Ei kuulunut kuin jotain epämääräistä rutinaa Radion puheen taajuudella?
Missä Radio puhe???
22
771
Vastaukset
- Anonyymi
Radio Puhe lähetti eilen 7.1.2024 viimeisen lähetyksenä ja on siis lopettanut toimintansa! Luulisi sinun tienneen asiasta.
- Anonyymi
Eiiiiiiiiiiii mitä ne JUUTTAAT on menneet tekemään missä mun katsaukset kasarista 2000-luvulle kysyn VAAAN????
- Anonyymi
vitun bauer!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vitun bauer!
bauer on iha jees tosijjaan, bauerin laajempi audiovalikoima on laajempi kuin (ylen) valtion kiitos mestari! 😇 peisetti suomipop tulloo tilalle siihen tosijjaan puhtaasti peisetti kkona ukkojen valinta 👍🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiiiiiiiiiiii mitä ne JUUTTAAT on menneet tekemään missä mun katsaukset kasarista 2000-luvulle kysyn VAAAN????
Varmaan Areenasta löytynee ne Kasarista 2000-luvulle podcastit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan Areenasta löytynee ne Kasarista 2000-luvulle podcastit.
Mutta kun ei löydy! Ne oli vain niissä Radion puheen suorissa lähetyksissä!
- Anonyymi
Taajuudelle tulee myöhemmin uutta tai uuswanhaa kkontenttia. Saa nähdä onko kkona ukkojen kkontenttia.
- Anonyymi
Akbar 107.9 fm saa luvan!
Anonyymi kirjoitti:
Akbar 107.9 fm saa luvan!
Hei, pyydän teitä teitä kiinnittämään huomiota asialliseen kielenkäyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akbar 107.9 fm saa luvan!
pliiis ei mitääön horjahteluradiota vaan kasarista 2000-luvulle katsauksia jatkuana luuppina
- Anonyymi
yle kuitenkin kun seuraa tätäkin keskustelua niin miksei kasarista 2000 -luvulle katsauksia ole yle areenassa?
- Anonyymi
Mistä tiedät että Yle seuraa tätä? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että Yle seuraa tätä? 🤣
heHEEEEEEEE yle 🤣 paljasti itsensä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heHEEEEEEEE yle 🤣 paljasti itsensä 🤣
Tämä ei pidä kutinsa... 🧐
- Anonyymi
Yle Puhe lopetti 7.1.2024 tiätsä
- Anonyymi
hieno homma 😇 tää jos jku o kutaa 🤏🙏👍👌 KIITOS MESTARI 🥰
- Anonyymi
Yle Puhe on palauttettava entiseen loistoonsa vain laadukasta puheohjelmaa ei enää tyhmentäviä soittolistoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle Puhe on palauttettava entiseen loistoonsa vain laadukasta puheohjelmaa ei enää tyhmentäviä soittolistoja
Kyllä, heti takaisin, paras kanava!!
- Anonyymi
Ainoa kanava jota voi autoillessa kuunnella. Oli hyviä aiheita ym. Laittakaa takaisin. Tuntuu että ainoaa puhetta tulee ruotsiksi ja englanniksi vaikka kuinka selaa kanavia.
Luulen että moni kaipaa.- Anonyymi
Lopettakaa yle joku turha ruotsalaiskanava jota ei kuuntele kuin piskuiset 10 000 jos sitäkään Yle Puhetta sentään kuunteli 200 000 kuuntelijiaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437