Mieheni sai Minnalta

Hotellin aula oli täynnä iloisesti hymyileviä, hyväntuulisia ihmisiä. Tanssileiri oli juuri alkamassa. Olimme saapuneet Matin kanssa paikalle jo edellisenä iltana. Olimme ehtineet asettua ns. taloksi, purkaa matkalaukut ja tutustua ympäristöön. Aamulla olimme nauttineet aamupalan pitkän kaavan kautta, kun siihen kerrankin oli mahdollisuus. Nousimme ajoissa ylös ja pidimme huolta, että ruoka ehti vähän laskeutua ennen kuin tanssitunnit alkoivat. Tanssiminen täydellä vatsalla ei ollut kivaa.

Odottelimme muiden tanssikurssilaisten kanssa tuntien alkamista aulassa. Oli kyllä harvinainen tilanne, kun ympärillä ei näyttänyt olevan yhtään tuttua kasvoa. Sitä olimme vähän toivoneetkin ja olimmekin tällä kerralla ajelleet paljon normaalia kauemmas viikonloppukurssille. Huomasin, että vaalea, pyöreähkö isorintainen nainen nojaili seinään hieman yksinäisen oloisena. Hänellä oli pitkät hiukset, jotka oli kiedottu puolihuolimattomasti nutturalle. Nutturasta karkaili somasti muutamia suortuvia. Tiesin heti hänet nähdessäni, että hän oli aivan Matin makuun. Matti tykkäsi muodokkaista, aikuisista naisista.

Nyökkäsin Matille puolihuolimattomasti naisen suuntaan. Matti nyökkäsi, hän oli jo ehtinyt huomata naisen aikaisemmin. Katseellaan hän kysyi, oliko ok, jos hän menisi jututtamaan naista, nyökkäsin puolestani ja hymyilin rohkaisevasti. Matti lähti siirtymään naisen luokse ja kysyi häneltä jotain. Nainen kohotti katseensa Mattiin ja hänen kasvolleen syttyi kaunis hymy. Olin niin kaukana, etten kuullut, mitä he puhuivat. Arvasin kuitenkin, että Matti kyseli, mihin tunnille nainen olisi menossa. Pian nainen jo nauroi valkoiset hampaat välkehtien Matin jutuille. Matti kosketti kevyesti naisen olkapäätä ja nainen ikään kuin liikahti kohti Mattia. Tiesin, että nainen olisi pian aivan sulaa vahaa Matin käsissä.

En nähnyt Mattia ja naista enää aamupäivän tuntien aikana. En harmikseni ollut seurannut, mille tunnille he menivät. Jouduin siis ihan vain keskittymään rumban saloihin itselleni aiemmin tuntemattomien viejien kanssa. Porukka oli kuitenkin varsin iloista ja puheliasta. Aamu tuntien jälkeen oli jo lounasaika ja lähdin lounasravintolaan parin tunnilla tapaaminen viejän kanssa. Toisella heistä oli puolisokin mukana. He kyselivät, olinko tullut kursseille yksin. Kerroin lähes totuuden mukaisesti, että olin reissussa vakitanssiparini kanssa. Olimmehan me Matin kanssa tanssineet ja tehneet kaikkea muutakin jo lähes 30 vuotta yhdessä. Ei se siis vale ollut, mutta en kertonut heille, että olimme naimisissa. Se olisi voinut illan aikana aiheuttaa hämmennystä muille.

Lounasravintolassa näin Matin istumassa aulassa näkemäni naisen kanssa kahden hengen pöydässä. Molemmat katselivat toisiaan hyvin intensiivisesti huomaamatta ketään muuta ympärillään. Näin kuinka Matti välillä kosketteli kevyesti sormenpäillään keskustelun lomassa naisen kädenselkää. Nainen hymyili ja nauroi Matin puheille. He näyttivät rakastavaisilta ja tunsin kuinka pimppani alkoi sykkiä odotuksesta ja jännistyksestä. Jäin ehkä katsomaan heitä aavistuksen liian pitkään, koska lounasseuralaiseni kysyivät, tunsinko pariskunnan, jota katselin niin pitkään. Nauroin olevani utelias ja kerroin, että Matti oli tanssikaverini ja olin iloinen, että hän oli löytänyt seuraa itselleen.

