Kannattaa tänne kirjoitettaessa ottaa huomioon

Anonyymi-ap

Että poliisi saa tarvittaessa selville kirjoittajan nimen ja kotiosoitteen.

45

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla onkin yksikseni täällä tylsää, joten voisivat oikein hyvin tulla kahville.
      (ennen isäni kavereita oli välillä käymässä ja auttelivat hommissakin, mutta ovat jo kaikki kuolleet tai jossain hoitokodeissa)

• Anonyymi

Ihanko totta. Onko täällä nyt ollut niin pahaa tekstiä.

• Anonyymi

Poliisi voi soitella viinamiehelle ja kysellä neuvoja miten naisiin tutustuu.

• Anonyymi

Sanat jos satuttaa niin pitää olla kyllä huolissaan miten kestää tämän seuraavan 2-5 vuotta. Kylmää kyytiä.

• Anonyymi

Kirjoittaja nimen? Mahdotonta jos kirjoittaja ei tunnusta.

• Aloittajan kannattaa lukea ensin mitä Pakkokeinolaissa sanotaan yleisesti sekä etenkin pykälän 8 alta kaikki, mutta varsinkin mitä laite-etsinnästä ja tietojärjestelmistä on kirjoitettu. Eikä missään kohtaa unohtaa sitä, mitä Pakkokeinolain alussa sanotaan tutkinnan edellytyksistä suhteessa mahdolliseen tuomioon.

Käytännössä palstalla saa sikailla ja vittuilla minkä kerkiää, jo modet sen sallii, kunhan ei mainitse selkeitä tunnistetietoja. Ja muutenkin, poliisilla on parempaakin tekemistä kuin esitutkia jotain S24-ilmoituksia. Olen melko varma, että jos rikosilmoituksessa mainitaan S24, niin se rikkari päätyy välittömästi bittien hautausmaalle.

• Anonyymi

Tarkoitan tarvittaessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan tarvittaessa.

Ei mitenkään muuta edellistä kommenttiani. Se sama laki määrittelee sen, onko tutkinta tarpeen vai ei. Ja oikeasti, se Pakkokeinolaki kannattaa silmäillä läpi, vaikka onhan se pitkähkö ja puuduttava, mutta sittenpä tietää missä ne rajat yleisesti ottaen menevät ja noin periaatteessa senkin, mitkä omat oikeudet sekä velvoitteet ovat keskustelujen osalta.

Yleisluontoinen tuuleen huutelu jonkun poliisitutkinnan mahdollisuuksista on kuin pierisi nyrkkiinsä, se voi olla huvittavaa, mutta todella turhaa ja melko tökeröä.

• randombypasser kirjoitti:

Ei mitenkään muuta edellistä kommenttiani. Se sama laki määrittelee sen, onko tutkinta tarpeen vai ei. Ja oikeasti, se Pakkokeinolaki kannattaa silmäillä läpi, vaikka onhan se pitkähkö ja puuduttava, mutta sittenpä tietää missä ne rajat yleisesti ottaen menevät ja noin periaatteessa senkin, mitkä omat oikeudet sekä velvoitteet ovat keskustelujen osalta.

Yleisluontoinen tuuleen huutelu jonkun poliisitutkinnan mahdollisuuksista on kuin pierisi nyrkkiinsä, se voi olla huvittavaa, mutta todella turhaa ja melko tökeröä.

Tiiäks et kun mun lapselle menee viestei ja puheluita liittyen tänne tiettyihin asioihin liittyen niin kyl ne tutkitaan.
        Mm se..
        Ja kun mun pf syyttelyt meni irl niin juu..

• originalpieninainen kirjoitti:

Tiiäks et kun mun lapselle menee viestei ja puheluita liittyen tänne tiettyihin asioihin liittyen niin kyl ne tutkitaan.
        Mm se..

Lapset on vaivan eri asia. Nähdäkseni aloituksessa ei mainittu sanallakaan lapsia, niin oletin, että aloituksessa kirjoitettiin asiasta yleisellä tasolla. Ja lisäksi aloituksessa ei mainittu mitään IRL syyttelyistä, vaan vain palstakirjoituksista, niin en ota siksi kantaa niihin asioihin.

