EN tykkää siitä että pitää maksaa jotta voisi pelata FFXI:tä Ostin Pelin ja en voinnut odottaakkaan että pääsisin kotiin pelaamaan...
Mutta kun tulin kotiin pitäisi MAKSAA jotta saisi pelata ja äiti ei anna siihen mitään rahaa...
Pitääkö TODELLA maksaa siitä
eikö saa edes pelata VÄHÄSEN ennen kuin täytyy maksaa??? jos ei niin SUPERSUURIMIINUS FinalFantasy kehitäjille...
voisiko joku kertoa? Pitääkö maksaa että sitä saa edes pelata? ja täytyykö pelata online?
FFXI EN tykkää siitä että pitää maksaa
8
488
Vastaukset
- -Micco86-
Kyseessä on online-peli, eli sitä pelataan verkossa. Sen käytöstä joutuu siis maksamaan. FFXI ei ole siis normaali FF-peli.
Sinun olisi tullut tietää tämä ostaessasi pelin. :)- ILoveFinalFantasy
Tiiän mutta Omistan Kaikki FF ja haluan omistaakkin.. minusta se on silti aika tyhmää..
- nicolo
ILoveFinalFantasy kirjoitti:
Tiiän mutta Omistan Kaikki FF ja haluan omistaakkin.. minusta se on silti aika tyhmää..
kun äiti ei anna rahaa peleihin, voi voi pikkuista,tuunko halimaan
- tuo
nicolo kirjoitti:
kun äiti ei anna rahaa peleihin, voi voi pikkuista,tuunko halimaan
nin miten tuota ffXI oikein voi pelata.. ko en oikeastaan tiiä siitä muuta ko että see on just semmonen online peli.. että jos joku joka on pelannu vois selittää...
- Kyo-kun
tuo kirjoitti:
nin miten tuota ffXI oikein voi pelata.. ko en oikeastaan tiiä siitä muuta ko että see on just semmonen online peli.. että jos joku joka on pelannu vois selittää...
VISA -luottokortin tai Sampo -pankin Visa Electronin kuukausimaksua varten (12,95 dollaria/kk). Kaikkia manuaalin ohjeita kannattaa noudattaa tarkkaan asennusvaiheessa. Vielä pelin juuri ennen pelin käynnistystä (Playonline -valikon jälkeen) eli päivittää itsensä ja siihen kuluu todella *PALJON* aikaa; ehkä n. 2-4 tuntia).
Mutta itse peli on kyllä kaiken tämän arvoinen, päivityksiä satelee jatkuvasti ja teknistä apua on saatavilla ympäri vuorokauden. Itse olen Mithra nimeltä Yukira Siren -serverillä. ;) Kyo-kun kirjoitti:
VISA -luottokortin tai Sampo -pankin Visa Electronin kuukausimaksua varten (12,95 dollaria/kk). Kaikkia manuaalin ohjeita kannattaa noudattaa tarkkaan asennusvaiheessa. Vielä pelin juuri ennen pelin käynnistystä (Playonline -valikon jälkeen) eli päivittää itsensä ja siihen kuluu todella *PALJON* aikaa; ehkä n. 2-4 tuntia).
Mutta itse peli on kyllä kaiken tämän arvoinen, päivityksiä satelee jatkuvasti ja teknistä apua on saatavilla ympäri vuorokauden. Itse olen Mithra nimeltä Yukira Siren -serverillä. ;)Aikasemmin olin aivan samaa mieltä, ettei mikään peli ole kuukausimaksun arvoinen. Kahdesti harkinnallisesta vaihtoehdosta (FFXI ja World of Warcraft) päädyin kuitenkin WoW:iin. Ja kyllä ne MMORPG:t on rahan arvoisia. Ja sen sijaan, että maksaisin itseni kipeäksi "älyttömästä" kuukausimaksusta (11-13€) säästänkin rahaa, koska minun ei tarvitse ostella enää joka toinen kuukausi 60€ pelejä, sillä pelaaminen menee tähän MMORPG:iin.
- ff-mestari
nicolo oon ihan samaa mieltä kanssasi
- Kanone
Mutta koska en itte sitä ostanukkaa niin kyllähän sitä nyt maksaa kuukaus maksun. Tosin muiden pelien pelaamisen voi todellakin unohtaa, niiko joku tais mainitakki.
Itte peli on hieman hidastempoinen noin matkustusmielessä ainakin alussa, mutta parin kaljan jälkeen kyllä matka kaupungeista dunelle taittuu nopiasti.
Itte taistelu voi olla joskus jäiden työntelemistä kynsien alle mutta joskus voi päivän pelirupeama vastata useampien päivien piehtarointia huonommissa partyissä.
Advanced sub job tosin voi mätkytellä ihan kivoja pointseja solona aina lvl 12 asti
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483