Kohtasin Matin jälkiruokapöydän luona. Hän kertoi, että nainen oli nimeltään Minna ja yksin leirillä. Matti oli kertonut olevansa tanssiparinsa kanssa täällä niin kuin oli sovittukin. Kiusasin Mattia, että hänestä näkyi kilometrin päähän kiihko. Matti myönsi minulle posket melkein hehkuen, että Minna oli kyllä juuri nainen hänen makuunsa. Tyydyin hymyilemään, suukkoa ei voinut nyt tässä tilanteessa Matille antaa, vaikka mieleni tekikin.

Seuraavat tunnit olivat bachatan alkeita. Matti ja Minna tulivat samalle tunnille kanssani. Huomasin, että Minna oli todella kiinnostunut Matista samoin kuin Matti hänestä. Minnan silmät seurasivat ensimmäisellä tunnilla koko ajan Mattia, jos Minna oli vaihdossa. Kun tulin parien vaihdossa lopulta Matin luo, ehdotin hänelle, että hän tanssisi Minnan kanssa yhdessä koko seuraavan tunnin vaihtamatta paria. Matti selvästi ilahtui ehdotuksestani. Hän sanoi vähän itsekin ajatelleensa sitä, mutta ei ollut varma minun reaktiostani. Hän halusi edetä minun ehdoillani eteenpäin Minnan kanssa. Tuntien tauolla Matti esitteli Minnan minulla. Vaihdoimme muutaman hyväntuulisen sanan. Matti ehdotti Minnalle minun kuulteni, että he voisivat tanssia koko seuraavan tunnin yhdessä. Minna painautui Matin kainaloon ja sanoi, että se olisi ihanaa. ”Matti on niin hyvä tanssija, vaikka sä sen varmaan kyllä tiedät tosi hyvin”, Minna sanoi minulle. Myönsin sen: ”Matti on hyvä tanssimaan ja vie varmasti. Ota kaikki ilo irti siitä.” Minna lupasi ottaa. Minna katsoi Mattia, hän lipaisi vähän kielenkärjellään huuliaan ja näytti siltä, että hänen teki mieli suudella Mattia.

3

4248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraavan tunnin bachata oli Minnan ja Matin osalta erittäin kuuman näköistä. Tunsin, että oma pimppani kostui ja paisui samaa tahtia kuin Matin etumus näytti suurenevan. Minna näytti painautuvan auliisti tiukasti kiinni Mattiin silloinkin, kun ei olisi tarvinnut. Seurasin heitä niin, että minun oli vaikea keskittyä tanssimaan. Onneksi sen jälkeen oli vain yksi tunti enää.

      Tuntien jälkeen Matti ja Minna lähtivät yhdessä. Matti sai katseeni kiinni ja tajusin, että he olivat menossa Minnan huoneeseen. Kiirehdin omaan huoneeseeni yksin. Olimme varanneet viikonlopuksi sviitin, jossa oli kaksi makuuhuonetta. Olin niin kiihottunut ja märkä, että riisuin tanssivaatteeni pois nopeasti ja kaivoin matkalaukustani oman satisfyerini ja nautin päivän ensimmäisen orkkuni maaten sängynpeiton päällä. Orkku tuli aivan räjähtämällä, kun näin silmissäni kuvan Minnasta kietoutuneena Mattiin. Matin kädet Minnan ympärillä, puristamassa Minnan pyöreää pakaraa.