• randombypasser kirjoitti:

Lapset on vaivan eri asia. Nähdäkseni aloituksessa ei mainittu sanallakaan lapsia, niin oletin, että aloituksessa kirjoitettiin asiasta yleisellä tasolla. Ja lisäksi aloituksessa ei mainittu mitään IRL syyttelyistä, vaan vain palstakirjoituksista, niin en ota siksi kantaa niihin asioihin.

Juups,
        kunhan vaan mainitsin että ei ne aina oo vaan tuuleen huutelua.
        Ei siis ollu mun aloitus,
        oli vaan sopivasti ajankohtainen ja hyvä kohta mainita asiasta.

Hyvää yötä sit kun menet nukkumaan..

<3

ps. ois kiva pölistä joskus jos sopii :)

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Mm se..

No kuule noissa tapauksissa tutkitaan kenties niitä ihmisiä jotka ovat lapsesi puhelimeen ne lähettäny kirjoitukset täällä taas kun voi melko pitkälti tarkoittaa lähes ketä vain jos ei niitä kokonimiä kirjoitella etunimet ja sukunimi nääs

• Anonyymi kirjoitti:

No kuule noissa tapauksissa tutkitaan kenties niitä ihmisiä jotka ovat lapsesi puhelimeen ne lähettäny kirjoitukset täällä taas kun voi melko pitkälti tarkoittaa lähes ketä vain jos ei niitä kokonimiä kirjoitella etunimet ja sukunimi nääs

Juu juu, en ala vääntää enempää asiasta, niin menee nekin varmaan tutkintaan missä selkeesti koko nimet jne. Moni muu...

• Anonyymi

Ketäs täällä nyt pitäisi poliisille ilmoitella?

• Anonyymi

Ei ketään.

• Anonyymi

Tottakai pitää. Miksi edes sitä epäilet. Eri asia pitääkö asiaa niin vakavana. Vain yhden hyvin vakavan tilanteen olen täällä nähnyt, kun joku esiintyi poliisina. Asia on vaivannut minua. Uskoin ainakin silloin, että keskustelija olisi ollut poliisi.

• Anonyymi

Satunnaisesti käy muutamakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satunnaisesti käy muutamakin.

Poliisi vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisi vai?

Niin ja muukin virallinen taho.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja muukin virallinen taho.

Joo. Esim Palolaitos vilkuilee tänne silloin tällöin jos joku kirjoittajista on liekeissä.

• Anonyymi

Poliisi käy täällä välillä. Eivät välitä kun oon niin harmiton. Lyön kyllä turpaan jos alkavat mua ahdisteleen.

• Anonyymi

joo älä niistä aattele, poliisi on poliisi kyl sää sen tiiät

• Anonyymi

Täällä mun luona ketään ikinä käy. Kerrankin piti polkupyörällä kelata toiselle puolelle kaupunkia.

Mutta sitten me ryypättiin rikoskonstaapelin kanssa.

>simiti<

• Anonyymi

Ihan sama tervetuloa.

• Kunhan poliisi tekee työnsä ja ihmisten kunnia säilyy . Toivotaan että hyödyntävät kaiken teknologia ja loppuisi ihmisten kiusaaminen.

• Anonyymi

Ihmisten pitäs opetella miettimään itse mitä tekevät jotta säilyttävät kunniansa nääs jos joku toinen kertoo totuuden jostakusta toisesta ni miten totuus voidaan tulkita kunnianloukkaukseksi toki kaikki ei kehtaa totuutta myöntää aina edes itselleen kun itse itseään peilistä katsovat kuinka selvittää totuust tuntemattomasta ihmisestä tutustumalla tähän huomaat ensimmäisen valheen ni voi arvailla että vähintäänkin lähes puolet mitä hän siitä eteenpäin sanoo on suurella todennäköisyydellä valhetta itseopitusti kun olen ihmisten kanssa keskustellu seurustelukumppanilta en itse hyväksy edes sitä valkoistavalhetta

• Anonyymi

Hyvä muistutus. Joskus täällä tosiaan on ihan laittomia kirjoituksia. Harvoin onneksi.

Tämä on purkupaikka, eikä täälläkään ole sijaa rikollisille ja laittomille viesteille.

Voikaa hyvin!

• Anonyymi

Joka päivä täällä on..

