Viisasten kivessä, Salaisuuskien kammiossa ja Azkabanin vangissa on lyhemmät hiukset Harryllä ja Ronilla kuin Liekehtivässä Pikarissa.. On kyllä monella muullakin pitemmät hiukset. ESIM. Fredillä, Gerogella, Hermionella ...
Niin kummay teistä on paremmat lyhyemmät vai pitemmät?
Minä itte piän enemmän pitemmistä kuin lyhemmistä.. :)
Hiuksista.. :)
5
681
Vastaukset
- Ron
Pitkät hiukset jyrää....:D ne on paremman näkösenpiiki sillo ku niil on pitkät hiukset:P
- Winky
on se että lyhyemmät... Pojut näyttä silloin roolihahmonsa ikäisiltä eikä miltään 16 vuotiailta... :D
Tykkään siis enemmän pitkähiuksisista... ^^ Harry sopii mun mielestä pidemmät hiukset. :)
Mutta pitkät ja lyhyet ovat ihan ok.
Ehkä ne pidemmät hiukset kuuluuvat siihen elokuvaa.
Minun mielipiteeni.- pöhky
Kyllähän noi pitkät viikinkihiukset on tosi mageet. Hermionella ne pitemmät hiukset on kanssa kiva olla, paremman näkönen kun kalju, eikö vain?
- vihervarpunen
LYHYET ovat paljon paremmat. kautta merlinin parran, ei pidempiä! lyhyet näyttävät fiksummilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961545- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403951- 163910
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642