      Matti tuli huoneeseen vasta vajaata tuntia myöhemmin ja kehui minua. Olin hänen mukaansa löytänyt hänelle tällä kertaa aivan huippu naisen ja vielä kannustanut häntä juuri oikealla tavalla etenemään Minnan kanssa. Matti suuteli minua kiihkeästi ja maistoi Minnan pillun maun Matin huulilla. Se sai oman pilluni tulvimaan uudelleen kiihkosta. ”Kerro minkälainen hän on”, anelin Mattia. Matti avasi housunsa ja otti nyt aivan pehmeän kalunsa esiin. Polvistuin Matin eteen ja imaisin kalun suuhuni. Siinä maistui niin kiihottavasti Matin sperma ja Minnan pillunmehut. Matti tiesi kuinka nautin pillun mausta hänen kalullaan ja kertoi säästäneensä tarkoituksella kalunsa pesun minulle. Matti halusi, että myös minä pääsin nauttimaan Minnan ihanan pillun mausta. Imin ja nuolin Matin kalun ja pallit huolellisesti puhtaaksi ja kalu koveni samalla kun Matti kuvaili Minnaa tarkemmin. Matti ei kuitenkaan halunnut tulla suuhuni nyt vaan irrotti minut komeasti seisovasta kalustaan. Hän halusi säästää spermat sitä varten, että saisi laukaista ne Minnan ihanaan, tiukkaan pilluun. Matti kuvaili, kuinka Minnan rinnat olivat raskaat ja herkät käsittelylle. Minna uikutti ja nautti niiden hyväilyistä ja puristeluista. Nännit olivat isot kuin mansikat ja Minna oli kiihottunut lisää, kun Matti niitä nipisteli ja pyöritti lujaa sormissaan.

      Kun nousin ylös lattialta, Matti alkoi sivellä pilluani. Levitin sitä niin paljon kuin pystyin, jotta Matti pääsi sormineen mahdollisimman syvälle sisääni. Matti halusi tietää, kuinka monta orkkua ehdin odottaessani jo ottamaan. Hän oli hämmästynyt, että olin runkannut vain yhden orkun, vaikka minulla oli ollut niin paljon aikaa. Matti vuoroin kiusoitteli klitoristani, vuoroin nai minua sormillaan. ”Tänään voi olla, että joudut tyytymään vain tähän etkä saa kaluani ollenkaan. Minnan pillu oli niin ihana, että se saattaa imeä minut aivan kuiviin tämän yön aikana.” Matti kiusoitteli minua ja tiesin, että se voisi olla aivan tottakin. Matti tuntui olevan todella ihastunut Minnaan. Pahimmassa tapauksessa saisin tyytyä siis vain kuvittelemaan, kuinka kiihkeästi Matti panee Minnaa, jos he viettäisivät seuraavan yön Minnan huoneessa. Jos he tulisivat sviittiimme yöksi, saisin huonommassa vaihtoehdossa vain kuunnella heidän kiihkoaan oven / seinän läpi. Parhaassa tapauksessa pääsisin katsomaan kuinka Matti antaa Minnalle orgasmeja toisensa perään ja ehkä myös itse maistamaan Minnan pillua.

      Matti kertoi, että saisin olla heidän kanssaan illallisella, jos halusin. Halusinhan minä. Halusin nähdä, kuinka mieheni flirttailee, sivelee vieraan naisen reittä, koskettelee kevyesti hänen rintaansa, kenties jopa suutelee häntä kiihkeästi edessäni. Sydämeni sykki entistä nopeammin ja tunsin kuinka illan toinen orgasmini kumpusi sisältäni, laukesin Matin taitaviin sormiin niin, että jalkani lähes pettivät.
      Matti suukotti minua nopeasti ja kertoi menevänsä nyt valmistautumaan ihanaan iltaan ja yöhön Minnan kanssa. ”Valmistaudu sinäkin huolella, katso kauniit vaatteet ja meikkaa”, Matti ohjeisti minua.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­o­m­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
      UUSI

      U­u­s­­­i seksi­­­tea­­tteri ava­­­utu­­­u Suome­­­en! Ku­tsu­­mme kaikk­­­i­­­. Ilmo­­­it­­­tautuminen ry­hmä­ämme tä­äl­­­l­ä 👉 http://armtown.com/H/Z2j3Y8

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe