FFXI EN tykkää siitä että pitää maksaa

ILoveFinalFantasy

EN tykkää siitä että pitää maksaa jotta voisi pelata FFXI:tä Ostin Pelin ja en voinnut odottaakkaan että pääsisin kotiin pelaamaan...
Mutta kun tulin kotiin pitäisi MAKSAA jotta saisi pelata ja äiti ei anna siihen mitään rahaa...
Pitääkö TODELLA maksaa siitä
eikö saa edes pelata VÄHÄSEN ennen kuin täytyy maksaa??? jos ei niin SUPERSUURIMIINUS FinalFantasy kehitäjille...
voisiko joku kertoa? Pitääkö maksaa että sitä saa edes pelata? ja täytyykö pelata online?

8

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Micco86-

Kyseessä on online-peli, eli sitä pelataan verkossa. Sen käytöstä joutuu siis maksamaan. FFXI ei ole siis normaali FF-peli.

Sinun olisi tullut tietää tämä ostaessasi pelin. :)

• ILoveFinalFantasy

Tiiän mutta Omistan Kaikki FF ja haluan omistaakkin.. minusta se on silti aika tyhmää..

• nicolo
        ILoveFinalFantasy kirjoitti:

Tiiän mutta Omistan Kaikki FF ja haluan omistaakkin.. minusta se on silti aika tyhmää..

kun äiti ei anna rahaa peleihin, voi voi pikkuista,tuunko halimaan

• tuo
        nicolo kirjoitti:

kun äiti ei anna rahaa peleihin, voi voi pikkuista,tuunko halimaan

nin miten tuota ffXI oikein voi pelata.. ko en oikeastaan tiiä siitä muuta ko että see on just semmonen online peli.. että jos joku joka on pelannu vois selittää...

• Kyo-kun
        tuo kirjoitti:

nin miten tuota ffXI oikein voi pelata.. ko en oikeastaan tiiä siitä muuta ko että see on just semmonen online peli.. että jos joku joka on pelannu vois selittää...

VISA -luottokortin tai Sampo -pankin Visa Electronin kuukausimaksua varten (12,95 dollaria/kk). Kaikkia manuaalin ohjeita kannattaa noudattaa tarkkaan asennusvaiheessa. Vielä pelin juuri ennen pelin käynnistystä (Playonline -valikon jälkeen) eli päivittää itsensä ja siihen kuluu todella *PALJON* aikaa; ehkä n. 2-4 tuntia).

Mutta itse peli on kyllä kaiken tämän arvoinen, päivityksiä satelee jatkuvasti ja teknistä apua on saatavilla ympäri vuorokauden. Itse olen Mithra nimeltä Yukira Siren -serverillä. ;)

• Kyo-kun kirjoitti:

VISA -luottokortin tai Sampo -pankin Visa Electronin kuukausimaksua varten (12,95 dollaria/kk). Kaikkia manuaalin ohjeita kannattaa noudattaa tarkkaan asennusvaiheessa. Vielä pelin juuri ennen pelin käynnistystä (Playonline -valikon jälkeen) eli päivittää itsensä ja siihen kuluu todella *PALJON* aikaa; ehkä n. 2-4 tuntia).

Mutta itse peli on kyllä kaiken tämän arvoinen, päivityksiä satelee jatkuvasti ja teknistä apua on saatavilla ympäri vuorokauden. Itse olen Mithra nimeltä Yukira Siren -serverillä. ;)

Aikasemmin olin aivan samaa mieltä, ettei mikään peli ole kuukausimaksun arvoinen. Kahdesti harkinnallisesta vaihtoehdosta (FFXI ja World of Warcraft) päädyin kuitenkin WoW:iin. Ja kyllä ne MMORPG:t on rahan arvoisia. Ja sen sijaan, että maksaisin itseni kipeäksi "älyttömästä" kuukausimaksusta (11-13€) säästänkin rahaa, koska minun ei tarvitse ostella enää joka toinen kuukausi 60€ pelejä, sillä pelaaminen menee tähän MMORPG:iin.

• ff-mestari

nicolo oon ihan samaa mieltä kanssasi

• Kanone

Mutta koska en itte sitä ostanukkaa niin kyllähän sitä nyt maksaa kuukaus maksun. Tosin muiden pelien pelaamisen voi todellakin unohtaa, niiko joku tais mainitakki.

Itte peli on hieman hidastempoinen noin matkustusmielessä ainakin alussa, mutta parin kaljan jälkeen kyllä matka kaupungeista dunelle taittuu nopiasti.

Itte taistelu voi olla joskus jäiden työntelemistä kynsien alle mutta joskus voi päivän pelirupeama vastata useampien päivien piehtarointia huonommissa partyissä.

Advanced sub job tosin voi mätkytellä ihan kivoja pointseja solona aina lvl 12 asti

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      93
      3451
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      109
      3135
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      56
      2335
    4. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      22
      1902
    5. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1738
    6. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1735
    7. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1680
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      24
      1516
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1411
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1394
    Aihe