• Anonyymi

Veikkaan ettei ihan niin helposti saa noilta prepaid liittymien käyttäjiltä mu ei silti sekään pitäs olla ihan täysin mahdotonts kun sen liittymän lisäks pitäs vaihtaa se välinekin millä täällä aikaansa kuluttaa näistä kaikista kun jonkin sortin ip-osoite nykyisin tänne jää

• Anonyymi

Minä luulen että poliiasin voimavarat ja resurssitkaan eivät riitä vahtimaan jotain palstojen mielikuvituksellisia höpötyksiä

• Anonyymi

Ei edes viinamiehen.

• Anonyymi

Meitähän seurataan koko ajan, jokaista kirjoittajaa.
      Katsokaa olan taakse, siellä se on.

• Anonyymi

Hyvä se vain on.

• Anonyymi

tuli mieleen että koodaampa sellaisen trkoäly-sovelluksen jollas on suora yhtrys grafiikkakiihdyttimren videomuistiin ja poistaa fontterjsakin bittitssolls vrtysailrmslls jos on nimi viinamies niin muuttsas jo vide3omuidtyidds näkymäyyömäkdi kirjoielmat.

• Mä näin sellasta untakin, että kun oon kirjoitellu tota juttua, niin oli lakinainen oven takana. Ja se tuli lukeen sitä mun juttua sieltä pöytälaatikosta. Ja koitin virittää äkkiä pöytävaloa hänelle, koska lakimiehet on kalliita, ettei aikaa menis hukkaan. Ja lopulta sainnsen lampun viritettyä. Niin sitten lakinainen luki sen jutun ja sitten poimi sieltä tekstin jossa luki: kysymys on elämästä ja kuolemasta. Niin lakinainen sanoi, että tää on sellanen lause, josta joku voi nostaa kanteen. Että aika pienestä sitä käräjille joutuu. Heti aamusta luin sen mun jutun, niin ei siinä oikeesti tollasta lausetta ollu. Ja näin taas pelastu täpärästi oikeusjutulta.

• Ja jos teillä on autossa kaistavahti, niin poliisi voi hakkeroida sen. Ja kirjottaa sakon joka kerta kun vähänkin ajat ajolinjan ulkopuolella.

• Anonyymi

jos ei huomioi mitään eikä ketään, elää vain omaa ahneuttaan...

• Anonyymi

Poliittinen ja ideologinen erimielisyys ei ole mikään syys tutkia eikä se, jos joku narsisti pahoittaa mielensä kun hänen kanssaan ei ole samaa mieltä. Huvittaa nämä ainaiset "poliisi tulee ja vie sinut" kommentit joka on ilmeisen suora jäänne jostain lapsuuden "mä kerron äidille" kiukuttelusta, jos ei saa aina sitä mitä haluaa. xD

• Anonyymi

kannattaa tuokin yotuus huomioidq että jokaqinen r4ikowkomisqr4io on cqlyionpettui.

• Anonyymi

Eilen presidenttihaastattelussa Halla-aho kuvaili itseään ylimpänä keskustelijana, jos hänestä tulee presidentti. Ja kun sisäministerinäkin on persu, niin varmaan on luvassa poliiseja joka puolella.

Ja lapset! Muistakaa ilmiantaa opettajat, jotka puhuvat paskaa perussuomalaisista.

🎱

• Anonyymi

Niin saa jos vahva rikosepäily. Mitä rötöksiä olet tehnyt?

• Anonyymi

Olen aloittaja. Jos joku ilmoittaa minut poliisille pedofiiliksi tai pervoksi, hän saa syytteen väärästä hälytyksestä ja myös kunnianloukkausesta kun selviää, etten ole.

• Anonyymi

niin tänne ei saa tulla, suomeksi sanottuna,

• Mä otan silti sen riskin. Suomen poliitiikassa on niin paljon vääryyttä koulutuskysymyksissä ja työvoimapolitiikassa. Ja yksi pahimmista tekijöistä Stub on kyynärpää tekniikkaa käyttäen tunkemassa itsensä presidentiksi, vaikka oikea paikka ois vankilassa maanpetoksessa syytettynä.

• Anonyymi

jerop niin otin toiaan kummitusia kuvia... ostin juuri ennen suuen sd-kortin johon tallentaa jurruja, en ole tyhmnä kuin tommi..

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      157
      4950
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3606
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      35
      2607
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2253
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      96
      2149
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      28
      2056
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2043
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      87
      2003
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1516
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      105
      1416
    Aihe