valvoa puolilleöin ainakin, mutta olen allerginen pakkaselle, joten sisätiloissa menee.
Kannattaa vetää kalsarikännit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa vetää kalsarikännit.
Nääh, tuli otettua perjantaina kotikännit, niin ei jaksa tänään.
Anonyymi kirjoitti:
Ulos ei ainakaan kannata mennä. Ihminen oikeesti on tehty vähän lämpösempiin olosuhteisiin. Keuhko ei tollasta kestä.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ulos ei ainakaan kannata mennä. Ihminen oikeesti on tehty vähän lämpösempiin olosuhteisiin. Keuhko ei tollasta kestä.
Joo ei eikä kädet myöskään. Noh, en tiedä voiko pakkaselle olla allerginen, mutta inhoan sitä Micheliniksi pukeutumista ja sitten olet kuin jokin rautakanki niiden toppavaatteiden kanssa, että et kunnolla pysty liikkumaan.
- Anonyymi
Haavelija vilauttaa pohjetta?
Makaan olohuoneen lattialla ja laitan juuri hankkimaani tietokonetta kuntoon (tein hyvät kaupat, sillä tämä on muka käytetty, mutta ei ole).
Ulkona paukkuu jatkuvasti.
Hyvää Uutta vuotta kaikille!- Anonyymi
Hyvää Uutta Vuotta myös sinne. Ihmepaikkkoja nämä olohuoneet.. voi tehdä ja rakentaa vähän kaikkea. Olla siellä ja täällä. Hienoa että on näitä :)
- Anonyymi
Vanhempi sisareni mukula katraineen on UuttaVuotta viettämässä meidän luonamme. Hänen puolisonsa kun on töissä päivystystehtävissä, tänä vuonna.
Kutsuimme heidät meille, tilaa kun on kahdessa talossa riittävästi viidelle vieraalle; joista 4 on lapsia. Nuoremmat muksut nukkuu jo, kuten ilmeisesti vanhempanikin, ainakin ovat jo yöpuvuissaan, Sisareni yöpyy nuoremman tyttärensä kanssa naapurissa, pojat systerin huoneessa, ja mun systeri- Iitu, Mimmi sekä Anna, nukkuvat mun sängyssäni. Tein itselleni vuoteen tuvan sohvalle.
Iltapalaa syötiin jo kuuden ajoissa ja ilta teet juotiin ennen yhdeksää illalla, täytettyjen tuulihattujen kera. Mulla oli kolmenlaisia täytteitä, mukulat olivat innoissaan... ilmeisesti maistoivat kaikkia ja osansa sai myös Poju, vaikka mä kielsin syöttämästä sille tuulihattuja! "Ihan vaan vähän": oli useampi selitys, kun kysyin ett ei kai vaan Poju nuoleskele suupielistään tuulihatun rippeitä!
Jäihän noita vielä täytettäviks; huomen aamupäiväksi ainakin ja jos näyttää siltä ett jotain makeaa naposteltavaa tarvitsevat; mä paistan lättyjä lisukkeeksi.
Tänne ei näy Turun Kaupungin ilotulitus, mutt osataan täällä syrjemmässä ampua raketteja itsekin. Mulla oli yks iso, jonka ammuin naapurin pellonlaidasta merelle päin. (olin kysynyt luvan) Kello oli silloin vielä muutaman minuutin vaille 24.00.
Oli täällä muutamalla muullakin raketteja, joita ampuivat. Mulle riitti se yks iso raketti, enempää en haaskaa rahaa taivaalle.
Hauskaa Uutta Vuotta kaikille palstalaisille, mä menen nukkumaan sohvalle; kunhan olen pessyt hampaani!
trollikka - Anonyymi
Näyttäis siltä ettei minkäänlaisia :D
Teen nuudelisoppaa ja jälkkärinä on unelmatorttua ja kaakao. Vähän nettiä selaan ja sitten tutimaan...
Tässä yöllä näin mietiskelen vain💭 täytyy vissiin pian laittaa silmät kiinni ja yrittää saada unta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v78984Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh4332464Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2861858Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku361851Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3031520- 791256
- 731123
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen69920Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29907- 47876