siistii jälkeä. Siis sellasta vanhanaikaista kameraa ei tarvii enää mihinkään. Ite oon nyt kuvannu muutaman viikon sisällä ja ulkona ja mä oon ihan täpinöissä siitä kuvien laadusta. Teräviä ja kirkkaita,,,ja utusia jos niin haluan. Jälkisäätömahdollisuuksia on ihan mielettömästi. Saat lihavasta laihan ja päinvastoin. Nopeeta ja helppoo ja hiton mielenkiintoista.
Hitsi mut että tän päivän kännyillä saa
22
520
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo ole valokuvaamista, vain todellisuuden vääristämistä.
Moni kuvaaja on saanut potkut, kun on jäänyt kiinni kuvan muokkauksesta.
No, saahan sillä hyviä bilekuvia.- Anonyymi
Kuulostaa tuo siltä että kyseessä on ammattikuvaaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tuo siltä että kyseessä on ammattikuvaaja?
Aloittaja vaikuttaa lähinnä ymmärtämättömältä keskenkasvuiselta kakaralta.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tuo siltä että kyseessä on ammattikuvaaja?
Avaaja ei tuntunut että tiesi juuri mitään valokuvauksesta muuta kuin että moderneissa puhelimissa on ihan ok kameramoduuli.
- Anonyymi
Kyllä on kätevää, kun enää ei tarvitse Photoshopia avata ja turailla muistikorttien kanssa - puhelimen oma kuvankäsittelyohjelma tarjoaa rajattomat mahdollisuudet. Kun tämä yhdistetään huipputason kameran tarjoamiin monipuolisiin kuvausominaisuuksiin, niin ei juuri perinteisiä kameroita jää kaipaamaan...
- Anonyymi
Mitättömän pienikennoisessa ja epäherkässa lelussa
ei ole huipputason kameraa.
Luiskaharteisia keskenkasvuisia neitimäisiä hinttareita lukuunottamatta kaikki muut ymmärtävät sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitättömän pienikennoisessa ja epäherkässa lelussa
ei ole huipputason kameraa.
Luiskaharteisia keskenkasvuisia neitimäisiä hinttareita lukuunottamatta kaikki muut ymmärtävät sen.Vaikka kirjoitus olisikin selvä provo, niin eihän siihen ole pakko vastata. On aika ala-arvoista ruveta nimittelemään ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kirjoitus olisikin selvä provo, niin eihän siihen ole pakko vastata. On aika ala-arvoista ruveta nimittelemään ihmisiä.
Myös provoilu on ala-arvoista ja lisäksi todella lapsellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kirjoitus olisikin selvä provo, niin eihän siihen ole pakko vastata. On aika ala-arvoista ruveta nimittelemään ihmisiä.
No, tuollainen reaktio kertoo siitä, etteivät rahkeet psrempaan riitä. Toisin sanoen - Siinä vaiheessa kun älyllisen kapasiteetin rajat ylittyvät, on primitiivireaktion vuoro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitättömän pienikennoisessa ja epäherkässa lelussa
ei ole huipputason kameraa.
Luiskaharteisia keskenkasvuisia neitimäisiä hinttareita lukuunottamatta kaikki muut ymmärtävät sen.Epäilen, että sinulla on jotain tavattoman pientä jalkojesi välissä.🤏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen, että sinulla on jotain tavattoman pientä jalkojesi välissä.🤏
"Epäilen, että sinulla on jotain tavattoman pientä jalkojesi välissä.🤏"
Sinulla puolestasi ei ole mitään korviesi välissä.
- Anonyymi
Mikään ei estä tekemästä pientä pokkaria (paksuus jotain 1,5 cm, leveys jotain 10 cm ja korkeus jotain 6 cm) joka tekisi hyviä kuvia ja videota ja jossa hyvä vakautus.
Miksi ei tehdä johtunee siitä että nykyisin puhelimissa kamera.- Anonyymi
Näinhän se on, kehitys kehittyy. Ns. oikeille kameroille taitaa totisinta käyttöä löytyä tänä päivänä lähinnä ukkoutuneissa kamerakerhoissa, kun ammattilaisetkin yhä enenevissä määrin siirtyvät kamerapuhelimia käyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on, kehitys kehittyy. Ns. oikeille kameroille taitaa totisinta käyttöä löytyä tänä päivänä lähinnä ukkoutuneissa kamerakerhoissa, kun ammattilaisetkin yhä enenevissä määrin siirtyvät kamerapuhelimia käyttämään.
Helsingissä on yksi valokuvaaja joka tekee kännykällä kaiken. Upeaa jälkeä. Hän kuvaa ruokia ja erilaisia asetelmia lehtiin.
- Anonyymi
Ricoh gr on pieni full frame pokkari jossa nuo ominaisuudet ovat. Paksuus tosin on 3 cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä on yksi valokuvaaja joka tekee kännykällä kaiken. Upeaa jälkeä. Hän kuvaa ruokia ja erilaisia asetelmia lehtiin.
Yksi halvoilla leluilla kuvaaja, mutta kuinkahan monta oikeilla kameroilla kuvaavaa ammattikuvaajaa?
Uskoisin että niitä on paljon enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä on yksi valokuvaaja joka tekee kännykällä kaiken. Upeaa jälkeä. Hän kuvaa ruokia ja erilaisia asetelmia lehtiin.
Ketä kiinnostaa se Hellsinki?
Eihän siellä ole muuta kuin homppeleita, lepakkoja, matuja sekä punaviher hippi suvakkeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa se Hellsinki?
Eihän siellä ole muuta kuin homppeleita, lepakkoja, matuja sekä punaviher hippi suvakkeja.Se muuten kirjoitetaan Helsinki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se muuten kirjoitetaan Helsinki.
Helsinki = Hellsinki.
Hellsinki = tuppukylä jonka asukkaat luulevat asuvansa cityssä. Suomessa ei ole ensimmäistäkään cityä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä on yksi valokuvaaja joka tekee kännykällä kaiken. Upeaa jälkeä. Hän kuvaa ruokia ja erilaisia asetelmia lehtiin.
Juu, tämä trendi yleistyy jatkuvasti. Kukapa enää viitsisi käyttää järkkäriä, kun kännykällä saa todella laadukasta jälkeä noin 85% kaikista kuviteltavissa olevissa kuvaustilanteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tämä trendi yleistyy jatkuvasti. Kukapa enää viitsisi käyttää järkkäriä, kun kännykällä saa todella laadukasta jälkeä noin 85% kaikista kuviteltavissa olevissa kuvaustilanteissa.
Järkkärillä saa huomattavasti laadukkaampaa jälkeä kaikissa mahdollisissa tilanteissa.
Tämä tiedoksi myös Hellsingin punaviher hörhöille, homppeleille sekä lepakoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkkärillä saa huomattavasti laadukkaampaa jälkeä kaikissa mahdollisissa tilanteissa.
Tämä tiedoksi myös Hellsingin punaviher hörhöille, homppeleille sekä lepakoille.Ai vaikka se olisi kotona ja känny mukana?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483